gtogias Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 Ελ. Βεν. από μένα. Πλοίο σύμβολο, εντυπωσιακό, ανέβασε κατηγορία την ΑΝΕΚ, έχει αντέξει τόσα και τόσα. Μπορεί να έχουν ακουστεί ουκ ολίγα όλα του τα χρόνια στην Ελλάδα, όμως το γεγονός ότι γλύτωσε τα χειρότερα μετά τη φωτιά δείχνει ότι έχει και ποιότητα. Δυο τρία μιλάκια παραπάνω και θα σάρωνε ακόμα.
georgios express Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 Στροφή από την Δυτική στην Ανατολική Κρήτη δηλαδή από την Λισσό στην Λατώ 😉. "Λατώ" στην τελική ψηφοφορία από εμένα και ένας από τους λόγους ήταν ότι οι ταχύτητές του κρατήθηκαν ψηλές μέχρι τέλους ενώ το ξενοδοχειακό του διετηρείτο σε υψηλό επίπεδο. Δεν είχε βέβαια εκείνο το πλωριό μπαλκόνι σαν το "Λισσός", αλλά απέπνεε στιβαρότητα (όπως σχεδόν όλα τα βαπόρια της ΑΝΕΚ). Εκείνο που προσπαθώ χρόνια τώρα να αποκρυπτογραφήσω ήταν μία αναφορά σε "δομικά" (ή κάπως έτσι) προβλήματα του καραβιού που εμφανίσθηκε ως σχόλιο σε ένα τεύχος του "Ε", προ ετών αμνημονεύτων, το οποίο (σχόλιο) ακολούθησε στο επόμενο τεύχος διάψευση συνοδευόμενη από σχόλιο-σιελόρροια πόσο καλό καράβι είναι, κλπ. Bonus για τους Elyros-OC lovers μία φωτογραφία από τον Αύγουστο 2014, έξω από την Αντίμηλο, σε ημερήσιο δρομολόγιο.
Marios Superfast Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 Τσαμπιοναρα all day,everyday ❤️. Έτη φωτός μπροστά για την εποχή του. Σήμανε την έναρξη της νέας εποχής της εταιρείας, με ότι κι αν επακολούθησε ύστερα από αυτό...
proud_ionian Posted November 8, 2020 Author Posted November 8, 2020 On 10/31/2020 at 11:13 AM, proud_ionian said: Olympic Champion. Τσαμπιοναρα ατελειωτη. Μαζι με το αδελφο του εχουν σηκωσει το βαρος της παρουσιας της εταιριας στην αδριατικη για 20 χρονια. Τα καλυτερα απο τα fossen γενικως. Θα μπορουσαν να το ειχαν προσεξει λιγο περισσοτερο τα τελευταια χρονια (τα εχουμε πει στο θεμα του πλοιου). Εξακολουθει παντως να πιανει ανετα τις ταχυτητες που ειχε οταν ηλθε. προβληματιστηκα ειναι η αληθεια, μεταξυ ελ.βενιζελου και τσαμπιοναρας, αλλα κερδισε το champion στην pennsylvania και την arizona champion γιατι μαζι με το αδερφο του ειναι τα μονα purpose built της εταιριας. περα απο την αδριατικη εβαλε πλατη οπου αλλου χρειαστηκε και αν ποτε αποφασιζοταν να παει μονιμα αλλου, υπαρχει το περιθωριο να προστεθουν χωροι YΓ: αγαπαω και μπενυ. οταν ηλθε εγινε κακος χαμος και τον ξερουν οι παντες
Nick the Greek Posted November 9, 2020 Posted November 9, 2020 Αν ήταν τίποτα εκλογές βίας και νοθείας, θα είχα ψηφίσει από μία φορά όλα τα προαναφερόμενα. Αλλά μία ψηφο δικαιούμαι ο καραβολάτρης και την ρίχνω στο Τσαμπιόνι, ξεχωρίζει από όλα τα νεότευκτα εκείνης της εποχής και βγάζει ασπροπρόσωπη την ΑΝΕΚ στην Αδριατική ακόμα και 20 χρόνια μετά την ναυπήγησή του.
