Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
Posted (edited)

 

 

To κτίριο πίσω που φαίνεται εντός λιμένα και γκρεμίστηκε κάπου στο 95-96 θυμαμαι (μαζι με πολλα αλλα κτιρια) μου θυμιζει κανεις τι ηταν?

 

Edited by proud_ionian
μεταφορά
  • 4 weeks later...
Posted
2 hours ago, polmyt said:

ΜΑΡΜΑΡΙ Ι απο τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ στον Πειραια του 1988

Προφανως το πλοιο βρισκεται εκει για ακινησια ,ενω διακρινονται το ΔΕΛΦΙΝΙ ΕΞΠΡΕΣ καθως και το ΚΡΗΤΗ της ΑΝΕΚ

 

Τελικά αυτή η προβλήτα μπροστά από τον Άγιο Σπυρίδωνα, πρέπει τις δεκαετίες τουλάχιστον '80, '90, να ήταν η χαρά του καραβολάτρη. Και τι δεν έχουμε δει εκεί ανά καιρούς, από πλοία (μικρά και μικρομέγαλα επιβατηγά) που δεν είχαν σχέση με το λιμάνι του Πειραιά (δρομολογιακώς εννοώ). Τα πάντα όλα !!!

Και μου κάνει εντύπωση μιας και δεν ήταν κάποιο απόμερο σημείο (π.χ. στου Ξαβέρη, στον προλιμένα, στου Βασιλειάδη), αλλά στην "βιτρίνα" του λιμανιού. 

Δεν γνωρίζω βέβαια αν κάνανε ακινησία εκεί (δηλαδή για μεγάλο χρονικό διάστημα) ή δένανε για λίγο διερχόμενα προς - από την ΝΕΖ.

Posted

Λιμανι Πειραιά , 1962.

Οπως το καταλαβαίνω, πρεπει να είναι εκεί που λέμε τώρα σαν θέση "Ξαβέρη".

Λιμάνι Πειραιά, 1962. Διακρίνονται αριστερά οι  αποθήκες ξυλείας EVGE ιδιοκτησίας Ευγένιου Ευγενίδη και στο βάθος το εργοστάσιο της οινοποιείας "Καμπά" στην ακτή Ξαβερίου. Φωτογραφία: Henri Gaussen ©, Archives départementales de la Haute-Garonne

 

Posted

Ακτή Ξαβερίου, το φορτηγό ειναι του Χατζηιωάννου Φαίνεται κ 1 ΒΒ του ΠΝ,τι δουλειά να είχε εκεί
Το μπάζωμα είναι γιά την τότε ιχθυόσκαλα εκεί που είναι τώρα τα γραφεία του ΟΛΠ.

  • 3 weeks later...
Posted

Στη φωτογραφία του Λίνδος, αν κανείς την μεγενθύνει, μπορεί να διακρίνει το σήμα του ΟΛΠ σε ένα κτήριο. Το κτήριο αυτό είναι γωνία Ακτής Μιαούλη και ΙΙας Μεραρχίας, στο ισόγειο του τότε βρίσκονταν τα εν Πειραιεί γραφεία της Ολυμπιακής. Το υπόλοιπο κτήριο το χρησιμοποιούσε ο ΟΛΠ για διάφορες υπηρεσίες του, χαρακτηριστικά θυμάμαι πως εκεί τότε βρισκόταν η Αγκυροβολία(η υπηρεσία δηλαδή που καθόριζε τις θέσεις στις οποίες θα έδεναν τα πλοία). 

Posted

Στη συνέχεια κάποιες υπηρεσίες μετακόμισαν στην παγόδα γιά να μαζευτούν  τελικά εκεί που είναι τώρα ο ΟΛΠ στην προβλήτα  απέναντι από αυτήν
Θυμίζω ότι το κτίριο Ακτή Μιαούλη 10 ήταν πρώην αποθήκες που μετατράπηκε στον επιβατικό σταθμό Α Μιαούλης στο ισόγειο κ γραφεία του ΟΛΠ στον όροφο
Στους παλιούς ο χώρος ήταν γνωστός σαν ψαρόσκαλα γιατί εκεί έδεναν μεταξύ άλλων τα ψαράδικα ( ταινία "φτωχαδάκια κ λεφτάδες") πριν να μετακομίσουν στο Κερατσίνι
Στο εικονιζόμενο μέγαρο ΙΙας Μεραρχίας 2  1ος όροφος στεγάζεται μιά από τις αρχαιότερες ποντοπόρες εταιρείες η Νeda Maritime του Λυκιαρδόπουλου.

