Giannis P Posted October 12, 2024 Posted October 12, 2024 To BF PERCH κατά την παραμονή του στο αγκυροβόλιο της Σύρου στις 30-9-2024 για ανεφοδιασμό. Το βαπόρι ναυπηγήθηκε το 2007 στη Κίνα. Διαχειρίστριά εταιρεία BF Shipmanagement (Reederei Foroohari) Γερμανία. Προηγούμενο όνομα WARNOW PERCH. Αργότερα τράβηξε για Θεσσαλονίκη.
Giannis P Posted October 24, 2024 Posted October 24, 2024 Πάμε λίγο πίσω, 14 χρόνια πριν ο δεξαμενισμός του πλοίου ANGELA. Το βαπόρι είναι χτισμένο το 2005 στα ναυπηγεία Γερμανίας JJ Sietas για την Doehle Shipmanagement. To 2021 θα πουληθεί στη Midocean και θα μετονομαστεί σε ELI A.
Nick the Greek Posted November 20, 2024 Posted November 20, 2024 Να και ένα βαποράκι που πέτυχα το καλοκαίρι να βγαίνει από το Ικόνιο, και δεν πρόκειται να ξαναπετύχει κανείς με αυτό το όνομα. Κι αυτό γιατί το Vega Daytona (IMO 9939888) έχει εν τω μεταξύ πουληθεί σε Σαουδαραβικά συμφέροντα(Bahri) και ονομάζεται πια Folk Jeddah. Το πλοίο έχει χτιστεί μόλις το 2023 στο ναυπηγείο Yangfan, στο Zhoushan της Κίνας με χωρητικότητα 1,868 TEU.
Nick the Greek Posted November 23, 2024 Posted November 23, 2024 On 7/8/2019 at 10:50 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Mauren (IMO No: 9306251) είναι ναυπηγημένο το 2005 στο ναυπηγείο Jinling στο Nanjing της Κινας. Το πλοίο έχει μήκος 147.82 μέτρα και πλάτος 23.25 μέτρα και ανήκει στην MESTEX SHIPPING & TRADING LTD. Το Mauren φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 7L 58/64 (9730 KW) και έχει χωρητικότητα 1118 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Maren S, Syms Huashan Και εδώ το βλέπουμε πρίν λίγους μήνες στο Ικόνιο, με τη μαύρη του φορεσιά. To rotation του είναι Πειραιάς - Θεσσαλονίκη - Λεμεσσός - Βηρυττός - El Dekheila - Abu Kir και πάλι στον Πειραιά.
Nick the Greek Posted November 24, 2024 Posted November 24, 2024 Drifting για παραλαβή πλοηγού στην κίτρινη κάνει το feeder MSC Ada F (IMO 9190119), πρίν λίγους μήνες. Πολυταξιδεμένο και με πολλές αλλαγές πλοιοκτητών και ναυλωτών στην καριέρα του. Χτισμένο το 2000 στο Jingjiang Shipyard(JS98-013) με μηχανή B&W και χωρητικότητα 1,118 TEU. Προηγούμενα ονόματα κατά σειρά αρχαιότητας είναι τα Seaboard Power, Atlantic Power, Seaboad Power, Federal Power, Atlantic Power, Onego Power, Atlantic Power, Augusta Mars, Adam Pearl και MSC Ada F από το τέλος του 2021 με πλοιοκτησία απ' ευθείας στην MSC.
Giannis P Posted December 11, 2024 Posted December 11, 2024 Ο Δεξαμενισμός του πλοίου MONA LISA στις 19-12-2020 της Cyprus Sea Lines του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάννη. Ναυπήγηση Kίνα 2006. Προηγούμενα ονόματα LISA SCHULTE, CSAV PANAMBY.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2024 Posted December 21, 2024 Το Cosco Shanghai (ΙΜO No: 9221097) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο Kawasaki Sakaide Works στο Sakaide της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 280.00 μέτρα και πλάτος 39.80 μέτρα και ανήκει στην Cosco Maritime UK Ltd με έδρα το Essex της Αγγλίας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 10L90MCE-C (43.000 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 24,50 κόμβων και έχει χωρητικότητα 5250TEU.
Nick the Greek Posted February 13 Posted February 13 To Splash αναφέρει σήμερα πως η Ινδική κυβέρνηση προτίθεται να ξεκινήσει από το μηδέν μια καινούρια εταιρεία με κοντέινερ που θα λέγεται Bharat(κι όχι Borat) Container. Θα πρόκειται για μια σύμπραξη ιδιωτικού τομέα και δημοσίου και με το καλημέρα ελπίζουν πως θα έχουν στο δυναμικό τους καμιά εκατοστή βαπόρια. I got some corn for poppin, πάρτε τα κι απολαύστε .
Ferry Himuka Posted February 19 Posted February 19 Απο τους πιο συχνούς επισκέπτες στο λιμάνι του Βόλου τους προηγούμενους μήνες ήταν το MSC Lena F, συνήθως προερχόμενο απο Ηράκλειο (πήρε την δουλειά του Ιαπετός). Ας το δούμε τον Απρίλιο να δένει στο λιμάνι του Βόλου με την συνδρομή του Ρ/Κ Αχιλλέας
Panagia Ekatontapiliani Posted March 18 Posted March 18 Tο Ever Gentle (ΙΜO No: 9820922) είναι ναυπηγημένο το 2019 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co Ltd στο Marugame της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 399.98 μέτρα και πλάτος 58.80 μέτρα και ανήκει στην Shoei Kisen KK με έδρα την Ιαπωνία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 11G95ME-C9 (59.300 KW), που του δίνουν υπηρεσιακή ταχύτητα 22,80 κόμβων και έχει χωρητικότητα 20388 TEU.
Ferry Himuka Posted April 9 Posted April 9 Ας δούμε μερικές καλοκαιρινές φωτογραφίες απο κοντεινεράδικα την Ράδα του Πειραιά, πάνω από Αιγινίτικο. Αρχικά έχουμε το Melina, διαχείρισης technomar στον δρόμο για το terminal , εν συνεχεία το MSC Bhavya V και τέλος το CSCL Mercury της Cosco
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now