Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Μέχρι και 7 θα ταξιδευεί.

Οι ΑΙΟΛΟΙ δεν κόβονται σώνει και καλά στα 8.Εξαρτάται από τα ανεμολογικά.με 8αρι βορριά ταξιδευέι ενώ με 8αρι νοτιά δεν ταξιδευει κι αυτο επειδή έχουν βγάλει ότι στο κεντρικό αιγαίο που ταξιδευόυν ο γαρμπής η οστρια και η σοροκάδα έχουν μεγαλύτερο ύψος κύματος από τον μαιστρο την τραμουντανα και τον γραίγο.

  • Replies 407
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Επίσης αν και λίγο εκτός πέρισυ με 8 για Χίο έφυγε ο Κεντέρης ένω ο Αιολος ΙΙ έμεινε δεμένος(πάλι για Χίο)..

Posted

Οι Αιολοι συνήθως σταματάνε μεταξύ 7-8 μποφόρ, αλλά εξαρτάτε κυρίως από το ύψος κυματισμού για τους μικρούς Αίολους!! Όποτε κάπου εκεί θα ταξιδεύει και το Θαλασσινή!!

Posted

Όταν θα έρχεται το πλοίο στο Πειραιά, θα πέφτει λογικά στην Ακτή Τζελεπή, δίπλα από το HS 2 (όπου πέφτει τώρα, και πιο παλιά το Εξπρές Αφροδίτη όταν πήγαινε στη Σύρο Τήνο Μύκονο) γιατί είδα να βάφουν ένα παρατημένο κιόσκι (εκδοτηριο) της Agapitos Lines με κόκκινο χρώμα!!

Posted

Θα το πούλαγαν σε αυτήν την τιμή οι Γάλλοι αν ήταν σε καλύτερη κατάσταση. Σκεφτείτε ότι σήμερα οι Αίολοι (Express, II), πωλούνται στη μισή τιμή περίπου από αντίστοιχης χωρητικότητας HighSpeed της Austal...

Posted

Σιγουρα στην τεχνολογια των ταχυπλοων οπου η εξελιξη ειναι πολυ γρηγορη μεσα σε ενα διαστημα 4 ετων που εχουν διαφορα αυτα τα πλοια ειναι μεγαλο και σημαντικο.

Posted

Εγώ δε μιλάω από θέμα ηλεκτρονικών!! Αλλά από κατασκευαστική!! Δηλαδή διαφορά λαμαρίνας!!! Το Θαλασσινή είναι όλο από αλουμίνιο σε αντίθεση με τον ΑΙΟΛΟ ΙΙ που είναι από αλουμίνιο και χάλυβα!!!

Posted

Οντως το Hull των Αίολων της ΝΕΛ είναι από χάλυβα, γι' αυτό έβαλαν πιο βαριές μηχανές με τα γνωστά αποτελέσματα. Παρόλ' αυτά έχουν πολλά προβλήματα με το το σκάφος ακόμα και στο μέρος πάνω από την ίσαλο, δηλα΄δή στο αλουμίνιο. Ενώ τα HS έχουν καλύτερα δεσίματα αν και όλο το σκάφος από αλουμίνιο ενώ επιπλέον έοχυν μικρότερες επιφάνειες βρεχάμενων.

Posted

Γι αυτό και οι ΑΙΟΛΟΙ της ΝΕΛ είναι και πιο αντιοικονομικοί σε σχέση με τα άλλα corsair της ALSTOM.

Εχουν καρίνα "συμβατικου" για να αντέχει στο ταξίδι με 7-8 μποφορ αλλά για να πιάσουν τα ίδια μίλια έπρεπε οι μεγαλυτέρες τους μηχανές να καίνε στην κυριολεξία τα "άντερα" τους.

Μετα τον πόλεμο στο ΙΡΑΚ και τισ τιμες των καυσίμων, τέτεια σκάφη είναι μάλον καταδικασμένα..

Posted

Το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ όντως είναι από αλουμίνιο και έχει ένα πολύ καλό σύστημα που μετράει τις καταπονήσεις του σκάφους ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.

