Panagia Ekatontapiliani Posted December 23, 2019 Posted December 23, 2019 (edited) On 8/2/2019 at 4:47 AM, MILTIADIS said: Τον επομενο μηνα θα μαθουμε ποια ναυπηγεια θα κληθουν να χτισουν τα νεα ro/pax του ομιλου καθως ανακοινωθηκε,μαζι με τα οικονομικα αποτελεσματα 6μηνου της Finnlines,οτι το Σεπτεμβρη θα πεσουν οι υπογραφες για τα 2 πρωτα τα οποια θα εχουν 5.800 γραμμικα μετρα γκαραζ παρακαλω,δηλαδη 2 φορες σαν τα Cruise της Αδριατικης. Πιστευω οτι τα Fincantieri παιζουν και αυτη τη φορα σοβαρα σαν πιθανοι κατασκευαστες των νεων πλοιων. On 10/10/2019 at 12:33 AM, MILTIADIS said: Μιλησε και για τα νεοτευκτα λοιπον.. Μεσα σ ενα μηνα θα πεσουν οι υπογραφες για τα 2 πρωτα Ro/Pax,τα οποια θα πανε στη Finnlines και συνεχιζεται οπως ειπε ο σχεδιασμος των Ferries που θα ερθουν μελλοντικα στη Μεσογειο(3 εως 5 στον αριθμο). Τα υποψηφια ναυπηγεια ειναι τα Hyundai Mipo στη Νοτια Κορεα και τα Κινεζικα Guangzhou και Jinling διοτι κατα δηλωση του Εμανουελ δεν υπηρξε συμφωνια σ αυτη τη φαση καταρχην με τα Fincantieri λογω πληροτητας τους,αλλα ουτε και με καποιο αλλο Ευρωπαικο ναυπηγειο. Η τελική επιλογή του ναυπηγείου της AVIC νομίζω ότι έχει να κάνει καθαρά με τη διαφορά στη τιμή σε σχέση με διαφορά Ευρωπαϊκά ναυπηγεία (σχεδόν διπλάσια τιμή, οι προσφορές από την Ευρωπαϊκά ναυπηγεία) Edited December 12, 2023 by proud_ionian
MILTIADIS Posted January 8, 2020 Posted January 8, 2020 Η επισημη ανακοινωση της Finnlines για τα νεα πλοια Και οι επισημες μακετες αυτων
.voyager Posted January 8, 2020 Posted January 8, 2020 Τούμπανα! Να δούμε πως θα διαφοροποιούνται αυτά που θα παραγγείλει για Μεσόγειο. Λογικά στο μεγαλύτερο accommodation, τα περιμένω πιο «χτισμένα» πρύμα σαν τις σχέδια που είδαμε στο περσινό συνέδριο του ομίλου.
Villandry Posted January 8, 2020 Posted January 8, 2020 (edited) Τούμπανα ως προς τη χωρητικότητα ελπίζω πως εννοείς @.voyager , γιατί νομίζω ότι φέρνουν σε αποτυχημένο Αίολο (σχεδιαστικά μιλώντας, αφού γενικώς οι Αίολοι αποτελούν μια αποτυχία), μην πω σε zeppelin και δεν εννοώ τους led. Edited January 8, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Nereus Posted January 8, 2020 Posted January 8, 2020 (edited) Μη τρελαθούμε τώρα.. Ποιος είπε ποτέ ότι οι Αίολοι ήταν αποτυχημένοι σχεδιαστικά? Από τα πιο όμορφα ταχύπλοα βαπόρια που πέρασαν είναι.. Αποτυχία ήταν ο οικονομικός και εμπορικος σχεδιασμός της εταιρείας που τα παρήγγειλε.. Οι Κινέζοι όντως είναι τούμπανα και οπτικά και σε χαρακτηριστικά Edited January 8, 2020 by Nereus
.voyager Posted January 8, 2020 Posted January 8, 2020 (edited) 3 hours ago, .voyager said: Τούμπανα! 1 hour ago, Nereus said: Οι Κινέζοι όντως είναι τούμπανα και οπτικά και σε χαρακτηριστικά @Nereus, με πρόλαβες. Ακριβώς τα αυτό εννοούσα για τους... Δανούς και αυτά που έγραψες για τους Αιόλους θα συμπλήρωνα, εστιάζοντας στην περίοδο μετά την αλλαγή των μηχανών τους. Επειδή τέθηκε και θέμα design, η μόνη ένστασή μου αφορά στο Κεντέρης και την απουσία αξιοπρεπούς φουγάρου (Τζέλα Δέλτα lol). Όση σημασία μπορεί να έχουν το design, οι γραμμές, η εμφάνιση ενός πλοίου για κάποιον. Για μένα έχουν και το δίδυμο της Finnlines σχεδιαστικά το βρίσκω φουτουριστικο "τόσο-όσο", με πλωράκλα και καθρεφτάρα. Ο @Villandry προφανώς εννοούσε ότι μοιάζουν με κακή σχεδιαστικά εκδοχή των Αιόλων, όχι ότι ήταν "άσχημοι" οι ίδιοι. Edited January 8, 2020 by .voyager
