Nikos_Chania Posted February 25, 2018 Posted February 25, 2018 Αγκυροβολημένο λοιπόν όπως είπε ο @rapeza και θα κλείσει 24ωρο, μιας και πριν το ξημέρωμα δεν προβλέπεται να μπει μέσα...
rapeza Posted February 26, 2018 Posted February 26, 2018 Έως αυτή την στιγμή δεν μπορεί να μπει το λιμάνι της Βενετίας. Απορώ γιατί δεν κατεβαίνει μέχρι Ανκόνα να πιάσει λιμάνι και περιφέρεται για πάνω απο 24 ώρες (και ποιος ξέρει για πόσο ακόμα) στην βόρεια αδριατική.
proud_ionian Posted February 27, 2018 Posted February 27, 2018 On 30/12/2017 at 11:43 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Hellenic Spirit φέτος δεν αναμένεται να σταματήσει καθόλου για ακινησία. ισχυει αυτο; εδω βλεπουμε οτι για δεκα μερες ειναι εκτος δρομολογιων. δεν πρεπει να φταιει μονο ο καιρος.
Blue Star Delos Posted February 27, 2018 Posted February 27, 2018 (edited) Πάντως, αύριο έχει δρομολόγιο στις 6:00 από Πάτρα απ' ευθείας για Ανκόνα. Edited February 27, 2018 by proud_ionian λινκ
Blue Star Delos Posted February 28, 2018 Posted February 28, 2018 Και μετά δεξαμενισμός στην Τεργέστη σύμφωνα με τους ακτοπλόους.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2018 Posted March 1, 2018 Το Hellenic Spirit μπήκε στη δεξαμενή του ναυπηγείου Cartubi στη Τεργέστη.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 9, 2018 Posted March 9, 2018 Το Hellenic Spirit τελείωσε με τον δεξαμενισμο του και χθες επέστρεψε στα δρομολόγια του από την Ανκόνα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2018 Posted March 13, 2018 On 27/2/2018 at 5:40 PM, proud_ionian said: ισχυει αυτο; εδω βλεπουμε οτι για δεκα μερες ειναι εκτος δρομολογιων. δεν πρεπει να φταιει μονο ο καιρος. Ο δεξαμενισμος του Hellenic Spirit δεν ήταν προγράμματισμενος για φέτος απλώς προέκυψε κάτι και έγινε ο έκτακτος δεξαμενισμος στη Τεργέστη.
Nick the Greek Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 Δέκα επτά ετών φέτος το Hellenic Spirit και κοιτώντας τις περασμένες σελίδες του θέματος τούτου, με διάφορα προβληματάκια κατά καιρούς. Σε τι όμως κατάσταση είναι πραγματικά το πλοίο, όσον αφορά αυτά που μπορούμε εμείς να δούμε σαν επιβάτες αλλά και όσον αφορά τις παρεχόμενες υπηρεσίες? Το ταξίδι μου πρό μιάς εβδομάδος από την Ανκόνα για την Ηγουμενίτσα ελπίζω να λύσει τις απορίες και να γνωρίσουμε εσωτερικά ένα πλοίο που δεν το έχουμε παρουσιάσει με λεπτομέρεια. Και πάλι συμπαθάτε με αν το παρακάνω με τις εσωτερικές φωτογραφίες αλλά θεωρώ πως αξίζει τον κόπο για να πάρουμε μια γεύση. Και εξωτερικές διαθέτει όμως ο κάπελας, όπως το πλοίο αναχωρεί από την Ηγουμενίτσα. Και τα πλοία να μη σου αρέσουν είναι πολύ όμορφο σκαρί και εντυπωσιακό όταν το κοιτάς από ψηλά. Εν πρώτοις να πούμε πως λόγω του ντόμινο της απεργίας που τόσο βοήθησε στην επίλυση των προβλημάτων του κλάδου, το