Nick the Greek Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 (edited) Η βόρεια Ευρώπη τις τελευταίες ημέρες πλήττεται από έντονα καιρικά φαινόμενα, που κορυφώνονται αυτό το ΣΚ. Σαν αποτέλεσμα αυτών, το Pride of Kent που το βλέπουμε εδώ να βγαίνει από το Calais, κόλλησε στα αβαθή του βορινού κυματοθραύστη του Calais. Στη φωτό που βλέπετε, στα αριστερά διακρίνεται η έξοδος του λιμανιού, φαίνεται πως ο ΝΔ άνεμος το έσπρωξε πρός τον κυματοθραύστη. Το λιμάνι του Calais δεν είναι πια κλειστό αλλά οι κινήσεις γίνονται μάλλον με έξτρα προσοχή. Το Pride of Kent είναι πια δεμένο πίσω στη θέση του, τη γλίτωσε αρκετά φτηνά μάλλον. Edited October 5, 2019 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Το Pride of Kent μετά το ατύχημα είναι στο ναυπηγείο Damen στη Δουνκέρκη, για την επισκευή του.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 4, 2018 Posted March 4, 2018 Το Pride of Kent σήμερα μπήκε στη δεξαμενή του ναυπηγείου Damen στη Δουνκερκη.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 2, 2018 Posted April 2, 2018 Χθες το βράδυ ολοκλήρωσε τις εργασίες δεξαμενισμού του το Pride of Kent, αλλά παραμένει στο ναυπηγείο.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 7, 2018 Posted May 7, 2018 Το Pride of Kent έχει συμπληρώσει 5 μήνες εκτός ενεργού δράσης, που σημαίνει ότι υπήρχε μεγάλη ζημιά από το περιστατικό του Δεκεμβρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 23, 2018 Posted May 23, 2018 Το Pride of Kent χθες ολοκλήρωσε τις εργασίες επισκευής του και έφυγε από τη Δουνκερκη για να πραγματοποιησει πολύωρο δοκιμαστικό στο στενό της Μάχης και να καταλήξει σήμερα το πρωί στο Calais.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 25, 2018 Posted May 25, 2018 Το Pride of Kent επέστρεψε χθες στα δρομολόγια του στη γραμμή Dover Calais, μετά από απουσία 6 μηνών από το ατύχημα του.
proud_ionian Posted May 30, 2018 Posted May 30, 2018 επεστρεψε με μουσαφιρηδες. το βακτηριο της νοσου των λεγεωναριων εντοπισθηκε στο πλοιο. για να μη λεμε για το europalink μονο
Nick the Greek Posted February 23, 2019 Author Posted February 23, 2019 On 12/10/2017 at 8:34 PM, Nick the Greek said: Η βόρεια Ευρώπη τις τελευταίες ημέρες πλήττεται από έντονα καιρικά φαινόμενα, που κορυφώνονται αυτό το ΣΚ. Σαν αποτέλεσμα αυτών, το Pride of Kent που το βλέπουμε εδώ να βγαίνει από το Calais, κόλλησε στα αβαθή του βορινού κυματοθραύστη του Calais. Στη φωτό που βλέπετε, στα αριστερά διακρίνεται η έξοδος του λιμανιού, φαίνεται πως ο ΝΔ άνεμος το έσπρωξε πρός τον κυματοθραύστη. Το λιμάνι του Calais δεν είναι πια κλειστό αλλά οι κινήσεις γίνονται μάλλον με έξτρα προσοχή. Το Pride of Kent είναι πια δεμένο πίσω στη θέση του, τη γλίτωσε αρκετά φτηνά μάλλον. Να και η διερεύνηση του ατυχήματος του Pride of Kent, και ο ανθρώπινος παράγοντας σε πρώτο πλάνο αλλά και τα προβλήματα που πηγάζουν από τη χρησιμοποίηση καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε Θείο.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 17, 2019 Posted December 17, 2019 Το Pride of Kent βρίσκεται στο ναυπηγείο Damen στη Δουνκερκη από τις 18 Νοεμβρίου.
Nick the Greek Posted January 1, 2021 Author Posted January 1, 2021 Κι εδώ πέραν από το πως δείχνει το κυρίως γκαράζ του Pride of Kent, μια σπάνια εικόνα του πως ανοίγει εκ των έσω οι πρυμνιές πόρτες στο Dover, και συνδέεται το πλοίο με το linkspan.
