Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Χίλιες φορές ταξίδι με το ΠΑΡΟΣ το οποίο και αξίοπιστο είναι αλλά και απολαμβάνεις το ταξίδι μαζί του παρά με τα αναξιόπιστα ταχύπλοα (με τα οποία δυστυχώς έχουμε γεμίσει ) τα οποία δεν τηρούν ποτέ τα ωράρια τους και ταλαιπωρούν και τον κόσμο.

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Τραυματισμός μέλους πληρώματος του Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star Paros στον Πειραιά στις 19/08/24

Quote

Τις βραδινές ώρες χθες, ενημερώθηκε το Α΄ Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά ότι ένας 21χρονος ημεδαπός ναυτικός, μέλος πληρώματος του επιβατικού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου “BLUE STAR ΠΑΡΟΣ” Ν.Π. 10990, τραυματίστηκε κατά την διαδικασία εκφόρτωσης του πλοίου στο λιμάνι του Πειραιά. Συγκεκριμένα, ένα Ι.Χ.Ε. όχημα με οδηγό έναν 46χρονο ημεδαπό, τραυμάτισε τον 21χρονο ναυτικό στο πόδι, καθώς αυτό κινούταν προς τα πίσω (όπισθεν), υπό τις υποδείξεις του ναυτικού. Στον τραυματία αρχικά παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από το πλήρωμα ενός ασθενοφόρου οχήματος που βρισκόταν στο σημείο και στη συνέχεια μεταφέρθηκε σε ιδιωτική κλινική για την παροχή ιατρικής περίθαλψης. Προανάκριση διενεργείται από το Α΄ Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

 

Posted (edited)

σκάντζα του Πάρος με το Νάξος θα έχουμε από τις 09/09. Το Νάξος πρωινό Σύρο - Τηνο - Μύκονο και το Πάρος θα πάει στη θέση του Νάξος στο απογευματινό Παροναξίας.

 

Edited by proud_ionian
link
Posted

Σκαντζα η οποία έχει να γίνει αρκετά χρόνια αν και θα έπρεπε, καθώς το Ναξος δούλευει ακαταπαυστα. Θυμάμαι μέχρι κάποια χρόνια το πήγαιναν εναλάξ.

Posted

Ταξίδεψα την περασμένη Παρασκευή με το Πάρος από Πειραιά για Τήνο και εχθές από Τήνο για Πειραιά. Στο πήγαινε η κίνηση στους επιβάτες ήταν εμφανώς πεσμένη μια και είχε περάσει ο Δεκαπενταύγουστος αλλά όχι και άδειο. Πεντακάθαρο σε όλους τους χώρους, καμία καθυστέρηση και άψογη συμπεριφορά, δεν καταλάβαμε κούνημα παρότι είχε 6/7 μποφόρ. Το πλήρωμα άψογο.

Στην επιστροφή εχθές είχε εμφανώς περισσότερο κόσμο και ικανοποιητική πληρότητα στα γκαράζ. Η συντριπτική κίνηση τόσο σε οχήματα όσο και σε ΙΧ προήλθε από την Σύρο. Πολύ γρήγορο καθώς όπως ανέφερε και ο φίλος από πάνω έπιασε μέχρι και 23.5 και φτάσαμε στην ώρα μας (20:00) στα φανάρια, μια και πήραμε προτεραιότητα έναντι του Daleela. Αποβίβαση στις 20:35 καθώς ήμασταν από τα τελευταία αμάξια του G5. Μοναδική παρατήρηση που έχω είναι οι ανακοινώσεις στα μεγάφωνα του πλοίου που σταμάτησαν λίγο μετά τις 17:00 και ήταν ηχορύπανση και δεν σε άφηναν να κοιμηθείς/ηρεμήσεις.
Σε γενικές γραμμές το πλοίο παραμένει σε πολύ υψηλό επίπεδο, οι παροχές που προσφέρει στον επιβάτη είναι υπέρ αρκετές (παροχές ξενοδοχείου όπως άκουσα από έναν συνεπιβάτη 😂) για την γραμμή του και οι χώροι του είναι άνετοι και καλαίσθητοι. Εμφανώς ανεβασμένο από το καταπονημένο αδελφό Νάξος που δουλεύει τόσα χρόνια ασταμάτητα. Το πλήρωμα εξαιρετικό και πρόθυμο να βοηθήσει για οτιδήποτε. Γενικά το ταξίδι που προσφέρει είναι άριστο από κάθε άποψη και για μένα αξίζει περισσότερο από την ανταγωνίστρια Seajets.

