Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Γενικα η νοοτροπια τους ειναι να εχουν το μινιμουμ κοστος και μονο οτι ειναι απαραιτητο/υποχρεωτικο στο βαπορι. 

Posted

συμφωνα με ξενα sites, η ιαπωνια (πλοιοκτητες και κυβερνηση) στελνουν εμπειρογνωμονες να βοηθησουν στη διερευνηση των αιτιων του ατυχηματος, αλλα και να βοηθησουν στην αντιμετωπιση της ρυπανσης.

εχουν παρει το ΟΚ και απο τον μαυρικιο, αλλα και απο τον παναμα του οποιο το νηολογιο ειχε το μακαριστό

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

η MOL τα ριχνει ολα στο πληρωμα, υιοθετωντας, τεκμηριωμενα απο οτι φαινεται, την εκδοχη της προσεγγισης στον Μαυρικιο, για να υπαρχει προσβαση σε τηλεπικοινωνιες. αντι για 22 μιλια απο τον Μαυρικιο, αλλαξαν πορεια δυο μερες πριν, για να περασουν στα πεντε μιλια και τελικα περασαν στα δυο

εχει και ενα κατεβατο απο ενεργειες που θα κανει για να αποκταστησει το προβλημα.

απο γραφειοκρατικα του τυπου θα εκδοσουμε εγκυκλιους και θα κανουμε ερευνα στα πληρωματα για το ποσο ξερουν τους κανονισμους safety και ποσο σιγουροι νιωθουν, μεχρι.. οργουελιανα οτι θα μπουν καμερες στις γεφυρες (ηδη το δουλευουν) και οτι θα ψαχνουν το οικογενειακο ιστορικο πριν προσλαβουν καποιον.

α, θα προσπαθησουν τα ιδιοκτητα και τα ναυλωμενα πλοια να εχουν καλυτερη προσβαση σε τηλεπικοινωνιακο σημα.

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...