Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Υπάρχουν οι ΗΠΑ. Και υπάρχει και το Τέξας :D. Που δεν αναγνωρίζει τα μέτρα της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και διακηρύσσει πως οι Τεξανοί πάνε όπου θέλουν και όπως θέλουν, χωρίς "διαβατήρια εμβολιασμού" που αντίκεινται στα δικαιώματα των Τεξανών(διάβασε είναι "bad for business"). Χαρακτηριστικό είναι σε όσους βλέπουν τα playoff του ΝΒΑ, πως στη σειρά Los Angeles Clippers - Dallas Mavericks στα παιχνίδια του LA είχαμε μάξιμουμ 5 χιλιάδες θεατές ενώ στα παιχνίδια που έλαβαν χώρα στο Dallas, TX το γήπεδο ήταν πλήρως γεμάτο.

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Γενικά, η κάθε χώρα κάνει αυτό που θέλει, ή νομίζει ότι είναι καλύτερο. Δύσκολα να βγει άκρη. Εμείς, για παράδειγμα, έχουμε την πληρότητα στα πλοία χωρίς καμπίνες στο 80% και στα πλοία με καμπίνες στο 85% και οι Ιταλοί ακτοπλόοι και τα νησιά διαμαρτύρονται που η κυβέρνηση στην Ιταλία έχει ακόμα την πληρότητα στο 50%.

Προφανώς, το ζήτημα δεν είναι μόνο ιατρικό, είναι πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό.

 

  • 3 weeks later...
Posted

Χωρίς να θέλω να φανώ δυσπιστος, το ότι όλα αυτά αυτά τα γράφει ο ριζοσπαστης ως μαρτυρία ενός αναγνώστη του με κάνουν να είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικος. 

Γνωστό άλλωστε το συγκεκριμένο έντυπο για το πόσο αμεροληπτα βλέπει τα πράγματα 

Posted

Ειδικά δε όταν χρησιμοποιεί ως επιχείρημα οτι το "μαγαζακι" των εφοπλιστών μοσχοπουλαει εν πλω αυτά πουυ τους συμφέρει, εν προκειμένω διακεκριμενη θέση. 

Μόνο που ο ριζοσπάστης δεν ξέρει οτι αυτο γινόταν ανεκαθεν και δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς πρόκειται για φυσιολογική διαδικασία. 

Ομως απορώ. Τι ήθελε ο ριζοσπάστης στον καταπέλτη για να μην γίνει συνωστισμός κατά την επιβίβαση; Να ερθει να σου πιάσει το χέρι ο λιμενικός να σου πει μην του κολλάς του μπροστινού; 

Απ τη μια αρνούνται να γίνουν "προβατα" αλλά απ την άλλη ζητάνε τσοπάνη!

Για αυτό ποτέ μα ποτέ αυτή η χώρα δεν θα πάει μπροστά, διοτι πάντα θα υπάρχουν οι ηλιθιοι και οι ανίδεοι. 

ΥΓ: τα πιστοποιητικα ξέραμε οτι δύσκολα θα ελεγχοταν. Σκέψου σε 10λεπτο κατάπλου σε νησί να πρέπει να τσεκαρεις και χαρτιά. Έπρεπε να γίνεται ο έλεγχος κατά την έκδοση εισιτηρίων ή ακόμα πιο περα, να συνδεθούν οι κρατήσεις με το αμκα και να επιτρέπεται η κράτηση μόνο σε όποια αμκα έχουν εμβολιασμο, αρνητικο τεστ ή νόηση.

Posted

Πέρα από το ποιος λέει κάτι και πως το λέει, υπάρχει και η ουσία.

Η ουσία είναι ότι η τήρηση των πρωτόκολλων υγιεινής κατά του covid στην ακτοπλοΐα, όπως και σε όλους τους δημόσιους χώρους που συνωστίζεται κόσμος, είναι... minimal. 

Posted

Περήφανε μου, minimal ειναι εξ αρχής η αντιμετώπιση της πανδημίας από τους αρμόδιους. Γιατί να μην είναι και εδω minimal? 

Γιουρια στον ταμπλά με τα κουλούρια. 

Posted

Αυτό που συγκρατω από την δημοσίευση, είναι ότι κρατάνε τα πρωτόκολλα στην business class θέση ενώ στην οικονομική Όχι...

Posted

Δυστυχώς δεν προβλέπει κανένας πως να γίνει η μείωση του πρωτοκόλλου. Ζητάνε όμως να τηρούνται αποστάσεις στους καθήμενους. Αρα η εταιρεία οφείλει να συμμορφωνεται και να διαμορφώνει το πρωτοκολλο της ανα κατηγορία θέσης συμφωνα ΚΑΙ με τα μετρα προστασίας. 

Ειχα αναλύσει παλαιότερα οτι σε πλοία με καμπίνες, το πραγματικο πρωτόκολλο είναι πολυ λιγότερο απο αυτό που θέλει η κυβέρνηση. 

Προσπαθώντας οι εταιρειες να πιάσουν οσο περισσότερο απο το διαθέσιμο πρωτοκολλο, σκαρφιζονται πονηριές που ομως δεν είναι αποδεκτες και συνομμες. Θα επρεπε και στην οικονομικη και στη business να υπαρχει αντίστοιχη μειωση ώστε να τηρούνται οι αποστάσεις.

Posted

Πολύ σωστά έτσι πρέπει να είναι . Η μείωση πρέπει να είναι όμοια σε όλες τις κατηγορίες θέσεων .

