Nick the Greek Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 On 9/1/2021 at 4:23 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το AS Rosalia (ΙΜΟ Νο: 9449845) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Zhejiang Ouhua Shipbuilding στο Zhousha της Κίνας (Yard No: CV1500). Το πλοίο έχει μήκος 180,42 μέτρα και πλάτος 25,26 μέτρα και ανήκει στην CONTCHART BV με έδρα την Ολλανδία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8L 58/64 , που του δίνουν ταχύτητα 18,0 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1.500 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι Medcoral Να και μια άποψη του πλοίου ενώ κάνει drifting και αναμένει την κλήση των πλοηγών στο 12 για να προχωρήσει πρός την κίτρινη για παραλαβή πλοηγού.
Nick the Greek Posted September 28, 2021 Posted September 28, 2021 Όχι και τόσο κοντινή αλλά τέλος πάντων συνάντηση με το κοντεινεράδικο Al Murabba (ΙΜΟ 9708837) το οποίο έκανε drifting στα νοτιοανατολικά του αγκυροβολίου. Πλοιοκτήτης η UASC αλλά φέρει τα χρώματα της Hapag Lloyd, εταιρείες οι οποίες είναι πια ένα. Ναυπηγηθέν το 2015 στη Hyundai Samho(S 737) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα μόλις 15 χιλιάδες TEU.
Nick the Greek Posted October 3, 2021 Posted October 3, 2021 Συνάντηση με το ελληνόκτητο(Αγγελική Φράγκου - Navios) Ete N (ΙΜΟ 9509126) κάπου στο σεπαρέσιο πρίν λίγες εβδομάδες. Πλοίο ναυπήγησης 2012 στην Κίνα με κρένια και χωρητικότητα 2,758 TEU, το κινεί μια μηχανή Wartsila. Το ναυπηγείο του είναι το Guangzhou Wenchong(GWS 393). Απασχολείται σε δρομολόγια στην ανατολική Μεσόγειο, γι αυτό και το βλέπουμε συχνά στα μέρη μας. Αν κρίνω από τις επιγραφές των εμπορευματοκιβωτίων που μεταφέρει, μάλλον πρόκειται για ναύλωση στη Hapag-Lloyd. Στη Navios ανήκει από το 2015, έχοντας καθελκυστεί σαν OS Izmir και έχοντας παραδοθεί από το ναυπηγείο σαν Noble Regor. Φέρει σημαία Λιβερίας και δεν πρέπει να έχει Έλληνες ναυτικούς.
Nick the Greek Posted October 6, 2021 Posted October 6, 2021 On 8/15/2020 at 6:45 PM, Nick the Greek said: Και σήμερα MSC έχει ο μάγειρας, πιο συγκεκριμένα το MSC Sarah (IMO 981675) που προχωρά πλοηγούμενο πρός το Ικόνιο. Το πλοίο είναι του 2000 με μοναδικό προηγούμενο όνομα το Saudi Yanbu, χτισμένο στη Samsung(1262) με μηχανή HSD και χωρητικότητα 4,400 εμπορευματοκιβώτια. Ένα χρόνο μετά, συναντιόμαστε και πάλι με το MSC Sarah λίγο έξω από τον Πειραιά. Συνέχεια τριγυρνάει στα μέρη μας το πλοίο, γι αυτό και το βλέπουμε συχνά.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2021 Posted October 9, 2021 Το Al Nasriyah (ΙΜΟ Νο: 9708849) είναι ναυπηγημένο το 2015 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries Co Ltd στο Mopko της Νότιας Κορέας (Yard No: S738). Το πλοίο έχει μήκος 368,52 μέτρα και πλάτος 51,00 μέτρα και ανήκει στην UNITED ARAB SHIPPING CO DUBAI με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αλλά είναι ναυλωμένο από τη Happag-Lloyd. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 9S90ME-C10.2, που του δίνουν ταχύτητα 21,2 κόμβων και έχει χωρητικότητα 14.993 TEU.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2021 Posted October 11, 2021 Το Okee Lilo (ΙΜΟ Νο: 9143879) είναι ναυπηγημένο το 1998 στο ναυπηγείο Celik Tekne Sanayii Ve Ticaret στη Τούζλα της Τουρκίας (Yard No: 21). Το πλοίο έχει μήκος 133,70 μέτρα και πλάτος 22,70 μέτρα και ανήκει στην OKEE Maritime Gmbh με έδρα το Αμβούργο. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Sulzer 8RTA-84C (12.402 kW) και έχει χωρητικότητα 950 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Ridvan Ozerler, Maersk Felixstowe, CMA CGM Estrella, Dartmoor και Cielo Di Casablanca
Nick the Greek Posted October 12, 2021 Posted October 12, 2021 Στις οθόνες μας σήμερα το κοντέινερ Toledo Triumph (IMO 9737486) που έχει πάρει πλοηγό και προχωρά πρός το Ικόνιο μέσω Αταλάντης. Πλοιοκτήτης η Ιαπωνέζικη Shoei Kisen η οποία το παρέλαβε το 2017 από το Imabari Mihara(2563) στη Hiroshima με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 13,870 TEU.