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Τελευταίο δρομολόγιο στην Συροτηνομυκονια σήμερα, δένει στο dock 3 αυτη την ώρα, άγνωστο το ποτε θα ξανά επιστρέψει στην γραμμή.

Edited by cyclades_shipping
Posted
On 3/1/2022 at 10:10 PM, Z.Gk. said:

Τέλος, έχω την άποψη, κάτι που είχα δει και το 2007 και μου είχε κάνει εντύπωση, ότι το πλωριό σαλόνι της διακεκριμένης θέσης είναι πολύ μεγάλο. Πιστεύω ότι θα μπορούσε να ήταν μικρότερο και να δημιουργηθεί άλλο ένα σαλόνι για την οικονομική θέση, ή ένα σαλόνι με καθίσματα αεροπορικού τύπου, όπως το ATS1 ή το ATS2.

Δεν ξέρω αν έχει γίνει κάποια αλλαγή από τότε που το ταξίδεψα, αλλά αν δεν έχει γίνει, μήπως να την κάνουν;

  • 2 weeks later...
Posted

Ορίστε και η επίσημη ανακοίνωση:

Quote

Τις βραδινές ώρες χθες, ενημερώθηκαν οι Λιμενικές Αρχές της Μυκόνου, της Πάρου και της Νάξου από το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (Ε.Κ.Σ.Ε.Δ.) του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής για την εισροή υδάτων σε ένα ταχύπλοο (Τ/Χ) σκάφος ελληνικής σημαίας, με έξι (06) επιβαίνοντες (05 ημεδαπούς και 01 υπήκοο Λιβάνου), στη θαλάσσια περιοχή 3,5 ν.μ. βόρεια της Πάρου. Αμέσως, στο σημείο μετέβησαν δύο (02) περιπολικά σκάφη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (ΠΛΣ) για την παροχή συνδρομής. Οι επιβαίνοντες του Τ/Χ σκάφους περισυνελέγησαν από το επιβατηγό-οχηματαγωγό (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίο ¨ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΠΑΡΟΣ¨ Ν.Π. 10990, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από το λιμάνι της Πάρου στο λιμάνι της Νάξου. Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι της Νάξου, ένας εκ των διασωθέντων μεταφέρθηκε, λόγω τραυματισμού του στο πόδι από το συμβάν, στο Γενικό Νοσοκομείο-Κέντρο Υγείας Νάξου, όπου παραμένει νοσηλευόμενος. Από το περιστατικό δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ το Τ/Χ βυθίστηκε. Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Πάρου.

 

  • 2 weeks later...
Posted

εδω βλεπουμε το πανω γκαραζ του πλοιου με τις 2 ραμπες δεξια κ αριστερα,η οποια αριστερα δε θυμαμαι να χρησιμοποιηθηκε ποτε σε φορτωση

  • 2 weeks later...
Posted

Σήμερα το BS Paros προσέγγισε εκτάκτως τη Δονούσα στην επιστροφή από Σαντορίνη και θα φτάσει στις 5 Πειραιά, οπότε θα φύγει και μία ώρα αργότερα για το επόμενο.

Posted

Μιας και το βαπόρι βρίσκεται στη γραμμή μας αυτές τις μέρες, ας δούμε μία άφιξη του Blue Star Paros στο λιμάνι της Ηρακλειάς στις 8 το πρωί τον περασμένο μήνα, ερχόμενο από Σχοινούσα, όπως μπορούμε να δούμε και την αναχώρησή του για Νάξο. Εκείνο το πρωί πήρε γύρω στα 170 άτομα και πρέπει να ήταν και η τελευταία φορά για φέτος που πήρε τόσο κόσμο από το νησί.

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Για να δούμε μια άφιξη του πλοίου πριν μερικές μέρες στο λιμάνι της Νάξου (εν μέσω απαγορευτικού όπως λέει ο τίτλος του βίντεο)

 

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...