Nikos_Chania Posted April 29, 2021 Posted April 29, 2021 Πολυ πιθανό να πηγαινει να παρει πετρελαια. Ή καποιο αλλο husbandry call. Δεν γυρίζει πισω παντως..
proud_ionian Posted May 3, 2021 Posted May 3, 2021 μηπως δεν ερθει ποτε; 13 minutes ago, TomJ said: Any idea why the Searoad Tamar is heading for Bangladesh? Totally opposite way from the Suez Canal. 1 minute ago, proud_ionian said: Has she been sold for demolition?
Shippihs Posted May 3, 2021 Posted May 3, 2021 Να μεταπωληθηκε? Πάντως έχει και διαλυτηριο κοντά στη Περιοχή που έδωσε σήμα τελευταία φορά...
proud_ionian Posted May 4, 2021 Posted May 4, 2021 36 minutes ago, TomJ said: She is off the coast of Bangladesh, I have satellite tracking of her. 28 minutes ago, Petros P said: Now seems to be at Chittagong as per all AIS sites. I had to doublecheck it Anyhow Chittagong is also a port apart from demolition "place". Furthermore demolition yards are some miles more north. Searoad Tamar was searching for cargo 2 months ago,so it maybe a cargo. αυτη η ιστορια με το searoad tamar, που ειναι σε ενα απο τις πιο γνωστες παραλιες διαλυτηριων και ψαχνει για φορτιο, μου θυμιζει το Siren Venus, που εψαχνε slot στο Alang για να κατσει και πιστευαμε οτι παει για δεξαμενισμο και δρομολογια στο Bhavnagar On 3/31/2010 at 11:08 AM, Neptune said: Εγω κραταω ακομα μια πισινη οσο δεν το βλεπω να διαλυεται και εμπιστευομαι τις πηγες μου περισσοτερο οι οποιες λενε οτι το πλοιο πουληθηκε για να δουλεψει σε γραμμη της Ινδιας και οχι για διαλυση. Στο Bhavnagar υπαρχει και λιμανι και δεξαμενη
polmyt Posted May 4, 2021 Posted May 4, 2021 Στο AIS παντως εχει βαλει destination το Suez ,με αφιξη 11 Μαιου
Petros P Posted May 4, 2021 Posted May 4, 2021 Οι τιμές στο Bangladesh έχουν ανέβει ικανοποιητικά,οποτε παιζει και το σκραπ (500-530 αυτη τη περιοδο δινουν για ενα τετοιο πλοιο κατω) Αλλα ξαναλέω εδώ μιλάμε για ενα πλοιο πιο καινουριο απο τα σιρεν-βενους σχετικα ,νεα αγορά .Θα δούμε ,δεν μιλάμε και για τη τσέπη μας κιολας
Kaptennemo Posted May 4, 2021 Posted May 4, 2021 13 minutes ago, polmyt said: Στο AIS παντως εχει βαλει destination το Suez ,με αφιξη 11 Μαιου Αυτό ακριβώς με μπερδεύει και εμένα...
Nick the Greek Posted May 4, 2021 Posted May 4, 2021 10 hours ago, Petros P said: Οι τιμές στο Bangladesh έχουν ανέβει ικανοποιητικά,οποτε παιζει και το σκραπ (500-530 αυτη τη περιοδο δινουν για ενα τετοιο πλοιο κατω Το lightweight του είναι 5188 με 500 τον τόνο πιάνει κάτι σε 2.6 εκατομμύρια gross, έτσι σαν σημείο αναφοράς.
Petros P Posted May 8, 2021 Posted May 8, 2021 Το πλοίο έχει να δώσει σήμα 4 μέρες,οποτε να υποθέσουμε πως μακάρια η οδός...?
JohnR730 Posted May 9, 2021 Posted May 9, 2021 (edited) Κάτι τέτοιο υποψιάζομαι και εγώ Πέτραν. Μακάρι να μην ισχύει. Edited May 9, 2021 by JohnR730
Kaptennemo Posted May 10, 2021 Posted May 10, 2021 Από ότι είχα δει σε μια επίσημη σελίδα (νομίζω εταιρεία για provisions) στο φβ το πλοίο είχε αποπλεύσει με 15 Ρουμάνους πλήρωμα από Αυστραλία για Αίγυπτο (Σουεζ) και από εκεί για τον τελικό προορισμό (Ελλάδα) . Μου κάνει φοβερή εντύπωση πως γίνεται να άλλαξε μέσα στο ταξίδι ο προορισμός και ο σκοπός του πλοίου...Εγώ θα ευχηθώ το βαπόρι να ταξιδεύει με κλειστό το AIS για άλλους λόγους και να έρθει τελικά στην Ελλάδα αλλιώς δε καλή μεριά τα λεφτά από το σκραπ😋
Neptune Posted May 10, 2021 Posted May 10, 2021 Τελευταίο στίγμα παραμένει αυτό στις 4/5/21 στη ρόδα στο Πακιστάν.