Nick the Greek Posted January 12, 2022 Posted January 12, 2022 Συναπάντημα πρίν λίγες ημέρες με το κοντεινεράδικο Jaguar (IMO 9127007) που παίζει μπάλα στη Μεσόγειο. Είναι ελληνικής πλοιοκτησίας, της Element Shipmanagement πιο συγκεκριμένα και ναυπήγηση του 1996 στο Volkswerft Stralsund(410), δηλαδή στο Λαικό Ναυπηγείο του Stralsund της Γερμανίας. Χωρητικότητα 1,122 TEU και μηχανή Sulzer, με προηγούμενα ονόματα Caravelle(1996), UB Puma(1996), Caravelle(1997), Pellini(2001), Cala Porlamar(2002), Caravelle(2003), Shion(2004), USL Kiwi(2006), Caravelle(2009) και από το 2010, Jaguar.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2022 Posted January 17, 2022 Το Dance (ΙΜΟ Νο: 9360972) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Peters Schiffswerft στο Wewelsfleth της Γερμανίας Το πλοίο έχει μήκος 125,85 μέτρα και πλάτος 21,80 μέτρα και ανήκει στη Peter Doehle Schiffahrts KG με έδρα την Γερμανία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAK 9M43 (8400 KW) και έχει χωρητικότητα 801 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Euro Solid και 3 Oak
Nick the Greek Posted January 22, 2022 Posted January 22, 2022 On 9/29/2021 at 12:39 AM, Nick the Greek said: Όχι και τόσο κοντινή αλλά τέλος πάντων συνάντηση με το κοντεινεράδικο Al Murabba (ΙΜΟ 9708837) το οποίο έκανε drifting στα νοτιοανατολικά του αγκυροβολίου. Πλοιοκτήτης η UASC αλλά φέρει τα χρώματα της Hapag Lloyd, εταιρείες οι οποίες είναι πια ένα. Ναυπηγηθέν το 2015 στη Hyundai Samho(S 737) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα μόλις 15 χιλιάδες TEU. Το είδαμε από μακριά το πλοίο, ας το δούμε κι από πιο κοντά. Την περασμένη εβδομάδα στο Ικόνιο.
Nick the Greek Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 On 10/11/2021 at 4:14 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Okee Lilo (ΙΜΟ Νο: 9143879) είναι ναυπηγημένο το 1998 στο ναυπηγείο Celik Tekne Sanayii Ve Ticaret στη Τούζλα της Τουρκίας (Yard No: 21). Το πλοίο έχει μήκος 133,70 μέτρα και πλάτος 22,70 μέτρα και ανήκει στην OKEE Maritime Gmbh με έδρα το Αμβούργο. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Sulzer 8RTA-84C (12.402 kW) και έχει χωρητικότητα 950 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Ridvan Ozerler, Maersk Felixstowe, CMA CGM Estrella, Dartmoor και Cielo Di Casablanca Να το Okee Lilo και δεμένο στο Ικόνιο πρίν από 2 εβδομάδες.
Nick the Greek Posted January 28, 2022 Posted January 28, 2022 Τη σήμερον ημέρα, μπανίζουμε το κοντέινερ BMI Express (IMO 9207261) που την κάνει μπούκα στο Ικόνιο. Τουρκική πλοιοκτησία(Bayraktar) και ναυπήγηση το 2000 στο επίσης τουρκικό ναυπηγείο Gisan(23) της Κωνσταντινούπολης. Μηχανή B&W και συνολική χωρητικότητα 465 TEU. Προηγούμενα ονόματα Denizhan Bayraktar(2000), CMA CGM Blida(2001), Denizhan Bayraktar(2002), Crioulo(2018) και BMI Express από το 2019.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2022 Posted April 10, 2022 Το SC Phoenix (ΙΜO No: 9236262) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο Sedef Shipbuilding στη Τουρκία. Το πλοίο έχει μήκος 149.00 μέτρα και πλάτος 22.70 μέτρα και ανήκει στην S&C 10 Shipping Inc με έδρα τη Βρέμη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 7S50MC-C (10.500 KW), που του δίνουν ταχύτητα 19,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1155 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Kasif Kalkavan και Pacoba.