Posted

Έτσι ακριβώς, νομίζω η Neda έχουν 3-4 ορόφους πια. Από τις αρχαιότερες και τις πλέον ταπεινές και αξιοπρεπείς θα συμπληρώσω. Και μια και μιλάμε για τέτοιες εταιρείες σε αυτήν τη φωτογραφία του Γεώργιος Εξπρές, στο κτήριο πάνω δεξιά από την πλώρη του βλέπει κανείς το logo της Empros Lines, της εταιρείας της οικογένειας Δρακόπουλου μέχρι και σήμερα. Πρέπει τότε να είχαν (και)στον Πειραιά γραφεία ελέω της γραμμής που είχαν(και έχουν) για τη βόρειο Ευρώπη, σήμερα έχουν γραφεία μόνο στο Μαρούσι επί της οδού Κηφισίας. Η συγκεκριμένη νομική οντότητα έχει ιδρυθεί στη δεκαετία του 50, πλήν όμως οι ρίζες της εν λόγω οικογένειας στην πλοιοκτησία πάνε πίσω σίγουρα στο δεύτερο μισό του 18ου αιώνα, όσο κι αν ακούγεται απίστευτο.

 

Η οικογένεια έχει ξεκινήσει από την Κεφαλονιά, πλήν όμως στα τέλη του 18ου αιώνα ένα μέλος της καραβοκύρης της εποχής, αναγκάστηκε λόγω των καιρικών συνθηκών του χειμώνα να ξεχειμωνιάσει στη Μύκονο. Εκεί ερωτεύτηκε μια από τις αρχοντοπούλες του νησιού, και έγινε Μυκονιάτης σαν ερωτικός μετανάστης στο γυναικοχώρι :). Σώζονται τη Μύκονο επίσημα έγγραφα από το 1808 αν θυμάμαι καλά, όπου ο Δρακόπουλος ήδη σε μεγάλη ηλικία, είχε προσφύγει στο δικαστήριο εναντίον άλλου Μυκονιάτη. Αυτά τα μαθαίνει κανείς, σε ένα κείμενο που γράφτηκε για τα χοιροσφάγια της Μυκόνου, όσο κι αν σας φαίνεται απίστευτο.

Posted

Σε γενικότερο πλαίσιο η ΙΙας Μεραρχίας μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του 80, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν ο πυρήνας της Ναυτιλίας. Σε αυτό τον δρόμο στεγάζονταν τα γραφεία των Ηνωμένων Αγούδημων , όπως επίσης σε αυτό τον δρόμο εγκαταστάθηκαν τα πρώτα γραφεία της οικογένειας Μαρτίνου .

Posted (edited)

Χατζηϊωαννου Αlassia,Xατζηπατέρας κλπ
Κ η Ακτή Μιαούλη μέχρι τον Αγ Νικόλα πριν αρχίσει η επέκταση προς καρβουνιάρικα
Τώρα όλες οι σοβαρές εταιρίες έχουν φύγει προς βόρεια κ νότια προάστεια

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Posted
17 hours ago, Nick the Greek said:

Έτσι ακριβώς, νομίζω η Neda έχουν 3-4 ορόφους πια. Από τις αρχαιότερες και τις πλέον ταπεινές και αξιοπρεπείς θα συμπληρώσω. Και μια και μιλάμε για τέτοιες εταιρείες σε αυτήν τη φωτογραφία του Γεώργιος Εξπρές, στο κτήριο πάνω δεξιά από την πλώρη του βλέπει κανείς το logo της Empros Lines, της εταιρείας της οικογένειας Δρακόπουλου μέχρι και σήμερα. Πρέπει τότε να είχαν (και)στον Πειραιά γραφεία ελέω της γραμμής που είχαν(και έχουν) για τη βόρειο Ευρώπη, σήμερα έχουν γραφεία μόνο στο Μαρούσι επί της οδού Κηφισίας. Η συγκεκριμένη νομική οντότητα έχει ιδρυθεί στη δεκαετία του 50, πλήν όμως οι ρίζες της εν λόγω οικογένειας στην πλοιοκτησία πάνε πίσω σίγουρα στο δεύτερο μισό του 18ου αιώνα, όσο κι αν ακούγεται απίστευτο.

