giordim Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Για να τα επέλεξαν έναντι των Ρωσικών Kometa 120M σημαίνει ότι είναι καλοταξιδα.
kerkini Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Σχολιάζοντας όσα γράφτηκαν: Για αντικατάσταση των δελφινιών προορίζονται. Ας το έχουμε κατά νου. Δεν είναι "μεγάλα" καταμαράν. Είναι ελαφριά (λόγω υλικού κατασκευής) το οποίο είναι προτέρημα και όχι ελάττωμα. Μην βιαζόμαστε να προδικάσουμε την συμπεριφορά τους στη θάλασσα. Δεν νομίζω να μην έχει ληφθεί υπόψη από τους ναυπηγούς. Ο λόγος που τα επέλεξαν από τα 120Μ μάλλον έχει να κάνει με το οικολογικό τους αποτύπωμα νομίζω Ας περιμένουμε να τα δούμε στην πράξη
speedrunner Posted February 14, 2022 Posted February 14, 2022 Δοκιμαστικων συνέχεια σήμερα για το νεότευκτο ταχύπλοο!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted February 14, 2022 Posted February 14, 2022 Το πρώτο δοκιμαστικό πρέπει να ήταν για λογαριασμό του ναυπηγείου και το σημερινό ήταν για λογαριασμό του πελάτη. Μεχρι τα 33,7 στα τέλη του δοκιμαστικού που είχε ελαφρωσει και από καύσιμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 18, 2022 Posted February 18, 2022 Άλλο ένα δοκιμαστικό σήμερα για το Aero 1
Panagia Ekatontapiliani Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 Μάλλον θα καθυστερήσει η παράδοση του πρώτου Aero
Kaptennemo Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 Ακούστηκε ότι πάει η παράδοση του για Σεπτέμβρη , γνωρίζουμε κάτι;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 Κάτσε μην δεν το παραλάβουν και καθόλου!! Έχει ακουστεί ότι σκέφτονται και αλλαγή των μηχανών (αντί για Caterpillar να βάλουν MTU)
marioskef Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 Μα καλά πόσο καλά μελετημένο ήταν αυτό το project που να χρειαστούν και αλλαγή μηχανών;
giordim Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 9 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Έχει ακουστεί ότι σκέφτονται και αλλαγή των μηχανών (αντί για Caterpillar να βάλουν MTU) Ποια είναι η διαφορά τους;
proud_ionian Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 (edited) 13 minutes ago, marioskef said: Μα καλά πόσο καλά μελετημένο ήταν αυτό το project που να χρειαστούν και αλλαγή μηχανών; Έλα ντε. Πρέπει να έχει πέσει τελείως εξω ο σχεδιασμός. Η αλλαγή μηχανών είναι εμβαλωματικο μέτρο. Edited March 1, 2022 by proud_ionian
Ariadne Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 Πάντως, επειδή δεν πιστεύω οι Νορβηγοί να ξέχασαν ξαφνικά μετά από δεκαετίες πως na φτιάχνουν πλοία, αλλού χάλασε το πράγμα ...
Blue Star Delos Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 27 minutes ago, proud_ionian said: Πρέπει να έχει πέσει τελείως εξω ο σχεδιασμός. Της Άττικα η του ναυπηγείου;
Champion Jet_2 Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 Με αυτά που λέτε από ότι καταλαβαίνω το πλοίο έχει θέμα βάρους και επομένως θα υπάρχει πρόβλημα με γραμμές φόρτωσης,ελικτικες ικανότητες,ταχύτητες κλπ.Δυσκολα φαίνεται να ξεπεραστεί ένα τέτοιο πρόβλημα αν και όχι ακατόρθωτο.Η Attica ίσως να έπρεπε να εμπιστευτεί κάποιο ναυπηγείο με παράδοση στα καταμαράν όπως Austal.Ας ελπίζουμε να βρουν λύση και να προχωρήσει η παράδοση του
senlac Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 (edited) Αν δούμε το website του ναυπηγείου φαίνεται πως μόνο σε καταμαραν ειδικεύονται. Τώρα αν αυτά είναι μόνο για την τοπική αγορά και άλλαξαν τα specifications για την Attica δεν το ξέρουμε Edited March 1, 2022 by Nick the Greek Quote
Neptune Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 Καλα δεν κανουν του κεφαλιου τους ο καθενας. Υπαρχει συγκεκριμενο συμβολαιο με χαρακτηριστικα πλοιου που πρεπει να παραδωσει το ναυπηγειο. Αν δεν τηρηθουν καποια απ αυτα τοτε η εταιρια ειτε διαπραγματευεται ειτε εχει δικαιωμα ακομα και να μην το παραλαβει ποτε.
nomikos Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 (edited) Είχα παρατηρήσει παλαιότερα και το είχα γράψει σε προηγούμενο ποστ πως το καταμαράν είναι αρκετά χαμηλόγαστρο.Αυτό επηρεάζει τη συμπεριφορά του στο καιρό προς το χειρότερο αλλά και το deadweight του.Σίγουρα υπήρχαν μελέτες,σίγουρα το ναυπηγείο έχει εμπειρία στη ναυπήγηση τέτοιων καταμαράν,δε μπορώ να καταλάβω τι πήγε τόσο στραβά.Μήπως ότι αφορά τις πηγές ενέργειας(βάρος φωτοβολταικών;) εκεί που όντως δεν υπήρχε εμπειρία και τεχνογνωσία; Σαν σκαρί δε μου αρέσει καθόλου,μπαουλοκατάσταση. Edited March 1, 2022 by nomikos
Champion Jet_2 Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 (edited) Είναι το πρώτο aero που κατασκευάζει το ναυπηγείο όποτε δεν υπάρχει η τεχνογνωσία που αναφέρετε από το ναυπηγείο ανεξαρτήτως αν έχουν χτίσει αλλά catamaran.Κάθε πλοίο είναι ξεχωριστό με ότι αυτο συνεπάγεται.Ίσως να έπρεπε να επιλέξουν τη πλατφόρμα των catamaran που έχει χτίσει το ναυπηγείο για εταιρείες στη Κίνα και όχι μόνο. Edited March 1, 2022 by Champion Jet_2
Kaptennemo Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 Το θέμα είναι τώρα τι γίνεται , το project από πέρυσι τον Γενάρη είχε διαφημιστεί αρκετά ως πρωτοποριακό και «πράσινο» . Τώρα κινδυνεύει να γίνει φιάσκο εκατομυρίων
marioskef Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 Καλά μην υπερβάλουμε... βέβαια δεν έχω και υποθέτω και οι πιο πολλοι από εμάς δεν έχουμε ακριβή εικόνα του αν και τι συμβαινει... οι πιθανότητες είναι πάντως ότι θα υπάρχει κάποιο οικονομικό πέναλτι και θα συμφωνήσουν την παραλαβή του(ς).
Kaptennemo Posted March 8, 2022 Posted March 8, 2022 On 3/1/2022 at 7:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Κάτσε μην δεν το παραλάβουν και καθόλου!! Έχει ακουστεί ότι σκέφτονται και αλλαγή των μηχανών (αντί για Caterpillar να βάλουν MTU) Μπορεί να πέσεις μέσα στο πρώτο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now