pilot Posted February 12, 2024 Posted February 12, 2024 Θα ακολουθήσει άραγε το αδερφάκι του κ θα αλλάξει και αυτό όνομα κ χρώματα ( superfast IV ας πούμε?)
proud_ionian Posted March 22, 2024 Posted March 22, 2024 Στα χαρτιά είχε δρομολόγιο για Ηγουμενίτσα Ancona στις 17.30. Είναι ακόμη Πάτρα και δίπλα του ένα κρένι της εταιρίας που συνεργάζεται με τον ΟΛΠΑ. Αρχικά νόμιζα ότι κατεβάζει βαρελάκια, αλλά είναι πάνω. Σαν να κάνουν δουλειές στο άλμπουρο στην κόντρα γέφυρα.
proud_ionian Posted April 14, 2024 Posted April 14, 2024 On 3/15/2024 at 7:27 PM, proud_ionian said: Με τα σημερινά δεδομένα το Spirit θα φύγει όταν επιστρέψει το τ.Olympic Champion και θα επιστρέψει αρχές Ιουλίου. Τόσο πίσω που έχει πάει η επιστροφή του τ.Olympic Champion, δεν νομίζω ότι προλαβαίνουν να κάνουν πριν το καλοκαίρι εκτεταμένη ανακαίνιση στο Spirit. Στο σύστημα κρατήσεων φαίνεται να δένει Ιούνιο, αφού πρώτα κάνει δεξαμενισμό το XI. Θα ρισκάρω να προβλέψω ότι θα κάνει ένα καλό συμμάζεμα για να βγεί η σαιζόν και τα υπόλοιπα από Οκτώβρη. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα έχουν το πλοίο εκτός όλο το καλοκαίρι. Βέβαια Attica είναι αυτή...
proud_ionian Posted April 27, 2024 Posted April 27, 2024 (edited) 31 minutes ago, proud_ionian said: κάτι το Spirit που είναι έτοιμο να φύγει, Μόλις έδεσε το Αριάδνη (στην πρώτη θέση), έφυγε το bunkerάδικο από το fossen και μετά ακολούθησε και αυτό. Μόλις έφτασε δίπλα στο Αριάδνη, έκανε ανάποδα και γύρισε στη θέση του. ΥΓ ξαναφυγε στο πεντάλεπτο Edited April 27, 2024 by proud_ionian ΥΓ
Nick the Greek Posted May 7, 2024 Posted May 7, 2024 Ταξίδι με το Ελληνικό Πνεύμα από την Ανκόνα για την Ηγουμενίτσα πρίν από λίγες ημέρες και πάμε να δούμε αν όντως η κατάσταση του πλοίου είναι όσο κακή υποψιαζόμαστε, με βάση το πόσο χρονικό διάστημα σουλουπώνεται το πρώην Olympic Champion. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το ταξίδι κανονίστηκε ή τέλος πάντων έγινε προσπάθεια να κανονιστεί από τα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου. Ορισμένοι από μας δεν είμαστε της τελευταίας στιγμής, δυστυχώς για μας όμως η Attica είναι. Και όπως είδαμε και στο σχετικό topic τω καιρώ εκείνω δημοσίευαν δρομολόγια μέχρι 2 εβδομάδες έξω. Και αποδείχτηκε πως "ήξεραν τι έκαναν" υπό την έννοια ότι είχαν συνειδητοποιήσει ότι έχουν χάσει τη μπάλα, όπως όλοι καταλάβαμε στους μήνες που ακολούθησαν. Θα μου πεί κανείς, "καλά ρε κιρίζι, αφού τους ξέρεις με αυτούς έκλεισες?". Ναι, γιατί αφ' ενός δεν ήθελα να περάσω 20-τόσες ώρες επάνω σε ένα βαρετό Visentini και αφ΄ ετέρου διότι σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα θα ταξίδευα με το ανανεωμένο Superfast III. Ζόνκ προφανώς, και αυτό το πλήρωσα τόσο σε ταλαιπωρία όπως θα δούμε παρακάτω, όσο και εις χρήμασι. Με το που βγαίνουν τα δρομολόγια λοιπόν, sold out από καμπίνες το πλοίο, φαντάζομαι πως είχαν γίνει προ-κρατήσεις. Κάνω υπομονή λίγες ημέρες πρίν αλλάξω ταξιδιωτικά πλάνα και τελικά ανοίγουν όντως μόνο οι lux καμπίνες του πλοίου(Superfast III στο μυαλό μου), και είπα να κάνω την κουτουράδα. Υπέθεσα πως ίσως η Attica να κάνει παιχνίδια για να φύγουν πρώτα οι ακριβές καμπίνες, στην πράξη όμως το πλοίο όταν ταξίδεψα είχε αρκετό κόσμο και δε νομίζω πως οι υποψίες μου ήταν βάσιμες. Και για να κλείσω το κεφάλαιο καμπίνα, να πω πως το σαλονάκι δείχνει κάπως έτσι και το υπνοδωμάτιο κάπως έτσι. Μηδέν διακόσμηση, ούτε αφίσα κολλημένη στον τοίχο. Κακή διαρρύθμιση, ψηλά τα φινιστρίνια ενώ με τον καναπέ και τον πάγκο μπροστά τους έπρεπε κανείς να πατήσει στον καναπέ και να σκύψει μπρός για να δεί έξω. Πιάτο με φρούτα, νερά και αναψυκτικά στο ψυγείο, χωρίς δωρεάν πρωινό