Nereus Posted January 8, 2020 Posted January 8, 2020 Συμφωνώ και επαυξάνω.. Είτε μας αρέσει είτε όχι οι Κινέζοι θα κυριαρχήσουν και στα επιβατικά σιγά σιγά.. Το know how το έχουν πια και η ποιότητα είναι πολύ καλή.. Τα Κινεζακια της Finn στα χαρτιά είναι άπιαστα και το ναυπηγείο που ανέλαβε τη κατασκευή πολύ καλό.. Χωριά που δεν νομίζω να τα αφήσουν στη τύχη τους κατά τη κατασκευή από άποψη επίβλεψης. Φερτε πίσω τους Αίολους!! 😁
Nick the Greek Posted January 10, 2020 Posted January 10, 2020 Εμένα να πω την αλήθεια, η μουτσούνα μου θυμίζει αυτό, δηλαδή μυρμηγκοφάγο Αλλά ας μην βιάζομαι, να το δούμε και στη θάλασσα πως θα δείχνει. Το θέμα είναι πως οι Φινλανδοί μπορούν να ασχολούνται με το αν τους αρέσει η πλώρη του νεότευκτου, εμείς αναρωτιόμαστε αν θα ξαναταξιδέψει ο Θεόφιλος
Panagia Ekatontapiliani Posted January 13, 2020 Author Posted January 13, 2020 Το πρώτο πλοίο της Finnlines στο ναυπηγείο Jinling έχει IMO No: 9902419 με παράδοση το 2022 και το δεύτερο πλοίο θα έχει IMO No: 9902421 με παράδοση το 2023.
Nick the Greek Posted December 1, 2020 Posted December 1, 2020 Οι μηχανές και διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα, πάνε στη Wartsila.
Nick the Greek Posted March 19, 2021 Posted March 19, 2021 Να είναι το πρώτο του όνομα Finnlines Superstar 1?
Nikos_Chania Posted March 19, 2021 Posted March 19, 2021 Σαν κλάση αναφέρονται όντως Superstar class ενώ και ο φίλος μας ο Σουηδός τα αναφέρει ήδη ως Finnlines Superstar 1 και 2. Παράλληλα μια αναζήτηση με αυτό το όνομα μας οδηγεί σε ένα αρχείο στο site της εταιρείας με το όνομα Superstar Ropax 1
Nick the Greek Posted March 19, 2021 Posted March 19, 2021 Να σου πω την αλήθεια δεν έχω δεί καμία από τις 3 πηγές σου, είδα το database του IHS. Μέχρι τώρα ήταν κατηγοριοποιημένο με τον αριθμό της γιάρδας και τώρα πια εμφανίζεται με το παραπάνω όνομα. Αλλά η συγκεκριμένη πηγή δεν είναι πάντα ακριβής με τα ferry, γι αυτό και ψάχνω επιβεβαίωση.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2021 Author Posted April 1, 2021 (edited) On 3/19/2021 at 10:19 PM, Nick the Greek said: Να είναι το πρώτο του όνομα Finnlines Superstar 1? Το Finnlines Superstar 1 θα είναι προσωρινό όνομα στη ναυπήγηση, μιας και το όνομα του θα είναι Finncanopus και θα δρομολογηθεί στη γραμμη Kapellskär-Långnäs-Naantali. Edited April 1, 2021 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2021 Author Posted October 12, 2021 Τη Παρασκευή 8 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε η τελετή κοπής του πρώτου ελάσματος του δεύτερου πλοίου της σειράς Superstar στο ναυπηγείο Jinling, δηλαδή το Finncanopus.