polmyt Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Να ριξουμε ενα βλεφαρο στο MSC NIKOLETA το οποιο μολις εχει φτασει στον Πειραια και περιμενει πλοηγο
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2022 Posted May 17, 2022 Το Ever Greet (ΙΜO No: 9832729) είναι ναυπηγημένο το 2019 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co Ltd στο Marugame της Ιαπωνίας (Yard No: 1837). Το πλοίο έχει μήκος 399.98 μέτρα και πλάτος 58.80 μέτρα και ανήκει στην Nissen Kaiun Co Ltd και είναι ναυλωμένο από την Evergreem. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W Mitsui 11G95ME-C9 (59.300 KW), που του δίνουν ταχύτητα 24,00 κόμβων και έχει χωρητικότητα 20160 TEU.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 (edited) Το Ital Bonny (ΙΜO No: 9786970) είναι ναυπηγημένο το 2018 στο ναυπηγείο China Shipbuilding Co Ltd στο Kaohsiung της Taiwan (Yard No: 1069). Το πλοίο έχει μήκος 211.90 μέτρα και πλάτος 32.80 μέτρα και ανήκει στην EVERGREEN Marine Corp με έδρα τη Ταϊβάν. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8S70ME-C8 (24.260 KW), που του δίνουν ταχύτητα 21,80 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2926 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι Ever Bonny Edited May 24, 2022 by Nick the Greek ορθογραφια
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28, 2022 Posted May 28, 2022 Το Warnow Whale (ΙΜO No: 9395032) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο Zhejiang Ouhua Shipbuilding στο Zhousan της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 166.20 μέτρα και πλάτος 25.00 μέτρα και ανήκει στην Harper Petersen Holding με έδρα τη Γερμανία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8L 58/64 (11.200 KW), που του δίνουν ταχύτητα 19,00 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1296 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι Beluga Constitution και CMA CGM Corfu. Το Warnow Whale αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από την 01/06/22 έως τις 07/06/22.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 1, 2022 Posted June 1, 2022 (edited) Το Nicolas Delmas (ΙΜO No: 9220861) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο China Shipbuilding Co Ltd στο Kaohsiung της Taiwan (Yard No: 775). Το πλοίο έχει μήκος 195.60 μέτρα και πλάτος 30.20 μέτρα και ανήκει στην CMA CGM France. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hyundai MAN B & W 6S70MC-C (25.600 KW), που του δίνουν ταχύτητα 21,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2207 TEU. Edited June 1, 2022 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted June 16, 2022 Posted June 16, 2022 Το MSC Lea (ΙΜO No: 9162643) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο Jiangnan Shipyard Group στη Σαγκάη της Κίνας (Yard No: H2244). Το πλοίο έχει μήκος 217.11 μέτρα και πλάτος 26.71 μέτρα και ανήκει στην MSC Shipmanagement Ltd. Το πλοίο φοράει δυο κύριες μηχανές Sulzer 16ZAV40S (24.000 KW), που του δίνουν ταχύτητα 23 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1388 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Norasia Sabrina, ADCL Sabrina και Shropshire.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 19, 2022 Posted June 19, 2022 Το Warnow Whale ολοκλήρωσε τις εργασίες του δεξαμενισμού του και επέστρεψε στη θέση του στη προβλήτα 2 του Περάματος.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 24, 2022 Posted June 24, 2022 (edited) Το APL Antwerp (ΙΜO No: 9532795) είναι ναυπηγημένο το 2013 στο ναυπηγείο Koyo Dockyard Co Ltd στο Mihara της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 320.37 μέτρα και πλάτος 46.00 μέτρα και ανήκει στην ARGOSY PTE LTD με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 11K98ME (64.100 KW), που του δίνουν ταχύτητα 25,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 8102 TEU. Edited June 24, 2022 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted June 25, 2022 Posted June 25, 2022 Το Cardonia (ΙΜO No: 9253026) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 222.14 μέτρα και πλάτος 30.04 μέτρα και ανήκει στην Wilhelmsen Ahrenkiel Shipmanagement με έδρα το Αμβούργο. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 7K80MC-C (25.230 KW), που του δίνουν ταχύτητα 22,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 2824 TEU. Προηγούμενο του όνομα είναι CMA CGM Ukraine.
Nick the Greek Posted July 25, 2022 Posted July 25, 2022 Έξω από τα φανάρια της Valencia, βρίσκεται το Hammonia Baltica (IMO 9481532). Η Αμμωνία της Βαλτικής δηλαδή. Άλλη μια εμπνευσμένη ονομασία από τους πλοιοκτήτες του που λέγονται Hammonia Reederei. Γερμανική είναι και η ναυπήγηση, από το Nordic Yards Warnemunde(163) το 2011 και με μηχανή MAN B&W. Η χωρητικότητα είναι στα 2,798 TEU και τα προηγούμενα ονόματα είναι Positano και Independent Voyager.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 4, 2022 Posted August 4, 2022 Το Catherine C (ΙΜO No: 9229300) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries Co Ltd στο Goeje της Νοτιάς Κορέας (Yard No: 1367). Το πλοίο έχει μήκος 299.85 μέτρα και πλάτος 40.06 μέτρα και ανήκει στην Danaos Shipping του κ. Γιάννη Κούστα. Το Catherine C φοράει μια κύρια μηχανή Wärtsilä Sulzer 12RTA96C (63.495 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 25 κόμβων και έχει χωρητικότητα 6160 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι NYK Lodestar και Lodestar
Panagia Ekatontapiliani Posted August 5, 2022 Posted August 5, 2022 Το CMA CGM Ambarli (ΙΜO No: 9436422) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Shanghai Shipyard & Chengxi Shipyard της Κίνας (Yard No: S1130). Το πλοίο έχει μήκος 230.93 μέτρα και πλάτος 32.28 μέτρα και ανήκει στην CMA CGM SA THE FRENCH LINE. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 7K90MC-C (31.920 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 23,40 κόμβων και έχει χωρητικότητα 3534 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Georg Schulte, Cap Mondego, Cartagena Trader
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now