Panagia Ekatontapiliani Posted October 4, 2023 Posted October 4, 2023 Εκδήλωση πυρκαγιάς σε έμφορτο εμπορευματοκιβώτιο στο Φ/Γ Luna Maersk στην θαλάσσια περιοχή βόρεια ν. Κέας Quote Ενημερώθηκε βραδινές ώρες χθες το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, για πυρκαγιά σε έμφορτο εμπορευματοκιβώτιο στο Φ/Γ πλοίο εμπορευματοκιβωτίων “LUNA MAERSK” σημαίας Χονγκ Κονγκ στην θαλάσσια περιοχή βόρεια ν. Κέας, χωρίς ο Πλοίαρχος να αιτεί συνδρομή. Για την περιοχή απέπλευσαν δύο (02) περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., καθώς και ένα (01) σκάφος Π.Υ., ενώ στο εμπορευματοκιβώτιο πραγματοποιήθηκε περιμετρική ψύξη με χρήση αντλιών νερού, από το πλήρωμα του πλοίου. Το εν λόγω Φ/Γ είχε αποπλεύσει από τον λιμένα Πειραιά με προορισμό τον λιμένα Θεσσαλονίκης έμφορτο, με 1.517 εμπορευματοκιβώτια και 26 μέλη πληρώματος. To “LUNA MAERSK” πλαγιοδέτησε μεσημβρινές ώρες σήμερα, στον προβλήτα ΙΙ του λιμένα Κερατσινίου, όπου έγινε εκφόρτωση του ειδικού κοντέινερ και εν συνεχεία τοποθετήθηκε σε ειδικά ασφαλή διαμορφωμένο χώρο όπου πραγματοποιήθηκε ρίψη ύδατος από κλιμάκιο Π.Υ. Από το Β' Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι την προσκόμιση πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης και αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα, ενώ από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός ατόμων και δε διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση.
Shippihs Posted October 17, 2023 Posted October 17, 2023 Σε τεύχος του περιοδικού alphaliner της προηγούμενη (ή προ-προηγουμενης) βδομαδας που έπεσε σήμερα στα χέρια μου ειχε ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο περί των μικρών feeder εως 1.500ΤΕU της ευρωπαϊκής ηπείρου. Tο ζουμί του άρθρου είναι πώς ο στολος τους γερνάει με ταχύτατο ρυθμό. Για παράδειγμα τα πλοία 300-1.000ΤΕU έχουν μέσο όρο ηλικίας τα 22 έτη με αυτα κάτω των 500ΤΕU να τραβάνε περισσότερο το μέσο όρο προς τα κάτω, ενώ τα πλοία 1.000-1.500 ΤΕU έχουν μέσο όρο τα 16 έτη. Οι παραγγελιές που υπάρχουν είναι κάπου στα 40 πλοια, αλλα όταν ο στολος ειναι 460 πλοια δε το λες και καλό ποσοστό. Λόγοι που αναφερονται ειναι το πλέον υψηλό κόστος κατασκευής, έλλειψη μακροπορθεσμων ναυλώσεων ώστε να καλυφθεί το κόστος ναυπήγησης και το κλείσιμο ευρωπαϊκών ναυπηγείων με τη κατάλληλη τεχνογνωσία. Εκτιμάται τέλος, πως το κενό αυτό θα καλυφθεί από πλοια της Ασιατικής αγοράς ,είτε second hand, είτε καινούρια, τα οποία όμως θα είναι πιο κοντά στα 1.000 ΤΕU.
