Nick the Greek Posted August 27, 2022 Posted August 27, 2022 Στον πηγαιμό για τη Μυκονάρα, πέφτουμε επάνω στο MSC Maya (IMO 9708679) που στρέφει αριστερά σιγά-σιγά για τα Δαρδανέλλια. Καθελκύστηκε σαν Ocean Genius το 2015 αλλά γρήγορα πουλήθηκε στην MSC, όταν αυτό εβρίσκετο ακόμη στη Daewoo Geoje(4280), όπου και χτίστηκε. Μία μηχανή MAN B&W, 395 μέτρα μήκος και χωρητικότητα 19,224 TEU.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 7, 2022 Posted September 7, 2022 Το Theseus (ΙΜO No: 9728954) είναι ναυπηγημένο το 2016 στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries Co Ltd στο Goeje της Νοτιάς Κορέας (Yard No: 2125). Το πλοίο έχει μήκος 368.99 μέτρα και πλάτος 51.04 μέτρα και ανήκει στην Costamare Shipping του κ. Κωνσταντακόπουλου και είναι ναυλωμένο στην Evergreen. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 11S90ME-C9 (54.323 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 24,10 κόμβων και έχει χωρητικότητα 14354 TEU.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 8, 2022 Posted September 8, 2022 On 11/29/2019 at 4:43 PM, Nick the Greek said: Ξεκινάμε με το MSC Lorena (IMO 9320403) που σχεδόν άδειο αφήνει πίσω του το Rotterdam. Πλοιοκτήτης είναι μια ιαπωνική εταιρεία leasing και μάλλον είναι σε bareboat στην MSC από την κατασκευή του, πίσω στο 2006 στη Daewoo(4114). Η μηχανή του είναι Doosan για υπηρεσιακή 24 κόμβων(κάποτε) και κατανάλωση 154 τόνων το 24ωρο. Στη θεωρία το πλοίο μεταφέρει 4,870 TEU, ορισμένα από τα οποία βλέπουμε στην πρυμνιά του όψη. Συνάντηση με το MSC Lorena έξω από το λιμάνι του Πειραιά.
Nick the Greek Posted October 9, 2022 Posted October 9, 2022 On 1/28/2022 at 9:25 PM, Nick the Greek said: Τη σήμερον ημέρα, μπανίζουμε το κοντέινερ BMI Express (IMO 9207261) που την κάνει μπούκα στο Ικόνιο. Τουρκική πλοιοκτησία(Bayraktar) και ναυπήγηση το 2000 στο επίσης τουρκικό ναυπηγείο Gisan(23) της Κωνσταντινούπολης. Μηχανή B&W και συνολική χωρητικότητα 465 TEU. Προηγούμενα ονόματα Denizhan Bayraktar(2000), CMA CGM Blida(2001), Denizhan Bayraktar(2002), Crioulo(2018) και BMI Express από το 2019. Μια γεύση του πλοίου και στο αγκυροβόλιο Πειραιώς, πρίν λίγες εβδομάδες.
Nick the Greek Posted October 12, 2022 Posted October 12, 2022 Ο φίλος μου ο Notre Dame 100 Portes ανέβασε ήδη μια φωτογραφία του Med Cerkezkoy (IMO 9147215). Εγώ θα ανεβάσω μία ακόμη επειδή μου έκανε εντύπωση το φουγάρο του, το οποίο είναι βαμμένο στα χρώματα της MSC. Κομματάκι περίεργο αυτό μια και το πλοίο φαίνεται μεν να ανήκει τελικά στην MSC αλλά η διαχείρισή του είναι εξ' ολοκλήρου σε μια Τούρκικη εταιρεία που λέγεται Medlog Shipping. Ναυπήγηση 1998 στο Santierul Naval(513) στην Constanta της Ρουμανίας με μηχανή ΜΑΝ. Πρώτο του όνομα το Stadt Dusseldorf(1998) και εν συνεχεία Sea-Land Guatemala(1999), Stadt Dusseldorf(1999), EWL Curacao(2003), Stadt Dusseldorf(2008), King Jacob(2013), MSC Isabelle(2015), ενώ το σημερινό του όνομα το πήρε το 2017.