πλοίο είχε αναχωρήσει το βράδυ της Παρασκευής στις 2315 από την Ηγουμενίτσα χωρίς να έχει φτάσει μέχρι την Πάτρα στο κατέβασμα. Και το εντυπωσιακό είναι πως ήταν πίτα κατά την άφιξή του, τουλάχιστον όσον αφορά το γκαράζ. Έριξε καταπέλτες με εικοσάλεπτη καθυστέρηση στις 1450 και δεδομένα δεν επρόκειτο να φύγει στην ώρα του, βλέποντας την κίνηση που το ανέμενε. Όπως όμως έχουμε δεί και στα περυσινά videos, η φορτο-εκφόρτωσή του είναι ίσως η πιο οργανωμένη της γραμμής, πάντα και από τους δύο καταπέλτες ταυτόχρονα. Το γεγονός λοιπόν πως η αναχώρηση έλαβε χώρα στις 1730 αντί για τις 1630 ήταν μεν άσχημο αλλά σίγουρα δεν οφειλόταν σε αδράνεια κατά την φόρτωση. Το πλήθος των ΙΧ(στη μεγάλη τους πλειοψηφία με προορισμό την Ηγουμενίτσα παρεπιπτόντως) φορτώθηκε στα 2 υπόγεια γκαράζ των decks 2 και 3 τα οποία βρίσκονται πλώρα και είναι σχεδόν της ιδίας χωρητικότητας, όπως βλέπουμε και στα πλάνα τους. Με το μάτι πρέπει να παίρνουν περίπου 40-45 ΙΧ το καθένα και δείχνουν κάπως έτσι. Η ράμπα στα δεξιά οδηγεί στο deck 2 όπου φυσικά τα αυτοκίνητα αναποδίζουν για να βάλουν μούρη πρός τα έξω. Και για τους περίεργους, η εσωτερική ράμπα για το κυρίως γκαράζ έτσι δείχνει όταν είναι κατεβασμένη. Η εκκένωση των φορτηγών από το κυρίως γκαράζ για να βγεί κανείς έξω είναι αρκετά γρήγορη, πλήν όμως ανύπαρκτος ο εξαερισμός στα κατάμπαρα ως συνήθως. Κατά το εμπαρκέσιο των πεζών επιβατών γίνεται έξτρα ταυτοπροσωπία των στην είσοδο του πλοίου, γεγονός που καθυστερεί λιγάκι την επιβίβαση. Και δεν γίνεται και σωστά υπό την έννοια ότι οι πεζοί ελέγχονται, οι οδηγοί όμως που θα πάνε από το γκαράζ κατ' ευθείαν στα σαλόνια, όχι. Οπότε ή τους ελέγχεις σωστά και όλους, ή δεν ελέγχεις κανέναν. Μελανό σημείο στο ταξίδι μου πως η κυλυόμενη σκάλα ανόδου χωρίζεται σε δύο μέρη, το πρώτο κομμάτι της οποίας δε λειτουργούσε. Ο επιβάτης προωθείται στο ντέκ 8 που τον περιμένουν δωρεάν χυμοί και μέσω αυτού του ευρύχωρου διαδρόμου, προωθείται στο χώρο της ρεσέψιο. Μελετημένος ο διάδρομος αυτός αλλά και η τοποθέτηση της reception, ώστε να μη συνωστίζονται στις σκάλες οι ανερχόμενοι επιβάτες που παραλαμβάνουν καμπίνες, και να μην κομπλάρει το σύστημα. Μια χαρά και η δίκλινη εσωτερική μας καμπίνα, πλήν όμως συνολικά EUR 342 για ένα ΙΧ και δίκλινη εσωτερική καμπίνα πλώρα στο deck 8, δεν είναι καθόλου λίγα. Να λοιπόν ένας βασικός λόγος που το low cost service του Grimaldi, έχει τόση απήχηση στο κοινό. Βέβαια, όπως έχει πεί και ο Λέων ο Γ' ο Ίσαυρος, you pay peanuts, you buy monkeys και τουλάχιστον στο Hellenic Spirit βρίσκεις ένα πολύ ποιοτικότερο πλοίο και υπηρεσία σαν επιβάτης, όπως θα δούμε και στη συνέχεια. Εξωτερικοί χώροι: hell, yeah!! . Πραγματικά καταπληκτικοί, περικλείουν σχεδόν το πλοίο και με αρκετά σημεία που μπορεί κανείς προστατευμένος από τον αέρα να απολαύσει