polmyt Posted November 17, 2020 Posted November 17, 2020 (edited) Ας ανοιξουμε και ενα θεμα για το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του Καβουνιδη το οποιο το βλεπουμε δεμενο στον Πειραια. Απο οτι βλεπουμε είχε αναχώρηση για Ηρακλειο -Ρέθμνο- Χανια στις 6 το απογευμα Απο οσο ξερω δεν επερνε καθολου αυτοκινητα ενω μπορούμε να παρατηρήσουμε τη φορτωση που γινεται στην πλώρη με την μπιγα.Εικαζω οτι καποιο αμπαρι πρεπει να υπήρχε στο συγκεκριμενο σημειο. Edited May 22, 2024 by polmyt
Nick the Greek Posted November 17, 2020 Posted November 17, 2020 Μα φαίνεται το κουβούσι του αμπαριού κάτω από τη γέφυρα. Προσέξτε το άνοιγμα στην πλαινή λαμαρίνα για να διευκολύνεται η φορτό-εκφόρτωση και το σαμπανιαρισμένο βαρέλι που αναμένει την κίνηση του χειριστή της μπίγας. Δέστε επίσης στο πλάι του πλοίου κάτω από το άνοιγμα που προανάφερα, ένα κομμάτι που είναι σε πιο έντονο χρώμα πιθανολογώ πως είναι κομμάτι μουσαμά ή ξύλου για να μην πέφτει φορτίο μέσα στη θάλασσα. Τα δε καφάσια που βλέπουμε ντανιαρισμένα στο ντόκο, παραπέμπουν σε τι άλλο, οπωροκηπευτικά προιόντα από την Κρήτη. Άλλο χαρακτηριστικό είναι ο μπαρκαρίζος της πρύμης όπου ο ναύτης περπατάει χωρίς κάγκελα, προστατευτικά, τίποτα. Μεγάλο ταξίδι στο χρόνο. Η άλλη πληροφορία για το πλοίο, είναι πως το όνομά του το έχει πάρει μάλλον από την σύζυγο του Φίλιππου Καβουνίδη.
polmyt Posted May 22, 2024 Author Posted May 22, 2024 Το πλοιο σαν ΔΕΛΦΙΝΙ εκανε δρομολογια προς Χιο και Μυτιληνη Μπορουμε να το δουμε στο μεσο του εσωτερικου λιμανιου της Μυτιληνης,με εμφανη κλιση προς τα αριστερα.Διακρινονται και καποιες βαρκες διπλα του ,πιθανον για να αποβιβασουν επιβατες. Η φωτογραφια εχει σημειωση οτι ειναι του 1953
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 31, 2024 Posted May 31, 2024 Υπάρχει περίπτωση να είναι σε κρουαζιέρα ( μη φανταστείτε τπτ εξεζητημένα πράγματα) αφού κάποια χρόνια τότε ήταν ναυλώμένο από τον ΕΟΤ Εδώ είναι προ της μετασκευής μετά την οποία βγήκε ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Πρώην κορβέτα.
Nektarios Papadakis Posted March 4 Posted March 4 Μερικά στοιχεία για το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ. Πρώην HMS BERGAMOT. Κατασκευαζόταν για το Γαλλικό Ναυτικό στην Ιρλανδία αλλά μετά την εισβολή των Γερμανών στη Γαλλία αποπερατώθηκε για το Βρετανικό Ναυτικό. Περιέρχεται στα χέρια της Ελληνικής κυβερνήσεως το 1948 με όνομα ΣΥΡΟΣ και μετατρέπεται σε "φορτηγό" έχοντας 808 gt. Νηολογήθηκε στη Β' κλάση Πειραιά με αριθμό 1112. Το 1952 περνάει στα χέρια του Καβουνίδη και μετονομάζεται σε ΔΕΛΦΙΝΙ ενώ αλλάζει η αρχική ατμομηχανή τριπλής εκτόνωσης που είχε με 2 μηχανές diesel. Μετά τη μετασκευή η χωρητικότητα αλλάζει σε 1082 gt. Το 1955 μετονομάζεται σε ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ. Διαστάσεις 62,6 m x 10,1 m, IMO 5099745. Διαλύθηκε στο Πέραμα τον Ιούλιο του 1974.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 4 Posted March 4 Μου κάνει εντύπωση ότι ως ΣΥΡΟΣ ήταν χαρακτηρισμένο φ/γ Κορβέτες κλάσης Flower σαν αυτή αποκτήθηκαν μέσω του ΟΔΙΣΥ (σήμερα ΟΔΔΥ) παραχωρήθηκαν στην Διεύθυνση Κρατικών Θαλασσίων Μεταφορών γιά την εκτέλεση δρομολογίων Μην περιμένετε καμία μετασκευή Με την έλλειψη πλοίων στην ακτοπλοΪα που υπήρχε τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια ένα "πολιτικό" βάψιμο κ σινιάλο καθώς κ αφαίρεση του οπλισμού αρκούσαν ώστε αυτά τα πρώην πολεμικά να εκτελέσουν ακτοπλοίκά δρομολόγια Γιά στοιχειώδεις ανέσεις ούτε λόγος! Κάποια στιγμή αυτά τα πλοία εκποιήθηκαν Δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο έκανε ακτοπλοία ως ΣΥΡΟΣ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now