Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Καλώς εχόντων το Ιωσήφ Κ θα ξεκινήσει μεθαύριο τα δρομολόγια του με πρώτο δρομολόγιο προς τη Σούδα. Το πλοίο θα κάνει τα δρομολόγια του Τάλως για περίπου 1.5 μήνα, έτσι ώστε το Τάλως να κάνει επισκευή. 

Posted (edited)

Ετοιμο στη θεση του φορτωνει το απογευμα για το πρωτο του εμπορικο δρομολογιο!οταν περασα τα γκαραζ ηταν μισογεματα κ το πανω κ το κατω..αλλα το Ταλως θα ειχε γεμισει εχω την εντυπωσει με αυτα τα φορτηγα

Edited by margaritis24
Posted

Ο αριστερος καταπελτης με τη ραμπα που παει πανω εχει 2 γραμμες φορτωσεις κ αριστερα κ δεξια εχει κ χελωνες για το δεσιμο των φορτιων!ονδεξης ποθ οδηηει στο κυριως γκαραζ εχει κ αυτος για 2 φορτηγα φαρδος για να μπεις αλλα το προβλημα κατα εμε ειναι οτι η ραμπα επειδη ειναι πολυ ομαλη για το πανω γκαραζ τρωει αρκετα μετρα απο το κατω αλλα κ φαρδος..καμια 30 σιγουρα οπως το ειδα με το ματι

Posted

Πρώτο δρομολόγιο, πρώτος κατάπλους, όλα πρώτα. Λιακάδα σήμερα, μπήκε σταθερά στη λεκάνη ο Σήφης, σφύριξε και τρεις φορές, κατέβασε καταπέλτη, κορνάρανε και οι τράκτορες και γενικά ένα κλίμα υποδοχής που σπάνια βλέπουμε σε τέτοια πλοία. Συν ένα Close look στην τσιμινιέρα με το σινιάλο της εταιρείας.

Posted

Εξαιρετική η επιλογή της Κρετα. Πολύ καλό βαπόρι με πολύ καλό γκαράζ (σύμφωνα με φίλο συνεργάτη) και με Βελαλο στα χειριστήριαB) Κατά την ταπεινή μου άποψη θα πρότεινα το πλοίο με την επιστροφή του Τάλως να εγκατασταθεί μόνιμα σε γραμμές της Κρήτης(για Σούδα με Κύθηρα και Σαντορίνη κάποιες φορές τον μήνα ή ακόμα και μερικές φορές για Σητεία) και να ελευθερωθεί το Τάλως έτσι ώστε να δουλέψει σε άλλες γραμμές (πχ στη Σάμο).

Posted
  On 9/25/2020 at 6:34 PM, Neptune said:

Εγώ πάλι με τη γάστρα που έχει δε θα ήθελα να μπω μέσα με κάτι πάνω από 4 μποφόρ :D

Expand  

Αυτό δεν το γνώριζα, τόσο άσχημο το ταξίδεμά του;

Τί έχει αυτή η γάστρα;

Και μία άσχετη ερώτηση, από μανούβρα πώς πάμε;

Posted

Πάντως στο δοκιμαστικό με ένα 6αρακι Β-ΒΑ, δεν είχε καμία περίεργη συμπεριφορά στο ταξιδεμα του. Από τα βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει με μανούβρες δείχνει να ακούει το πλοίο, παρά τις μικρές μηχανές σε ιπποδύναμη. Στη πλώρη έχει δύο bow thruster που φαίνεται ότι είναι αρκετά δυνατά, μιας και είναι εξαρτημένα πάνω σε δύο διαφορετικές shaft γεννήτριες (μια πάνω σε κάθε κυρία μηχανή) 

Posted

Πρώτη άφιξη του Σήφακα και στη Μύκονο νωρίτερα σήμερα το πρωί, όπως βλέπετε κι εσείς η πληρότητα του πάνω γκαράζ ήταν αρκετά μεγάλη ασχέτως αν από τη Μύκονο είχε ελάχιστη κίνηση. Οπωσδήποτε θα έχει ενδιαφέρον το πως θα κινηθεί δρομολογιακά η Creta Cargo Lines όταν βρεθεί -από του χρόνου πια φαντάζομαι κι ελπίζω- σε θέση να παρατάξει και τα 3 της ρορό στην αγορά. Να και η αναχώρησή του, να ευχηθώ καλά ταξίδια και κέρδη.

Posted

Είναι πια πλέον της μίας εβδομάδας σε υπηρεσία το Ιωσήφ Κ και το αρχικό σχόλιο είναι πως είναι ακριβέστατο στα δημοσιευμένα ωράρια της εταιρείας του, όσο το έχω παρακολουθήσει τουλάχιστον. Από ταχύτητα είναι μεν πάνω-κάτω όπως το Τάλως, μια και αυτού τα δρομολόγια έχει πάρει, πλήν όμως οι 2 καταπέλτες του και το πιο εύκολο γκαράζ του, του δίνουν τη δυνατότητα να έχει πολύ πιο σύντομο χρόνο παραμονής στα λιμάνια.

  • 2 weeks later...
Posted

Ας ξεκινήσουμε τη ξενάγηση μας στο Ιωσήφ Κ από το μηχανοστάσιο και το control του μηχανοστασίου.  

  On 7/23/2020 at 8:32 AM, Petros P said:

Το καράβι πάντως ελπίζω να το έχουν σενιάρει στη μηχανή,γιατι σαν bekaa δεν είχε ταχύτητες ανταγωνισμού για την Ελληνική αγορά.