τη θάλασσα, τη θέα και το ταξίδι. To deck 11 είναι άπλα με θέα πρός τα πρύμα αλλά και πρός τα πλώρα. Οι σκάλες που βρίσκονται στην πρυμνιά του απόληξη οδηγούν στο ντέκ 10 το οποίο είναι το λιγότερο ευρύχωρο εξωτερικά και δείχνει έτσι πρός τα πλώρα κι έτσι πρός τα πρύμα. Από την κορυφή του ντέκ 10, βλέπει κανείς όλο τον χώρο της πισίνας στο ντέκ 9. Γενικά πολύ ευχάριστος στο μάτι χώρος, προσελκύει την πλειονότητα των επιβατών οι οποίοι στο πρυμνιό μέρος μπορούν να κάνουν ηλιοθεραπεία, ενώ στα πλαινά μπορούν να κάτσουν στους προστατευόμενους χώρους χωρίς να ενοχλούνται από τον αέρα. Εδώ μπορούμε να δούμε και τη διάταξη των επιβατικών χώρων του πλοίου, ενώ εδώ ένα deck plan με τα ονόματα των χώρων. Για τους παρατηρητικούς, ακόμα και οι εξωτερικοί χώροι ήταν πεντακάθαροι, ενώ υπήρχαν ξεχωριστά δοχεία απορριμάτων για γυαλιά και πλαστικά, όπως πρέπει να γίνεται το 2018. Μπαίνοντας πρός τα μέσα, η γενική εντύπωση είναι απλά εξαιρετική σε επίπεδο γούστου, ποιότητας χώρων και συντήρησης. Αψεγάδιαστο. Ο μοναδικός χώρος που δεν μου άρεσε προσωπικά ήταν τα αεροπορικού τύπου καθίσματα πρύμα στο ντέκ 8 αλλά ακόμα και αυτά σε επίπεδο άνεσης ήταν πολύ καλά για το είδος τους. Η μεγάλη πλειοψηφία των υπόλοιπων χώρων βρίσκεται στο deck 8. Από πρύμα πρός τα πλώρα υπάρχει η αίθουσα με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια/slot machines, ο παιδότοπος και το κατάστημα του πλοίου. Στο κέντρο έχουμε το Trophy Bar από το οποίο μια σκάλα σε οδηγεί στο Olympic Tower που σε κανονικές συνθήκες λειτουργεί σαν disco, πλήν όμως στο ταξίδι μας ήταν απλά χώρος επιβατών. Πίσω στο deck 9 και μέσω αυτού του πλευρικού διαδρόμου, οδηγούμαστε στο self service εστιατόριο Παρθενών. Πολύ βολική και εξυπηρετική η εσωτερική του διάταξη. Πιο πλώρα ακόμα το a la carte εστιατόριο Symposium, για το οποίο παραθέτω αυτή την άθλια φωτογραφία για να πάρετε μια μικρή γεύση. Το deck 9 καταλήγει πλώρα στο σαλόνι Μαραθών με το μπάρ του και με ασύγκριτη θέα στην πλώρη. Ακόμα και τα εσωτερικά κλιμακοστάσια είναι όμορφα, ενώ για όσους θεωρούν πως μια προσευχή στον Άγιο Νικόλαο δεν κάνει κακό για να φτάσουν στον προορισμό τους, το πλοίο διαθέτει και παρεκκλήσιο, πλήρες με επιτάφιο. Θα ήθελα να κάνω ξεχωριστή αναφορά στην εστίαση που υπάρχει επί του πλοίου, της οποίας η σχέση τιμής/ποιότητας ήταν για μένα κορυφαία. Δίπλα στην πισίνα υπάρχει το Ολυμπία bar που είναι προφανώς το εξωτερικό μπάρ του πλοίου. Χωρίζεται σε δύο κομμάτια. Στα δεξιά υπάρχει το μικρό ψητοπωλείο που σερβίρει γύρο σε πιάτο με πίτες και όλα τα παρελκόμενα, υπηρεσία που αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλής στους τουρίστες. Στ' αριστερά είναι το κανονικό θα έλεγε κανείς μπάρ με διάφορα σνάκ, γλυκά, αναψυκτικά και αλκοολούχα. Ένα μπουκάλι Μοσχοφίλερο του Μπουτάρη ήταν