kerkini Posted October 27, 2020 Posted October 27, 2020 (edited) On 10/25/2020 at 2:08 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Τα δρομολόγια θα πρέπει να είναι στις 8:30 το πρωί και ένα το μεσημέρι, ενώ υπάρχει υποχρέωση για την προσέγγιση στην Ερμιόνη μια φορά την εβδομάδα και στο Πόρτο Χέλι δυο φορές την εβδομάδα. Έχω μια πληροφόρηση πως θα είναι πιο αργά το πρώτο δρομολόγιο, 09:30 ή 10:00 αλλά δεν είναι τόσο σημαντικό. Οι δικές μου πληροφορίες λένε πως στο ΣΑΣ η HSW όχι μόνο δεν αντέδρασε στη δρομολόγηση (που θα μπορούσε) αλλά καλωσόρισε έναν φίλο ξανά στην ακτοπλοΐα! Edited October 27, 2020 by kerkini σύνταξη
Panagia Ekatontapiliani Posted October 27, 2020 Author Posted October 27, 2020 Η μοναδική αρνητική ψήφος στο ΣΑΣ ήταν από έναν πράκτορα που τυχαίνει να είναι και κεντρικός πράκτορας της HSW στο Σαρωνικό.
enas chiotis Posted October 27, 2020 Posted October 27, 2020 Μπορεί να είναι κεντρικός πράκτορας της HSW, αλλά στο ΣΑΣ αντιπροσώπευε τα συμφέροντα των ναυτικών πρακτόρων και όχι τα δικά του.😄 Βέβαια με μια ψήφο στις 30 δε βγάζουμε δήμαρχο.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2020 Author Posted December 19, 2020 On 9/16/2020 at 10:15 PM, gtogias said: Speed Cat 1 ή Speed Cat I? On 9/17/2020 at 8:49 AM, ck037 said: Speed Cat 1 είναι δηλωμένο! On 9/17/2020 at 9:26 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Εγώ λέω ότι είναι Speed Cat I γιατί υπάρχει άλλο πλοίο με το όνομα Speed Cat 1 στο νηολόγιο του Πειραιά. On 9/17/2020 at 10:41 AM, ck037 said: Και εμένα μου έκανε εντύπωση! Πάντως επιβεβαίωσα και με το EQUASIS το οποίο έχει ανανεωθεί! Στη βάση του είναι καταχωρημένα και τα 2. Πάντως υπάρχουν πολλά πλοία με το ίδιο όνομα!!! Να ξεκαθαρίσουμε ότι το όνομα του πλοίου είναι Speed Cat I, όπως γράφεται και στη πρύμη του πλοίου. Επίσης να προσθέσω ότι η εταιρεία άλλαξε γραφεία και βρίσκεται πλέον στην Ακτή Μιαούλη (ανάμεσα Άγιο Σπυρίδωνα & Μπουμπουλίνας), χθες πρόσεξα τη σημαία της εταιρείας στο μπαλκόνι των νέων γραφείων της.
enas chiotis Posted December 19, 2020 Posted December 19, 2020 Η οποία σημαία της εταιρείας πως μοιάζει;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2021 Author Posted January 7, 2021 Αυτά είναι τα σινιάλα της εταιρείας του.
genesis_jnr Posted January 19, 2021 Posted January 19, 2021 On 10/27/2020 at 2:42 PM, kerkini said: Έχω μια πληροφόρηση πως θα είναι πιο αργά το πρώτο δρομολόγιο, 09:30 ή 10:00 αλλά δεν είναι τόσο σημαντικό. Οι δικές μου πληροφορίες λένε πως στο ΣΑΣ η HSW όχι μόνο δεν αντέδρασε στη δρομολόγηση (που θα μπορούσε) αλλά καλωσόρισε έναν φίλο ξανά στην ακτοπλοΐα! Σύμφωνα με τα θέματα 127 και 128 του ΣΑΣ (21/01) η HSW ζητάει ένταξη των FC4 και FC5 σε κοινό πίνακα δρομολογίων με το Ε/Γ Τ/Χ "Σαρωνικός", που μάλλον θα είναι και το νέο όνομα του πλοίου.
express skiathos Posted January 19, 2021 Posted January 19, 2021 Το κείμενο της ημερησίας γράφει τα εξής Quote ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΣΕ ΚΟΙΝΟ ΠΙΝΑΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ Τ/Χ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ Δεν αναφέρεται σε Τ/Χ ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ, αλλά στα ταχύπλοα που δραστηριοποιούνται στη γραμμή.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 19, 2021 Author Posted February 19, 2021 Το Speed Cat I έχει πάει στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα για το δεξαμενισμό του.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2021 Author Posted March 2, 2021 Ας δούμε μερικές φωτογραφίες από το δεξαμενισμό του Speed Cat I στο ναυπηγείο του Σαπνοπουλου στη Σαλαμίνα. Την ανακαίνιση του ξενοδοχειακού του Speed Cat I έχει αναλάβει η VDN Ippokampos
kerkini Posted March 3, 2021 Posted March 3, 2021 Από ό,τι μαθαίνω γίνεται δουλειά στο πλοίο όσον αφορά το ξενοδοχειακό. Προφανώς λόγω των συνθηκών δεν ξεκινά αυτήν την Παρασκευή (όπως αρχικά είχε δηλωθεί). Αισιόδοξο σενάριο το Πάσχα φαντάζομαι..