Expand  

Εάν θυμάμαι καλά σαν Bekaa Dream ταξίδευε με μια ταχύτητα 9 κόμβων, ενώ τώρα στο Ιωσήφ Κ ταξιδεύει με μέση ταχύτητα 14 κόμβων (μάξιμουμ που το έχω δει είναι 15,3 κόμβους). Οπότε φαίνεται ότι έδωσαν αρκετή βάση στο μηχανικό κομμάτι του πλοίου.

Ανεβαίνοντας από το μηχανοστάσιο έχουμε τα τρία γκαράζ του πλοίου, που η πρόσβαση γίνεται από τον ενιαίο καταπέλτη. Η δεξιά πλευρά του καταπέλτη οδηγεί στο κυρίως γκαράζ και στο υπόγειο γκαράζ, ενώ η αριστερή πλευρά του καταπέλτη στο άνω γκαράζ.

  On 10/5/2020 at 2:51 PM, margaritis24 said:

Κ αυτο εχει καταμπαρο με στενη ραμπα για κατω

Expand  

Το υπόγειο γκαράζ που είναι για ΙΧ και μικρά φορτηγά (περίπου 3 μέτρα ύψος), που κατεβαίνουν με σταθερή ράμπα και με καταπακτή που κλείνει.

  On 9/23/2020 at 8:34 PM, margaritis24 said:

 αλλα το προβλημα κατα εμε ειναι οτι η ραμπα επειδη ειναι πολυ ομαλη για το πανω γκαραζ τρωει αρκετα μετρα απο το κατω αλλα κ φαρδος..καμια 30 σιγουρα οπως το ειδα με το ματι

Expand  

Ο χώρος κάτω από τη ράμπα για το άνω γκαράζ είναι περίπου μέχρι το ύψος της τσιμινιέρας και από κάτω παίρνει φορτηγά περίπου στα ¾ του μήκους της, ενώ πρύμα είναι οι αποθήκες του πλοίου και το σύστημα πυρόσβεσης CO2 του πλοίου.

Για να ανέβεις στους κοινοχρήστους χώρους του Ιωσήφ Κ υπάρχει ασανσέρ και σταθερές σκάλες στο cage. Στο πρώτο κατάστρωμα είναι αριστερά οι τραπεζαρίες του πληρώματος και δεξιά η τραπεζαρία των οδηγών, ενώ πρυμα είναι η κουζίνα. Στο επόμενο κατάστρωμα είναι οι καμπίνες των οδηγών και το ανοικτό κατάστρωμα. Στο ανώτερο κατάστρωμα είναι οι καμπίνες των αξιωματικών, η γέφυρα και τα χειριστήρια στις βαρδιόλες

Τέλος ας δούμε μια άποψη του άνω γκαράζ με τα βυτία και τη πλώρη με τους εργάτες των αγκυρών.

 

Posted
  On 9/25/2020 at 6:34 PM, Neptune said:

Εγώ πάλι με τη γάστρα που έχει δε θα ήθελα να μπω μέσα με κάτι πάνω από 4 μποφόρ :D

Expand  

ΖΟΡΙΣΜΕΝΟ το βλέπω το βαποράκι σήμερα με βάση την πορεία του...

Posted

Ειπα να μην απαντησω στο παραπανω, αλλα αλλο το κυμα στο σαρωνικο με 6-7 μποφορ που εκανε δοκιμαστικο, και αλλο το κυμα με 4-5 εξω στις κυκλαδες 😉

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Το Ιωσήφ Κ αναμένεται να προσθέσει προορισμούς από την άλλη εβδομάδα, μιας και θα δέσει το Νέαρχος. Έτσι θα το δούμε να προσεγγίζει Σύρο, Τήνο, Πάρο, Νάξο, Σαντορίνη, Μεστά, Μυτιλήνη και Λήμνο, πέρα από τους υπάρχοντες προορισμούς του (Μύκονο, Κω, Ρόδο & Χανιά).

Posted
  On 11/23/2020 at 12:26 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Ιωσήφ Κ αναμένεται να προσθέσει προορισμούς από την άλλη εβδομάδα, μιας και θα δέσει το Νέαρχος. Έτσι θα το δούμε να προσεγγίζει Σύρο, Τήνο, Πάρο, Νάξο, Σαντορίνη, Μεστά, Μυτιλήνη και Λήμνο, πέρα από τους υπάρχοντες προορισμούς του (Μύκονο, Κω, Ρόδο & Χανιά).

Expand  

Υπάρχει περίπτωση και Σάμο ;

  • 2 weeks later...
Posted

Πιο αναλυτικά το πρόγραμμα του Σήφη για τον επόμενο μήνα. Από μέρη τα οποία δεν έχει επισκεφτεί ακόμη, πέρα από τα Μεστά, οι ντόπιοι θα τον δείτε και σε Πάρο, Νάξο, Σαντορίνη, Σύρο, Τήνο, Λήμνο, Εύδηλο, Καρλόβασι. Χωρίς να αποκλείονται και έκτακτες επισκέψεις, αν προκύψει ανάγκη.

  • 3 weeks later...
Posted

Σήμερα δεν πραγματοποίησε το δρομολογειο του προς Πειραιά γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει; 

Posted

Συμβαίνει πως αν ανοίξεις το link από το παραπάνω μου post με τα δρομολόγιά του, θα δείς πως απόψε δεν είχε αναχώρηση για Πειραιά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...