Ferry Himuka Posted October 18, 2023 Posted October 18, 2023 Ας δούμε 2 φωτογραφίες του CMA CGM Ambarli καθώς βγαίνει από το πέραμα προς τον Σαρωνικό κόλπο τον Αύγουστο του 2022,πάνω από το Αχαιός! (Συγνώμη για την ποιότητα είναι τραβηγμένες από κινητό τηλέφωνο) ΥΓ: πρέπει να ήμουν συνεπιβάτης με τον @Panagia Ekatontapiliani 😁
Panagia Ekatontapiliani Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 On 5/1/2018 at 10:23 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Στις 24/11/17 ήταν δεμένο στο μώλο της ΔΕΗ το φορτωμένο container OPDR Lisboa (IMO No: 9389291) που είναι κατασκευασμένο το 2007, έχει μήκος 129,59 μέτρα και πλάτος 20,83 μέτρα και ανήκει στη Gongfa Shipping Co ltd. Προηγούμενο του όνομα είναι OPDR Sankt Petersburg. Το OPDR Lisboa είχε μετονομαστεί σε Lisboa από το 2020 έως το 2023 και πλέον λέγεται Kapitan Byankin
Nick the Greek Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 H ONE(Ocean Network Express) υποστηρίζει πως έσπασε το ρεκόρ των περισσοτέρων εμπορευματοκιβωτίων που έχουν φορτωθεί ποτέ επί ενός πλοίου. Πιο συγκεκριμένα λένε πως το ONE Integrity φόρτωσε 21,954 κομμάτια αφήνοντας πίσω του το Far East για την Ευρώπη με τελευταίο σταθμό τη Σιγκαπούρη.
Nick the Greek Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 On 6/26/2020 at 3:28 PM, Nick the Greek said: Πολύ στη Navios έχει πήξει τον τελευταίο καιρό το λιμάνι, να άλλο ένα κοντεινεράδικό τους να αναχωρεί από το Ικόνιο, είναι το Navios Indigo (IMO 9324875). Έχει κατασκευαστεί το 2007 στο Dalian(CS 4250-5) της Κίνας με προηγούμενα ονόματα τα Sabine Rickmers και CMA CGM Jade, τη δεδομένη χρονική στιγμή πρέπει να δουλεύει για λογαριασμό της Ταιβανέζικης Yang Ming Line. Χωρητικότητα 4,250 TEU και πρόωση από μία μηχανή Doosan. Άλλη μια άποψη του πλοίου, κάνοντας κάργκο οπερέσιο στο Ικόνιο πρίν λίγες ημέρες.
Nick the Greek Posted February 12, 2024 Posted February 12, 2024 On 5/3/2020 at 9:54 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Pacific Dalian (ΙMO No 9339090) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Fujian Mawei Shipbuilding στο Mawei της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 129,58 μέτρα και πλάτος 20,79 μέτρα και ανήκει στην Sinokor Merchant Marine Co. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAK 8M43C (7.200KW) και έχει χωρητικότητα 698 TEU. Προηγούμενο το όνομα είναι Rbd Esperanza. Να το και σε οπερέσιο στον Πειραιά.
Nick the Greek Posted February 19, 2024 Posted February 19, 2024 Ξεκίνησα να ετοιμάζω μήνυμα στο δελτίο του Livorno για να ανεβάσω αυτήν εδώ τη φωτογραφία του Egy Crown (IMO 9216107), παρμένη επάνω από το πλοίο του Grimaldi από την Olbia. Στην πορεία συνειδητοποιώ ότι λίγες μέρες μετά ξαναβλέπω το πλοίο στη ράδα του Πειραιά. Και εν τέλει ψάχνοντας τα χαρακτηριστικά του και τα προηγούμενά του ονόματα, βρίσκω πως το έχω φωτογραφήσει πρίν 20 ακριβώς χρόνια στο Ικόνιο, με το όνομα MSC Sintra που είχε τότε. Για να τα συνοψίσουμε, το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2000 στο Gdynia Shipyard(125/2) της Πολωνίας σαν Jork Valiant και με χαρακτηριστική την πρύμη αυτής της σειράς πλοίων. Μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 1,129 TEU. Η MSC ναυλώνει το πλοίο από το 2002 ως το 20024 και το ονομάζει MSC Sintra ενώ με το πέρας της ναύλωσης το πλοίο ξαναγίνεται Jork Valiant. Το σημερινό του όνομα του το δίνουν οι Αιγύπτιοι πλοιοκτήτες του το 2019. Σημαία Αιγύπτου, νηολόγιο Αλεξάνδρειας και κλάση DNV.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2024 Posted February 24, 2024 Το Cosco Development (ΙΜO No: 9472139) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 366.00 μέτρα και πλάτος 48.32 μέτρα και ανήκει στην Seaspan Corp με έδρα τον Καναδά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 12K98ME-C (72.240 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 24,70 κόμβων και έχει χωρητικότητα 13092TEU.
