Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Όσο και να το κουράζουμε, άκρη δε βγαίνει. Η μόνη λύση είναι το μοντέλο αεροδρομίου παντού..σε λιμάνια και τρένα..! Ένας σταθμός επιβατών, ένας περίκλειστος χώρος για την άφιξη-αποβίβαση-επιβίβαση-αναχώρηση του μέσου, έξτρα χώροι για την εμπορική κίνηση, τυποποιημένα εισιτήρια τύπου αεροπλάνου, προσωπικό διαχείρισης επιβατών στα τέρμιναλ, διαδικασίες τύπου αεροδρομίου στον έλεγχο. Αυτά για γενικά (είτε το μέσο είναι τρένο είτε πλοίο). Στα ειδικότερα για το κάθε μέσο τα βλέπουν στην πράξη τί και πώς. Και όλα αυτά να δουλεύονται από ανθρώπους που σκαμπάζουν από πέντε πράγματα και όχι από ταγάρια που έπιασαν την δουλειά με βύσμα. Αλλά αυτά προϋποθέτουν μια χώρα που δεν μοιάζει με την δικιά μας. 

Posted
9 hours ago, proud_ionian said:

Η λύση σε αυτό που αναφέρει ο @MILTIADIS είναι μια: Να μην κόβονται εισιτήρια κάνω στο τραίνο. Να μην βγαίνει κάνεις στην αποβάθρα χωρίς εισητήριο.

Βέβαια τα αίτια του δυστυχήματος είναι και δεν έχουν να κάνουν με την έκδοση των εισητηρίων. Πάντα ο σιδηρόδρομος ήταν αποπαίδι του Ελληνικού Κράτους, αλλά τα τελευταία χρόνια με την κατάτμηση του ΟΣΕ το κακο απόγινε.

Και να πεις ότι δεν έχουν πέσει λεφτά; Ρουφήχτρα δισεκατομμυρίων ήταν πάντα.

 

 Πως είναι δυνατόν να έχουν εισιτήρια προτού μπούν στο τραίνο, οταν άκουσα σήμερα οτι το εκδοτήριο στη Λάρισα ήταν κλειστό  ;; 

Λεφτά έχουν πέσει, αλλά το ζήτημα είναι που πάνε, τι λειτουργεί απο αυτά που αγοράζονται και τέλος πάντων αν το υπάρχον προσωπικό επαρκεί για τις ανάγκες λειτουργίας. Οταν βλέπεις στο αμαξοστάσιο Πελοπονήσου στον Πειραία τα κανιβαλισμένα Intercity μαζί με τα ΜΑΝ επειδή αποφάσισαν να κλείσουν αρον αρον το υποτίθεται ''ζημιογόνο'' δίκτυο της Πελοπονήσου τι καλό μπορεί να περιμένςι κανείς εκτος απο την απαξίωση και την παρακμή ; 

Posted

Όταν μία αμαξοστοιχία σταθμεύει σε έναν σταθμό ή σε κάποια σιδηροδρομική στάση και για κάποιο Χ λόγο δεν υπάρχει εκδοτήριο εισιτηρίων και ούτε σταθμάρχης γιατί ο σταθμός είναι κλειστός, φυσικά και θα κόψει επάνω στο τρένο ο επιβάτης εισιτήριο. Τα εκδοτήρια τα έχουν και σε αυτή περίπτωση δώσει σε ιδιώτες.

Posted
3 hours ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

  Οταν βλέπεις στο αμαξοστάσιο Πελοπονήσου στον Πειραία τα κανιβαλισμένα Intercity μαζί με τα ΜΑΝ επειδή αποφάσισαν να κλείσουν αρον αρον το υποτίθεται ''ζημιογόνο'' δίκτυο της Πελοπονήσου τι καλό μπορεί να περιμένςι κανείς εκτος απο την απαξίωση και την παρακμή ; 

To oποίο δίκτυο μόλις είχε ανακαινισθεί! Μη το ξεχνάμε!!!

Posted

Κι όχι μόνο, είχαν φέρει και καινούργιες αυτοκινητάμαξες... (Στην Πελοπόννησο)

Posted

Επειδη εχουν κ αυτα τους δικους τους φιλους ας δουμε το ατυχο Intercity με τον αριθμο 62(κατασκευασμενο απο την Siemens/Krauss Maffei το 1999)οταν ηταν ακομα στα καλα του..

