Panagia Ekatontapiliani Posted March 26, 2020 Posted March 26, 2020 Η νέα ναυαρχίδα της Golden Yachts καθελκύστηκε στο ναυπηγείο του Χαλκίτη. Το O'Pari έχει μήκος 95 μέτρα, πλάτος 13,80 μέτρα και την εσωτερική διακόσμηση έχει αναλάβει το Studio Vafiadis. Θα έχει πλήρωμα 28 άτομα και χωρητικότητα 12 επιβατών.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 26, 2020 Author Posted April 26, 2020 Να δούμε ένα βίντεο από τη καθέλκυση του O'Pari (IMO No 9840829). Το όνομα στη ναυπήγηση του ήταν Golden Yachts GY91
Nereus Posted April 26, 2020 Posted April 26, 2020 Πολλά μπορούν να ειπωθούν αλλά ο άτιμος ο Δραγνης έχει γούστο.
georgios express Posted April 26, 2020 Posted April 26, 2020 On 3/26/2020 at 9:37 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Θα έχει πλήρωμα 28 άτομα και χωρητικότητα 12 επιβατών. Αν και μόνο ακουστά τον έχω, μόνο γούστο έχει; Με τέτοια αναλογία staff/guests είναι Άρχων και μπράβο του.
Petros P Posted April 26, 2020 Posted April 26, 2020 (edited) Respect σε πολλά είναι in and out of business Edited April 26, 2020 by Petros P
Nereus Posted April 26, 2020 Posted April 26, 2020 52 minutes ago, georgios express said: Αν και μόνο ακουστά τον έχω, μόνο γούστο έχει; Με τέτοια αναλογία staff/guests είναι Άρχων και μπράβο του. Με 300000-500000 την εβδομαδα αυτός που πλερωνει 😁απολαμβάνει.. Είναι μερακλής με τα σκάφη του ο Δραγνης.. Και για όσους δεν ξέρουν αυτή η επένδυση-χόμπι του έχει βγει καλύτερα και από τα βαπόρια.
Captain_Nionios Posted April 26, 2020 Posted April 26, 2020 Νομιζω οτι το μισθωμα θα ειναι περιπου 1 μυριο τη βδομαδα, για το συγκεκριμενο. Ελπιζουν να ειναι ετοιμο απο μεσα Ιουνιου και μετα, γιατι εσωτερικα εχει δουλεια ακομα. Ομορφο σκαρι και ευτυχως ναυπηγημενο στην Ελλαδα. Αντε να το πετυχουμε καπου το καλοκαιρι, να χαρουμε καμια ομορφη μανουβρα. 😉
Agrino Posted April 27, 2020 Posted April 27, 2020 16 hours ago, georgios express said: Αν και μόνο ακουστά τον έχω, μόνο γούστο έχει; Με τέτοια αναλογία staff/guests είναι Άρχων και μπράβο του. Είναι κυρίως θέμα κανονισμών και κλάσης, καθώς με πάνω από 12 επιβάτες θεωρείται επιβατηγό και όχι πια αμιγώς σκάφος αναψυχής, και απαιτούνται σημαντικές αλλαγές σε όλο το σκάφος, από εξοπλισμό όπως τα σωστικά μέχρι την ίδια την κατασκευή του κύτους. Και αυτό στα yacht είναι σημαντικό όχι μόνο για το έξτρα κόστος, αλλά γιατί πολλές φορές δημιουργεί εμπόδια στην οργάνωση των χώρων με γνώμονα την άνεση και την πολυτέλεια που απαιτείται σε τέτοια πλοία. Όντως όμορφο σκαρί και συγχαρητήρια στην εταιρεία, όχι μόνο για την κατασκευή σε ελληνικό ναυπηγείο, αλλά και γιατί γνωρίζω ότι στον σχεδιασμό του και στην επίβλεψη συμμετείχαν και συμμετέχουν αρκετοί Έλληνες, σε συνεργασία με το αρχιτεκτονικό γραφείο στην Ιταλία.
Petros P Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 IMO 9840829 για τη θαλαμηγό που αν δε κάνω λάθος πραγματοποιεί το πρώτο sea trial.