Nick the Greek Posted February 25, 2024 Posted February 25, 2024 On 11/25/2018 at 12:15 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Πριν δυο μήνες το container Cosco Shipping Himalayas (IMO No: 9757840) της Cosco Shipping βρέθηκε στο Ικόνιο. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2017, στο ναυπηγείο Shanghai Jiangnan-Changxing στη Κίνα (Yard No: H3020), έχει μήκος 366,00 μέτρα και πλάτος 52,00 μέτρα. Πέντε χρόνια μετά, συναντούμε το ίδιο πλοίο της COSCO και πάλι στο Ικόνιο. Καμία αλλαγή επάνω του.
Nick the Greek Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 Μια σύντομη ματιά σε ένα πλοίο της Hapag-Lloyd που είναι στο κράττει νότια της κίτρινης και περιμένει πλοηγό για το Ικόνιο. Είναι το Salahuddin με ΙΜΟ 9708796 με χωρητικότητα 14,993 TEU. Έχει χτιστεί το 2015 στη Hyundai(2715) με μηχανή MAN B&W και χωρίς να έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Το όνομά του προφανώς παραπέμπει στο ότι ήταν παραγγελία της UASC και η Hapag-Lloyd το κράτησε μέχρι την συγχώνευση των 2 εταιρειών. Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας είναι πως αν σας λέει κάτι το όνομα του πλοίου, αναφέρεται σε αυτόν που εμείς ξέρουμε σαν Σαλαντίν από την εποχή των Σταυροφοριών.
Nick the Greek Posted March 9, 2024 Posted March 9, 2024 Επισήμως κατατάσσεται σαν πλοίο γενικού φορτίου, επί του πρακτέου προφανώς είναι ένα feederάκι για κοντέινερ. Το όνομά του είναι Orion (IMO 9143415) και έχει χωρητικότητα 366 TEU. Ναυπηγός του το γερμανικό Kroeger Werft(1543) το 1998 με μία μηχανή Alpha. Έχει αλλάξει κάμποσα ονόματα μια και χτίστηκε σαν Bremer Zukunft(1998) και κατόπιν έγινε διαδοχικά Admiral Star(2000), Uppland(2001), Condor(2004), Europe Orion(2006) και τελικά Orion ήδη από το 2008 για την ολλανδική Visser Shipping. Σημαία Ολλανδίας, νηολόγιο Sneek και κλάση DNV.
Nick the Greek Posted March 12, 2024 Posted March 12, 2024 Ένα ακόμη feederάκι της Βορείου Θάλασσας να περνάει από το Rotterdam, ας πάρουμε ένα βλέφαρο το Vanquish (ΙΜΟ 9375135) λοιπόν. Ναυπήγηση 2012 στο Hangzhou Dongfeng Shipbuilding(740) με μηχανή Wartsila και χωρητικότητα 354 TEU. Οι πλοιοκτήτες του είναι Ιρλανδοί και δεν του έχουν αλλάξει ποτέ όνομα. Σημαία Ολλανδίας, νηολόγιο Groningen και κλάση BV.
Nick the Greek Posted March 21, 2024 Posted March 21, 2024 Τα τερατάκια της CMA CGM πάνε και στο Rotterdam, εκεί λοιπόν βλέπουμε το CMA CGM Bougainville (IMO 9702156). Χωρητικότητα 17,722 TEU και ναυπήγηση 2015 στη Samsung (2094) με μηχανή MAN B&W. Όπως βλέπουμε και από την πρυμνιά όψη φέρει σημαία Μάλτα με κλάση BV.
Nick the Greek Posted March 25, 2024 Posted March 25, 2024 On 2/24/2024 at 11:23 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Cosco Development (ΙΜO No: 9472139) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 366.00 μέτρα και πλάτος 48.32 μέτρα και ανήκει στην Seaspan Corp με έδρα τον Καναδά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 12K98ME-C (72.240 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 24,70 κόμβων και έχει χωρητικότητα 13092TEU. Και η πρυμνιά άποψη του COSCO Development, πρίν λίγες ημέρες στο Ικόνιο 3 Δυτικά.
