Panagia Ekatontapiliani Posted January 10, 2020 Posted January 10, 2020 (edited) On 12/11/2018 at 3:42 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Η TT Line προχώρησε στην παραγγελία για τη κατασκευή ενός Ro-pax (Green Ship) στο ναυπηγείο Jinling με μήκος 230 μέτρα, πλάτος 31 μέτρα, με χωρητικότητα 800 επιβάτες και 200 ΦΓ (3500 γραμμικά μέτρα γκαράζ), με παράδοση το 2022 και με option για άλλο ένα πλοίο. Στις 19 Δεκεμβρίου ξεκίνησε η κατασκευή του νέου πλοίου της TT Line στο ναυπηγείο Jinling με τη τελετή κοπής του πρώτου ελάσματος. Edited March 8, 2022 by proud_ionian tag
Petros P Posted January 10, 2020 Posted January 10, 2020 Μου θυμίζει ελαφρώs τα νεότευκτα τηs Finnlines και το Stena Ε-flexer. Οποτε ...θα πήξουμε απο αυτά στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2020 Author Posted April 7, 2020 (edited) Το πλοίο της TT line που ναυπηγείται στο ναυπηγείο Jiangsu Jinling με Hull JLZ8180222 έχει IMO No: 9865685. Το πλοίο θα φορέσει 2 κύριες μηχανές MAN 8L51/60DF και 2 κύριες μηχανές MAN 6L51/60DF, συνολικής ιπποδύναμης 29400 kw. Edited April 7, 2020 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted November 12, 2020 Author Posted November 12, 2020 Προχθές πραγματοποιήθηκε η καθέλκυση του πρώτου πλοίου της TT-Line από το ναυπηγείο της Jinling, που μάλλον θα πάρει το όνομα Peter Pan.
Nick the Greek Posted January 9, 2021 Posted January 9, 2021 Εγώ το βλέπω ονοματισμένο πια αλλά το όνομα είναι Nils Holgersson.
Shippihs Posted November 18, 2021 Posted November 18, 2021 Έτοιμη η βαπόρα https://www.instagram.com/p/CWbFKiQqDIV/?utm_medium=copy_link
proud_ionian Posted March 8, 2022 Posted March 8, 2022 παρεληφθη ανημερα Καθαροδευτερα. ετοιμο να διανυσει τα 11.600 μιλια απο την Κινα στο Travemünde. Aληθεια ποσα εχουν ερθει φετος απο Κινα; Εχουμε χασει τον λογαριασμο. Το εχουμε ξανασυζητησει πολλες φορες, αλλα ειναι αδιανοητο πως οι αγκυλωσεις της ΕΕ εσπρωξαν ΚΑΙ τη ναυπηγηση των ferries στην Κινα.
Ariadne Posted March 9, 2022 Posted March 9, 2022 Και όλα LNG. Οι κινέζοι έχουν αποκτήσει τεχνογνωσία στο αντικείμενο.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 21, 2022 Author Posted April 21, 2022 Το Nils Holgersson έφτασε χθες στο Travemunde
Nick the Greek Posted October 25, 2022 Posted October 25, 2022 Να πάρουμε μια γεύση από τον καινούριο Nils, δεν με ενθουσιάζει το εσωτερικό, τευτονικής αισθητικής και χρωματισμού. Το ταξίδι που βλέπετε είναι από το Trelleborg για το Travemunde.
Nick the Greek Posted June 21, 2023 Posted June 21, 2023 Ήρθε και η ώρα του Nils του Βαλαώρα, νάτος που φτάνει στο Travemunde από το overnight πέρασμα από το Trelleborg. Η πλώρη και ο καθρέφτης είναι ξεκάθαρα Jinling, το πανωσήκωμα επάνω από τη γέφυρα θυμίζει την τελευταία σειρά κρουαζιεροπλοίων της NCL. Το καλό είναι πως όλο αυτό εκεί πάνω είναι ανοιχτό και προσβάσιμο για ν' αγναντέψει κανείς και να ευχαριστηθεί ταξίδι. Η TT Line δεν μας αφήνει να ξεχάσουμε το ότι το πλοίο είναι παιδί της πράσινης ανάπτυξης. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στην πρυμνιά του όψη, το ότι ο δεξής καταπέλτης έχει νύχια μόνο στο αριστερό του κομμάτι. Το πλοίο από κοντά δείχνει πολύ χτισμένο και συμπαγές, άρμα μάχης.
Diagoras Posted February 3, 2024 Posted February 3, 2024 Παραμένει δεμένο στο Travemunde από 17/01. Θα χε ενδιαφέρον να μάθουμε το λόγο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 3, 2024 Author Posted February 3, 2024 Από όσο γνωρίζω τα αίτια είναι φωτιά που ξέσπασε στο μηχανοστάσιο του πλοίου.
Nick the Greek Posted February 22, 2024 Posted February 22, 2024 Μεταφρασμένο από το ndr.de: Quote After a fire on the TT Line ferry "Nils Holgersson", the ship has to stay in the port of Lübeck for the time being. As the police NDR Schleswig-Holstein confirmed, the fire broke out last week shortly after the departure in the engine room. According to this, there was a fire on one of the two engines on board. The on-board fire extinguishing system went off and smothered the flames. According to initial findings, a technical defect could have triggered the fire. Currently, there is a ban on leaking. | NDR Schleswig-Holstein 24.01.2024 17:00 Uhr
Nick the Greek Posted April 22, 2024 Posted April 22, 2024 Έκλεισε τρίμηνο δεμένο εις την αυτήν θέσιν στο Travemunde το πλοίο. Ούτε σε ναυπηγείο έχει πάει, ούτε τίποτα. Πολύ περίεργο κι αναρωτιέμαι τι συμβαίνει.