 

Η οικογένεια έχει ξεκινήσει από την Κεφαλονιά, πλήν όμως στα τέλη του 18ου αιώνα ένα μέλος της καραβοκύρης της εποχής, αναγκάστηκε λόγω των καιρικών συνθηκών του χειμώνα να ξεχειμωνιάσει στη Μύκονο. Εκεί ερωτεύτηκε μια από τις αρχοντοπούλες του νησιού, και έγινε Μυκονιάτης σαν ερωτικός μετανάστης στο γυναικοχώρι :). Σώζονται τη Μύκονο επίσημα έγγραφα από το 1808 αν θυμάμαι καλά, όπου ο Δρακόπουλος ήδη σε μεγάλη ηλικία, είχε προσφύγει στο δικαστήριο εναντίον άλλου Μυκονιάτη. Αυτά τα μαθαίνει κανείς, σε ένα κείμενο που γράφτηκε για τα χοιροσφάγια της Μυκόνου, όσο κι αν σας φαίνεται απίστευτο.

Ωραία  κουβέντα με ουσία ανοίξαμε! Σε αντίθεση με κάποιους από τους νεώτερους φίλους που η καραβολατρεία τους εξαντλείται στο αν έχει flocafe το Βlue Star τάδε
Πάντως το Greek Shipping Directory γράφει 1ο όροφο αλλά στον δρόμο μου είναι να το διαπιστώσω Η εταιρεία ,παρέλειψα να πω,είναι από τις πιό παραδοσιακές κ ποιοτικές κ από αυτές που υψώνουν σε πολλά βαπόρια τους την ελληνική σημαία Η ιστορία τους ξεκινάει το 1875,οι Λυκιαρδόπουλοι με καταγωγή από Κεφαλονιά με συγγένεια με τους Βαλλιάνους .ηταν από τους πρώτους Greek Londoners
Άλλη μιά εφοπλιστική οικογένεια που κατάγεται από Κεφαλονιά αλλά τους ξέρουμε ως Μυκονιάτες,είναι οι Δρακόπουλοι Σωστά, στη φωτό εικοίζονται τα γραφεία της "Εμπρός" Γούναρη 2 από το 1974 μέχρι το 2014 νομίζω 'Εχουν κάποια bulkers κ το περίεργο είναι ότι ανάμεσα στα ονόματα που δίνουν είναι όπως ΑLANI,ALITIS...Αλλά συνέχίζουν τις τακτικές γραμμές Ευρώπη-Μεσόγειο με  ναυλωμένα  τούρκικα βαπορια
Ίδρυσαν την εταιρεία σε συνεργασία με τον Αθανασιάδη Μποδοσάκη το 1950 κ αυτή λύθηκε το 1969 Οπότε ο  δεύτερος συνέχισε το ίδιο έργο με την Prodromos Lines
Γι΄αυτό κ στο σινιάλο της Εmpros υπάρχει μόνο το D στο μπλε τμήμα του θυρεού,ενώ λείπει το Α από το λευκό

 

 

empros lines.jpg

Posted

Βίκτωρα είσαι λιγάκι αυστηρός, υπάρχουν παιδιά που τους αρέσουν τα πλοία και η θάλασσα και δεν έχουν ούτε την εντοπιότητα που είχαμε εμείς, ούτε είναι και της δουλειάς όπως εμείς. Και έχουν αλλάξει οι γενεές. Πού να τα ξέρουν αυτά. Επαφίεται σε μας λοιπόν να καταθέσουμε τις μαρτυρίες και τις γνώσεις μας για όποιον ενδιαφέρεται.

 

Η Neda έχει σίγουρα 3 ορόφους στο εν λόγω κτήριο, στο λέω μετά βεβαιότητος. Στον πρώτο όροφο είναι η υποδοχή μαζί με κάποια τμήματα, υπάρχουν και οι παραπάνω 2 όροφοι σίγουρα. Είναι από τις εταιρείες τους ιδιοκτήτες των οποίων δεν τους βλέπεις στις κοσμικές στήλες. Ταυτόχρονα δεν θέλουν και να διαβάζουν το όνομά τους στις εφημερίδες για τους λάθους λόγους, και όπου λάθος λόγοι βλέπε συμβάντα επί των πλοίων τους. Είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί λοιπόν με ποιούς κλείνουν τα βαπόρια, τι φορτώνουν και που πάνε. Για ποιότητα συντήρησης δεν το συζητάμε καν.