Σαν εκουαλάιζερ είναι που ξεκινάει η ένδειξη πράσινο και όταν πια φτάσει κατακόκκινο προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις να χωθείς κάπου :);):mad:

Posted

Neo taxyploo ploio etoimazei o Apostolos Ventoyris. Plhrofories lene oti plhrwma efyge gia Galia opoy 8a paralavei k to deytero ploio toy. Lete na einai to adelfo toy Thalassinh NGV ASCO? Poly pi8anon!

Posted

Μαλλον προκειται για το αδελφο του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ το οποιο οπως ακουσα κι απο αλλου εκτος του forum πιθανοτατα θα ονομαστει σε ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ και θα δρομμολογηθει σττην Παροναξια.... :mad:

Posted

Ετσι ειναι Αποστολε. 90% ειναι το ASCO και θα παρει το ονομα ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ. Πιθανο δρομολογιο το Λαυριο-Παρος-Ναξος. Μιας και το τοπικ ομως ειναι του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ εμαθα οτι αποχωρησε ο Διαμαντης Παπαγεωργιου.

Posted
εμαθα οτι αποχωρησε ο Διαμαντης Παπαγεωργιου.
:mad:

Ξέρουμε καθόλου παρασκήνιο? Μήπως οφείλεται σε πρόβλημα του ταχυπλόου ή είναι προσωπικό θέμα?

Posted

Ο λογος που διερευσε αλλα δεν ξερω αν ειναι οντως αληθινος ειναι οτι προτιμαει βαπορι στον Πειραια. Η αλλη εκδοχη που τον ηθελε στους Αιολους μαλλον δε στεκει λογω Α.Βεντουρη.

Posted

Το ASCO όπως είπα και στο τόπικ Σ.Α.Σ έχει ήδη αγοραστεί από τον Α.Βεντούρη απλά ζητησαν να το κρατήσουν για λίγο ναυλωμένο οι Γάλλοι.

Τώρα θα έρθει κι αυτό στην Ελλάδα. :mad:

  • 4 weeks later...
Posted

Χθες πρέπει να ξεκίνησε τα δρομολόγια του και από τον Πειραιά!! Χθες πρέπει να είχε δρομολόγιο στις 15:30 για Θήρα- Ηράκλειο! Δεν ξέρω από κίνηση τι έκανε, άμα κανένας μπορεί σήμερα να κατέβει για να το ελέγξει!!

Posted

Οντως ξεκινησε χτες το πλοιο, μολις εφτασε(1445) μαλιστα και για το δευτερο δρομολογιο του το οποιο σημερα το παει σε Σαντορινη και μετα Ρεθυμνο. Νομιζω πως δενει 182-186, στο δοντι του Τζελεπη δηλαδη με την πλωρη προς την Ακτη Κονδυλη. Σημερα δε γινεται αλλα μεχρι την Παρασκευη θα υπαρχει χαφιες του Shipfriends στου Τζελεπη που θα τα καταδωσει ολα :D:D

Posted

Σήμερα ήταν δεμένο όπως περασα στη θέση του Highspeed 1 με σχετικη κινηση γύρω απ τον καταπέλτη

Posted

Σήμερα το πλοίο με προγραμματισμένη ώρα άφιξης την 13:50 και αναχώρησης την 15:30, πέρασε τα φανάρια στις 15:40!! :(:D Κι έδεσε 15:50 :eek::eek: Αν δεν έτυχε κάτι απρόοπτο δεν νομίζω ότι τέτοιες καθυστερήσεις το τιμούν ακόμα δεν ξεκίνησε.

Posted

Τελικα το πλοιο αναχωρησε στις 1635, με καθυστερηση 65 λεπτων δηλαδη λογω πετρελευσης. Απο κινηση αποβιβασε καμια 50αρια επιβατες ενω φορτωσε γυρω στους 100 με 7 ΙΧ και μια κλουβα. Ειναι νωρις ακομα για συμπερασματα βεβαια, ηταν μολις η τριτη αναχωρηση αλλα εγω πιστευω πως με τη σχετικη διαφημιση που ηδη εχει αρχισει να πεφτει, το κατ' ευθειαν για Σαντορινη μπορει να δουλεψει. Εντυπωσιακοτατη μανουβρα αναχωρησης, το πλοιο ηταν δεμενο στο δοντι του Τζελεπη με πλωρα προς την Ακτη Κονδυλη και εφυγε με λιγο προσω και μετα αναποδα αριστερα γυρω απο τον αξονα του.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...