 

 

 

  • 3 weeks later...
Posted

Έβλεπα χτές το βράδυ στη Μύκονο πάλι το Καπετάν Χρήστος. Ούτε Λιμενικό, ούτε καβοδέτες, στο έλεος του Θεού και της ναυτοσύνης του ελάχιστου πληρώματος όλα. Θα μου πεί κανείς, και τι σχέση έχει με το συμβάν στα Τέμπη? Έχει και παραέχει. Γιατί καταδεικνύει την παντελή έλειψη κουλτούρας ασφαλείας στην Ελλάδα και στους Έλληνες. Πολλοί οι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί του συμβάντος στα Τέμπη, υπάρχει πολύς κόσμος που πρέπει να βρεθεί πίσω από τα σίδερα για πάααρα πολύ καιρό. Από την άλλη όμως εμένα μου φαίνεται υποκριτικό από εμάς σαν λαό να θεωρούμε μόνο πολιτικούς, στελέχη εταιρειών, υπαλλήλους και πάσης φύσεως καρεκλοκένταυρους σαν υπεύθυνους. Γιατί όλοι αυτοί δεν ήρθαν από άλλον γαλαξία, είναι συμπολίτες μας, γείτονες, γνωστοί και φίλοι. Από την κοινωνία μας προέρχονται.

 

Η πρόσφατη ιστορία έχει δείξει πως έχουν γίνει τόσα και τόσα πάσης φύσεως πολύνεκρα συμβάντα, πλήν όμως δεν αλλάζει τίποτε. Και πιστεύω πως ούτε και αυτήν τη φορά πρόκειται να αλλάξει. Διότι η όποια αλλαγή θα έρθει από εμάς τους ίδιους, από τη νοοτροπία μας. Πόσοι από εμάς έχουν πυροσβεστήρα σπίτι και ξέρουν να τον χρησιμοποιούν? Πόσοι δεν φοράνε ζώνη, πόσοι οδηγούν αυτοκίνητα με εντελώς φθαρμένα ελαστικά? Μικρά παραδείγματα αυτά. Όπως μέσα από εμάς ξεπήδησε όλη αυτή η νοσηρή πραγματικότητα που ζούμε, μόνο μέσω ημών θα αλλάξει.

  • 1 year later...
Posted
11 hours ago, proud_ionian said:

Δεν είναι φωτοσοπιά πάντως. 

 

11 hours ago, margaritis24 said:

FB_IMG_1729247911792.thumb.jpg.29478d26d632be57bca1cb6a27153dcc.jpg

απο το πρωι παιζει στα sosial παντου

Πρέπει να είναι λογικά από τα ICE των γερμανικών σιδηροδρόμων που έκαναν το δρομολόγιο Αμβούργο - Κοπεγχάγη και χρησιμοποιούσε μεταξύ Puttgarden και Rodby το πλοίο.

Posted
15 minutes ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Με τίποτα. Ως ασχολούμενος με το photoshop επαγγελματικά σε καθημερινή βάση, μπορώ υπεύθυνα να διαβεβαιώσω ότι οι (ακριβέστατες) αντανακλάσεις στον συρμό από τα φώτα της οροφής του γκαράζ αποκλείεται να είναι προϊόν επεξεργασίας. 

Σωστή και αυτή η προσέγγιση.

Προσωπικά τις ράγες πρόσεξα. 

Posted

Σαφώς και οι ράγες. Αλλά αυτές, από ένα έμπειρο χέρι, μπορούν να προστεθούν μόλις με λίγα λεπτά επεξεργασίας, οι αντανακλάσεις όχι.

  • 2 months later...
Posted

Έπεσε το μάτι μου νωρίτερα σήμερα σε αυτό το δημοσίευμα, με τους Κινέζους να προτίθενται να επενδύσουν περί των 60 δις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Τουρκίας, σαν εναλλακτική επιλογή από την Ρωσία. Σε αντιπαραβολή με τα δικά μας χάλια, πάντα. 

  • 1 month later...
Posted (edited)

δεν είναι απόλυτα σχετικό με το θέμα, αλλά έτυχε να περάσω σήμερα από κοντά από το Mediterranean Sky. προφανώς τίποτα δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα ως προς αυτό. 

αυτό που μου έκανε τεράστια εντύπωση όμως είναι ότι σε πολύ μεγάλο μήκος πριν και μετά από αυτό έχουν αφαιρεθεί οι σιδηροτροχιές του μετρικού δικτύου της Πελοποννήσου. 

Ξέρει κανείς το λόγο ; και μιλάμε όχι μόνο οι γραμμές, αλλά και οι στρωτήρες, το χαλίκι, τα πάντα. 

