Panagia Ekatontapiliani Posted April 17, 2015 Posted April 17, 2015 Οπως είπε και ο Εύδοξος το Σπίριτ έφυγε απο Πάτρα και έρχεται Πειραιά ,τώρα αν θα κάνει εδώ το μποτέ του Σύρο ή στην Ελευσίνα κανείς δεν ξέρει! Λογικα στη Συρο θα παει για δεξαμενισμο γυρω στις 25 Απριλιου
margaritis24 Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Πολυ πρασινιλα στα υφαλα κ ειχανε βγαλει τα νυχια απο το δεξι καταπελτη
Panagia Ekatontapiliani Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Εάν δεν πάει στη Σύρο για δεξαμενισμο δύσκολα θα πάει για δεξαμενισμο τότε γιατί από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει άλλη διαθέσιμη δεξαμενή αυτή τη περίοδο για το μέγεθος του πλοίου
Blue Star Delos Posted May 2, 2015 Posted May 2, 2015 Τελικά βρήκε δεξαμενή η θα ξεκινήσει κατ ευθείαν;
Petros P Posted May 2, 2015 Posted May 2, 2015 Και που ήρθε..ξέρουμε πότε θα την κάνει και για πού? κοιταξα openseas γυρνά Δευτέρα στα δρομολογια ,αρα καποια στιγμη αυριο θα φυγει για κατω..
margaritis24 Posted May 3, 2015 Posted May 3, 2015 εβαζε τα σωστικα το πρωι κ το μεσημερι εφυγε για πατρα καταπρασινο απο κατω
proud_ionian Posted May 3, 2015 Posted May 3, 2015 μην ξανα λεμε τα ιδια. δεν ειναι ο δεξαμενισμος ο μονος λογος ακινησιας
MILTIADIS Posted May 3, 2015 Posted May 3, 2015 Την ακινησια του δηλαδη δεν μπορουσε να την κανει στην Πατρα(στο παλιο εννοειται)?'Η επρεπε τα νυχια να τα κανει στον Πειραια?
Panagia Ekatontapiliani Posted May 3, 2015 Posted May 3, 2015 Δεν ειναι μονο οι δουλειες που φαινονται εξωτερικα στο καταπελτη στη συγκεκριμενη περιπτωση!! Γινονται δουλειες στα μηχανικα μερη, στα σωστικα κλπ. Αυτες οι δουλειες μπορει να γινουν και στη Πατρα αλλα με μεγαλυτερο κοστος για την εταιρεια γιατι τα συνεργεια θα δουλευουν εκτος εδρας, οποτε θα ειναι διπλο το κοστος της συντηρησης καθως και εαν χρειαστει κατι τα συνεργεια ειναι διπλα στην εδρα τους οποτε δεν σε τρωνε οι διαδρομες!!
Petros P Posted May 3, 2015 Posted May 3, 2015 Απλά μπορεί να ξαναέρθει στα μέρη μας για τα βρεχαμενα υποθέτω , οι δουλειές που αναφέρει ο Π100 καθώς και η χαρτούρα θα έγινε πιστεύω ε;
proud_ionian Posted May 3, 2015 Posted May 3, 2015 μην ξαναλεμε τα ιδια για τους δεξαμενισμους. πριν 15 μηνες δεξαμενιστηκε, εχει ενα χρονο περιθωριο ακομη. καποια χαρτια θα ειχε να παρει, μηχανολογικα μαζεματα οπως ειπε καιο π100 και διαφορες αλλες δουλειες που απαιτουν τις υποδομες της ζωνης και δεν μπορουν να γινουν στην πατρα που το μονο που προσφερει ειναι οι ντοκοι
MILTIADIS Posted May 3, 2015 Posted May 3, 2015 (edited) Αυτες οι δουλειες μπορει και να εγιναν αλλα μπορει και οχι.Οταν ομως εχουμε μια απτη αποδειξη(ενα καταπρασινο βαπορι που βγαινει σε ακινησια αρα προφανως και πρεπει να κανει και δεξαμενισμο)τοτε τι το αναλυουμε για χαρτια και μηχανες?Το πιο πιθανο ειναι να πηγε μεχρι Περαμα μπας και κατσει και ανεβει δεξαμενη και απλα λογω των εξελιξεων δεν εκατσε. Αν καποιος ξερει με βεβαιοτητα τι ακριβως εκανε(περα απο το μανικιουρ)ας μας το πει.. Edited May 3, 2015 by MILTIADIS
proud_ionian Posted May 3, 2015 Posted May 3, 2015 ρε μιλτιαδη, το το το πλοιο εχει πιασει πρασιναδα στην ισαλο δεν σημαινει οτι πρεπει να κανει και δεξαμενισμο. δεν μπορω να καταλαβω γιατι φαγατε τετοιο σκαλωμα, λες και ειναι το πρωτο που κανει ακινησια στο περαμα χωρις να δεξαμενισθει. δεν ειναι το πρασινισμα κριτηριο, ουτε το οτι εχει γλιτσα η ισαλος σημαινει οτι εχει ολη η γαστρα. ειναι και αλλο το χρωμα στην ισαλο και πιανει πιο ευκολα τα πλοια των μινωικων παντοτε εκαναν δεξαμενη καθε δευτερο χρονο και τη χρονια που δεν εκαναν, την ισαλο την εβαφαν σε καποια διανυκτερευση
