Panagia Ekatontapiliani Posted February 16, 2020 Posted February 16, 2020 (edited) Πραγματοποιήθηκε η τελετή τοποθέτησης της τρόπιδας του νέου πλοίου της Wasaline στο ναυπηγείο Rauma Marine Constructions στις 13 Φεβρουαρίου, όπου θα λέγεται Aurora Botnia (ΙΜΟ Νο: 9878319) (Yard No: Rauma 6002) και αναμένεται να παραδοθεί την Άνοιξη του 2021. Η κατασκευή του ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2019, θα φοράει τέσσερις κύριες μηχανές Wartsila διπλού καυσίμου, θα έχει χωρητικότητα 800 επιβάτες και γκαράζ με 1500 γραμμικά μέτρα. Σε αυτή τη σελίδα μπορούμε να ενημερωνόμαστε για τη πρόοδο της κατασκευής του πλοίου. Edited September 9, 2021 by proud_ionian tag
Panagia Ekatontapiliani Posted May 6, 2020 Author Posted May 6, 2020 Η ναυπήγηση του Aurora Botnia προχωράει κανονικά στο ναυπηγείο Rauma Marine Constructions. Επτά τμήματα της κατασκευής του ναυπηγούνται στο Gdansk και τρία έχουν φτάσει στο ναυπηγείο Rauma Marine Constructions στο τέλος Απριλίου. Ένα βίντεο από την εσωτερική διακόσμηση του Aurora Botnia
Panagia Ekatontapiliani Posted September 10, 2020 Author Posted September 10, 2020 (edited) To Aurora Botnia αναμένεται να καθελκυστεί αύριο στις 15:00 ώρα Φιλανδίας στο ναυπηγείο Rauma Marine Constructions Edited September 10, 2020 by Panagia Ekatontapiliani
Nick the Greek Posted April 7, 2021 Posted April 7, 2021 Η παράδοσή του πάει για τα μέσα Ιουνίου 2021.
Nick the Greek Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Sea trials έξω από τη Rauma κάνει το πλοίο, ο καιρός γαρ εγγύς.
Champion Jet_2 Posted September 9, 2021 Posted September 9, 2021 Παραδώθηκε τέλη Αυγούστου το πλοίο και εκτελεί δρομολόγια μεταξύ Vaasa(Φινλανδία) και Holmsund(Σουηδία).Πραγματικό κουκλάκι,που θα ταίριαζε σε πολλές γραμμές άγονες και μη της Ελλάδας.Μακάρι να το είχαμε εδώ.
Z.Gk. Posted September 9, 2021 Posted September 9, 2021 Εκπληκτικό πλοίο και αξίζει να δει κανείς τα link στα οποία παραπέμπει ο @Panagia Ekatontapiliani, με δεδομένο ότι παρέχονται και όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για ένα "νοερό" ταξίδι. Το πλοίο έχει πολύ περιορισμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και είναι απόδειξη της προσήλωσης των Σκανδιναβών σε τέτοια ζητήματα. Έχει μήκος 150 μέτρα και κόστισε περίπου 120 εκατ. ευρώ. Ποιος ξέρει, μπορεί να το δούμε κάποια στιγμή στην Ελλάδα, μετά από 25 χρόνια.
Nick the Greek Posted November 29, 2022 Posted November 29, 2022 Έκλεισε ένα χρόνο στην κυκλοφορία το Aurora Botnia και η Wasaline είπε να μας ενημερώσει για το τι έχει σημάνει ενεργειακά η χρησιμοποίησή του. Πήγαν λοιπόν στο 2013, έτος που μπήκε σε λειτουργία τότε το Wasa Express, το προηγούμενό τους πλοίο. Σε σύγκριση με εκείνο λοιπόν, η μείωση σε εκπομπές έφτασε το 51.8% ενώ αν σκεφτεί κανείς πως το Aurora Botnia κάνει περισσότερα δρομολόγια, αναλογικά η μείωση είναι στο 67.2% αν και βέβαια η δεύτερη υπόθεση είναι εντελώς θεωρητική. Και όλα αυτά ενώ ο γενικός διευθυντής της Wasaline παραδέχεται ότι λόγω των αυξημένων τιμών των καυσίμων, χρησιμοποίησαν περισσότερο diesel από ότι θα ήθελαν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now