Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
On 10/25/2020 at 2:08 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Τα δρομολόγια θα πρέπει να είναι στις 8:30 το πρωί και ένα το μεσημέρι, ενώ υπάρχει υποχρέωση για την προσέγγιση στην Ερμιόνη μια φορά την εβδομάδα και στο Πόρτο Χέλι δυο φορές την εβδομάδα.

Έχω μια πληροφόρηση πως θα είναι πιο αργά το πρώτο δρομολόγιο, 09:30 ή 10:00 αλλά δεν είναι τόσο σημαντικό.

Οι δικές μου πληροφορίες λένε πως στο ΣΑΣ η HSW όχι μόνο δεν αντέδρασε στη δρομολόγηση (που θα μπορούσε) αλλά καλωσόρισε έναν φίλο ξανά στην ακτοπλοΐα!

Edited by kerkini
σύνταξη
Posted

Μπορεί να είναι κεντρικός πράκτορας της HSW, αλλά στο ΣΑΣ αντιπροσώπευε τα συμφέροντα των ναυτικών πρακτόρων και όχι τα δικά του.😄

Βέβαια με μια ψήφο στις 30 δε βγάζουμε δήμαρχο.

  • 1 month later...
Posted

  

On 9/16/2020 at 10:15 PM, gtogias said:

Speed Cat 1 ή Speed Cat I?

 

On 9/17/2020 at 8:49 AM, ck037 said:

Speed Cat 1 είναι δηλωμένο! 

 

On 9/17/2020 at 9:26 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Εγώ λέω ότι είναι Speed Cat I γιατί υπάρχει άλλο πλοίο με το όνομα Speed Cat 1 στο νηολόγιο του Πειραιά.

 

On 9/17/2020 at 10:41 AM, ck037 said:

Και εμένα μου έκανε εντύπωση! Πάντως επιβεβαίωσα και με το EQUASIS το οποίο έχει ανανεωθεί!

Στη βάση του είναι καταχωρημένα και τα 2. Πάντως υπάρχουν πολλά πλοία με το ίδιο όνομα!!!

Να ξεκαθαρίσουμε ότι το όνομα του πλοίου είναι Speed Cat I, όπως γράφεται και στη πρύμη του πλοίου. Επίσης να προσθέσω ότι η εταιρεία άλλαξε γραφεία και βρίσκεται πλέον στην Ακτή Μιαούλη (ανάμεσα Άγιο Σπυρίδωνα & Μπουμπουλίνας), χθες πρόσεξα τη σημαία της εταιρείας στο μπαλκόνι των νέων γραφείων της.

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted
On 10/27/2020 at 2:42 PM, kerkini said:

Έχω μια πληροφόρηση πως θα είναι πιο αργά το πρώτο δρομολόγιο, 09:30 ή 10:00 αλλά δεν είναι τόσο σημαντικό.

Οι δικές μου πληροφορίες λένε πως στο ΣΑΣ η HSW όχι μόνο δεν αντέδρασε στη δρομολόγηση (που θα μπορούσε) αλλά καλωσόρισε έναν φίλο ξανά στην ακτοπλοΐα!

Σύμφωνα με τα θέματα 127 και 128 του ΣΑΣ (21/01) η HSW ζητάει ένταξη των FC4 και FC5 σε κοινό πίνακα δρομολογίων με το Ε/Γ Τ/Χ "Σαρωνικός", που μάλλον θα είναι και το νέο όνομα του πλοίου.

Posted

Το κείμενο της ημερησίας γράφει τα εξής 

Quote

ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΣΕ ΚΟΙΝΟ ΠΙΝΑΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ Τ/Χ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

Δεν αναφέρεται σε Τ/Χ ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ, αλλά στα ταχύπλοα που δραστηριοποιούνται στη γραμμή.

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Από ό,τι μαθαίνω γίνεται δουλειά στο πλοίο όσον αφορά το ξενοδοχειακό.
Προφανώς λόγω των συνθηκών δεν ξεκινά αυτήν την Παρασκευή (όπως αρχικά είχε δηλωθεί). Αισιόδοξο σενάριο το Πάσχα φαντάζομαι..

Posted

Στο arxipelagos.com έχουν ανέβει φωτογραφίες με το πλοίο να έχει περαστεί ένα υλικό χρώματος χρυσο-κίτρινο. Τι ακριβώς είναι,γνωρίζει κάποιος;

Posted (edited)

Μήπως επειδή θα βαφτεί με σπρέι , έχουν περάσει με γράσο τα τζάμια για να μην λερωθούν με άχνα ;;

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted (edited)

Η επίμαχη φωτογραφία είναι αυτή:

865173138_----Speed-Cat-I-1-780x450.thumb.jpg.7e44d4e65b884eee510fa4be1eb9c367.jpg

Το υλικό κατασκευής έχει το χρώμα που βλέπουμε χαμηλά στην καρίνα, που μοιαζει με απόχρωση του γκρι. Το πάνω που είναι σε απόχρωση του χρυσού είναι επίστρωση, λογικά προστατευτικού υλικού. (Δεν ξέρω τι χρησιμοποιείται σε τετοια υλικά για προστασία πριν τον χρωματισμό, όποιος γνωρίζει ας μας πει)

Edited by Nikos_Chania
κατασκευής
Posted (edited)

Όντως το υλικό κατασκευής είναι αυτό που φαίνεται χαμηλά στους δυο πλωτηρες . Προφανώς έχουν βάλει κάποιο remover και το έχουν τρίψει ώστε να φύγουν τα παλιά χρώματα και να περαστούν ενδεχομένως αντιοσμωτικες ( γιατί το πλοίο ειναι fiber class ) και κατόπιν το antifouling. 
 

Τωρα το χρυσό ίσως είναι κάποιο ειδικό primer για fiber class ώστε να πιάσει το τελικό χρωμα . Και τα τζάμια όντως πρεπει να ειναι γρασαρισμενα . 

Edited by Annivas
Posted

  Η ταχύτητα αυτή είναι μέσα στις δυνατότητες του. Λογικά θα πρέπει να περιμένουμε να ταξιδεύει μια ταχύτητα 30 κόμβων.

On 9/10/2020 at 3:54 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Adriatic Jet (ΙΜΟ Νο: 8734346) έχει ναυπηγηθεί το 2002 στο ναυπηγείο Iris Catamarans στο La Rochelle της Γαλλίας και φοράει δυο κύριες μηχανές MTU 16V 4000 M70 (4640 kW), με κατανάλωση γύρω στα 500lt/hr με μια ταχύτητα 30 κόμβων και μέγιστη 34,2 κόμβων. Το κύτος είναι κατασκευασμένο από Glass Reinforced Plastic, έχει μήκος 42 μέτρα και πλάτος 10 μέτρα. 

Το πλοίο ήρθε για πρώτη φόρα στο λιμάνι του Πειραιά στη πύλη Ε9 (δίπλα από το Worldchampion Jet). Εάν πάνε καλά τα πράγματα με την επιδημία το πλοίο θα ξεκινήσει δρομολόγια στις αρχές Απριλίου.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...