όμως. Αν για κάποιον λόγο θέλετε να πάρετε μια τέτοια καμπίνα στην Αδριατική, κάντε το με το Superfast XI. Λίγες εβδομάδες μετά την κράτηση, αρχίζει η διαδικασία με τα sms από την Attica σχετικά και με την αλλαγή πλοίου αλλά και την αλλαγή ώρας. Αντί για την προγραμματισμένη ώρα(1630), αρχικά πήγαμε στις 1930 και από εκεί στις 2130, η οποία ήταν και η τελευταία επίσημη ενημέρωση της Attica. Το πρωινό του ταξιδιού μου, πηγαίνοντας στο check in της Ανκόνα μου κάνει ο υπάλληλος "ξέρετε, θα είμαστε λιγάκι καθυστερημένοι απόψε". Του απανταώ, "το ξέρω, πάμε για μεσάνυχτα". Η απάντηση ήταν "ε όχι και μεσάνυχτα, κατά τις 2300". Τελικά αναχωρήσαμε 2330, με 7 ώρες καθυστέρηση από την αρχική ώρα την στιγμή της κράτησης και ενώ το ΙΧ μου φορτώθηκε στις 2300. Παρεμπιπτόντως, στην διαδικασία κράτησης δεν υπήρξε καμία ερώτηση από την Attica σχετικά με το αν το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρικό ή υβριδικό. Πάντως ανάμεσα στους καταπέλτες και την αρχή του μπουλμέ στο κυρίως γκαράζ, υπήρχαν 4 ηλεκτρικά ΙΧ που ελάμβαναν ρεύμα από το πλοίο. Το ίδιο το πλοίο, τόσο εξωτερικά αλλά και εσωτερικά δεν έχει κάτι κραχτό που να το δεί κάποιος μη σχετικός με τα πλοία και να πεί ότι το πλοίο χρειάζεται συντήρηση. Τα δύο χειρότερα σημεία που πρόσεξα ήταν πως τα φινιστρίνια της καμπίνας μου ήταν σάπια εξωτερικά(γι αυτό και στο Olympic Champion έγινε πλήρης αντικατάσταση) και μια βάση σκάλας πιλότου στο ντέκ 11 που ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Τα εξωτερικά καταστρώματα είχαν σκασίματα και σκουριές αλλά όχι κάτι τρομερό. Εσωτερικά το πλοίο ήταν καθαρό μεν αλλά ξεκάθαρα χρειάζεται ολικό φρεσκάρισμα σε έπιπλα, διακόσμηση, μοκέτες και οτιδήποτε άλλο πρέπει να ανανεωθεί, αν υποτεθεί πως η Attica θέλει να το κρατήσει για πολλά χρόνια ακόμη. Σημειωτέον επίσης πως στην καμπίνα μου έκανα μπάνιο με παγωμένο νερό, το ζεστό δεν δούλευε. Και κάτι μου λέει πως αυτό δεν συνέβαινε μόνο στην καμπίνα μου. Από φαγητό δεν γευμάτισα επί του πλοίου εκτός από το πρωινό. Μία ομελέτα από το self service, ένα πιατάκι με τυρί και κάτι τομάτες μαζί με ένα φυσικό χυμό πορτοκάλι, έκαναν κατά 19 ευρώ φτωχότερο τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Η συνάρτηση τιμής και ποιότητας δεν είναι υπέρ του πλοίου, δεν ξέρω αν το a la carte θα ήταν καλύτερο σε ποιότητα. Άλλο αξιοσημείωτο, η απουσία θαλαμηπόλων. Στο ταξίδι που έκανα είδα μόνο έναν, σε αντίθεση με το παρελθόν που η ΑΝΕΚ είχε κάμποσους να οδηγούν τους επιβάτες στις καμπίνες τους. Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως σε ένα ευκρινώς σεσημασμένο πλοίο χρειάζεται θαλαμηπόλος για να σε πάει στην καμπίνα σου, απλά το αναφέρω σαν σημείο που είναι προφανές πως η Attica κάνει οικονομίες. Το ρεζουμέ είναι πως το πλοίο δεν βγάζει μεν μάτι ότι χρειάζεται φροντίδα και προδέρμ, χωρίς να ξέρουμε τι γίνεται φυσικά στα ενδότερα. Με ένα συμμάζεμα θα το βγάλει και το καλοκαίρι κατά τα φαινόμενα. Κοιτώντας όμως την μεγάλη εικόνα, χρειάζεται ένα ολικό φρεσκάρισμα και ανανέωση αν σκοπεύει η Attica να το κρατήσει στον στόλο της τα επόμενα χρόνια. Το ότι φυσικά αυτά τα πλοία χρήζουν αντικατάστασης λόγω νομοθεσίας ρύπων και μόνο, είναι πεπλανημένοι όσοι δεν το καταλαβαίνουν. Σε επίπεδο Attica, η διαχείριση που κάνουν σε δρομολόγια και ωράρια στην Αδριατική είναι επιπέδου Ερυθράς Θάλασσας, αν και ίσως να αδικώ τη γραμμή Σουδάν - Jeddah. Δεν ζητάμε -όχι σαν καραβολάτρες, σαν επιβάτες και χρήστες της γραμμής- να γίνουμε Σκανδιναβία και να ταξιδεύουμε με E-Flexers. Αν και σε βάθος χρόνου, κάτι σαν αυτό πρέπει να γίνει. Αλλά ρε παιδιά εκεί στην Attica, τουλάχιστον βγάλτε ρεαλιστικά, τιμημένα δρομολόγια.