sarantatrio Posted March 10, 2021 Posted March 10, 2021 Στο arxipelagos.com έχουν ανέβει φωτογραφίες με το πλοίο να έχει περαστεί ένα υλικό χρώματος χρυσο-κίτρινο. Τι ακριβώς είναι,γνωρίζει κάποιος;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2021 Author Posted March 10, 2021 Δεν έχει περάστει κάποιο υλικό αλλά είναι το υλικό κατασκευής του αυτό!
polmyt Posted March 10, 2021 Posted March 10, 2021 Εισαι σιγουρος; Στις φωτο φαινεται να εχει καλυψει και τα τζαμια.
Annivas Posted March 10, 2021 Posted March 10, 2021 (edited) Μήπως επειδή θα βαφτεί με σπρέι , έχουν περάσει με γράσο τα τζάμια για να μην λερωθούν με άχνα ;; Edited March 10, 2021 by proud_ionian quote αντί reply
Nikos_Chania Posted March 10, 2021 Posted March 10, 2021 (edited) Η επίμαχη φωτογραφία είναι αυτή: Το υλικό κατασκευής έχει το χρώμα που βλέπουμε χαμηλά στην καρίνα, που μοιαζει με απόχρωση του γκρι. Το πάνω που είναι σε απόχρωση του χρυσού είναι επίστρωση, λογικά προστατευτικού υλικού. (Δεν ξέρω τι χρησιμοποιείται σε τετοια υλικά για προστασία πριν τον χρωματισμό, όποιος γνωρίζει ας μας πει) Edited March 10, 2021 by Nikos_Chania κατασκευής
Annivas Posted March 10, 2021 Posted March 10, 2021 (edited) Όντως το υλικό κατασκευής είναι αυτό που φαίνεται χαμηλά στους δυο πλωτηρες . Προφανώς έχουν βάλει κάποιο remover και το έχουν τρίψει ώστε να φύγουν τα παλιά χρώματα και να περαστούν ενδεχομένως αντιοσμωτικες ( γιατί το πλοίο ειναι fiber class ) και κατόπιν το antifouling. Τωρα το χρυσό ίσως είναι κάποιο ειδικό primer για fiber class ώστε να πιάσει το τελικό χρωμα . Και τα τζάμια όντως πρεπει να ειναι γρασαρισμενα . Edited March 10, 2021 by Annivas
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2021 Author Posted March 13, 2021 Το Speed Cat I ολοκλήρωσε τις εργασίες του δεξαμενισμου του και φόρεσε τα σινιάλα της Alpha Lines.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2021 Author Posted March 17, 2021 Το Speed Cat I βγαίνει για δοκιμαστικο στο Σαρωνικό.
togias_k Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 Για την ιστορία έπιασε μέχρι 32,4 kn. Καθόλου άσχημα
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2021 Author Posted March 17, 2021 Η ταχύτητα αυτή είναι μέσα στις δυνατότητες του. Λογικά θα πρέπει να περιμένουμε να ταξιδεύει μια ταχύτητα 30 κόμβων. On 9/10/2020 at 3:54 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Adriatic Jet (ΙΜΟ Νο: 8734346) έχει ναυπηγηθεί το 2002 στο ναυπηγείο Iris Catamarans στο La Rochelle της Γαλλίας και φοράει δυο κύριες μηχανές MTU 16V 4000 M70 (4640 kW), με κατανάλωση γύρω στα 500lt/hr με μια ταχύτητα 30 κόμβων και μέγιστη 34,2 κόμβων. Το κύτος είναι κατασκευασμένο από Glass Reinforced Plastic, έχει μήκος 42 μέτρα και πλάτος 10 μέτρα. Το πλοίο ήρθε για πρώτη φόρα στο λιμάνι του Πειραιά στη πύλη Ε9 (δίπλα από το Worldchampion Jet). Εάν πάνε καλά τα πράγματα με την επιδημία το πλοίο θα ξεκινήσει δρομολόγια στις αρχές Απριλίου.
Nikos_Chania Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 Ας το δούμε σήμερα δεμένο μπροστά από τα γραφεία της εταιρείας του.
fourtounakis Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 Είναι ιδιαίτερο σχεδιαστικά. Θα έλεγα πως το σινιάλο θυμίζει πολύ εκείνο του Αρκουμάνη.
togias_k Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 https://www.facebook.com/groups/167906017056053/permalink/1103149480198364/ Ενδιαφέρον αυτό το ανοιχτό κατάστρωμα. Θα το εκμεταλλευτούν ή θα το αφήσουν έτσι;
nomikos Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 Στη προηγούμενη του χρήση ο χώρος ήταν ανοιχτός για τους επιβάτες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now