Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2016 Posted March 19, 2016 (edited) Μια φωτογραφία από το δεξαμενισμό του Μυρτιδιώτισσα από τη σελίδα της εταιρείας από το συνεργείο που τράβηξε τους άξονες Edited March 19, 2016 by Panagia Ekatontapiliani
margaritis24 Posted March 19, 2016 Posted March 19, 2016 Οπως ειπαμε το πλοιο βαφτηκε μπλε σκουρο!γινονται εργασιες ελασματων πλωρα μπροστα απο προπελακι στα τανκια αλλα κ στο προπελακι.πρυμα εχουν βγει οι αξονες για επισκευη κ οι προπελες ειναι ακουμπισμενες στην δεξαμενη
Captain Nemo Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Θα προλάβουν να είναι έτοιμο στις 20 Απριλίου?
Captain Nemo Posted March 22, 2016 Posted March 22, 2016 Παράταση άλλες τρεις μέρες το βαπόρι στην δεξαμενή.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 23, 2016 Posted March 23, 2016 Το Μυρτιδιώτισσα ακόμα δεν έχει δηλώσει την παράταση στον ΟΛΠ, μιας και το εμφανίζει ακόμα ότι αύριο θα πέσει. Βλέποντας το σήμερα στη δεξαμενή δείχνει ότι πρυμα τελείωναν με τις εργασίες στους ελικοφόρους άξονες ενώ πλώρα έκαναν ακόμα λαμαρινοδουλεια στο χώρο μπροστά από το bow thruster, επίσης δεν έχουν βαφτεί τα ύφαλα. Το νέο χρώμα που είναι βαμμένο το πλοιο δεν θα το έλεγα μπλε σκούρο αλλά blue black (μην το πω μαύρο)!!
wysiwid Posted March 24, 2016 Posted March 24, 2016 (edited) Γνωρίζουμε την Μεταφορικη του δυνατότητα σε επιβάτες και ιχ ; Επισης ταχύτητα ? Edited March 24, 2016 by wysiwid
express skiathos Posted March 24, 2016 Posted March 24, 2016 Αυτά είναι τα στοιχεία για το πλοίο που δίνει η εταιρεία του στη σελίδα της. Χαρακτηριστικά πλοίου: Μήκος: 101,25 μέτραΠλάτος: 18,02 μέτραΒύθισμα: 4,64 μέτραΠρωτόκολλο: 595 (Θέρος) / 396 (Χειμώνας)Γκαράζ: 80 ΙΧ / 10 ΦορτηγάΈτος Ναυπήγησης: 1975
Ariadne Posted March 24, 2016 Posted March 24, 2016 Παιδιά, πρέπει να ομολογήσω πως το μαύρο μου αρέσει. Του δίνει μια αρχοντιά
polmyt Posted March 24, 2016 Posted March 24, 2016 Εμενα δεν με τρελαινει.Μου θυμιζει κατι απο F DIAMOND αλλα γουστα ειναι αυτα. Απο ταχυτητα επι ΝΕΛ σερνοταν.Με 12-13 πηγαινε στην καλυτερη περιπτωση και ειχαμε και μερες με καιρο που πηγαινε ακομα πιο κατω.Τωρα βεβαια δεν ξερω αν στρωσανε καθολου το μηχανολογικο κοματι του πλοιου για να δουμε και ποσο θα πηγαινει
Ariadne Posted March 24, 2016 Posted March 24, 2016 (edited) Μην το βλέπεις έτσι. Το F Diamond ήταν ολόμαυρο. Σκέψου το πιο πολύ στα πρότυπα π.χ. της Cunard Αλλά όπως πολύ σωστά είπες, γούστα είναι αυτά. Edited March 24, 2016 by Ariadne
miko mission Posted March 24, 2016 Posted March 24, 2016 (edited) Μαλλον θε ειδαν το πολυ σκουρο μπλε χρωμα της ναπολιτανικης MEDMAR που εχει μεταξυ αλλων και πλοια αντικες Edited March 24, 2016 by miko mission
Panagia Ekatontapiliani Posted March 24, 2016 Posted March 24, 2016 Το πλοίο πριν από λίγο βγήκε από τη δεξαμενή με τη συνοδεία των ρυμουλκων Χρήστος VII και Χρήστος XVII, όπου θα το πάνε πίσω στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα
proud_ionian Posted March 24, 2016 Posted March 24, 2016 το χρωμα δεν με χαλαει, το κοψιμο του δεν μου αρεσει. πιστευω οτι το μπλε θα επρεπε να ξεκινα αμεσως πανω απο την ισαλο και να φτανει μεχρι τα παραπετα. απο εκει και περα, προσωπικα ουτε μου αρεσε ποτε, ουτε το ειχα σε εκτιμηση, αλλα απο τον απολλωνα και το σκιαθος, αναβαθμιση θα ειναι
express skiathos Posted March 24, 2016 Posted March 24, 2016 Στο Πέραμα τελικά και όχι στην Σαλαμίνα πήγε το Μυρτιδιώτισσα.