στα EUR 15 τιμή που για πλοίο είναι σούπερ, ενώ ένα μπουκαλάκι prosecco έκανε αν θυμάμαι καλά EUR 6. Ορισμένους κακεντρεχείς που σκέφτηκαν "πάλι καλά που δε ζήτησες και daiquiri", τους επιστρέφω την κακία. Το self service είχε αρκετά καλή ποικιλία και γευστικά ήταν πάααααρα πολύ καλό. Κοτόπουλο με ζυμαρικά, φιλέτα κοτόπουλο με πατάτες, μπουκάλι νερό, 2 μεγάλες σαλάτες, 1 πιάτο με τυρί, 1 αναψυκτικό, και ένα γλυκό ήταν συνολικά στα EUR 40, στα 20 ευρώ το άτομο δηλαδή που σε συνδυασμό με την ποιότητα ήταν πολύ καλή τιμή. Ακόμα και οι τιμές του a la carte μου φάνηκαν λογικότατες, ενώ το τελευταίο διέθετε ακόμα καλύτερη λίστα κρασιών που δεν ήταν διαθέσιμα στο self service και στα μπάρ. Τέλος το πλωριό μπάρ στο σαλόνι Μαραθών(με service στο τραπέζι σου), είχε μεγάλη ποικιλία ροφημάτων, γλυκών, σφολιατοειδών και αναψυκτικών. Μοναδική παραφωνία εδώ πως το γιαούρτι με μέλι στον κατάλογο είναι στα EUR 3.60 αν θυμάμαι καλά, όταν όμως το παραγγέλνεις σου λένε πως υπάρχει επιπλέον χρέωση EUR 1.20 για το μέλι. Δε σε φέρνουν πρό απροόπτου μεν, αλλά νομίζω πως ο κατάλογος πρέπει να επανατυπωθεί ώστε να είναι all inclusive η τιμή. Τουλάχιστον το μέλι είναι Κρητικό σε ιδιαίτερο βαζάκι κι όχι ένα τυποποιημένο του σούπερ μάρκετ, όπως και ελληνικά είναι τα περισσότερα προιόντα που βρίσκει κανείς επάνω στο πλοίο, πολλά από αυτά όπως το εμφιαλωμένο νερό από την Κρήτη. Μπράβο τους και καλά κάνουν, είναι κάτι για το οποίο εγώ προσωπικά δέχομαι να πληρώσω λίγο παραπάνω. Όπως φαντάζομαι να καταλάβατε από την περιγραφή αλλά και να διαπιστώσατε από τις εικόνες, πλοίο και πλήρωμα μου άφησαν εξαιρετική εντύπωση. Σε κανένα σημείο δεν καταλαβαίνει κανείς πως το πλοίο είναι 17 ετών και υφίσταται τόσο εντατική χρήση χειμώνα-καλοκαίρι, φαίνεται πως στη συντήρηση τουλάχιστον των επιβατικών χώρων, πέφτει πολλή δουλειά. Πολύ υψηλή ποιότητα εστίασης σε συνδυασμό με την τιμή που πληρώνεις, πλήρωμα αβίαστα ευγενές κι εξυπηρετικό. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα και λόγω των παραπάνω αλλά και για άλλον ένα λόγο: γιατί πατώντας επάνω του στην Ανκόνα, αισθάνεσαι ότι είσαι ήδη πίσω στην Ελλάδα. Ελληνικό και σε χαρακτήρα, και σε ατμόσφαιρα. Είτε για τον τουρίστα που έρχεται να γνωρίσει την πατρίδα μας, είτε για τον Έλληνα του εξωτερικού που κατεβαίνει για διακοπές, είτε για τον επαγγελματία οδηγό που γυρνά από το Ευρωπαικό δρομολόγιο, αισθάνεσαι σπίτι σου. Κι αυτό το συναίσθημα σε πλημμυρίζει. Εικόνες σαν αυτήν: Αλλά και σαν κι αυτήν: Δε βρίσκονται κάθε μέρα. Καλά ταξίδια να έχει για πάρα πολλά ακόμη χρόνια. ΥΓ: Πάλι το Πόλεμος και Ειρήνη έγραψα, ευχαριστώ τα κομμάντα που το διάβασαν όλο
Ariadne Posted June 13, 2018 Posted June 13, 2018 Εμείς ευχαριστούμε Όντως, τα δύο νορβηγικά της ΑΝΕΚ είναι αυτή τη στιγμή τα καλύτερα στην Αγκώνα.