gpap2006 Posted May 24, 2024 Posted May 24, 2024 Με την επιστροφη του αδερφου του είναι η σειρα του να δεσει το spirit? Ή θα περιμενει το ΧΙ?
proud_ionian Posted May 24, 2024 Posted May 24, 2024 Αν κρίνουμε από τα δρομολόγια που είναι περασμένα, δεν δένει τώρα. Το έφαγαν οι αναβολές Είχε κανει και μια μίνι ακινησία τον Δεκέμβριο.
George...f Posted May 24, 2024 Posted May 24, 2024 Το Spirit που κινείται με ταχύτητες Αριάδνης είναι βάση του δρομολογίου που εκτελεί ή κουτσάθηκε και αυτό; Θυμάμαι όταν έφυγε το Τσαμπιον εκτός το Σπιριτ κρατούσε ακόμη 26,8 περίπου στο δρομολόγιο του. Με το καλό να δεχτεί και αυτό την δέουσα φροντίδα -που όπως φαίνεται- δέχτηκε και το αδελφό του.
proud_ionian Posted May 24, 2024 Posted May 24, 2024 Ανάλογα το δρομολόγιο πάει. Δεν ξεπερνά τα 26,5 βέβαια.
gpap2006 Posted May 31, 2024 Posted May 31, 2024 Υποθέτω κατά τις 19/6 που επιστρέφει το ΧΙ θα δέσει για λίγο το spirit που φαίνεται εκτός δρομολογίων για κανα 15νθημερο. Μετά ξανά εκτός από 15/9.
gpap2006 Posted June 22, 2024 Posted June 22, 2024 Στο συστημα κρατησεων φαινεται εκτος δρομολογιων απο 30/6 εως 12/7.
proud_ionian Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 Φαντάσου σε τι κατάσταση είναι, που αλλάζουν ξανά τον προγραμματισμό των δρομολογίων, για να το δέσουν δέκα μέρες.
gpap2006 Posted June 30, 2024 Posted June 30, 2024 Ξέρουμε αν θα μείνει Πατρα τις λίγες μέρες της ακινησίας του που ξεκινά απόψε?
MILTIADIS Posted July 1, 2024 Posted July 1, 2024 Θα βαφτει αλλα δε νομιζω οτι θα προλαβει να το κανει τωρα αυτο.
proud_ionian Posted July 1, 2024 Posted July 1, 2024 On 12/8/2023 at 7:10 PM, proud_ionian said: Τελικά από ότι φαίνεται, ήταν νοσηλεία στα επείγοντα, Έκτακτο check up, για να βγουν οι δέκα κολασμένες🤪 εβδομάδες του high season.
nomikos Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Μπορεί να μη χρειάζεται πολλά μαζέματα όπως το Champion.
gpap2006 Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Θα ακολουθησει μεγάλη ακινησια το φθινόπωρο με γενικο refresh
Nick the Greek Posted July 23, 2024 Posted July 23, 2024 On 7/2/2024 at 10:18 AM, nomikos said: Μπορεί να μη χρειάζεται πολλά μαζέματα όπως το Champion. Δεν υπάρχει περίπτωση. Δηλαδή είχαν αφήσει στο έλεος το Olympic Champion και αυτό το πρόσεχαν? Τα ίδια και χειρότερα θα χρειαστεί, αν λάβει κανείς υπ' όψιν πως έχει παραμείνει εκεί έξω χωρίς καλή συντήρηση ακόμη μεγαλύτερο χρονικό διάστημα απ' ότι το αδελφό του.
parian scientist Posted July 24, 2024 Posted July 24, 2024 (edited) Τα τελευταία εφτά χρόνια πάντως που τα παρακολουθώ το Champion έιχε συνεχώς προβλήματα με στρόφαλους π.χ. οπου αυτό σημαίνει κακή λίπανση κακή ποιότητα λαδιού η μη αλλαγή λαδιού, ενώ το Spirit όχι Οπότε κάποιος έκανε τη δουλειά του και κάποιος άλλος όχι η γέμισε την τσέπη του…. Στην Ελλάδα είμαστε Edited July 24, 2024 by polmyt quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now