 

Στην Empros όντως ονοματίζουν τα πλοία τους πάντα με ένα όνομα που αρχίζει από Α, παλιότερα είχαν και ένα που λεγόταν Αθερίνα, ένα Αστακός κλπ, αυτή είναι η σύγχρονη παράδοση. Μοναδική εξαίρεση ένα που λέγεται Γεώργιος Δρακόπουλος και παραπέμπει στην παλιά παράδοση που τα πλοία είχαν ονοματεπώνυμο. Το ότι πάντως εξακολουθούν και έχουν ένα τύπου liner service που τους αφήνει κέρδος στην εποχή μας, είναι κάτι αξιοσημείωτο. Η αγορά λέει πως κι αυτοί όπως και η Neda, δεν κλείνουν παρά μόνον με επιλεγμένους ναυλωτές, δεν ασχολούνται με Κινέζους, Ινδούς κλπ. Το άλλο που αξίζει να αναφέρουμε είναι πως είναι σταθεροί υποστηρικτές της παράδοσης και της ιστορίας μας, στηρίζοντας το αρχαιολογικό και ναυτικό μουσείο Μυκόνου, αναπαλαιώνοντας σκαριά όπως το Ευαγγελίστρια και άλλο ένα που βρίσκεται στη Μύκονο και μου διαφεύγει το όνομα, γενικά εκ των πλέον καλλιεργημένων ανθρώπων.

Posted

Δεν νομίζω να είμαι αυστηρός,αλλά όπως παρατηρώ με λύπη, σε σύγκριση με ξένα fora κ  ομάδες στο fb συμβαίνει ότι συμβαίνει με τα περιορισμένα χόμπυ του 'Ελληνα  Καραβολάτρεςστην Ελλάδα ψαγμένοι με αρχείο είναι 3-4 το πολύ 10 Καλά,της δουλειάς εκεί που είναι σκέτη απογοήτευση
Λες πού να τα ξέρουν Υπάρχουν βιβλία,υπάρχει η σωστή χρήση του διαδικτύου,υπάρχουν η συναναστροφή με τους παλιότερους Ακριβώς αυτό κάνουμε τώρα με το να καταθέτουμε τις γνώσεις μας κ εγώ το κάνω σε προσωπικό επίπεδο σε όποιο παιδί διαπιστώσω με χαρά ότι έχει την όρεξη. Σε ένα θα συμφωνήσω που συμπαρασύρει όλα τα άλλα,έχουν αλλάξει οι γενιές.
Από παλιά στην Εmpros δίνουν ονόματα από Α ΑΝΑΝCE,ANVEΡΣΑ,AΓΩΝΙΣΤΗΣ...Aλλά υπήρχαν κ οι εξαιρέσεις ΕΜΠΡΟΣ,ΑΝΝΑ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ,ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ.Ομολογώ γαλουχήθηκα από παιδάκι στο μεγάλο λιμάνι με ονόματα σαν αυτά αλλά κ άλλων εταιρειών

 

Posted

Βίκτωρα, ό,τι τους συζητούσαμε και μου έστειλε ένας φίλος ένα σύνδεσμο από ένα περιοδικό που φιλοξενεί συνέντευξη(σελίδα 116) του Operations Manager των liner δραστηριοτήτων τους. Επίσης πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη της οικογένειας Αγγελάκη(Anbros Shipping με πανέμορφα γραφεία πίσω από το δαχτυλίδι στο Μαρούσι) στη σελίδα 69 αλλά και του Γιάννη Λυμπουσσάκη(σελίδα 168).

Posted (edited)

Μεταφομαστε στο λιμανι του Πειραια ,λογικα στις αρχες του 60

Κατα σειρα βλεπουμε τα ΕΛΛΗ ,ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ ,ΕΣΠΕΡΟΣ, ΦΑΙΣΤΟΣ και ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ,λογικα εκει που τωρα λεμε Ξαβερη ,αν καταλαβαινω καλα.Τοσο πλοια στη σειρα δειχνει μαλλον χειμερινη ακινησια .Αναμεσα στο ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ και στο ΕΣΠΕΡΟΣ διακρινεται αλλη μια πλωρη αλλα δεν μπορω να καταλαβω ποιο βαπορι μπορει να ειναι

Edited by polmyt
Posted

Εξαιρετική φωτογραφία ιδιαίτερα για τους γεροντότερους που έζησαν τέτοιες καταστάσεις.

