Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ενα συντομο ποστ για να δουμε το Fast Challenger αγκυροβολημενο εξω απο τη Μασσαλια περιμενοντας τη σειρα του για να περασει μεσα. Το πλοιο φαινεται να πραγματοποιει δρομολογια σε ολη τη Μεσογειο και ειναι χαρακτηριστικο πως μετα απο τη Μασσαλια οπου το βλεπουμε στις 7 Ιουλιου, επιασε κατα σειρα Barcelona, Castellon(Ισπανια), Alexandria, Beirut(Λιβανος), Lattakia(Συρια), Damietta(Αιγυπτος), και Jorf Lasfar(Μαροκο),

  • 5 years later...
Posted

Πρέπει να είναι ιδιαιτέρως εντυπωσιακή η εικόνα στη Μασσαλία, μια και Rhapsody και Majestic μπήκαν μαζί στη μεγάλη δεξαμενή των ναυπηγείων και πραγματοποιούν δεξαμενισμό/επισκευή μαζί.

  • 4 years later...
Posted

Να δούμε και ένα εφοδιαστικό που κινείται στην περιοχή της Μασσαλίας - Fos sur Mer - Port de Bouc. Να λοιπόν το Florence-B (IMO 9406984) που μόλις έχει εξέλθει από τα φανάρια της Μασσαλίας. Ναυπήγηση 2008 στα Aker Braila(111) της Ρουμανίας, με 2 κύριες μηχανές Mitsubishi.

  • 1 year later...
Posted

Να και ένα LNG tanker που μόλις έχει αποπλεύσει από τη Μασσαλία, είναι το Gas Vitality με ΙΜΟ 9909285. Επειδή όπως βλέπετε είναι μεγάλο σε μέγεθος, να πω ότι έχει GT 17,460 τόνους και dwt 9,379. Οι παρατηρητικοί θα είδατε πως απέπλευσε με τα fenders του να κρέμονται. Αυτό σημαίνει γιατί όσο κι αν φαίνεται απίστευτο εκτελεί χρέη εφοδιαστικού για LNG στο λιμάνι της Μασσαλίας και μόλις είχε ολοκληρώσει τον ανεφοδιασμό του MSC World Europa. Ναυπηγήθηκε το 2021 στο Hudong Zhonghua Shipbuilding, στη Σαγγάη και έκτοτε παίζει μπάλα στην ευρύτερη περιοχή. Κι αν το φουγάρο σας φαίνεται γνωστό, είναι γιατί είναι της Mitsui.  

 

 

Posted

Και ένα συμβατικό εφοδιαστικό της ευρύτερης περιοχής της Μασσαλίας, ονομάζεται Tatiana-B (IMO 9406972). Κατασκευή 2008 στη Βράιλα της Ρουμανίας χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει όνομα. Αδελφό νομίζω του Florence-B που είχαμε δεί πρόπερσι.

Posted

Να και ένα μικρό κοντέινερ που αναχωρεί από τη Μασσαλία, λέγεται Saumaty (IMO 9262003). Ανήκει στην Marfret όπως βλέπετε και από τα σινιάλα, έχει αλλάξει κάμποσα ονόματα τα οποία βλέπουμε με την χρονιά που πήρε το πλοίο το όνομα σε παρένθεση: Atlantic Voyager(2004), Caribbean Sina(2004), CMA CGM Maroni(2005), Caribbean Sina(2006), Colca(2008), Caribbean Sina(2009), Tango(2013), Sina(2015) και φυσικά Saumaty(2018). Ναυπηγός του το Qingshan Shipyard στη Wuhan της Κίνας. Σημαία Λουξεμβούργου. Η αναχώρησή του ήταν από τη Μασσαλία για το Αλγέρι, λιμάνια ανάμεσα στα οποία κάνει shuttle service.

Posted

Το Grupo Boluda έχει επεκταθεί ανά τον κόσμο όπως η βουβωνική πανώλη:rolleyes: τον 14ο αιώνα στην Ευρώπη, με λεφτά της MSC λένε οι κάκιστες γλώσσες εκεί έξω. Κάπως έτσι βρίσκουμε ρυμουλκά της και στο Fos-sur-Mer της Γαλλίας, πιο συγκεκριμένα απόψε βλέπουμε το VB Acheron (IMO 9870109). Εντύπωση προκαλεί και το όνομά του που παραπέμπει στην ελληνική μυθολογία, να είμαι ειλικρινής δεν έκατσα να ψάξω πως προέκυψε αυτό. Προιόν του ναυπηγείου Piriou στο Βιετνάμ το 2019, με τις 2 Caterpillar μηχανές του δουλεύει στην περιοχή του Fos-sur-Mer και του Port de Bouc.

Posted

Πάμε να δούμε πως δείχνουν 4 θηρία στην ίδια προβλήτα, νομίζω ιδιαιτέρως εντυπωσιακή η εικόνα.

 

 

Posted

Αδελφό του VB Acheron που είδαμε παραπάνω, είναι το VB Surprise (IMO 9870094) που βλέπουμε επίσης στο Fos-sur-Mer. Και όπως έλεγε κι ο Χρόνης Εξαρχάκος όταν στην Παριζιάνα προσπαθούσε να μάθει γαλλικά, "la surprise = η πρίζα" :D. Κατασκευή 2019 στο Βιετνάμ.

Posted

Να και το κοντεινεράδικο Vento di Maestrale (IMO 9985021) που αναχωρεί από τη Μασσαλία. Νεότευκτο το πλοίο, έχει προλάβει να αλλάξει όμως ήδη όνομα αφού για ελάχιστο χρονικό διάστημα λεγόταν Kalliroe C. Προιόν του Jiangsu New Yangzi Shipbuilding(YZJ 2015-2194) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 1,781 TEU. Κάνει τον κύκλο όλης της Μεσογείου στην κυριολεξία, ναυλωμένο στην Tarros και είναι ελληνόκτητο μια και ανήκει στον γίγαντα Νίκο Σάββα της Cosmoship.

  • 8 months later...
Posted

Στην Μασσαλία συναντάμε και ένα roro που δεν κυκλοφορεί ευρέως. Είναι το MN Colibri (IMO 9207390), κατασκευής 1999 στην Ολλανδία. Το ναυπηγείο λέγεται De Merwede Hardinxveld-Giessendam(669). Μήκος 116 μέτρα, μηχανή MaK. Ο λόγος που δεν κυκλοφορεί ευρέως το συγκεκριμένο φαίνεται στο πλάι του, και αναφέρομαι στα γράμματα ΜΝ. Είναι τα αρχικά του Marine Nationale, που δεν είναι άλλο από το Γαλλικό Πολεμικό Ναυτικό. Ενδεικτικά να πούμε πως βρισκόταν στη Μασσαλία επιστρέφοντας από ένα ταξίδι στο Kourou της Γαλλικής Γουιάνας. Fun fact, το ότι έχουμε ήδη στην gallerie το αδελφό του, MN Toucan.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...