Petros P Posted October 16, 2019 Posted October 16, 2019 (edited) Βλέπω αυτό να έρχεται εδώ στα μέρη μας...άραγε φορτίο (δε φαίνεται στο car terminal) ή καινούρια αγορά? Κολλάει πολύ στα στοιχεία που ψάχνουν οι παίκτες της Ελληνικής αγοράς.Bέβαια μπορεί να έρχεται και για απλή επισκευή. (1979, ex- Bekaa Dream, Norwegian Challenger, Jolly Bruno, Merchant Brilliant, Zoya) Edited February 6, 2020 by proud_ionian tag
Nick the Greek Posted October 16, 2019 Posted October 16, 2019 Αυτό εν Πειραιεί αδελφέ, είναι Λιβανέζικο ρορό και τον τελευταίο καιρό τριγυρνούσε στη Δυτική Μεσόγειο, πέρασε και από τη Λιβύη αν θυμάμαι καλά. Πρίν από αυτό και τα τελευταία 2-3 χρόνια έκανε δρομολόγια από την Τρίπολη του Λιβάνου και για την Μερσίνη της Τουρκίας αλλά και για το Port Tewfik της Αιγύπτου. Μπορεί απλά να έρχεται για καύσιμα, δεν ξέρω.
Petros P Posted October 16, 2019 Author Posted October 16, 2019 (edited) Οχι,γιατι "open Piraeus end Nov" κατα τας γραφάς. Edited October 16, 2019 by Petros P
proud_ionian Posted October 16, 2019 Posted October 16, 2019 (edited) το ονομα του παραπεμπει στην κοιλαδα Bekaa του Λιβανου, την πιο ευφορη περιοχη της χωρας, που στη 10ετια του '80 ηταν θεατρο εχθροπραξιων του εμφυλιου Edited October 16, 2019 by proud_ionian Walid Jumblatt
Gsoult Posted October 20, 2019 Posted October 20, 2019 (edited) Ας δούμε το BEKAA DREAM στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, στο οποίο είχε φτάσει σήμερα τα ξημερώματα. Edited October 20, 2019 by proud_ionian bekaa
Gsoult Posted October 23, 2019 Posted October 23, 2019 Έπειτα από την ολιγοήμερη παραμονή του στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, το BEKAA DREAM βρίσκεται πλέον δεμένο στο μόλο ΔΕΗ από χθες το μεσημέρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2019 Posted December 7, 2019 To Bekaa Dream έχει συμπληρώσει 1,5 μήνα παραμονή στο μωλο της ΔΕΗ και δεν το βλέπω να φεύγει πριν το τέλος του χρόνου. Το Bekaa Dream δούλευε ναυλωμένο στη Suardiaz μεταξύ Μασσαλίας, Βαρκελώνης και Τυνησίας, αλλά τελείωσε η ναύλωση του και ήρθε στο Πειραιά για επισκευή. Με το που ήρθε στο Πειραιά ξεκίνησαν οι φήμες ότι ήρθε στην Ελλάδα για λογαριασμό Ελληνικής εταιρείας, μιας και το μέγεθος του είναι καλό για τα Ελληνικά λιμάνια. Το Bekaa Dream έχει δυο ξεχωριστούς καταπέλτες όπου ο αριστερός οδηγεί στο ανοικτό γκαράζ και ο δεξιά καταπέλτης στο κυρίως γκαράζ για φορτηγά και σε ένα υπόγειο γκαράζ για ΙΧ.
polmyt Posted January 14, 2020 Posted January 14, 2020 Το πλοιο ειναι ακομα στο Κερατσινι Ξερει κανεις αν γινονται ακομα εργασιες και αν αληθευουν οι φημες για την αγορα του
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2020 Posted February 2, 2020 Το Bekaa Dream αγοράστηκε τελικά από την Creta Cargo Lines.
Shippihs Posted February 3, 2020 Posted February 3, 2020 Μια και δεν εχουν αναφερθει: Διαστάσεις 133×21.65. Χτισμένο το 1979 στα Vaagen Verft A / S, Kyrksaeterora της Νορβηγίας ως norwegian challenger. Δύο αδελφά Norwegian conqueror και Norwegian crusade. Το πρώτο μας άφησε το 2013 για άλλους τόπους
Petros P Posted February 3, 2020 Author Posted February 3, 2020 Και το 2οειναι το Otto που μαs άφησε και αυτο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 3, 2020 Posted February 3, 2020 Σήμερα νομίζω έγινε η επίσημη αλλαγή του ονόματος και της σημαίας του πλοίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 3, 2020 Posted February 3, 2020 Το νέο του όνομα θα είναι Ιωσήφ Κ, προς τιμή του αδερφού του πλοιοκτήτη που έφυγε πριν λίγες ημέρες από τη ζωή.
