proud_ionian Posted May 18, 2022 Posted May 18, 2022 On 9/30/2021 at 5:27 PM, proud_ionian said: Το συγκεκριμένο ανήκε πάντοτε στην ΑΝΕΝ. Ότι άλλο σινιάλο ήβαλε ήταν ναύλωση. τωρα που φευγουν τα ζομπι της ΝΕΛ που περασαν στην ΑΝΕΝ, υπαρχει περιπτωση να ακολουθησει και η Νερομαρία;
Panagiotakó Posted May 18, 2022 Posted May 18, 2022 Μην τυχόν με τα λεφτά που βγάλει σαν εταιρεία από τα σκραπ των άλλων πλοίων ενεργοποιήσει το ίδιο το Αλεξάνδρα (;)
Panagia Ekatontapiliani Posted October 31, 2022 Posted October 31, 2022 Πρόσκρουση πλοίων στη Δραπετσώνα στις 29/10/22 Quote Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Κερατσινίου για πρόσκρουση μεταξύ του πρυμνοδετημένου Φ/Γ πλοίου «ZILOS» σημαίας Παναμά και του παραβεβλημένου Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ» Ν.Π. 9465, στον νέο μώλο Δραπετσώνας, με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές σε αμφότερα τα πλοία. Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση. Προανάκριση διενεργείται από το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ενώ απαγορεύτηκε ο απόπλους αμφότερων των πλοίων μέχρι την προσκόμιση πιστοποιητικών εκδιδόμενων μετά από ζημιά από τους παρακολουθούντες τα πλοία νηογνώμονες.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 2, 2022 Posted December 2, 2022 Το Αλεξάνδρα Λ έχει συμπληρώσει 3,5 χρόνια παροπλισμού στο Ν.Μ. Δραπετσώνας. Όπως είδα κόπηκε και το τελευταίο πέδιλο από το καταπέλτη και πλέον ο καταπέλτης δεν ακουμπάει στο ντόκο, ενώ εξωτερικά έχει γίνει καφέ από τα τρεξίματα των σκουριών.
karavolatris Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 7 hours ago, marioskef said: Ε όχι και θρυλικό..... Με την έννοια θρυλικό και χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας.... Ξεκίνησε μια γραμμή που την απαξιωναν οι παραδοσιακοί πλοιοκτήτες. Σημείωσε τρομερή επιτυχία και περιττό να αναφέρθει ότι σε κάθε ταξίδι χτυπούσε πρωτοκολλο.. Ένα βαπόρι που δεν ήταν ούτε εκατό μέτρα και προερχόμενο από την θάλασσα του Σετο. Κατάφερε να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες του μαραθωνίου δρομολόγιου. Είχε βέβαια και τα μειονεκτήματα του.. Πολλοί το μίσησαν και πολλοί τον λάτρεψαν .. Είναι σημείο αναφοράς για τους βορειοελλαδιτες.. Εμείς οι παλιότεροι ζήσαμε τις ένδοξες εποχές του 80 και των αρχών του 90 της ελληνικής ακτοπλοιας. Και το Άνεμος είναι και αυτό μέρος της ιστορίας.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 (edited) Εκανα αρκετα ταξιδια με το Ανεμος απο Κυκλαδες για Θεσσαλονικη...Τοτε αξιοπρεπεστατο και τις 2 φορες με 8αρι γεματο ανεβαινοντας συμπεριφερθηκε καλουτσικα θα ελεγα.. Edited December 25, 2022 by ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ
nomikos Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 Θρυλικό ναι μπορεί να μην ήτανε,αξιοπρεπέστατο όμως ήτανε. Καθιέρωσε τη γραμμή Θεσσαλονίκη-νησιά-Ηράκλειο με τεράστια επιτυχία για την εποχή του. 18άριζε άνετα,είχε πολλές καμπίνες,ήταν πεντακάθαρο,είχε μεγάλο γκαράζ για το μέγεθος του αλλά και άνω γκαράζ για ιχ.Για την εποχή του ήταν μία χαρά και σίγουρα αγαπήθηκε όχι μόνο από ΒορειοΕλλαδίτες αλλά και από πολλούς νησιώτες.