Nick the Greek Posted October 19, 2022 Posted October 19, 2022 On 5/3/2020 at 9:54 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Pacific Dalian (ΙMO No 9339090) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Fujian Mawei Shipbuilding στο Mawei της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 129,58 μέτρα και πλάτος 20,79 μέτρα και ανήκει στην Sinokor Merchant Marine Co. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAK 8M43C (7.200KW) και έχει χωρητικότητα 698 TEU. Προηγούμενο το όνομα είναι Rbd Esperanza. Και μια ακόμη άποψή του στο αγκυροβόλιο πρίν από λίγες εβδομάδες.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 2, 2022 Posted December 2, 2022 (edited) Το Ever Cozy (ΙΜO No: 9904510) είναι ναυπηγημένο το 2021 στο ναυπηγείο Hyondai Mipo Dockyrad Co. στο Ulsan της Νότιας Κορέας (Yard No: 4162). Το πλοίο έχει μήκος 172.07 μέτρα και πλάτος 27.40 μέτρα και ανήκει στην EVERGREEN Marine Corp. LTD. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hyundai-MAN B&W 6S60ME-C10.5 (11.960 KW), που του δίνουν ταχύτητα 20,00 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1778 TEU. Edited December 2, 2022 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted December 4, 2022 Posted December 4, 2022 Το Henrika Schulte (ΙΜO No: 9535163) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Hyondai Samho Heavy Industries Co Ltd στο Samho της Νότιας Κορέας (Yard No: S509). Το πλοίο έχει μήκος 275.07 μέτρα και πλάτος 40.04 μέτρα και ανήκει στην Bernhard Schulte KHG LP. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W K98ME-C (51.458 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 23,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 5605 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι MOL Glide
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2022 Posted December 18, 2022 Το Falmouth (IMO No: 9266530) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο JJ Sietas Schiffswerft στο Αμβούργο της Γερμανίας. Το πλοίο έχει μήκος 134.44 μέτρα και πλάτος 22.50 μέτρα και ανήκει στην Marlow Navigation Co Ltd με έδρα τη Κύπρο. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAΚ 9Μ43 (8.400 KW), που του δίνουν ταχύτητα 18 κόμβων και έχει χωρητικότητα 862 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Lina και Maersk Falmouth.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2023 Posted January 24, 2023 Το MSC Cancun (IMO No: 9403396) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Hanjin Subic στο Olongapo στις Φιλιππίνες. Το πλοίο έχει μήκος 258.91 μέτρα και πλάτος 32.29 μέτρα και ανήκει στην MSC Shipmanagement Ltd. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 8K90MC-C (36.560 KW), που του δίνουν ταχύτητα 16 κόμβων και έχει χωρητικότητα 4308 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Zim Ukrayina, Bahia και MP The Brown.
gtogias Posted January 30, 2023 Posted January 30, 2023 Σύμφωνα με κάμποσα ειδησιογραφικά sites, στο Cape Kortia της Costamare φούντωσε το μηχανοστάσιο: Incident at the Pacific Entrance of the Panama Canal under control - Autoridad del Canal de Panamá (pancanal.com) Και εδώ:
Nick the Greek Posted March 14, 2023 Posted March 14, 2023 On 6/24/2022 at 8:29 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το APL Antwerp (ΙΜO No: 9532795) είναι ναυπηγημένο το 2013 στο ναυπηγείο Koyo Dockyard Co Ltd στο Mihara της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 320.37 μέτρα και πλάτος 46.00 μέτρα και ανήκει στην ARGOSY PTE LTD με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 11K98ME (64.100 KW), που του δίνουν ταχύτητα 25,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 8102 TEU. Στη Μεσόγειο φαίνεται πως τριγυρνάει αυτό το APL Antwerp, μετά τον Πειραιά το πευχαίνουμε και στη Genova, στο επιβατικό κατά τα άλλα λιμάνι.