Neptune Posted November 9, 2020 Posted November 9, 2020 Προσωπικα η Ανεκ ειναι μια εταιρια που δε μου εκανε κλικ ποτε, απο παιδι. Στην αρχη μου εφταιγε το κιτρινο φουγαρο, μετα οτι δεν ειχε βαπορια στις κυκλαδες, μετα κατι αλλο.. Γενικα παντα κατι μου την εδινε. Αν κατι απ ολα θα ηθελα να εχω εγω και οχι η Ανεκ ειναι το Ολυμπικ Τσαμπιον που κερδισε και τη ψηφο μου. Αξιοπρεπες, αξιοπιστο, συγχρονο, σωστο χωρις υπερβολες, ομορφο, ακομα και σημερα που πατησε τα 20 δεν το λες ξεπερασμενο. Σιγουρα θα μπορουσε να ειναι καλυτερο σε πολλα, αλλα μη ξεχναμε οτι απ ολα τα νεοτευκτα της εποχης ηταν αυτο με το πιο πιεσμενο κοστος.
Agaios Posted November 9, 2020 Posted November 9, 2020 Παιδιά Έλυρος με διαφορά. Πιστεύω πως όποιος έχει μπει μέσα καταλαβαίνει γιατί το λέω. Ένα από τα ομορφότερα πλοία της ακτοπλοΐας εσωτερικά,εξωτερικά είναι ιδιαίτερο λόγω της ιαπωνικής κατασκευής και της ευρωπαϊκής ναυπήγησης. Πιστεύω πως είναι μια μετεξέλιξη του λατω και του λισσος αλλά πολύ πιο όμορφο και σύγχρονο.
Stratos Posted November 12, 2020 Posted November 12, 2020 Ψηφισα Τσαμπιον, γιατι ως το πιο συγχρονο πλοιο (μαζι με το Σπιριτ) ειναι ενα σκαρι που θα βλεπουμε με το καλο και τα επομενα 20 χρονια..
JTEDimandix Posted November 12, 2020 Posted November 12, 2020 Διάλεξα την Τσαμπιονάρα, όχι επειδή είναι από τα ομορφότερα πλοία, αλλά επειδή είναι Ολυμπιονίκης με όλη την έννοια του όρου. Το ίδιο ισχύει και για το αδερφάκι Σπίριτ, και μακάρι να φτιάχνανε και νεότευκτα για την Κρήτη, γιατί ποιος θα έμπαινε στα Λισσός/Λατώ; Οκ, και το Λατώ ιστορικό είναι (Μακάρι να γινόταν μουσειακό, όπως έγινε το Αβέρωφ και το Νεράιδα), αλλά η εταιρεία το ξεζούμισε κυριολεκτικά. Το Βενιζέλος είναι σαν να κόλλησες το αυθαίρετο του Θεόφιλου σε Ρο-Ρο, και το μεγάλωσες σε ύψος για 5-6 καταστρώματα ακόμη. Το Έλυρος όμορφο βαπόρι, αλλά μοιάζει με απομίμηση του Champion. Και, όπως έχω προαναφέρει, καλύτερα να του κάνανε μια πιο οικονομική μετασκευή, όπως κάνανε στα Σοφοκλής/Όρη, για να τους περισσεύουν και λεφτά να αντικαταστήσουν και το Λατώ. Το Κύδων 1ης Γενιάς είναι απλά υπερτιμημένο. (Προσωπική άποψη.) Οπότε Τσάμπιον και ξερό ψωμί.
proud_ionian Posted November 16, 2020 Author Posted November 16, 2020 το χρυσο αγαλματιδιο στο olympic champion
Recommended Posts