pathfinder Posted April 23, 2024 Posted April 23, 2024 Μία υπόθεση θα ήταν ίσως προβλήματα (διεκδικήσεις) πλοιοκτητών-γιάρδας
George Posted April 23, 2024 Posted April 23, 2024 Σύμφωνα με δύο διαφορετικές πηγές που μίλησα χθες, μπορεί τα μέσα το πλοίου να έσβησαν τη φωτιά πλην όμως η μία μηχανή καταστράφηκε εντελώς λόγω έκρηξης ενώ η δεύτερη έχει υποστεί εκτεταμένες ζημιές. Το ενδιαφέρον για μένα είναι ότι η εταιρία προχωράει στην αντικατάσταση της μηχανής που καταστράφηκε (κατά τη δεύτερη πηγή θα αντικατασταθούν και οι δύο μηχανές) αλλά σε ναυπηγεία δεν θα πάει!! Οι εργασίες θα ολοκληρωθούν εκεί που βρίσκεται. Δηλαδή στο επιβατικό λιμάνι του Travemunde... 😎 Προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο κάτι τέτοιο και ούτε μπορώ να φανταστώ πλοίο να αλλάζει μηχανές πχ στο Dock3 του Πειραιά ή στο παλιό της Πάτρας. Η ΤΤ-Line, που αν κρίνω και με τον χρόνο/τρόπο που απαντάει στα mail για τις ίδιες της τις αναχωρήσεις, μάλλον βρίσκεται σε διάσταση με τον όρο "δημόσιες σχέσεις", δεν έχει γνωστοποιήσει απολύτως τίποτα. Η αρχική επανένταξη του πλοίου στα δρομολόγια είχε προγραμματιστεί για 30 Μαρτίου. Μετά πήγε 30 Απριλίου τσε βλέπουμε. Οποιαδήποτε ομοιότητα, ως προς την επιστροφή στην ενεργό δράση, με κόκκινα πλοία άλλων εταιριών είναι εντελώς συμπτωματική και όποιος θέλει το πιστεύει.
Strofalos Posted April 23, 2024 Posted April 23, 2024 Δηλαδή θα κάνουν διάτρηση γκαράζ και θα μπουν γερανοί εκεί στον μπουλμέ αντί να γίνει οπή στην ίσαλο να τις αλλάξουν με την ησυχία τους??
Panagia Ekatontapiliani Posted April 23, 2024 Author Posted April 23, 2024 Εξαρτάται πως είναι η διάταξη του μηχανοστασίου!! Συνήθως η πιο εύκολη λύση είναι κάνουν άνοιγμα στο γκαράζ και σηκώνουν την μηχανή με παλάγκα/γερανούς και την βάζουν πάνω σε μια πλατφόρμα.
Diagoras Posted April 23, 2024 Posted April 23, 2024 Θα χε ενδιαφέρον να μάθουμε που οφείλεται η ζημιά μιας και μιλάμε για πλοίο διετίας...πραγματική καταστροφή. Γνωρίζουμε τι παίζει με εγγυήσεις/αποζημιώσεις/ασφάλειες ενόψει αλλαγής μηχανών;
pathfinder Posted April 23, 2024 Posted April 23, 2024 Σε μεγάλο ποσοστό τέτοιες πυρκαγιές οφείλονται σε κάποια διαρροή και ανάφλεξη καυσίμων ή λιπαντικών. Θα προσπαθήσω να εξηγήσω όσο μπορώ απλούστερα τους μηχανισμούς -για όποιον ενδιαφέρεται. Υπάρχουν 3 κρίσιμες θερμοκρασίες Flash point. Η θερμοκρασία κατά την οποία αρχίζουν να εκλύονται αέρια (αναθυμιάσεις) τα οποία είναι αναφλέξιμα (αν υπάρξει σπινθήρας/φλόγα) - Στο ναυτιλιακό πετρέλαιο (ανάλογα τον τύπο) είναι συνήθως άνω των 52 βαθμών C (στο CST380 συνήθως άνω των 60-65 βαθμών C) Fire point. Η θερμοκρασία στην οποία οι αναθυμιάσεις αφού αναφλεγούν συνεχίζουν να καίγονται (χωρίς πλέον πηγή ανάφλεξης) για τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι χονδρικά 10 βαθμούς πάνω από το Flash point. Autoignition (combustion) point. Η θερμοκρασία στην οποία το καύσιμο αυταναφλέγεται χωρίς την ύπαρξη πηγής ανάφλεξης (σπινθήρα). Στο ναυτιλιακό πετρέλαιο είναι περίπου 220-230 βαθμοί C. (Αυτή είναι και η αρχή λειτουργίας των πετρελαιοκινητήρων δηλαδή το μίγμα καυσίμου/αέρα συμπιέζεται με αποτέλεσμα να αυξηθεί η θερμοκρασία του τόσο που τελικά αυταναφλέγεται). Είναι νομίζω κατανοητό ότι δεν είναι τόσο απίθανο να εκδηλωθεί εστία σε ένα μηχανοστάσιο από ζημιά ακόμη και απροσεξία. Αν τα μέτρα πυρασφαλείας δεν λειτουργήσουν άμεσα και χωρίς πρόβλημα η ζημιά μπορεί να είναι σημαντική.
Strofalos Posted April 24, 2024 Posted April 24, 2024 Σωστός. Έτσι είναι. Το τί έγινε, μπορουμε να υποθέσουμε, στα σίγουρα, κάτι θα διαρρεύσει τους επόμενους μήνες και θα το μάθουμε.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now