proud_ionian Posted August 31, 2022 Posted August 31, 2022 (edited) 30 minutes ago, margaritis24 said: Καθελκυστηκε το πρωτο θηριακι κ ειναι κ πανερμοφο μπορω να πω Εχω την εντυπωση οτι το Finncanopus εχει IMO 9902421 και θα ερθει δευτερο Edited August 31, 2022 by proud_ionian
margaritis24 Posted September 1, 2022 Posted September 1, 2022 (edited) On 1/10/2020 at 11:39 PM, Nick the Greek said: Εμένα να πω την αλήθεια, η μουτσούνα μου θυμίζει αυτό, δηλαδή μυρμηγκοφάγο Αλλά ας μην βιάζομαι, να το δούμε και στη θάλασσα πως θα δείχνει. Βλεπωντας τη μακετα του πλοιου κ το τελικο αποτελεσμα δεν νομιζω οτι συμπιπτει ο καθρεπτης της πλωρης!μαλλον θα ειδαν οτι δεν ταιριαζε κ το αφαιρεσαν Edited September 1, 2022 by margaritis24
Panagia Ekatontapiliani Posted December 30, 2022 Author Posted December 30, 2022 Το Finncanopus καθελκύστηκε στο ναυπηγείο της AVIC στη Κίνα.
proud_ionian Posted October 24, 2023 Posted October 24, 2023 7 hours ago, proud_ionian said: Από τους αγγλόφωνους συνασθενείς μαθαίνουμε ότι έγινε η θέση της τρόπιδας. https://www.niferry.co.uk/brittany-ferries-bretagne-replacement-launched/?fbclid=IwAR25gkS-Z2edjkPDX-Yzk3rDTPEYieTxJr-a2SwtdfhKlyHN6Zd4P1T9Scs Just now, proud_ionian said: Στο ίδιο δημοσίευμα, (δεξιά στον κυματοθραύστη) βλέπουμε σε φάση fitting out το καμάρι του Καναδά, μαζί με το Finncanopus Αριστερά στον κυματοθραύστη ο Φινλανδός.
proud_ionian Posted December 12, 2023 Posted December 12, 2023 Σύμφωνα με τους αγγλόφωνους συνασθενείς παραδόθηκε.
gtogias Posted December 12, 2023 Posted December 12, 2023 Έτσι λέει και η Finnlines: The second hybrid Superstar freight-passenger vessel delivered to Finnlines - Finnlines
Petros P Posted January 3, 2024 Posted January 3, 2024 Το γύρο της Αφρικής ο Φιν ο Κανόπους για να αποφύγει το πέρασμα απο την Ερυθρά...
Nick the Greek Posted January 22, 2024 Posted January 22, 2024 Το εργαλείο έρχεται και πρίν από μία εβδομάδα ήταν στο Durban της νοτίου Αφρικής. Φαίνεται όμως πως δεν έρχεται κενό φορτίου μια και το επόμενο λιμάνι στο AIS του είναι το Djen-Djen της Αλγερίας, όσο κι αν φαίνεται απίστευτο.
Diagoras Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Η προσέγγιση στο Djen-Djen πρέπει να ναι μπλόφα, από το απόγευμα είναι πλαγιοδετημένο στο Las Palmas και παίρνει πετρέλαια
Nick the Greek Posted January 26, 2024 Posted January 26, 2024 Απέπλευσε και εξακολουθεί να έχει Djen-Djen για προορισμό, για να δούμε.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now