Captain_Nionios Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 Ουσιαστικα μιλαμε για βαπορι 95 μετρων με λιγο μικροτερο πλατος και βυθισμα απ'οτι θα ειχε ενα επιβατηγο αντιστοιχου μηκους. Με συνολικη ισχυ 6770 ιππων, που δεν ειναι μεγαλη για το μεγεθος του, θεωρω οτι πολυ σωστα ειχαν υπολογισει οτι θα εχει μεγιστη ταχυτητα 18 κομβων. Να επεσαν και λιγο εξω να εβγαζε 18.5 κομβους. Να το πηγαν και φουλ overload στο 105-110% της ισχυος, αντε να του εδινε αλλο 0.5 - 0.6 κομβους, παμε στους 19 και κατι ψηλα . Επιασε ομως 20.2 κομβους, ταχυτητα που γι' αυτο το μηκος, πλατος, βυθισμα και ισχυ ειναι εντυπωσιακη, δεν το περιμενα. SPECIFICATIONS • Length: 94.6m / 310,4ft • Beam: 13.80m / 45,3ft • Draft: 3.60m / 11,10ft • Number of crew: 28 • Built: 2020 • Builder: Golden Yachts • Engines: 2 x CAT 3516C-HD 2525kw EACH • Cruising speed: 16 knots • Cabins: 14 (9 Double, 4 Twin, 1 Single) • Guests: 12
margaritis24 Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 Φυσαει 4 μερες στο Σαρωνικο δευτεροπρυπνα κ καταπρυμα ειχε τον αερα
Captain_Nionios Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 Θεωρεις δηλαδη οτι απο τη μεγιστη 18 που ειχαν υπολογισμενη, που αν ηταν λιγο συντηρητικη εκτιμηση και μαζι με overload θα μπορουσε να γινει 19, τελικα πηγε 20.2 μονο λογω του αερα; Ειναι πολυ μεγαλη διαφορα, γι'αυτο μου εκανε εντυπωση. Ισως να ειναι απο τις περιπτωσεις που η γαστρα ετυχε να ειναι αρκετα πιο αποδοτικη απο τις εκτιμησεις.
Captain_Nionios Posted June 18, 2020 Posted June 18, 2020 Κατω απο Αιγινα και Αγκιστρι, με δυτικη πορεια, το ανοιξαν και παλι. Για περιπου 40 λεπτα πηγαινε πανω απο 20 κομβους. Μεχρι 20.6 κομβους αυτη τη φορα, και χωρις να εχει ουριο ανεμο.
Nick the Greek Posted October 14, 2020 Posted October 14, 2020 Δεμένο πια στη Ζέα(εκεί που έδεναν κάποτε τα ιπτάμενα δελφίνια) και σβηστό τη νύχτα.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 6, 2021 Author Posted January 6, 2021 Το O' Pari είχε φύγει από τον Οκτώβριο για τη ζεστά νερά της Σαουδικής Αραβίας και επέστρεψε σήμερα στη μαρίνα της Ζέας.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 23, 2021 Author Posted March 23, 2021 Ένα βίντεο από την εξωτερική βαφή και τη βαφή των δεξαμενών του O' Pari
Panagia Ekatontapiliani Posted April 11, 2021 Author Posted April 11, 2021 (edited) Ένα διαφημιστικό βίντεο του O’ Pari Edited April 11, 2021 by Panagia Ekatontapiliani
Mr_Zoo Posted August 17, 2021 Posted August 17, 2021 Χθες, 16.08.20, είχαμε την χαρά να το δούμε τη ναυαρχιδα του Πάρη Δράγνη στην Ιθάκη
Captain_Nionios Posted August 29, 2021 Posted August 29, 2021 Με τεράστιο όνομα στην Κροατία... https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/nautilia/diakopes-me-to-o-pari-kani-o-maikl-tzorntan-to-mega-yacht-me-elliniki-ipografi-pics/
Nick the Greek Posted October 18, 2021 Posted October 18, 2021 Ωωω Πάρι-Πάρι! Νυχτερινή άποψη του εντυπωσιακότατου γιώτ στη Μύκονο πρίν από λίγες ημέρες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now