mpolo Posted May 10, 2021 Posted May 10, 2021 Συμφωνα με το fleetmon μαλλον επιβεβαιώνεται οτι πηγε για σκραπ https://www.fleetmon.com/vessels/searoad-tamar_8917429_52587/
Shippihs Posted May 10, 2021 Posted May 10, 2021 Και σε βάσεις δεδομένων έχει αρχίσει να περνιεται σαν σκραπαρισμενο. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι θα έρθει κάτι καλύτερο με τα χρήματα που εξασφαλιστηκαν
gtogias Posted May 10, 2021 Posted May 10, 2021 Μπορεί να περάσει το κανάλι του Σουέζ με σβηστό AIS? Αν λοιπόν πράγματι την έχει γλυτώσει και έχει κλείσει το AIS για τους όποιους λόγους, φτάνοντας στο κανάλι θα το ανοίξει.
Nick the Greek Posted May 10, 2021 Posted May 10, 2021 Η πρακτική του κλεισίματος ακολουθείται όταν τα πλοία περνάνε την επικίνδυνη ζώνη Αραβική Θάλασσα - Κόλπος Άντεν, δεν έχει κανένα λόγο το πλοίο να κλείσει το AIS του από την Chittagong. Όταν ξεμπερδέψει και μπεί στην Ερυθρά, τότε το ξανανοίγει. Εγώ είμαι σίγουρος πως δεν θα το δούμε ποτέ, και οι δικές μου πηγές κομμένο το δείχνουν.
gtogias Posted May 10, 2021 Posted May 10, 2021 Δεν διαφωνώ, η λογική λέει ότι πήγε εκεί για να μείνει.
proud_ionian Posted May 13, 2021 Posted May 13, 2021 Ἄμωμοι ἐν ὁδῷ, Ἀλληλούϊα απο το group ferries of tasmania. Beached in Chittagong Bangladesh
nomikos Posted May 13, 2021 Posted May 13, 2021 Είναι που θα ερχόταν για την Αειναύτης. Άλλη μια ωραία φιδιά.
polmyt Posted May 13, 2021 Posted May 13, 2021 Ενταξει το ενα δεν αναιρει το αλλο.Μπορει να ηταν αρχικα να ερθει ,αλλα να πουληθηκε εν πλω
JohnR730 Posted May 13, 2021 Posted May 13, 2021 Πρέπει να ήταν πολύ καλό deal με την τιμή που έχει πάει το scrap
kouskousakias Posted May 13, 2021 Posted May 13, 2021 (edited) τελικα είναι πολλά τα λεφτά Άρη Edited May 13, 2021 by polmyt
mytilene Posted May 13, 2021 Posted May 13, 2021 Από ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ είναι η φώτο ή από ΧΑΛΚΙΔΑ??????😜😜😜 !!!!Με την ομπρελίτσα λογικά θα είναι ο Καλλιμασιάς😜!!!
Nick the Greek Posted May 14, 2021 Posted May 14, 2021 On 5/4/2021 at 9:45 PM, Nick the Greek said: Το lightweight του είναι 5188 με 500 τον τόνο πιάνει κάτι σε 2.6 εκατομμύρια gross, έτσι σαν σημείο αναφοράς. Ο Αυτιάς ο διαρρήκτης άκουσε ότι η τιμή αγοράς του πλοίου από τους Αυστραλοί, παίζει να ήταν γύρω στο 1 με 1.2 εκατομμύρια δολλάρια. Αν τα βάλεις λοιπόν όλα κάτω και αφαιρέσεις κόστος πληρώματος, καύσιμα και μεσιτικά, παίζει να έκαναν ένα καθαρό κέρδος πάνω από 1 εκατομμύριο από όλη αυτήν τη διαδικασία(με συντηρητικό υπολογισμό. Τέτοιο κέρδος με τον Πελαγίτη και τον Αρμενιστή δεν ξέρω σε πόσα χρόνια θα είχαν. Οπότε ήταν πολύ μεγάλη η ευκαιρία για να την αφήσουν να χαθεί. Από την άλλη βέβαια βλέπεις και πόσο ευκαιριακά αντιμετωπίζουν τα πράγματα υπό την έννοια πως το συγκεκριμένο πλοίο θα ήταν μεγάλη αναβάθμιση γι αυτούς.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now