Nick the Greek Posted March 18, 2023 Posted March 18, 2023 On 4/7/2018 at 2:48 PM, Nick the Greek said: Μια ματιά στο εισερχόμενο στο Ικόνιο, ZIM Qingdao. Παρραγγελιά της Rickmers Shipping το 2006, αγοράστηκε από την ZIM ενόσω ήταν ακόμα στη ναυπηγική σχάρα και έκτοτε δουλεύει για την ZIM πάντοτε με το ίδιο όνομα(IMO 9318163). 260 μέτρα το μήκος του και στα 7,700 ΤΕU η χωρητικότητά του. Χτισμένο στο Dalian της Κίνας με αριθμό γιάρδας C4250-9. Η μια του 8-κύλινδρη MAN B&W αποδίδει 49,707 ίππους και προσδίσει υπηρεσιακή ταχύτητα 23 κόμβων με κατανάλωση περίπου 140 τόνων HFO το 24ωρο. Σήμερα το βρίσκουμε στη Νέα Υόρκη. Πέντε χρόνια μετά, πετυχαίνουμε το ZIM Qingdao και στην Genova, το λούζει ο απογευματινός ήλιος.
Nick the Greek Posted March 27, 2023 Posted March 27, 2023 Όσο γρήγορα παραγγέλνουν όλα αυτά τα τέρατα οι εταιρείες κοντέινερ, τόσο γρήγορα τα σταματούν όταν δεν πάει καλά το πράγμα. Η Alphaliner αναφέρει πως μέχρι σήμερα έχουμε συνολικά 122 ανενεργά πλοία κοντέινερ συνολικής χωρητικότητας 721 χιλιάδων TEU. Στην Maersk αναλογούν 29 από αυτά τα πλοία και στην MSC 13.
proud_ionian Posted April 17, 2023 Posted April 17, 2023 2 hours ago, Petros P said: με συνολική χωρητικότητα 24.188 T.E.U (δηλαδή containers μεγέθους 20 ποδίων/ feet)) Συμπληρωματικά για να μην ξεχνάμε: T.E.U = Twenty Foot Equivalent Unit. Η πιο συνηθισμένη μονάδα μέτρησης χωρητικοτητας των container(s). Σε απλά ελληνικά 20 κυβικά πόδια. Τα container(s) που βλέπουμε συνήθως φορτωμένα στα containerαδικα, έχουν χωρητικότητα 2 T.E.U. Σινιφί ενά πλοίο με χωρητικόττηα 24.000+ Τ.E.Us ειναι φορτωμενο με 12.000 containers. 2 T.E.US είναι 1 F.E.U, forty foot κλπ Λεπτομερειες στη wikipedia και στο inbound logistics. Περισσοτερες λεπτομερειες ευπροσδεκτες
pathfinder Posted April 17, 2023 Posted April 17, 2023 9 hours ago, proud_ionian said: Σε απλά ελληνικά 20 κυβικά πόδια Μικρή διόρθωση. 20 πόδια (σκέτο όχι κυβικά)
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2023 Posted April 25, 2023 On 12/18/2022 at 8:14 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Falmouth (IMO No: 9266530) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο JJ Sietas Schiffswerft στο Αμβούργο της Γερμανίας. Το πλοίο έχει μήκος 134.44 μέτρα και πλάτος 22.50 μέτρα και ανήκει στην Marlow Navigation Co Ltd με έδρα τη Κύπρο. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAΚ 9Μ43 (8.400 KW), που του δίνουν ταχύτητα 18 κόμβων και έχει χωρητικότητα 862 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Lina και Maersk Falmouth. Το Falmouth πραγματοποίησε τον δεξαμενισμό του στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 22/04/23 έως τις 24/04/23.