Annivas Posted February 5, 2020 Posted February 5, 2020 Εκτός απροόπτου σήμερα θα μεθορμίσει στα ναυπηγεία Σπανόπουλου.
express adonis Posted February 6, 2020 Posted February 6, 2020 αυτη η κατασκευη της πλωρης τι ειναι??η που χρησιμευει-χρησιμευε στο παρελθον...
Nick the Greek Posted February 6, 2020 Posted February 6, 2020 Αν αναφέρεσαι στην κατασκευή με σχήμα Π, μάλλον πρόκειται για δεξαμενή έρματος.
pathfinder Posted February 7, 2020 Posted February 7, 2020 ψηλά δεν είναι για δεξαμενή έρματος? Μήπως κανένα σύστημα anti-heeling ?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2020 Posted February 7, 2020 Για την ακρίβεια λέγεται Flume Tanks (αλλιώς Antiroll tanks). Το ρόλο αυτής της δεξαμενής την είχαμε ξανά συζητήσει πριν κάποια χρόνια στο θέμα του Aegean Fantasy. On 12/21/2006 at 11:13 AM, Apostolos said: Χμ... Αυτό είναι δεξαμένη ballast!!!Ονομάζετε flume tank και την ίδια κατασκευή έχουν όλα της σειράς Αρχάγγελος, Σταρ, Ακακία κλπ κλπ, όπως και αρκετά Ro/Ro στη Βόρια Ευρώπη (Δείτε πχ πλοία της DFDS) Αυτό χρησιμέυεί στο να μειώνετε τεχνιτά η ευστάθια του πλοίου μιάς που γνωρίζουμε ότι τα Ro/Ro κατασκευαστικά έχουν φοβερή ευστάθια. Γεμίζοντας την δεξαμενή αυτή καταφέρνεις να ελλατώσεις τους γρήγορους διατηχεισμούς όπου μπορούν να μετατωπίσουν το φορτίο όπου σε αυτά τα πλοία είναι ιδιαίτερα ασταθές.
Nick the Greek Posted February 7, 2020 Posted February 7, 2020 Όπως το περιγράφετε είναι, έρμα βάζουν μέσα, γι αυτό κι εγώ το χαρακτήρισα έτσι. On 2/3/2020 at 6:32 PM, Shippihs said: Μια και δεν εχουν αναφερθει: Διαστάσεις 133×21.65. Χτισμένο το 1979 στα Vaagen Verft A / S, Kyrksaeterora της Νορβηγίας ως norwegian challenger. Δύο αδελφά Norwegian conqueror και Norwegian crusade. Το πρώτο μας άφησε το 2013 για άλλους τόπους Έτσι για την συμπλήρωση της ιστορίας, το Norwegian Crusader/Otto έχει χτιστεί στο Nylands Verksted(792) του Oslo. Στο Vaagen(43) έχει χτιστεί εξ' ολοκλήρου το δεύτερο πλοίο(Norwegian Challenger/Iosif K) ενώ το τρίτο αδελφό Norwegian Conqueror έχει χτιστεί μερικώς στο Bergen Mekaniske(796) και αποπερατώθηκε στο Vaagen(44). Σε παρένθεση οι αριθμοί των ναυπηγείων. Όπως και να έχει, το πλοίο είναι 41 ετών και με ιστορία δραστηριοποίησης εδώ και αρκετά χρόνια, σε χώρες με πολύ χαμηλά ποιοτικά κριτήρια. Οπότε είναι στοίχημα το να επανέλθει σε μια σωστή κατάσταση. Θα χρειαστεί χρόνος και χρήμα, υποπτεύομαι δε πως οι επισκευές του θα είναι πολύ κοντά στο κόστος κτήσης του. Πλήν όμως βλέποντας τη δουλειά που έγινε στον Τάλω και στο Νέαρχο, πιστεύω πως θα το σουλουπώσουν. Και θα ελπίζουν να μην τους βγεί Αλεξάνδρα Τ.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2020 Posted February 8, 2020 Το Ιωσήφ Κ μεθορμισε χθες στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου στη Σαλαμίνα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 11, 2020 Posted February 11, 2020 Το Ιωσήφ Κ έχει νηολόγιο Πειραιά 12664.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3, 2020 Posted April 3, 2020 Στο Ιωσήφ Κ έχουν ξηλωθεί από τη πρυμα κάτι κουτιά που υπήρχε στο ανοικτό κατάστρωμα ενώ γίνονται εργασίες στο μηχανοστάσιο και στους κοινοχρήστους χώρους.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2020 Posted June 7, 2020 Ας δούμε μια καλύτερη ματιά στο άνω γκαράζ του Ιωσήφ Κ με τις 6 γραμμές φόρτωσης και συνολικής χωρητικότητας 1270 γραμμικά μέτρα γκαράζ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now