Επιπλεον υπάρχει το εξής πρόβλημα . Η μείωση του πρωτοκόλλου επιβατών είναι εντελώς αφηρημένη ( ορισμοί κενών θέσεων στα σαλόνια η στα καταστρωματα ,…κλπ)και δεν περιβάλλεται απο κανενα κανονιστικό πλαίσιο , με αποτέλεσμα ο καθένας να την αντιλαμβάνεται όπως νομίζει και να ενεργεί αναλόγως .

Posted

Να υπάρχουν συγκεκριμένες θέσεις  κενές ήταν κάτι που μπορούσε να γίνει (και γινόταν) μόνο όταν το πρωτόκολλο ήταν 50% και υπήρχε μία θέση κενή ανάμεσα σε κάθε 2 που καθόντουσαν επιβάτες. Με 80% πρωτόκολλο, κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό (ποιες 40 θέσεις να αφήσει κενές το σύστημα σε ένα σαλόνι 200 θέσεων, μία κάθε 5?) Συνεπώς το μόνο που μπορεί να εφαρμοστεί είναι η μείωση του συνολικού αριθμού των επιβατών.

Posted

Έτσι ακριβώς μπορεί το σελφ τέστ είναι προαιρετικό κατά την επιστροφή των επιβατών από τα νησιά προς Αθήνα , κοινώς μπορεί να επιβιβαστεί και άνευ οποιοδήποτε διαγνωστικού ελέγχου.

Χώρια που πιστεύω ότι ο ΕΟΔΥ μπρος στον φόβο ότι μπορεί να νοσήσουν σοβαρά αρκετοί από αυτούς και να είναι αποκλεισμένοι σε ένα νησί με μηδενικές δομές υγείας ,να έκανε το παγόνι ώστε να έρθουν Αθήνα. Δεν ήταν τυχαίο ούτε ότι επιτράπηκε από τις αρχές η επιβίβασή τους , ούτε κι ότι σύμφωνα με τα δημοσιεύματα το πλοίο περίμενε την άφιξη του πλοίου για να κάνει rapid test στους επιβάτες από Ίο.

Posted

Στο πλοιο ομως ηταν ενημεροι ωστε αυτοι να αποκλειστουν απο τους υπολοιπους επιβατες;

Ειναι διαφορετικο να ειναι σε καποιο χωρο απομωνωμενοι και διαφορετικο να σουλατσαρουν αριστερα και δεξια με κινδυνο να κολλησουν και αλλοι επιβατες;

Posted

προφανώς ή δεν ήταν ενήμεροι γιατί κανένα πλοίο και καμία λιμενική αρχή δεν θα αναλάμβανε το ρίσκο της μεταφοράς πιθανόν κρουσμάτων με αμόλυντους επιβάτες ή ενημερώθηκαν κατόπιν εορτής.

  • 4 weeks later...
Posted
1 hour ago, Annivas said:

Εδω μιλάμε για ανάλγητους  και για τακους ολκης … το πλοιο παρέμεινε στο λιμανι της Καβάλας 14 ολόκληρες ώρες και προφανώς δεν τους έκατσε να κάνουν ένα έλεγχο ναυτολογιας οπότε χρειάστηκαν και άλλες 3 ώρες. 

Μηπως δεν τα βρηκαν ολα οκ ομως;

Posted

Εκτός από την σύνθεση πληρώματος ,βρέθηκαν και 3 θετικά κρούσματα στο πλοίο σε μέλη του πληρώματος ,οπότε και έγινε νέα ναυτολόγηση άλλων μελών.

 

Posted

Μόνο σε αυτό το πλοίο βρέθηκαν κρούσματα ή μόνο σε αυτό το πλοίο γίνονται έλεγχοι?

Posted (edited)

Το λογικό είναι να μπει όλο το πλήρωμα σε καραντίνα καθώς όλη την ημέρα έρχονται σε επαφή όλα τα μέλη του πληρώματος και να ενημερωθούν οι επιβάτες να κάνουν τεστ. Το λέω γιατί και την προηγούμενη εβδομάδα βρήκαν πέντε θετικούς σε ελέγχους που έκανε το λιμεναρχείο και τώρα άλλους 3. Επίσης, αν δεν έκανε έλεγχο το λιμεναρχείο, η εταιρεία θα τους έβρισκε; Κι αν ναι, γιατί δεν τους βρήκε πρώτα η εταιρεία, αλλά και στις δύο περιπτώσεις τους βρήκε το λιμεναρχείο σε αιφνιδιαστικό έλεγχο;

Edited by tasos123
Posted

Πάντως επίσημη ανακοίνωση για τα κρούσματα στο πλοίο δεν είδαμε. Όχι ότι έχουμε δει και για άλλα πλοία.... Η απορία μου όμως παραμένει: Μόνο σε αυτό το πλοίο γίνονται έλεγχοι από τον ΕΟΔΥ και τα τοπικά λιμεναρχεία?

  • 5 months later...
Posted

To Aida Nova ξεμεινε στη Λισαβώνα.

η ειδηση παιζει μπαλα σε ολα τα διεθνη ειδησεογραφικα sites και γενικου περιεχομενου και στα σχετικα με την κρουαζιερα.

αλλο ενα συμβαν, στα πολλα που εχουμε δει τους τελευταιους επτα μηνες που προσπαθει να ανοιξει παλι η κρουαζιερα, με πιο προσφατο το Odyssey of the Seas

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...