Nick the Greek Posted April 27, 2023 Posted April 27, 2023 On 4/17/2023 at 12:14 PM, Petros P said: Εννέα μήνες σχεδόν κράτησε το ρεκόρ του EVER ARM,αφου σήμερα έφτασε στον Πειραιά το OOCL SPAIN το οποίο πλέον είναι το μεγαλύτερο φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων…η απλά κοντεϊνεράδικο που έχει έρθει στον Πειραιά και το Container Terminal στο Ικόνιο. Το OOCL SPAIN που ανήκει στην Orient Overseas Container Line είναι αυτή τη στιγμή το τρίτο μεγαλύτερο κοντεϊνεράδικο (και δεύτερο απο θέμα χωρητικότητας) του κόσμου με συνολική χωρητικότητα 24.188 T.E.U (δηλαδή containers μεγέθους 20 ποδίων/ feet)) ξεπερνώντας οσον αφορά τον Πειραιά το Ever Arm των 23.992 T.E.U. Το ρεκόρ του μεγαλύτερο containership στο κόσμο το διατηρούν απο κοινού τα αδερφά MSC IRINA και MSC LORETO της ΙταλοΕλβετικής MSC που έχουν χωρητικότητα 24346. Αυτό το στατιστικό με την χωρητικότητα, ειδικά στα κοντέινερ, είναι για μένα και λιγάκι μύθος κι αυτό γιατί το νούμερο που δίνουν είναι nominal χωρητικότητα, κάτι θεωρητικό. Και λέω θεωρητικό υπό την έννοια πως μπορεί μέν ένα τέτοιο πλοίο να μπορεί σύμφωνα με το cargo manual να βάλει 2 χιλιάδες κομμάτια, πλήν όμως αυτό είναι σε συνθήκες ομογενούς φόρτωσης. Αυτό στα κοντέινερ σημαίνει να φορτώσει 2 χιλιάδες ισόβαρα κομμάτια που να είναι σε βάρος λιγότερα από το διαθέσιμο dwt του πλοίου. Στην πράξη δηλαδή, σε κανονικές εμπορικές συνθήκες, δε θα γεμίσει ποτέ. Από κει και πέρα για να υπολογιστεί πόσα κομμάτια μπορεί να χωρέσει σε πραγματικές συνθήκες, ισχύουν όλοι οι κανόνες και περιορισμοί φορτώσεως. Με λίγα λόγια για μένα η σωστή ερώτηση για να βρεί κανείς τον πραγματικό recordman, είναι πόσα έχει μεταφέρει ποτέ στην πράξη, σε πραγματικές συνθήκες φόρτωσης και ταξιδίου.
Nick the Greek Posted May 27, 2023 Posted May 27, 2023 On 8/17/2020 at 8:20 PM, Nick the Greek said: Σήμερα παίρνουμε μια τζουρίτσα από το κοντεινεράδικο Nordautumn (IMO 9323039), της γερμανικής Nord Reederei. Από το 2008 με αυτό το όνομα με την εξαίρεση την πενταετία 2011-2016 οπότε και ονομαζόταν Autumn E. Χτισμένο στην STX του Jinhae(1217) με μηχανή STX και χωρητικότητα 3,586 TEU. Πώληση στη CMA CGM και μετονομασία σε CMA CGM Aliaga. Μένει στη γειτονιά μας όμως και έτσι το βλέπουμε δυτικά της κίτρινης να προχωρά για το Ικόνιο.
Nick the Greek Posted May 28, 2023 Posted May 28, 2023 On 5/1/2020 at 1:39 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Navios Summer (ΙMO No 9308003) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Hyndai Mipo Dockyard Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας (Yard No: DD004). Το πλοίο έχει μήκος 238,88 μέτρα και πλάτος 32,28 μέτρα, χωρητικότητα 3450 TEU και ανήκει στην Navios Containers Management της Κας Αγγελικής Φράγκου. Προηγούμενα του ονόματα είναι Ital Fastosa και Henry Rickmers Πρίν λίγες ημέρες στο Ικόνιο, στα κόκκινα της Navios.