Annivas Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 (edited) Το βαπόρι ανήκε στην Nomikos Lines μια εταιρεία με συμπαθέστατο προφίλ εκείνη την εποχή . Στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Ηράκλειο έκανε καριέρα έλλειψη άλλου αλλά όπου αλλού και να πήγε δεν διακρίθηκε . Λειτούργησε περισσοτερο ως συμπληρωματικό πλοίο σε κάποιες γραμμές η στην άγονη των Κυθηρων . Οσο ανήκε στον Νομικό ήταν περιποιημένο και συντηρημένο βαποράκι . Οι καμπίνες του ήταν το μεγάλο πλεονέκτημα ,ήταν πολλές στον αριθμό και πολυτελείς για την εποχή , αλλά οι κοινόχρηστοι χώροι ήταν ελάχιστοι και με κακή διάταξη . Στην θάλασσα δεν θα το έλεγες και τρένο . Μετασκευασμένο γιαπωνεζικο της εποχής , με μικρό μήκος , χωρίς stabilizers και με μπόλικα μάγουλα στην πλώρη δεν ήταν ευχάριστο για τα ευαίσθητα στομάχια . Είχε 4 μηχανές με ρεβερσες και επι Νομικού η ταχύτητα του ήταν σε αξιοπρεπή επίπεδα λίγο κάτω του μ.ο της εποχής . μετά τον Νομικό το βαπόρι πήρε την κάτω βόλτα και επι ΝΕΛ είχε καταντήσει σε μαύρα χάλια για να μην πω αδιόρθωτα .. Παρότι δεν ανήκε στα πλοία που στιγμάτισαν την εποχή του εντούτοις ακόμη και σήμερα στέκει νεκροζώντανο στον ΝΜΔ , όταν άλλα βαπόρια απείρως καλύτερα του που ανταγωνίζονταν εκείνη δην εποχή έχουν πάρει την άγουσα για τα διαλυτήρια εδώ και σχεδόν δυο δεκαετίες . Έχουν κι αυτά την μοίρα τους που κανεις δεν ξέρει τι επιφυλάσσει . Edited December 25, 2022 by Annivas
Neptune Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 2 hours ago, nomikos said: 18άριζε άνετα Αυτά τα άνετα -αριζε των 90ς... Αν 18αριζε άνετα δε θα έκανε τη Σίφνο 6.30 και 7 ώρες όταν το αργό Κίμωλος των 16,5knots την εκανε 6 και το νεο Μηλος Εξπρες τοτε σε 5:30-5:45... Ώρες Ζολωτα έκανε δηλαδή 14-15 στον κατήφορο από τότε.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 (edited) Συρο - Θεσσαλονικη 12:30 ωρες εκανε...Υπολογισε... Edited December 25, 2022 by polmyt Quote
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 Στο θέμα της ταχύτητας πράγματι υστερούσε, όμως αυτό που θυμάμαι στα 2 ταξίδια που είχα κάνει επί Νομικού το πλοίο έλαμπε στην καθαριότητα σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους, δεν θυμάμαι να είχε σοβαρές μηχανικές βλάβες και σίγουρα στην θητεία του στη γραμμή από Θεσσαλονίκη μέχρι την Κρήτη είχε αγαπηθεί.
Panagiotakó Posted December 27, 2022 Posted December 27, 2022 (edited) Εγώ θυμάμαι από τότε που έπεσαν τα τελευταία καλά λεφτά στο πλοίο ότι 19αριζε… δεν ξέρω αν επισκεύασαν το θέμα που είχε η μια μηχανή με τον στρόφαλο και αν γενικά είναι εντάξει μηχανολογικά αλλά θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αντί να κάθεται! Μάλιστα αν δεν κάνω λαθως στο πλοίο είχε γίνει υδροβολη μέχρι τα ανώτερα καταστρώματα και είχε βαφτεί τέλεια πριν παροπλιστεί απορώ πως και δεν το εχει τσιμπίσει ακόμα ο supermario Edited December 27, 2022 by Panagiotakó
Aqua_blue Posted December 27, 2022 Posted December 27, 2022 Ας είμαστε ρεαλιστές και να μην βάζουμε τους συναισθηματισμούς μπροστά από την λογική. η επόμενη εξέλιξη για το πλοίο θεώρω είναι μόνο η διάλυση !
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 27, 2022 Posted December 27, 2022 και μονο που ηταν η αιτια να παει για διαλυση ο Απολλωνας αντι αυτου οταν το πηρε η ΝΕΛ.....να παει στο καλο..
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3, 2023 Posted April 3, 2023 Η πιο φυσιολογική εξέλιξη για το Αλεξάνδρα Λ είναι να φύγει κάποια ήμερα για να πάει για κόψιμο στην Τουρκία
MILTIADIS Posted April 3, 2023 Posted April 3, 2023 Η ΑΝΕΝ εχει προσφυγει στα δικαστηρια κατα της Kefalonian για τη μη καταβολη απο τη δευτερη των μισθωματων της ναυλωσης του Αλεξανδρα προς την ΑΝΕΝ.Γι αυτο το λογο το οποιο μελλον του πλοιου παραμενει και θα παραμενει μπλοκαρισμενο μεχρι να βρεθει μια λυση στην υποθεση αυτη.