Marios Superfast Posted August 15, 2018 Posted August 15, 2018 Μερικές φωτογραφίες Α ποιότητας του πλοιου,κροσαροντας τον Πατραικο πέρσι τον Αύγουστο
SXI Posted November 10, 2018 Posted November 10, 2018 Εχει ταξιδεψει πότε μεσα στην Ελλάδα; Εννοώ Κρήτη-Αιγαίο κτλ
Mr_Zoo Posted November 11, 2018 Posted November 11, 2018 Ποτέ. Αυτό και το 11, είναι τα μόνο που όλη τους την μέχρι σήμερα καριέρα, την έχουν κάνει στην Αδριατική
Nikos_Chania Posted November 11, 2018 Posted November 11, 2018 (edited) Το Hellenic Spirit είχε κάνει νομίζω ένα-δύο δρομολόγια στα Χανιά όταν είχε πρωτο έρθει. Αν δεν ήταν αυτό τότε ήταν το Champion, αλλα νομιζω πως ήταν το Spirit. Edited November 11, 2018 by Nikos_Chania
Marios Superfast Posted November 11, 2018 Posted November 11, 2018 (edited) Το Champion ήταν Edited November 11, 2018 by proud_ionian
proud_ionian Posted December 24, 2018 Posted December 24, 2018 On 12/22/2018 at 8:25 PM, proud_ionian said: eurocargo livorno στο 14 του παλιου λιμανιου, hellenic spirit στο νεο λιμανι. καθονται. το spirit εχει δρομολογιο τη δευτερα ιδου το spirit
proud_ionian Posted December 27, 2018 Posted December 27, 2018 κατα την προσφατη παραμονη του στην πατρα, εγιναν εργασιες στις ηλεκτρομηχανες, αν κρινω απο την αναρτηση του συνεργειο Elicas
Panagia Ekatontapiliani Posted December 27, 2018 Posted December 27, 2018 Εγώ βλέπω τη γεννήτρια μιας ηλεκτρομηχανής να βγήκε από τη θέση της.
proud_ionian Posted December 27, 2018 Posted December 27, 2018 προφανως δεν κουνηθηκε απο τη θεση της για γουρι, αλλα για να γινουν εργασιες
gpap2006 Posted December 29, 2018 Posted December 29, 2018 (edited) Έχω την εντύπωση οτι η φετινή του ακινησία συρρικνώνεται σε 15νθημερο (15-31/1) λόγω του πολύ χρόνου που κρατησε η ακινησια του Champion. Edited December 29, 2018 by gpap2006
Panagia Ekatontapiliani Posted January 10, 2019 Posted January 10, 2019 Η ακινησία του Hellenic Spirit θα γίνει στο παλιο λιμάνι της Πάτρας.
Nikos_Chania Posted January 14, 2019 Posted January 14, 2019 Πλώρη για Πειραιά έβαλε το HELLENIC SPIRIT στις 22:00 το βράδυ της Δευτέρας.
Petros P Posted January 15, 2019 Posted January 15, 2019 Εδεσε τελικά στο Πέραμα στη θέση του Αστερίωνα του 2ου
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now