Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Σε στάσιμη κατάσταση παραμένει το Νήσος Χρυσή, ωστόσο παρατηρείται κλείσιμο των παραθύρων που υπάρχουν κοντά στην ίσαλο στη δεξιά πλευρά (στην αριστερή είναι ντανιασμένο το Δασκαλογιάννης), κάτι που δείχνει οτι ίσως ετοιμάζεται για φέτος.

 

  • 4 months later...
  • 7 months later...
Posted

Το Νήσος Χρυσή συνεχίζει και βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι της Σούδας, αλλά σε σχέση με τον Οκτώβριο έχει έρθει μια θέση πιο μπροστά στη προβλήτα, ενώ βλέπω ότι έχουν προστεθεί τα σωστικά βαρελάκια και MES, ενώ στη πλώρη έχει τοποθετηθεί ένα fast rescue. Στο πλοίο δούλευε κόσμος μέσα, οπότε πιθανολογώ ότι φέτος θα το δούμε να δουλεύει!!

Posted (edited)

Από τότε που έφεραν το LISA,νυν IAΣΩΝ,άνοιξε φάμπρικα με αυτά τα βαπόρια από εκείνα τα μέρη πχ κ ΝΗΣΟΣ ΑΙΓΙΝΑ

Το συγκεκριμένο θα μπορούσε να επαναπιστοποιηθεί γιά οχήματα.
 


 

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Δεν νομιζω οτι τους ενδιαφερει για αυτοκινητα μιας και εκει που δραστηριοποιειται η εταιρια εχει μονο επιβατες

Τωρα αν το παρει στο μελλον καποιος αλλος θεωρω οτι μπορει να το αξιοποιησει αναλογως

  • 2 months later...
Posted
On 2/28/2023 at 9:12 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

 το πλοίο δούλευε κόσμος μέσα, οπότε πιθανολογώ ότι φέτος θα το δούμε να δουλεύει!!

Στο γκρουπ του Παντελή Φύσσα, έχουν ανέβει φωτό, από τον δεξαμενισμό του πλοίου στη Σούδα.

Έχουμε ιδέα που θα πάει τελικά;

  • 3 months later...
Posted

Έχουμε καμία εξέλιξη για το μέλλον του πλοίου;

Πέρασαν 4 χρόνια από την αγορά του και τον ερχομό του στην Ελλάδα και δύο απο την κάθοδό του στη Σούδα και τα μόνα ταξίδια που έχει κάνει είναι ρυμουλκούμενο, από τη μία θέση παροπλισμού στην άλλη.

Posted

Θα το πάρουν για Πεσσάδα-Σχοινάρι 😄😄😄

Πλάκα, πλάκα, είναι πιο μεγάλο από το Ιάσων;

  • 1 month later...
Posted

Ακόμα μια σεζόν που το Νήσος Χρυσή έμεινε ανενεργό. Πιστεύω ότι έχει σχέση, με την απογορευση των εκδρομών στην Χρυσή, οπότε τα άλλα δύο πλοία της εταιρείας του δουλεύουν στη Κίσσαμο, αντί για την Ιεράπετρα.

  • 3 weeks later...
  • 9 months later...
Posted

Το Νήσος Χρυσή έχει αλλάξει θέση στο λιμάνι της Σούδας και πλέον είναι δεμένο στην πλευρά της επισκευαστικής ζώνης στο λιμάνι. Άλλη μια χρονιά πέρασε και το Νήσος Χρυσή ακόμα δεν έχει ταξιδέψει καθόλου τα 5 χρόνια που βρίσκεται στην Ελλάδα.

  • 1 month later...
Posted

Μου κανει τρομερή εντύπωση που έδωσαν τόσα χρήματα να το φτιάξουν σχεδόν ολο και ακόμα δεν έχει ταξιδέψει. Μήπως έχει κάποιο θέμα με τα χαρτιά του ή τη νομοθεσία που δε ξέρουμε?

Posted (edited)

Μία από τις ομορφότερες μετασκευές που έχουν γίνει σε πλοίο στην χώρα μας, σε σχέση τουλάχιστον με την εξωτερική του εμφάνιση, πριν - μετά. 

Το πλοίο εξ αρχής προοριζόταν για να δουλέψει σε ημερήσιες κρουαζιέρες ανάμεσα Ιεράπετρας και Χρυσής, κάτι που μου είχε κάνει εντύπωση λόγω του μεγέθους του. Ο χώρος δε του γκαράζ, δεν προοριζόταν (τουλάχιστον όχι όλος και όχι εξ αρχής) για χρήση μόνο από τους επιβάτες αλλά και για μεταφορά οχημάτων, συγκεκριμένα όπως είχα μάθει για την μεταφορά απορριμματοφόρων του δήμου από - προς το νησί. 

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Posted
8 hours ago, Shippihs said:

Μου κανει τρομερή εντύπωση που έδωσαν τόσα χρήματα να το φτιάξουν σχεδόν ολο και ακόμα δεν έχει ταξιδέψει. Μήπως έχει κάποιο θέμα με τα χαρτιά του ή τη νομοθεσία που δε ξέρουμε?

Noμίζω λόγω των περιορισμώνγιά περιβαλλοντικούς λόγους που μπήκαν γιά την μεταφορά εκδρομέων στη Χρυσή,είναι δεμένο

 

Posted

Είναι βέβαιο ότι έχει αποχαρακτηριστεί ??? Δεν μπορεί ένα ΕΓ/ΟΓ να απασχοληθει και ως τουριστικό ??? (δεν το γνωρίζω). 

Ρωτάω βάσει αυτού που έγραψα παραπάνω, ότι κατά την μετασκευή του τουλάχιστον, υπήρχε πρόβλεψη χρησιμοποίησης του γκαράζ έστω και εν μέρει για μεταφορά οχημάτων. 

Posted (edited)

Αυτό κ το ίδιας κατηγορίας ΙΑΣΩΝ ταξίδευαν στη Γερμανία σε εκβολές ποταμών,κολπίσκους δλδ σε προστατευμένα,αβαθή ύδατα κ ο χαρακτηρισμός ως ΕΓ/ΟΓ ίσως να μην επαρκεί σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία Αλλά κ να επαρκεί επειδή όπως λες,υπήρχε πρόβλεψη γιά μερική χρήση του γκαράζ μήπως χρειάζεται επαναπιστοποίηση γιά όλο το γκαράζ πχ κατάσβεση φωτιάς,παροχέτευση σε περίπτωση εισροής νερών,αντοχή του δαπέδου κ έχμαση γιά βαρέα οχήματα...

 

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...