Όσον αφορά την άγνωστη πλώρη μάλλον ανήκει σε πρώην πολεμικό πιθανώς αγορασμένο  για πιθανή μετασκευή σε κρουαζιερόπλοιο, άλλωστε είναι η περίοδος όπου εμφανίστηκαν τα ΡΟΔΟΣ και ΜΥΚΟΝΟΣ και στην συνέχεια το ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ. Τι λέει ο φίλος ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ;

Posted

Εμένα να πω την αλήθεια, με ιντριγκάρει περισσότερο η πρύμη που βλέπουμε στο βάθος αριστερά της φωτογραφίας, το πλοίο είναι πλαγιοδετημένο στα 200άρια. Από το σουλούπι και το χρώμα, τα λεφτά μου είναι σε κάποιο liner της P&O και μάλιστα πιο παλιάς κοπής. Πιστεύω λοιπόν πως πρόκειται για κάποιο εκ των τριών αδελφών Strathnaver(1931), Strathaird(1932) και Strathmore(1935). Παραθέτω το τελείωμα της πρύμνης από carte postale εποχής, τους πρός χάριν συγκρίσεως:

 

Strathmore-1-1935-02.jpg

Posted
On 1/27/2025 at 8:29 PM, polmyt said:

Μεταφομαστε στο λιμανι του Πειραια ,λογικα στις αρχες του 60

Κατα σειρα βλεπουμε τα ΕΛΛΗ ,ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ ,ΕΣΠΕΡΟΣ, ΦΑΙΣΤΟΣ και ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ,λογικα εκει που τωρα λεμε Ξαβερη ,αν καταλαβαινω καλα.Τοσο πλοια στη σειρα δειχνει μαλλον χειμερινη ακινησια .Αναμεσα στο ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ και στο ΕΣΠΕΡΟΣ διακρινεται αλλη μια πλωρη αλλα δεν μπορω να καταλαβω ποιο βαπορι μπορει να ειναι

Φίλε polmyt,τι να πω,μας έφτιαξες σήμερα με αυτή την υπέροχη φωτο ειδικά εμάς τις παλιές καραβάνες!
Είναι Ξαβέρη τότε κ τώρα Εκτιμώ ότι βρισκόμαστε στο 1964.

10 hours ago, marittimo said:

Εξαιρετική φωτογραφία ιδιαίτερα για τους γεροντότερους που έζησαν τέτοιες καταστάσεις.

Όσον αφορά την άγνωστη πλώρη μάλλον ανήκει σε πρώην πολεμικό πιθανώς αγορασμένο  για πιθανή μετασκευή σε κρουαζιερόπλοιο, άλλωστε είναι η περίοδος όπου εμφανίστηκαν τα ΡΟΔΟΣ και ΜΥΚΟΝΟΣ και στην συνέχεια το ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ. Τι λέει ο φίλος ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ;

Σώστά είναι 1 από τα 3 αμερικάνικα συνοδά υδροπλάνων κλάσης Barnegat κ πιό συγκεκριμένα το ΜΥΚΟΝΟΣ το οποίο μετασκευάστηκε τελευταίο (1964)

8 hours ago, Nick the Greek said:

Εμένα να πω την αλήθεια, με ιντριγκάρει περισσότερο η πρύμη που βλέπουμε στο βάθος αριστερά της φωτογραφίας, το πλοίο είναι πλαγιοδετημένο στα 200άρια. Από το σουλούπι και το χρώμα, τα λεφτά μου είναι σε κάποιο liner της P&O και μάλιστα πιο παλιάς κοπής. Πιστεύω λοιπόν πως πρόκειται για κάποιο εκ των τριών αδελφών Strathnaver(1931), Strathaird(1932) και Strathmore(1935). Παραθέτω το τελείωμα της πρύμνης από carte postale εποχής, τους πρός χάριν συγκρίσεως:

 

Strathmore-1-1935-02.jpg

Είναι 1964 .STRATHMORE , STRATHEDEN είχαν γίνει ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΛΑΤΣΗ κ ΕΡΙΕΤΤΑ ΛΑΤΣΗ με αντιστροφή των ονομάτων ως προσκυνητάδικα από το 1963
Τα άλλα 2 δεν υπήρχαν τότε Διάλυση το 62 κ βύθιση στον ΒΠΠ

 

Posted

Πρόσφατα ανεκάλυψα στο Youtube μια εκπομπή του Attica TV που ονομάζεται Ζωντανές Μνήμες. Αξίζει την προσοχή όσων εξ' υμών ασχολούνται με ιστορικά θέματα. Εδώ παραθέτω την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εκπομπή που ασχολείται με τον μεγάλο βομβαρδισμό του Πειραιά από τους Συμμάχους.

