cyclades_shipping Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 Μήπως γνωρίζετε αν πρόκειται για εγχώριο αγοραστή ή από το εξωτερικό ; , αν και το συγκεκριμένο δύσκολο κατά την άποψη μου να τα ξανά ταξιδέψει
giorgos_249 Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 Ε δε νομίζω ότι θα υπήρχαν και πολλοί μνηστήρες...... Βολική αγορά κιόλας, δεν ήταν στο Κουρακαο η το Μπαρμπάντος να το φέρει 😁
Panagia Ekatontapiliani Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 On 3/29/2021 at 1:46 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Πρόσφατα άκουσα μια ιστορία για το Kalli P. Στο πλοίο είχε ποσοστό ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ, κ Ιωάννης Αβραντίνης και ο κ. Κώστας Παναγιωτόπουλος ήθελε να αγοράσει το ποσοστό του, έτσι ώστε να ξεκινούσε το πλοίο στη γραμμή Ηράκλειο Σαντορίνη, αλλά δεν το πούλησε τελικά στο κ. Παναγιωτόπουλο που ετοίμαζε τότε το πλοίο, αλλά σε άλλον ανταγωνιστή της γραμμής, δηλαδή τον κ. Μάριο Ηλιόπουλο. Από το 2021 έχει αλλάξει χέρια το πλοίο και ανήκει στον κ. Ηλιόπουλο.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 21, 2022 Posted November 21, 2022 To Kalli P έχει συμπληρώσει 6 χρόνια παροπλισμού στη περιοχή του Περάματος
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 8 χρόνια από την επιστροφή του από την Ισπανία και το Kalli P συνεχίζει να παραμένει παροπλισμένο στο Πέραμα, ενώ έχει αφαιρεθεί από τη λίστα των πλοίων της Seajets.
marioskef Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 Υποθέτω ο λόγος δεν είναι ότι δεν ανήκει ποια στην seajets ...,αλλά ότι δεν υπολογίζεται πια από αυτήν.
Αρακλειανός Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Ας δούμε το ταχύπλοο σε μία προχτεσινή φωτογραφία στο Πέραμα μαζί με το Ζάκυνθος Ι
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now