proud_ionian Posted May 4, 2015 Posted May 4, 2015 (edited) λοιπον, για να τελειωνουμε με το θεμα και γενικως με τους δεξαμενισμους, λες και ειναι το καθημερινο ντους (για οσους κανουν ), εχουμε και λεμε: οπως στα αμοιβαια κεφαλαια οι παλιοτερες αποδοσεις, δεν εγγυωνται τις μελλοντικες, ετσι και το οτι το spirit τα τελευταια χρονια ανεβαινε δεκαμενη καθε χρονο, δεν σημαινει οτι θα εκανε και φετος που η εταιρεια του σφιγγεται αποδεδειγμενα (θυμηθειτε την ξεφτιλα με το champion). τα υφαλα βαφονται με ειδικο υφαλοχρωμα (antifouling) που αποτρεπει την αναπτυξη καθε ειδους πρασιναδας, μυκητα κλπ. η ισαλος περα απο το οτι (στα περισσοτερα πλοια) βαφεται με αλλο χρωμα, δεχεται και καθε ειδους βρωμα που υπαρχει στην επιφανεια της θαλασσας. βρωμικη ισαλος σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι θελει δεξαμενισμο το πλοιο. αν υποθεσουμε οτι η εταιρεια καιγεται να βγαλει το βαπορι δεξαμενη και ψαχνει για κενη δεξαμενη, δεν ανεβαζει το βαπορι σαν ζητιανο διπλα στη δεξαμενη να λεει αφησε με να σου ανεβω καλε κυρια. . μολις κλειστει η δεξαμενη, βγαινουν ανεκτελεστα 1-2 κυκλικα και παει το πλοιο δεξαμενη, οπως εχουμε δει αρκετες φορες (ειδικα σε αγονοπλοια και στα πλοια του ηρακλειου). ναι δεν ηρθε για μανικιουρ, ουτε για περμαναν, ουτε γιατι του εκοψαν την ακινησια το χειμωνα λογω της φωτιας του norman. να γιατι ηλθε: κρακ 80 ποντους στα διπυθμενα (απο μεσα), ανακαλυψε ο νηογνωμωνας σε τακτικο ελεγχο στην πατρα την 31/3 και εδωσε περιθωριο ως την 4/5 για να αποκατασταθει κανονικα. επιτοπου μπηκε επιθεμα και ανοιξαν τρυπες για να μη μεγαλωσει αλλο το ρηγμα, μεχρι την οριστικη αποκατασταση. δεν κατεχω καλα την ναυπηγικη ορολογια στα αγγλικα, αλλα πουθενα δεν μιλα για εκτακτο/αναγκαστικο δεξαμενισμο, οπως γραφουν σε πολλες αλλες περιπτωσεις τα remarks των επιθεωρητων. οποιος μπορει να μας διαφωτισει που ακριβως ηταν το κρακ, ευπροσδεκτος (που ειναι ο τεταρτος διαμηκης νομεας; ) η πλακα ειναι οτι εχει φαει και δευτερη σοβαρη παρατηρηση, γιατι ειχε ληγμενη αδεια για το GMDSS. oι τσιπηδες δεν πληρωσαν για να βγαλουν νεα αδεια και θα πληρωσουν δεξαμενισμο για την πρασιναδα (το screenshot απο το equasis.org) Edited May 4, 2015 by proud_ionian
Neptune Posted May 5, 2015 Posted May 5, 2015 Για το GMDSS λεει οτι δεν ηταν τα σωστα μηχανηματα στη λιστα. Προφανως κατι χαλασε το αλλαξαν με αλλο μοντελο και δεν διορθωθηκε η λιστα. Για το κρακ δεν ειναι απαραιτητο οτι το ανακαλυψε ο νηογνωμονας. Μπορει να το ειδε το πληρωμα, και η εταιρια φοβουμενη μια directiva, psc και καθε αλλο παπαριδη που μπαινει στο βαπορι για ελεγχο, φωναξε το νηογνωμονα να πιστοποιησει οτι το βαπορι δε θα βουλιαξει απο αυτο το κρακ, οτι ειναι ελεγχομενη η κατασταση του και να της δωσει ενα περιθωριο αποκαταστασης. Καπως ετσι ειναι οι διαδικασιες σ αυτες τις περιπτωσεις.
JohnTinos Posted August 12, 2015 Posted August 12, 2015 Αυτή την στιγμή το πλοίο βρίσκεται εν πλω για Σύρο!
ithermos Posted August 14, 2015 Posted August 14, 2015 Το πλοίο έχανε λάδια απο το σιμπλεξ του άξονα επίσης πλύθηκε και βάφτηκε. Πέφτει σήμερα στις τρεις.
Petros P Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 Εδώ και καιρό λέει ότι το Olympic Champion θα κάνει αύριο δρομολόγιο αλλά αυτό αλλάζει με ένα πάτημα ενός κουμπιού!! Το πλοίο τελικά θα φύγει το Σάββατο το βράδυ προς Κυριακή ξημέρωμα από το Πέραμα για τη Πάτρα τελικά Άρα το Σπιριτ θα φύγει ?? Δευτέρα για να ειναι Τριτη?
Panagia Ekatontapiliani Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 Το Hellenic Spirit θα κάνει το αυριανό δρομολόγιο του Hellenic Spirit και θα επιστρέψει τη Δευτέρα στη Πάτρα. Από εκεί θα αναχωρήσει από τη Πάτρα για το Πειραιά όπου αναμένεται τη Τρίτη να φτάσει. Οπου θα πάει να δέσει στο Πέραμα για την ετησια ακινησία του
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now