 

 

  • 3 weeks later...
Posted
2 hours ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Να πω δυό λόγια και για την απίστευτη - εκπληκτική φώτο του @polmyt, που αποπνέει την ατμόσφαιρα μιας ολόκληρης, άλλης εποχής. Ο Πειραιάς, η ακτή Μιαούλη, οι επιγραφές στα κτίρια, ολίγον "άρωμα" από Τρούμπα (στις δόξες της τότε), το καραβάκι με την πλώρη γεμάτη κόσμο (απίστευτα χρόνια !!!), μέχρι και τον Τζακ με την Ρόουζ διακρίνω στο κοράκι (I am the king of Salamina !!!).

 

Αυτό ακριβώς είχα σκοπό να σχολιάσω σήμερα Σείριε, τι βλέπουμε στην Ακτή Μιαούλη, είναι η στεριά που βλέπουμε πίσω από το Χρυσαυγή στην φωτογραφία, για όσους δεν ξέρουν τον Πειραιά.

 

Στο κτήριο λοιπόν με τη διαφήμιση του Έθνους, ξεχωρίζει ίσα-ίσα κάτω αριστερά το Ναυτάκι, το κατάστημα δηλαδή που εξειδικεύεται μέχρι και σήμερα σε στολές Σωμάτων Ασφαλείας, Ενόπλων Δυνάμεων και αξιωματικών του εμπορικού ναυτικού. Ξεχωρίζουν επίσης τα γραφεία της Hellenic Lines αλλά και διαφήμιση Nescafe Nestle, που φαντάζομαι πως τότε πρέπει να είχε πρωτοέλθει στην Ελλάδα σαν προιόν. 

 

Παραδίπλα το καφενείο Ναυαρίνον και ακριβώς δίπλα από αυτό τα γραφεία της Βροντάδος της οικογένειας Λω, σημείο στο οποίο βρίσκονται ακόμη και σήμερα. Επίσης στο ίδιο κτήριο ξεχωρίζει και μία ταμπέλα που λέει Τρόοδος. Να ήταν εκεί τα πρώτα γραφεία της εταιρείας του Λουκά Χατζηιωάννου? Δεν το ξέρω αυτό, ίσως ο Βίκτωρ να θυμάται. Πάνω από όλα αυτά δεσπόζει η διαφήμιση για το Υπερωκεάνειο Βασίλισσα Φρειδερίκη.

 

Η άλλη γωνία είναι το μέγαρο της Εθνικής Τράπεζας όπου προφανώς ξεχωρίζει η επιγραφή της Greek Line. Αν δούμε λίγο πιο κοντά διακρίνουμε το έμβλημα της Nomikos Lines όπως επίσης και την επιγραφή American Export Lines. Είναι μια εταιρεία που ακόμη και μέχρι την δεκαετία του 90 ερχόταν στον Πειραιά με πλοία κοντέινερ προφανώς. Στην γωνία Ακτής Μιαούλη και ΙΙας Μεραρχίας βλέπουμε και το κτίριο της Ολυμπιακής, ενώ στην απέναντι γωνία εκεί που τώρα είναι φούρνος, ήταν κατάστημα υποδημάτων. Τέλος, για τους πιο παρατηρητικούς, ακριβώς κάτω από τις μπίντες βλέπουμε βαμμένους τους αριθμούς τους. Τέρμα δεξιά στην φωτογραφία η μπίντα νο. 198, δύο μπίντες παραπέρα η νο. 200, από εκεί πήραν το όνομά τους αυτό που λέμε σήμερα "200άρια".

Posted

Επίσης φαίνεται πανω απο αυτά, η ZIM Lines  , τοτε μας ερχόταν με κρουαζιερόπλοια ενω παρακάτω φαίνεται  Skoda ΜΗΧΑΝΑΙ ΘΑΛΑΣΣΗΣ...

Posted (edited)

Με κλασικά ποστάλια κ φορτηγοποστάλια ερχόταν όπως το Moledet μετέπειτα Jupiter, το Ζion > το Ithaca του Βλασσόπουλου ,αργότερα με το Dan μετέπειτα ΕΓ/ΟΓ ΒΕΡΓΙΝΑ
Γιά την Skoda μην σε ξενίζει,κάποτε ήταν ενεργή σε αυτό το κομμάτι Πιό γνωστά στο re engining του ΕΛΛΗ του Τυπάλδου από ατμό κ νομίζω του ΑΙΟΛΙΣ του Ευθυμιάδη
Αυτό φόρεσε κ Stork.

Edited by polmyt
quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...