Nick the Greek Posted July 25, 2022 Author Posted July 25, 2022 Σύντομη εικαστική παρέμβαση για να προσθέσουμε στην gallerie μας φωτογραφίες του πλοίου με την ανανεωμένη γραμματοσειρά της P&O.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 11, 2022 Posted November 11, 2022 Ξέσπασε φωτιά στο μηχανοστάσιο του Pride of Kent κατά τη διάρκεια του δεξαμενισμου του στη Δουνκέρκη.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2023 Posted June 8, 2023 Το Pride of Kent ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στη γραμμή Dover Calais την Κυριακή 4 Ιουνίου. Λογικά το πλοίο θα παροπλιστει στη Δουνκέρκη, μέχρι να μάθει τι μέλλον θα του ξημερώσει.
Nick the Greek Posted July 20, 2023 Author Posted July 20, 2023 Εδώ και περίπου μία εβδομάδα, το Pride of Kent έχει μετακομίσει στο Tilbury και έχω την εντύπωση πως θα παραμείνει εκεί μέχρι να βρεθεί μουστερής να το αγοράσει. Ή μπορεί να το δούμε να πηγαίνει και για κόψιμο(συγγνώμη, ανακύκλωση που λένε και οι politically correct, ελπίζω να μην προσέβαλλα κανέναν γράφοντας περί κοψίματος), ποιός ξέρει. Με τον ερχομό και του δευτέρου Αχαιού της Μάγχης, παρόμοιο δρόμο θα ακολουθήσει και το Pride of Canterbury.
Diagoras Posted July 21, 2023 Posted July 21, 2023 Νομίζω αυτά τα πλοία θα ήταν κατάλληλα ως second hand για Algeciras-Tanger Med αλλά τα λιμάνια αυτά δεν έχουν ράμπες.
Nick the Greek Posted October 5, 2023 Author Posted October 5, 2023 Νωρίτερα σήμερα έφτασε στο Calais, μάλλον αντικαθιστά το Pride of Canterbury.
Nick the Greek Posted October 8, 2023 Author Posted October 8, 2023 Κανένα δεν αντικαθιστά, στη ράδα του Calais βρίσκεται το πλοίο.
Nick the Greek Posted October 9, 2023 Author Posted October 9, 2023 Ξανά μέσα στο λιμάνι του Calais, και με ντεστινέσιο Aliaga στο AIS. Αντίο λοιπόν, αντίο.
ΚΑΜΒΥΣΗΣ Posted October 9, 2023 Posted October 9, 2023 Πάει και αυτό, ένα έμεινε... Το BLUE WAVE HARMONY δεν το μετράω .
Nick the Greek Posted October 9, 2023 Author Posted October 9, 2023 Και με σβησμένα σινιάλα μάλιστα, απ’ ότι μου έστειλε ένας φίλος. Η P&O φέρεται να ζητούσε 6 εκατομμύρια λίρες. Δηλαδή 7.3 εκατομμύρια ευρώ. Μιλάμε σχεδόν 5 εκατομμύρια φθηνότερο από τον Άνεμο, πλοίο νεότερο κατά 12 χρόνια και με μεγαλύτερη χωρητικότητα σε γκαράζ. Μου κάνει εντύπωση που δεν βρέθηκε μουστερής.
Ferry Himuka Posted October 9, 2023 Posted October 9, 2023 Θέλει μεγάλες μετατροπές για λιμάνια άλλης χώρας μάλλον..
proud_ionian Posted October 9, 2023 Posted October 9, 2023 Ή δεν θέλει η P & O να παραμείνει στην ενεργό δράση. Κρίμα. Το Project Darwin, η μετασκευή αυτού και του αδερφού του πριν 20 χρόνια, είχε αφήσει εποχή.
HSC Aries Posted October 9, 2023 Posted October 9, 2023 Ένα πολύ όμορφο πλοίο που δυστυχώς πάει και αυτό για διάλυση...
Nick the Greek Posted October 9, 2023 Author Posted October 9, 2023 14 minutes ago, proud_ionian said: Ή δεν θέλει η P & O να παραμείνει στην ενεργό δράση. Η παλιά η P&O, η ορθόδοξη, η British, τα έκανε αυτά. Θυμάμαι όταν απέσυραν το Canberra ενώ το είχαν επιθεωρήσει 1-2 πιθανοί αγοραστές το πλοίο, επέλεξαν να το στείλουν για κόψιμο μόνο και μόνο για να μην ξαναβγεί στην κυκλοφορία με κάποια άλλη σημαία πλήν του ΗΒ. Τότε βέβαια πρόεδρος ήταν ο Λόρδος Stirling. Τώρα την ελέγχουν κάτι ακαλλιέργητοι, νεόπλουτοι μαντηλαράδες. Οπότε δε νομίζω πως έχουν τέτοιες ανησυχίες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now