Edited by Nick the Greek
Όνομα
Posted

Είναι η κατασκευή του κλάδου του προαστιακού δυτικής Αττικής από Άνω Λιόσια προς Ελευσίνα (κλπ) με τέρμα στα Μέγαρα. Ακολουθεί τη μετρική χάραξη, αλλά φυσικά με κανονικό εύρος και ηλεκτροκίνηση. 😉😉

Posted

Aφού με την ύπαρξη του προαστειακού όπου αυτός υπάρχει,καταργήθηκε η μετρική γραμμή της Πελοποννήσου πριν χρόνια κ μάλιστα μετά την ανακαίνισή της,αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται! Φαντάζει λογική η αποξήλωση κ δεν είναι μόνο στην περιοχή του Μ SKY (στροφές Ευταξία).
Πάλι καλά που δεν πρόλαβαν οι γύφτοι

Posted

Εμένα η απορία μου είναι η εξής αφού υπάρχει ήδη γραμμή προαστιακου από πάνω η οποία αν δεν απατώμαι περνάει και από τα Μεγαρα, αυτή σε τι θα εξυπηρετησει ακριβώς; 

Posted

Δεν περνάει από τις νότιες περιοχές της δυτικής Αττικής τώρα. Οι δύο χαράξεις έχουν αρκετή απόσταση μεταξύ τους.... Λουτρόπυργος, Ελευσίνα, Διυλιστήρια, κλπ.... Έχουν μεγάλη απόσταση από τη σημερινή χάραξη του προαστιακού αυτές οι περιοχές, συν ότι η μετρική περνάει από τα κέντρα όλων των περιοχών αυτών. Κι επιπλέον στα Μέγαρα η νέα γραμμή θα καταλήγει στον παλιό σταθμό που πάλι έχει πολύ απόσταση από τον νέο. Το ότι αξιοποιείται η παλιά χάραξη με σιδηροδρομικό έργο δεν είναι κακό. Ίσα-ίσα. Σε όλες τις παλιές χαράξεις το ίδιο έπρεπε να έχουν κάνει.

Posted

ελπίζω τουλάχιστον να αξιοποιηθεί και με εμπορικά (όχι μόνο επιβατικά) δρομολόγια και αν γίνει αυτό τότε να συνεχίσει κι ακόμη παρακάτω.

Posted

Ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα εδώ κ χρόνια είναι σε πλήρη υποβάθμιση επ'ωφελεία του αυτοκινήτου
Δεν νομίζω να αξιοποιηθεί η παλιά όδευση,χάραξη κατά τον φίλο Rafina Lines θα ήταν ευχής έργο

Posted

Ότι είχε βγει διαγωνισμός για τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής το ξέρουμε. 

Απλά εγώ προσωπικά δεν είχα ενημερωθεί για το ότι ξεκίνησαν οι εργασίες. 

Κοινώς, δεν είναι μακέτο τούτο το έργο :D

Το αν ολοκληρωθεί και πότε θα κινηθεί ο πρώτος συρμός, είναι άααααλλη ιστορία.

Posted

Επειδή η τεχνολογία στον κόσμο έχει προχωρήσει, η μονή γραμμή δεν είναι πρόβλημα για τοπικές διαδρομές. Ετσι εύκολα μπορεί να μπει για χρήση προαστιακή με ταχύτητες 80-100 χαω και να εξυπηρετεί τα κέντρα των πόλεων. 

Εμπορική χρήση μόνο για το λιμάνι της Ελευσίνας. Ακόμα επειδή έρχεται η ολοκλήρωση της γραμμής Ισθμού - Λουτράκι, ένα τέτοιο τρένο θα έκανε σωστό προαστιακό δρομολόγιο, δίνοντας στην κύρια γραμμή λειτουργία υπεραστικού σιδηροδρόμου, όπου μετά την Μαγούλα, να πηγαίνει πιο γρήγορα με στάσεις μόνο σε Μέγαρα και Κόρινθο, ώστε μετά να συνεχίζει για Ρίο, αλλά και με μετεπιβίβαση για Αργος - Ναύπλιο που εύκολα το τρένο θα είναι ταχύτερο του ΚΤΕΛ. 

Αλλά θέλουμε άλλη λογική εντελώς και οι τοπικές κοινωνίες. Ακόμα και τα ΚΤΕΛ Κορίνθου - Αργολίδας, θα μπορούσαν να γίνουν μέτοχοι σε ένα τέτοιο δρομολόγιο.

Αλλωστε εδώ και πολλά χρόνια, ο ΟΣΕ νοικιάζει τις γραμμές σε διάφορες εταιρείες που πληρώνουν ενοίκιο σε οχηματοχιλιόμετρα και ανάλογα με την ώρα που γίνεται το δρομολόγιο, αν είναι αιχμής ή όχι.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...