proud_ionian Posted December 27, 2020 Posted December 27, 2020 Λιγο πολυ εχουμε δει τι ειναι ηλεκροκινητο ferry, εδω και πολυ καιρο. Στις πορθμειακες γραμμες της Νορβηγιας, ειναι ο κανονας εδω και χρονια, στην Εσθονια πειραματιζονται, στον Καναδα το ψαχνουν. Ενω κυριως ηλεκτροκινητα ferries βλεπουμε σε κοντινες αποστασεις η Stena εχει σε εξελιξη το project Stena Electa, για ηλεκτροκινητο μεγαλο ferry ως το 2030. Στην Ελλαδα ακουσαμε για ηλεκτροκινητο ferry περσυ τετοιες μερες, οταν κυκλοφορησε οτι το Παναγια Τρυπητη θα γινει ηλεκτροκινητο, για να δρομολογηθει στη γραμμη Αιγιο - Αγιο Νικολαο. Η ιστορια, οσον αφορα το ΠΤ, πηγε κουβα και φιδεμπορα, αλλα απο οτι βλεπουμε, το φαγητο "ηλεκτροκινητο ferry στη γραμμη Αιγιο - Αγιο Νικολαο ξαναζεσταινεται, με κυριως πιατο το Σαμος Σπιριτ. 5 hours ago, proud_ionian said: αν η ελλαδα (κεντρικη κυβερνηση και περιφερειακες αυτοδιοικησει) ειδε το φως το αληθινο και θελει να στηριξει πλοια με ηλεκτρικη προωση, ας ακολουθησει το μοντελο της νορβηγιας, της φινλανδιας και των καναδων. νεοτευκτα πορθμεια σε γραμμες βιωσιμες και υψηλης περιβαλλοντικης επιβαρυνσης. δεν βρισκω το λογο να δοθει δημοσιο χρημα, για να γινει ηλεκτροκινητο ενα κουρελι 40 ετων που ειναι παροπλισμενο τα τελευταια 9 χρονια και να εξυπηρετησει μια νεκρη γραμμη την οποια θελουν να αναστησουν οι αιρετοι μια περιοχης που την εχει θερισει η αποβιομηχανιση και πουλανε φουμαρα στον κοσμο Πιστευω οτι ειναι καλυτερα να συζητησουμε το εργο "ηλεκτροκινητο ferry στην Ελλαδα" σε χωριστο θεμα. Επιμενω οτι το να χρηματοδοτηθει η νεκρανασταση, δια της ηλεκτροκινησης, μιας γραμμης ξεχασμενης και ανενεργης, ειναι πεταμενα λεφτα. Θα μπορουσε, κατα τη γνωμη μου, να εξετασθει κατι τετοιο σε γραμμες οπως πχ Πάχη - Φανερωμένη, Περαμα Παλουκια και παντα για νεες ναυπηγησεις, οχι για ντακότες
Shippihs Posted December 27, 2020 Posted December 27, 2020 Καλα ,οχι οτι προκειται να δουμε κατι σοβαρο στο κοντινό μέλλον. Ακόμα και αν υπάρχει σκέψη θα κολλήσουμε στα κλασσικα δεν υπάρχουν υποδομές-δε προθυμοποιουνται οι πλοιοκτήτες-δεν υπάρχει χρηματοδότηση. Μπορεί για αρχή αν θελουν να ξεκινήσουν με την ηλεκτρική παροχή στις προβλήτες(ειδικά τα κρητικά που μένουν πολλές ώρες δεμενα) ,που δεν φτάνει σε κοστος το αμιγώς ηλεκτρικό
Shippihs Posted November 11, 2021 Posted November 11, 2021 Δεν ειναι ακριβως ferry ,αλλα απεκτησε ηλεκτρικο καΐκι η Χαλκη
nomikos Posted November 11, 2021 Posted November 11, 2021 Όλα ξεκίνησαν από εδώ.Για το 10μετρο καΐκι που έκανε βόλτα το πρωθυπουργό στη Χάλκη.Μαθαίνουμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για το συγκεκριμένο.
proud_ionian Posted June 4, 2022 Author Posted June 4, 2022 Με πρωτοβουλία της Νορβηγικής Πρεσβείας και του isalos.net, έγινε εκδήλωση σχετικά με τη μεταφορά τεχνογνωσίας από τη Νορβηγία στην Ελλάδα, όσων αφορά τη ναυπήγηση ηλεκτροκίνητων πορθμείων στην Ελλαδα .
Nick the Greek Posted June 5, 2022 Posted June 5, 2022 Ανέβηκε σχετικό θέμα και στην ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds. Εκεί ανεφέρθη κάτι που δεν γράφει η Ναυτεμπορική και αφορά το κόστος εκμετάλλευσης ενός τέτοιου πλοίου. Σύμφωνα λοιπόν με τον εκπρόσωπο του DNV, ένα πλοίο με μπαταρίες δεν θα χρειάζεται τρείς μηχανικούς στο μηχανοστάσιο αφού δεν θα έχει μηχανοστάσιο, όχι με την κλασσική έννοια του όρου τέλος πάντων. Σα να διαβάζω από τώρα την ανακοίνωση της ΠΕΜΕΝ..
Annivas Posted June 5, 2022 Posted June 5, 2022 Η ξύλινη ανακοίνωση επι του πιεστηρίου : Η λυκοσυμμαχία εφοπλιστών και νηογνωμονων , με διαφορά επικίνδυνα τεχνολογικά τεχνάσματα επιδιώκουν την κατάργηση θέσεων εργασίας και τον αφανισμό του εργατικού δυναμικού 😛
proud_ionian Posted June 5, 2022 Author Posted June 5, 2022 Γι αυτο δεν μπηκε σε τετοιες λεπτομερειες η Ναυτεμπορική
proud_ionian Posted June 5, 2022 Author Posted June 5, 2022 @gtogias σε τι αναφέρεσαι ακριβώς; Στην επάνδρωση του μηχανοστασίου που ανέφερε ο @Nick the Greek ή στα χιουμοριστικά σχόλια για τα συνδικάτα;
gtogias Posted June 5, 2022 Posted June 5, 2022 Στην κουβέντα που έγινε σχετικά με τους περιορισμούς και την αναγκαιότητα να προσαρμοστεί το θεσμικό πλαίσιο.
proud_ionian Posted June 9, 2022 Author Posted June 9, 2022 Άλλη μια προσπάθεια για ηλεκτροκίνητο ferry, από το blue lab του Δήμου Πειραιά και τη WIMA.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now