polmyt Posted March 24, 2016 Posted March 24, 2016 Θα διαφωνησω στο ότι είναι αναβαθμηση. Σε σχεση με το ΣΚΙΑΘΟΣ δεν το συζηταω καν ότι είναι σαφως χειροτερο.Μεγαλυτερο σε ηλικια είναι,εσωτερικο από την εποχη των Κυθηρων ελεγαν ολοι ότι ηταν χαλια και υπηρχαν παραπονα για μυρωδια καυσαερίων εντος του σαλονιου,ταλαιπωρημενες μηχανες εχει και φανηκε αυτό και απο την παρουσια του επι ΝΕΛ, συν του ότι εχει στο ενεργητικο του και τη στουκα στα Κύθηρα. Ακομα και με το ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ όμως θεωρω ότι υπολείπεται με εξαιρεση τους εσωτερικους χωρους που είναι σαφως λιγοτεροι
wysiwid Posted March 24, 2016 Posted March 24, 2016 Αυτά είναι τα στοιχεία για το πλοίο που δίνει η εταιρεία του στη σελίδα της. φιλε Εξπρες εγω στο http://www.faktaomfartyg.se/ferry_muroto_1975.htm βρίσκω ΜΗΚΟΣ: 96,57 x 18,01 x 4,60 m. Passagerare. 1350. Bilar. 230. γιαυτο μου κανουν εντυπωση οι διαφορες...
mpolo Posted March 24, 2016 Posted March 24, 2016 Ισως εχει μειωθει το πρωτοκολλο λογο στοκχολμης. Εχοντας βιωσει παντως το πλοιο σε κατασταση πρωτοκολλου (595 επιβατες) η κατασταση ηταν απελπιστικη για ταξιδι 13 ωρων.μεσα το πλοιο παντως δεν ειναι ασχημο.Πρυμα στο εκτο καταστρωμα εχει ενα μεγαλο σαλονι με αεροποροκα, μπροστα απο αυτα ενα σαλονακι με δικο του μπαρ,μετα ξεκινανε οι καμπινες οι οποιες ειναι αρκετες και πλωρα εχει ενα πολλη ωραιο σαλονι με μπαρ.Στο απο πανω καταστρωμα εχει αλλο ενα σαλονι με αεροπορικα και στο πεμπτο καταστρωμα εχει το σελφ σερβις/εστιατοριο.Tο γκαραζ του ειναι ανετο ενω εχει και παταρι για ιχ στο deck 5.Απο ταχυτητα στα καλα του επι NEL ειχε απο 14 μεχρι 15 κομβους,οταν ομως εχει τον καιρο κοντρα κοβει πολυ γιατι κοπανανε τα μαγουλα της πλωρης.
wysiwid Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Λογικα θα αφαιρέσουν καμπίνες ; Ώστε να γινει ημεροπλοιο ;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Ή είχαν μειώσει το πρωτόκολλο για να έχουν λιγότερο σωστικα και λιγότερο πλήρωμα, μιας και όταν δούλευε ήταν δρομολογημενο στις αγονες γραμμές με μικρή επιβατικη κίνηση!! Εγώ πιστεύω δεν θα αφαιρεθούν οι καμπίνες απλώς θα τις έχουν εκτός πλάνου για να μην χρειάζονται έξτρα σύνθεση στο ξενοδοχείακο
Petros P Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Καμπίνες χωρις τουαλέτες άχρηστες ηταν ούτως η αλλως
Molmed Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 (edited) Από όσο θυμάμαι είχαν τουαλέτες οι καμπίνες, τι λέτε? Έχω ταξιδέψει με το πλοίο αυτό. Edited March 25, 2016 by proud_ionian
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Εγω πάντως θυμάμαι οτι είχε καμπίνες και με και χωρις τουαλέτα. Νομίζω οτι οι εσωτερικές ήταν ανευ λουτρού.
wysiwid Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Ή είχαν μειώσει το πρωτόκολλο για να έχουν λιγότερο σωστικα και λιγότερο πλήρωμα, μιας και όταν δούλευε ήταν δρομολογημενο στις αγονες γραμμές με μικρή επιβατικη κίνηση!! Εγώ πιστεύω δεν θα αφαιρεθούν οι καμπίνες απλώς θα τις έχουν εκτός πλάνου για να μην χρειάζονται έξτρα σύνθεση στο ξενοδοχείακο Φιλε Π100, ναι συμφωνώ.. γιατι αλλιως 100μ πλοιο δεν δικαιολογειται να εχει τοσους λιγους επιβατες. Παντως δεν απαντα κανενας τα τηλεφωνα στο site της ανεν.. και δεν μπορουμε να παρουμε απο πουθενα πληροφοριες.. για τα δρομολογια κτλ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now