Nick the Greek Posted March 26, 2024 Posted March 26, 2024 Ένα μικρό κοντεινεράδικο που λέγεται Duygu (IMO 9199787)στις οθόνες μας απόψε, η φωτογράφιση είναι πέρυσι στο Rotterdam. Ναυπήγηση του 2000 στο Daesun Shipbuilding(435), στο Busan της Νοτίου Κορέας. Η κύριά του μηχανή είναι ΜΑΝ και η χωρητικότητά του τα 411 TEU μόλις. Ως το 2015 λεγόταν Al Arish ενώ εκείνη τη χρονιά πήρε το τωρινό του όνομα, περνώντας στα χέρια Τούρκων πλοιοκτητών. Σημαία Vanuatu, νηολόγιο Port Vila και κλάση ΝΚΚ.
Nick the Greek Posted March 30, 2024 Posted March 30, 2024 Ένα feederάκι που βλέπουμε συχνά στον Πειραιά είναι και το Sunaid X (IMO 9358539), δεμένο εδώ στο Ικόνιο. Χωρητικότητα ούτε 700 TEU(698 για την ακρίβεια), σημαία Πορτογαλίας, κλάση DNV και μηχανή Mak. Παρεμπιπτόντως είναι κινέζικο προιόν από το Fujian Mawei Shipbuilding(MW437-19). Προηγούμενα ονόματά του τα Vega Stockholm και Max Pride.
CptAris Posted March 31, 2024 Posted March 31, 2024 Καινούρια σχεδίαση πλοίων μεταφοράς container από τη Maersk....
pathfinder Posted April 2, 2024 Posted April 2, 2024 Το πλοίο είναι βέβαια θηρίο, αλλά κομοδέσιο τόσο πλώρα ίσως να είναι fun σε καιρό 🤣
nomikos Posted April 2, 2024 Posted April 2, 2024 Όλα θυσιάζονται για τη χωρητικότητα.Θα μπορούσε να είναι 50 μέτρα πιο πίσω το κομοδέσιο όμως πλώρα από αυτό οι σειρές των teu θα ήταν πιο χαμηλά.
hayabusagr Posted April 2, 2024 Posted April 2, 2024 χμ, τι ακριβώς θυσιάστηκε για την χωρητικότητα ; ο σκοπός τέτοιων πλοίων είναι η μέγιστη μεταφορική ικανότητα σε σχέση με το κόστος λειτουργίας τους. επομένως όλα γύρω από αυτό το σκοπό περιστρέφονται και σχειδάζονται τα πάντα. Θυσία θα γινόταν αν μείωναν τη χωρητικότητα για να κάνουν κάτι άλλο. Δεν μιλάμε για κ/ζ αλλά για εμπορικά πλοία τεράστιας κλίμακας
pathfinder Posted April 2, 2024 Posted April 2, 2024 Σε μικρότερα τουλάχιστον πλοία (π.χ. RoRo) οι καμπίνες τόσο πλώρα είναι ταλαιπωρία για το πλήρωμα (κοπανάει).
Petros P Posted April 2, 2024 Posted April 2, 2024 On 4/1/2024 at 12:58 AM, CptAris said: Καινούρια σχεδίαση πλοίων μεταφοράς container από τη Maersk.... Και το rijnborg που έρχεται στα μέρη μας ειναι ετσι
CptAris Posted April 2, 2024 Posted April 2, 2024 Ε ναι ρε συ αλλά εδώ μιλάμε για 360 μέτρα βαπόρι και 16.000 κουτιά. Είναι τεράστια αλλαγή αυτή για τα container όπως τα ξέρουμε τόσα χρόνια
Nick the Greek Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 On 10/24/2019 at 9:20 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Hansa Rotenburg (IMO No: 9401673) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Wenchong στο Guangzhou της Κίνας με το όνομα Cape North. Το πλοίο έχει μήκος 175,46 μέτρα και πλάτος 27,4 μέτρα, έχει χωρητικότητα 1740 TEU και ανήκει στην LEONHARDT & BLUMBERG REEDEREI με έδρα τη Γερμανία. Προηγούμενα του ονόματα είναι Cape North, Thorstar & Mell Selarang. Το Hansa Rotenburg βρίσκεται από τις 4 Οκτωβρίου στο μωλο της ΔΕΗ. Όλο σε επισκευές το βλέπουμε, ας το δούμε και σε κάργκο οπερέσιο πρίν λίγες ημέρες στο Ικόνιο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now