Nick the Greek Posted April 3, 2023 Posted April 3, 2023 Νομίζω πως αν δεν υπάρχει κάποιου είδους συντηρητική κατάσχεση επάνω στο πλοίο, που να το εμποδίζει να μετακινηθεί ή να προβούν σε εμπορικές πράξεις οι πλοιοκτήτες του σε σχέση με αυτό, μου φαίνεται παράξενο να το αφήνουν έτσι περιμένοντας να τελεσιδικήσει αυτή η διαφορά. Κανονικά η μη καταβολή των μισθωμάτων, δε θα έπρεπε να επηρρεάζει τους πλοιοκτήτες από το να κάνουν κάτι άλλο με το πλοίο.
MILTIADIS Posted April 3, 2023 Posted April 3, 2023 Ειχε και αλλες οφειλες η Kefalonian περαν τη ναυλωσης οι οποιες περασαν στο πλοιο.
george p. Posted April 3, 2023 Posted April 3, 2023 Και με το Ζάκυνθος Ι κάτι παρόμοιο δεν συμβαίνει;
proud_ionian Posted April 3, 2023 Posted April 3, 2023 Μπερδεμενες ιστοριες. Το Ζακυνθος Ι βγηκε εκτος δρομολογιων μηνες πριν κλεισει η Kefalonian, λόγω βλαβης. Χωρις να εχει ανακοινωθει ποτε, ολοι ξερουν οτι το ενα hub cpp, η μια προπελα δηλαδη, η οποια δουλευε με πατεντες, διαλυθηκε στη μανουβρα. Το Αλεξανδρα Λ, ναυλωθηκε σε αντικατασταση του Ζακυνθος Ι. Ταξιδεψε στο Ιονιο σκαρτους πεντε μηνες. Η Kefalonian για πολυ καιρο ηταν ασυνεπης στις υποχρεωσεις της (ΝΑΤ, Λιμανιατικα κλπ). Οταν η Levante αγορασε το Κεφαλονια, το Αλεξανδρα σταματησε δρομολογια, αλλα δεν περιλαμβανοταν στη συμφωνια. Ο κιτρινος, καθαρισε το Κεφαλονια απο τα φεσια που κουβαλαγε και πρεπει να εδωσε και (μεχρι) €500χιλ στην ΑΝΕΖ, προς την οποια υφιστατο ισοποση εγγυηση της Kefalonian για τη ναυλωση του Ζακυνθος, προκειμενου να ξεμπλοκαρει η πωληση. Καποια στιγμη το 2019, ειδαμε οτι γινονταν εργασιες στο Αλεξανδρα και ακουγοταν οτι θα το ξεκιναγε η Seajets, αλλα τελικα δεν προχωρησε η ιστορια. Το Αλέκαλ ειναι περιουσιακό στοιχεία της ΑΝΕΝ, δεν υπαρχει περιπτωση να το δεσμευει για χρεη της Kefalonian προς αυτην. Να του εχει αρει την ελευθεροπλοϊα το ΝΑΤ πιο πιθανο.
ΘΗΣΕΑΣ Posted April 5, 2023 Posted April 5, 2023 Εγώ θυμάμαι ότι δεν ήταν για αντικατάσταση η έλευση του Αλεξάνδρα Λ. Θυμάμαι ότι για κάποιο διάστημα ταξίδευαν και τα τρία πλοία παράλληλα.
proud_ionian Posted April 5, 2023 Posted April 5, 2023 (edited) Δεν ισχυει αυτο. Μονο στις φωτοσοπιες ταξιδευαν μαζι. Το Ζακυνθος Ι εδεσε Μαρτιο του 2018 και το Αλεξανδρα Λ βγηκε 10 Ιουνιου. 3 μηνες μετα Edited April 5, 2023 by proud_ionian
Αρακλειανός Posted September 9, 2023 Posted September 9, 2023 Μία σχετικά πρόσφατη φωτογραφία από το πλοίο στην Δραπετσώνα πριν 2 μήνες
Aqua_blue Posted October 3, 2023 Posted October 3, 2023 Μια ενδιαφέρον παρατηρήση είναι η τοποθετηση δύο(2)φωτοβολταϊκων πάνελ στο ντεκακι πάνω από το ρεμετζο ,προφανώς παροχή ηλεκτρικής ισχύος για τον βατσιμανη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now