Strofalos Posted June 4, 2023 Posted June 4, 2023 New container ship of 24.188 TEUs Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιο τοπικ αλλά έπεσε το μάτι μου πάνω σε αυτό το πλοίο. Την τιμητική του έχει ο Πειραιάς, αντανακλώντας την σημαντική αξία του για το εμπόριο των Κινέζων. Το πλοίο γομαράκι.. 400μέτρα μήκος και 61 πλάτος. Και από στομάχι..?..χωνεύει 24.000 TEUs. Και από ότι φαίνεται, εκεί έχει παγιωθεί η τάση για τα μεγάλα container ships. Η φήμες που ακούγονταν παλαιότερα για 450 μέτρα πλοία των 30.000 TEUs εν τέλει δεν επιβεβαιώνονται. https://e-nautilia.gr/afieromeno-sto-limani-tou-peiraia-to-neoteukto-mamouth-container-vessel-tis-oocl/ Αν προσέξει κάνεις την πλώρη, θα διαπιστώσει πως ο βολβός δεν είναι ο κλασσικός κυλινδρικός αλλά ένα υβρίδιο καθέτου σχεδιάσεως που λογικά χωρίζει την μάζα της θάλασσας αριστερά και δεξιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 10, 2023 Posted July 10, 2023 Το MSC Jade (IMO No: 9762326) είναι ναυπηγημένο το 2016 στο ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., Ltd. στο Okpo της Νότιας Κορέας (Yard No: 4296). Το πλοίο έχει μήκος 398.45 μέτρα και πλάτος 59.07 μέτρα και ανήκει στην MSC Shipmanagement Ltd. Το MSC Jade φοράει μια κύρια μηχανή Doosan/MAN-B&W 11G95ME-C9.5 (75.570 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 24 κόμβων και έχει χωρητικότητα 19437 TEU.
Nick the Greek Posted September 26, 2023 Posted September 26, 2023 Διάβαζα νωρίτερα σήμερα πως οι εταιρείες container έχουν και πάλι ξεφύγει όσον αφορά το order book που αναμένουν. Μέχρι το τέλος της χρονιάς λοιπόν, υπολογίζουν πως κάθε μέρα θα παραδίδεται και ένα καινούριο πλοίο container. Η μηνιαία αύξηση χωρητικότητας από τον περασμένο Απρίλιο υπολογίζεται στα 190,000 TEU, σημειώνοντας πως στην τελευταία εποχή υπερβολικών παραγγελιών το αντίστοιχο νούμερο ήταν 120,000 TEU το μήνα. Ενδεικτικό το ότι το ολοκαίνουριο MSC Micol που επρόκειτο να ξεκινήσει για την Ευρώπη στις αρχές Οκτωβρίου, έχει πάει για τον Ιανουάριο. Η ίδια ιστορία τα τελευταία 30 χρόνια, χάνουμε λεφτά, να κάνουμε εξαγορές και συγχωνεύσεις μέχρι να παραγγείλουμε ξανά τα άντερά μας σε χωρητικότητα. Κι όλο πάλι απ' την αρχή.
pathfinder Posted September 26, 2023 Posted September 26, 2023 3 hours ago, Nick the Greek said: χάνουμε λεφτά σάμπως τα δικά μας χάνουμε?? (δεν ισχύει γιά όλους βέβαια)🤣🤣
Nick the Greek Posted September 28, 2023 Posted September 28, 2023 On 8/14/2020 at 11:58 AM, Nick the Greek said: Δεν θυμόμουν να έχω ξαναδεί κοντεινεράδικο της MSC με το δεύτερο συνθετικό του ονόματός του να είναι Masha, πόσω μάλλον όταν είναι και το τρίτο πλοίο που κατά τα φαινόμενα παίρνει αυτό το όνομα. Όπως και να έχει, ιδού το MSC Masha 3 (IMO 9188219) να δουλεύει φορτίο στο Ικόνιο πρίν λίγες ημέρες. Χτισμένο το 1998 σαν P&O Nedlloyd Sao Paulo, αργότερα έγινε Santa Francesca(2002), CMA CGM Volta(2007), Santa Francesca(2009) με το σημερινό του όνομα να το έχει από το 2017 και να φέρει σημαία Πορτογαλίας. Ναυπηγήθηκε στο Flender Werft(669) ενώ η Mitsui κύρια μηχανή του, με κατανάλωση 41 τόνων καύσιμα το 24ωρο του δίνει ταχύτητα 19 κόμβων για να μεταφέρει 2,169 TEU nominal. Άλλη μια άποψή του, και πάλι δεμένο στο Ικόνιο πρό ολίγων ημερών.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now