Jump to content
Shipfriends

Santa Lucia (IMO 9207651)


Recommended Posts

Posted (edited)

678607.thumb.jpg.588bccaff56767e9297bbb9b415601bb.jpg

νά το

On 11/21/2019 at 2:10 PM, diks said:

 όσο για το πλοίο στην Κορέα την αρχική ιδέα που ρίξαμε στο τραπέζι για να έρθει το πλοίο στην ελλαδα ρυμουλκούμενο ήταν να το δέσουν πίσω από ένα δικό τους

Edited by Nick the Greek
move
Posted (edited)

Να δούμε και κάποια Τεχνικά Χαρακτηριστικά του πλοίου: 

 MV GOHEUNG IRIS : (HSC-B)

+ SHIP TYPE : FAST RO/PAX. FERRY
+ BUILT YEAR / COUNTRY : 1999 / NORWAY
+ CAPACITY : 428 PAX. & CAR : 52 UNITS (OR 2 X BUS/TRUCKS + 38 CARS)
+ MAX. DWT : 175 TONS
+ SPEED : 35.00 KNOTS AT SERVICE
+ M/E TYPE : 2 X CATERPILLAR 3618 (2 X 14,400 KW @ 1,050 RPM)
+ LOA X B X D X DRAFT(M) : 60.00 X 16.80 X 5.85 X 2.90
+ PROPULSION : 2 X KAMEWA 112SII
+ GENERATOR : 2 X CATERPILLAR @ 240KW EACH
+ RIDE CONTROL SYSTEM : 4-WAY ACTIVE RCS (T-FOILS AND FLAPS)
+ FUEL CONSUMPTION : 2.50 TONS/HR:
+ SS/DD PASSED : AUG. 2017

Goheung-Iris.jpg

20 hours ago, gtogias said:

Ποιος το πήρε το Iris I? Που βρίσκεται τώρα?

Στην Κορέα είναι το πλοίο!!!!!!!!

Edited by Takisg
  • 11 months later...
Posted

Ναι,οσο αντέχει μετά τη φωτογραφισή του απο εσένα 😛 όπως και των 2 της Frs στο στενό του Γιβραλτάρ

Posted

Για ποιον έρχεται το συγκεκριμένο? Να υποθέσω για τον Αγαπητό?

Posted

Για που άραγε να τα προορίζει ? Αν δεν κάνω λάθος δήλωση δρομολόγησης δεν έχει κάνει πουθενά.

Posted

Απο όσο γνωρίζω η χρήση ενός τέτοιου σκάφους R Sun, κοστίζει πολυ...  Αναρωτιέμαι αν αξίζει το κόπο να φέρει κανείς ένα τέτοιο πλοίο απο τόσο μακρυά.

 

θα μπορούσε να σχολιάσει κανείς τα οικονομικά μιας τέτοιας αγοράς σε σχέση με το κοστος "επαναπατρισμού "

Posted

Η αλήθεια είναι οτι το κόστος μεταφοράς δεν είναι αμελητέο αλλα είναι η ενδεδειγμένη λύση να έρθουν τέτοια πλοία από μακριά η από την άλλη άκρη της γης . Είδαμε που ο Ηλιοπουλος έφερε από την New Caledonia το Sifnos Jet , είδαμε το Supercat να έρχεται κατα τον ίδιο τροπο απο Εσθονια και το Flyingcat 2 να πηγαίνει φορτωμένο στην Κορέα .

Το κόστος σίγουρα ειναι υψηλό ομως δεν ειναι απαγορευτικό ειδικα αν έχεις παρει ένα πλοιο σε χαμηλή τιμη . Τα πλοία αυτα τύπου Heavy Lift , δεν κανουν ταξίδι μονάχα για αυτο το βαπορι , αλλα φόρτωνουν κι αλλα σκαφη η αλλα είδη και κανουν round trip. 
 

Στην προκειμένη περίπτωση το κόστος μεταφοράς πιθανολογώ οτι δεν ξεπερνάει τα 400.000 $

  • 3 weeks later...
Posted
On 11/23/2020 at 1:07 AM, Petros P said:

Λοιπόν,επειδή lockdown σημαίνει και ...βαρεμάρα ,απαντάω μονος στην ερώτηση στο τι φέρνει το Rolldock Sun 😛

είναι το iris I

Θα το φέρει τελικά😂? Έχει φτάσει Μάλτα σύμφωνα με το ais,εκτός αν θα κάνει εκεί επισκευές αντί για Ελλάδα 

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι μπήκε ρυμουλκούμενο, στον Πειραιά, το IRIS I για να πραγματοποιήσει τον δεξαμενισμό του.

 

Posted

Πάντως μου κανει πολυ μεγάλη εντύπωση, το ότι δεν ξέρουμε ακόμα που θα δρομολογηθεί το πλοιο ή γενικότερα περισσότερες πληροφορίες για αυτο! 

Γιατι αραγε?

Ανταγωνισμός σου λέει μετα... 

Posted

Προφανως δεν ετοιμάζεται για φέτος το καλοκαίρι, γιατί ούτε βιάζονται ούτε εχει γίνει κάποιο αίτημα δρομολόγησης. 

Θα δούμε.... 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...