.voyager Posted November 16, 2014 Posted November 16, 2014 (edited) Το Germanica είναι το πρώτο ferry της Stena στο οποίο θα γίνουν μετατροπές για να αποκτήσει methanol-based σύστημα πρόωσης, σε ένα project χρηματοδοτούμενο από την ΕΕ. Edited November 16, 2014 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2020 Posted April 20, 2020 (edited) Το Stena Germanica (ΙΜΟ Νο: 9145176) συμπλήρωσε 5 χρονιά από τότε που εγκαταστάθηκε το methanol-based σύστημα πρόωσης. Edited April 20, 2020 by proud_ionian tag
Agaios Posted April 21, 2020 Posted April 21, 2020 Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να ήταν το πρώτο (τουλάχιστον μεγάλο) Ε/Γ-Ο/Γ που χρησιμοποίησε μεθανόλη για την πρόωση του
Nick the Greek Posted April 21, 2020 Posted April 21, 2020 Καθόλου λάθος δεν κάνεις, αυτό ήταν το πρώτο και σαν συνέπεια αυτού, 19 χρόνια μετά τη ναυπήγησή του έχει ακόμη το καλύτερο περιβαλλοντικό rating από όσους τα μετράνε αυτά. Κάτι που δεν προσέχει κανείς είναι πως το πλοίο είναι χτισμένο στην Ισπανία, στα ναυπηγεία IZAR του Puerto Real(81) ενώ οι 4 μηχανές του είναι Wartsila. Το αρχικό μήκος του πλοίου ήταν 188 μέτρα, και η Stena του προσέθεσε 52 ολόκληρα μέτρα για να το κάνει 240 πίσω στο 2007. Με αυτό το μήκος και στην πρώτη του γραμμή ανάμεσα στο Harwich και το Hoek van Holland το βλέπουμε εδώ με τα τότε απέριττα σινιάλα της Stena Line. Είναι από επίσκεψη στο Rotterdam πίσω στον Οκτώβρη του 2009 και τότε το όνομά του ήταν Stena Hollandica σύμφωνα με την παράδοση της συγκεκριμένης γραμμής. Μετά από 7 χρόνια το συναντάμε ξανά στο Κίελο, είναι καλοκαίρι του 2016. Το πλοίο έχει αλλάξει πια όνομα σε Stena Germanica για τη γραμμή ανάμεσα στο Κίελο και το Γκέτεμποργκ. Του έχει προστεθεί βέβαια και σχετική σήμανση που παραπέμπει στο πόσο αγαπάει το περιβάλλον και το πλοίο και η εταιρεία του. Στο δεύτερο σετάκι φωτογραφιών ίσως είναι ακόμη πιο εμφανής η επιμήκυνσή του, πρέπει να το δεί κανείς για να πιστέψει πόσο μακρύ και ογκώδες είναι. Ενδεικτικό πως έχει φτάσει πια τα 3,980 γραμμικά μέτρα σε γκαράζ. Οι αναχωρήσεις του είναι καθημερινές εκτός Σαββάτου νωρίς το απόγευμα και άφιξη στον προορισμό το επόμενο πρωί μετά τις 9. Μια τελευταία λεπτομέρεια είναι πως η Stena Line είναι bareboat ναυλωτής του πλοίου, ο πλοιοκτήτης είναι μια Ιαπωνέζικη εταιρεία leasing που λέγεται Financial Products Group Co.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 21, 2020 Posted April 21, 2020 Ας δούμε ένα βίντεο από την επιμήκυνση το 2007 σαν Stena Hollandica.
giorgos_249 Posted April 22, 2020 Posted April 22, 2020 Θηρίο απλά...Σε αυτό του φαίνεται για κάποιο λόγο έντονα (ίσως λόγω μήκους), αντίθετα όταν βλέπεις τα σημερινά stena britannica/hollandica ή ακόμη και τα cruise δε νιώθεις πόσο μεγάλα είναι.... Το πέτυχα στο Γκαιτεμποργκ στις 2 Φεβρουαρίου το σούρουπο - ιδού.
Nick the Greek Posted June 24, 2021 Posted June 24, 2021 Το Stena Germanica κατέκτησε άλλη μια πρωτιά στον τομέα της περιβαλλοντικής καινοτομίας. Κατέστη το πρώτο πλοίο που έκαψε blue methanol, μεθανόλη δηλαδή που έχει παραχθεί στη Σουηδία από το CO2 που εξέπεμψαν βιομηχανίες παραγωγής προιόντων ατσαλιού. Με λίγα λόγια πρόκειται για πλήρως ανακυκλωμένο καύσιμο. Τα γράφεις ή τα διαβάζεις αυτά και νομίζεις πως οι άνθρωποι ζούν στο Άλφα του Κενταύρου.. Είναι losers όμως όπως οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι και ζηλεύουν τον ήλιο και τα μπιτσόμπαρα μας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now