Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Οποιος ψαχνει βρίσκει ;) 

videολήψη απο το ελικοπτερο διασωσης

απο κινητο

13 ετων, ιαπωνικης κατασκευης, Ιαπωνικων συμφεροντων, παναμαϊκη σημαια, ταξιδευε ξεφορτωτο απο κινα προς βραζιλια και εκατσε στην ατολη Pointe D’esny. Το πλοιο ειναι προφανως εκτος πορειας.

Α bulk carrier ειναι, πιθανοτατα very large ore carrier. Δεν ειναι σιγουρα τανκερ, ουτε υπερωκεανειο, λεξη που παραπεμπει σε επιβατηγα/ταχυδρομικα πλοια της προπολεμικης περιοδου.

  • proud_ionian changed the title to Προσάραξη MV Wakashio, σε κοραλλιογενή ατόλη Pointe D’esny, κοντά στα Mauritus
Posted (edited)

https://www.protothema.gr/world/article/1030862/fortigo-ploio-300-metron-kollise-se-ufalo-deite-video/

Έχει ενδιαφέροντα σχόλια από κατω

Quote
Αλιγατορας
29/07/2020, 23:00

Μόνο για το γεγονός ότι προσάραξε και για το μέγεθος βρήκαν να γράψουν. Δεν έγραψαν όμως τους λόγους για τους οποίους προσάραξε..... Ακούστε λοιπόν τι έγραψε εφημερίδα του Μαυρίκιου σήμερα για το θέμα..: κατόπιν έρευνας των αρχών της χώρας (λιμενική Αρχή) διαπιστώθηκε ότι το πλοίο δεν έιχε καποια βλάβη και ότι η προσάραξη ήταν εκούσια ....Ο λόγος ότι τα περισσότερα μέλη του πληρώματος ήταν στο πλοίο για περισσότερο απο 12 μήνες και δεν τους έδιναν την δυνατότητα να γυρίσουν σπίτια τους .....ΕΔΩ επισημαίνεται το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοι με τις απαγορεύσεις και τα μέτρα που εχουν λάβει τα διάφορα κράτη που δυσχαιρένουν τις αλλαγές πληρωμάτων ΑΛΛΑ και τους απάνθρωπους στις Διαχειριστριες-πλοιοκτήτριες εταιρειες που δεν θέλουν να βάλουν το χέρι στην τσέπη και να κανουν παρακάμψεις για να αλλαξουν πληρώματα..... Δεν μας αφορά το θέμα ???? (εχουμε ναυτιλια υποτιθεται ...που είναι τα εγκυρα ρεπορτάζ???? )

 

Edited by proud_ionian
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Στην ουσια το βαπορι εσπασε λογω του φορτιου.Η απορια μου ειναι πως γνωριζουν πως το βαπορι προσαραξε εκουσια;Στη περιπτωση αυτη ολο το πληρωμα ευθυνεται για τη περιβαλοντικη καταστροφη καθως και για τη ζημια φορτιου και βαποριου.Θα αντιμετωπισει βαριες κατηγοριες.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Posted

Μπορεί να προσάραξε εκούσια λογω κοινής αβαρίας. Αν αυτό αποδειχθεί  τότε δεν θα αντιμετωπίσουν βαριές κατηγορίες.

Posted

Το πλοίο σύμφωνα με διάφορες πηγές δεν προσάραξε εκούσια. Καθαρό crew negligence φαίνεται ότι είναι.. Είτε ξέφυγαν από τη πορεία και έκατσε είτε πήγαν να γλυτώσουν δρόμο και έκατσε.. 

1 hour ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Στην ουσια το βαπορι εσπασε λογω του φορτιου.Η απορια μου ειναι πως γνωριζουν πως το βαπορι προσαραξε εκουσια;Στη περιπτωση αυτη ολο το πληρωμα ευθυνεται για τη περιβαλοντικη καταστροφη καθως και για τη ζημια φορτιου και βαποριου.Θα αντιμετωπισει βαριες κατηγοριες.

Το βαπόρι ηταν άδειο,πήγαινε μπαλασταρισμένο Βραζιλία να φορτώσει Iron ore. Είχε περί τους 4000 τονους vlsfo πάνω και αποτι φαίνεται έχει πάρει σιγά σιγά δρόμο κ αυτό. Να σημειωθεί ότι τις περασμένες μέρες στη περιοχή επικρατούσαν άσχημες καιρικές συνθήκες που επιδεινωσαν οποιοδήποτε πρόβλημα. 

Posted (edited)

Προσπαθεί η Smit αλλά χωρίς αποτέλεσμα.. 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Posted (edited)

αν ισχυουν οσα λεει ο φιλος εδω, οι προσπαθειες ξεκινησαν μετα τη διαρροη. για μερες οι αρχες διαβεβαιωναν τους κατοικους οτι δεν υπαρχει κινδυνος πετρελαιοκηλιδας

YΓ: ειναι θεμα χρονου να κοπει η πρυμη

 

Edited by proud_ionian
Posted

Το BBC εννοεί ότι η θάλασσα απαντλησε τη πλειοψηφία των καυσιμων και η Smit το 10%

Posted (edited)

Εκπληκτικο ατυχημα σε ανοιχτα νερα..φημες πολλες και τι προκαλεσε στα καλα καθουμενα ενα πληρωμα....

Edited by express adonis
Posted

θα γινει του stellar banner.;)

στις 17/8, το πλοιο ηταν ετσι

Aerial view of a salvage vessel behind the two parts of the MV Wakashio on 17 August, before the larger section (left) was towed way to be sunk.

Την ιδια μερα πρεπει να  ξεκινησε η ρυμουλκηση του πλωριου τμηματος ΝΑ. συμφωνα με το forbes, τελευταια φορα εντοπιστηκε δορυφορικα στις 19/8.

χωρις να εχει ανακοινωθει επισημως και με ολα τα εμπλεκομενα μερη (παναμας/σημαια, μαυρικιος, ιαπωνια, πλοιοκτητες, γαλλια/γενικος δερβεναγας της  περιοχης) να εχουν το στομα τους κλειστο, ειναι ξεκαθαρο οτι πανε να το βουλιαξουν μακρια απο αδιακριτα ματια.

ΥΓ: πανω απο 30 χλμ ακτογραμμης του μαυρικιου και ολης της θαλασσιας χλωριδας και πανιδας της περιοχης, εχουν μολυνθει απο την πετρελαιοκηλιδα.

Posted

60 χρονια στη στενη αντιμετωπιζει ο πλοιαρχος του wakashio αν καταδικαστει.

την ιδια στιγμη τα πρωτα νεκρα δελφινια αρχιζουν να ξεβραζονται στις ακτες της νησιωτικης χωρας, ακομη και δεκα μιλια απο το σημειο της προσαραξης, εξοργιζοντας ακομη περισσοτερο τους κατοικους.

  • 2 weeks later...
Posted

Να ρωτήσω κατι; Στα ποντοπορα πλοία δεν εγκαθήστατε υποδομή satellite internet ώστε σε καθορισμένες ώρες να επικοινωνούν με τις οικογένειες τους ; 

Posted

Τηλεφωνο σιγουρα. Το ιντερνετ δεν ειναι υποχρεωτικο. Και αν ο πλοιοκτητης ειναι ιαπωνεζος τοτε σιγουρα στο βαπορι υπαρχει το μινιμουμ για να πηγαινει. 

Posted

Όλα τα βαπόρια σήμερα έχουν και ίντερνετ και τηλέφωνο.. Όποιος θέλει να έχει πρόσβαση σε κάποιο από τα 2 αγοράζει από τον καπετάνιο κάρτα 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...