Panagia Ekatontapiliani Posted November 14, 2014 Posted November 14, 2014 Το πλοίο μάλλον θα κατέβει πέριξ του Πειραιά για εργασίες συντήρησης μετά τις εξελίξεις με το Άρτεμις και το Απόλλων Ελλάς!
express skiathos Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 (edited) Αναχώρησε κατά τις 04:30 το πρωί από τον Βόλο με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά. Edited November 22, 2014 by express skiathos
gtogias Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Ήρθε και το Εξπρές Σκιάθος στο μεγάλο λιμάνι
Panagia Ekatontapiliani Posted November 25, 2014 Posted November 25, 2014 Χθες το πλοίο μεθορμισε στο Ν.Μ. Δραπετσώνας
margaritis24 Posted December 26, 2014 Posted December 26, 2014 Στο πλοιο δουλευουνε εξωτερικα ειναι κατα τοπους περασμενο με μινιο κ απο δεξια υπαρχει κ πλατφορμα για τις δουλειες στην μπαντα
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Και οντως σημερα ανεβηκε στη μεγαλη δεξαμενη του Περαματος
express skiathos Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Δοκιμαστικό αυτή την ώρα στον Σαρωνικό για το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ.
Nikos_Chania Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Στο μεγάλο λιμάνι από το πρωί το πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 13, 2015 Posted February 13, 2015 Πρόσκρουση του Εξπρες Σκιαθος με το Mega Jet στον Πειραιά Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες χθες, το Α' Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά ότι κατά την διαδικασία πρυμνοδέτησης του Ε/Γ-Ο/Γ “ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ” Ν.Π. 9937 προσέκρουσε στο παρακείμενο Ε/Γ-ΤΑΧ “ΜΕΓΑ ΤΖΕΤ” Ν.Π. 11720 στην περιοχή του Αγίου Σπυρίδωνα του λιμένα Πειραιά. Άμεσα στο σημείο μετέβη μέλος του Τμήματος Επιθεώρησης Πλοίων του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά όπου κατόπιν επιθεώρησης διαπίστωσε την ύπαρξη μικρής έκτασης ζημιών και στα δύο (02) πλοία. Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός ούτε θαλάσσια ρύπανση. Προανάκριση διενεργείται από το Α' Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά. Πηγη: ΥΕΝ
proud_ionian Posted March 18, 2015 Posted March 18, 2015 Το Πήγασος στη θέση του Σκιάθος απο αύριο στα δρομολόγια Σποράδων, μέχρι και τις 24/03. το οποιο ανεβαινει αυριο στη μεγαλη του περαματος. τι εγινε και ξαναδεξαμενιζεται στους δυο μηνες;
seazoom Posted March 18, 2015 Posted March 18, 2015 ....θεματάκι που έχει σχέση με πρόσφατες "βλάβες".....απο τις αμαρτίες του παρελθόντος....
Blue Star Delos Posted March 18, 2015 Posted March 18, 2015 (edited) Και πέρυσι το πλοίο όταν ξεκίνησε είχε αντιμετωπίσει θέμα και είχε ξαναδεξαμενιστεί. Edited March 18, 2015 by Blue Star Delos
express skiathos Posted March 23, 2015 Posted March 23, 2015 Έπεσε από τη δεξαμενή και έδεσε στο ντοκ 3.
express skiathos Posted August 4, 2015 Posted August 4, 2015 Εδώ και δύο βράδια το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ επιστρέφει στον Βόλο από το βραδινό του δρομολόγιο στις 03:30 με 4:00 τα ξημερώματα. Η αρχή έγινε την Κυριακή το πρωί όπου ενώ το ταξίδι ξεκίνησε κανονικά πριν φτάσει στην Σκιάθο η ταχύτητά του δε ξεπερνούσε τους 11,5-12 κόμβους και έτσι συνέχισε για Σκόπελο-Αλόννησο. Η επιστροφή του προς Βόλο έγινε με τη γνωστή για φέτος ταχύτητα των 15-15,5 κόμβων, αλλά αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μαζέψει όλη αυτή την καθυστέρηση και να φτάσει στον Βόλο στις 4 το πρωί. Χτες βράδυ πάλι όταν έφυγε απο Σκόπελο για Σκιάθο ξαναπαρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα και έτσι μάζεψε 2 ώρες καθυστέρηση. Σήμερα επανήλθε πάλι στα κανονικά του ωράρια.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 19, 2015 Posted October 19, 2015 Το πλοίο θα σταματήσει στο τέλος του μήνα για την ετήσια ακινησία του!
proud_ionian Posted October 19, 2015 Posted October 19, 2015 μακαρι φετος εκτος απο ακινησια, να κανει και συντηρηση, για να μην εχουμε ξανα το φετεινο... τριαθλο.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 19, 2015 Posted October 19, 2015 Αυτό το βαπόρι έχει χρόνια προβλήματα από την εποχή που παραδόθηκε στο πρώτο πλοικτητη του!!
valencay Posted October 19, 2015 Posted October 19, 2015 (edited) Ένα βαπόρι που ξεκινά να έχει βύθισμα 4,5 μέτρα και έχει 5,7 είναι θέμα από μόνο του....Πονεμένη ιστορία. Edited October 19, 2015 by valencay
proud_ionian Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 ε ενταξει, αυτα τα σχεδιαστικα προβληματα δεν νομιζουν οτι εχουν τοσο πολυ να κανουν με το φετεινο ρεσιταλ των μηχανων του.
Hastaroth Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Ένα βαπόρι που ξεκινά να έχει βύθισμα 4,5 μέτρα και έχει 5,7 είναι θέμα από μόνο του....Πονεμένη ιστορία. Πώς γκίνεν τούτο;Από σφουγγάρι είναι το πλοίο και βυθίζεται προοδευτικώς;
valencay Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Οχι.....απλα στα σχεδια το βυθισμα ηταν υπολογισμενο στα 4,5 μετρα και το βαπορι κατεληξε αδειο να τους βγει 5,7. Αυτο δημιουργησε πολλα προβληματα,στο ταξιδεμα,στην ταχυτητα, κλπ....Και για αυτο του τοποθετηθηκαν "τορπιλες" στα υφαλα το 1998,στον δεξαμενισμο στην Χαλκιδα, που συνεβαλαν ωστε να ανυψωθει κατα 80 ποντους και να βελτιωθουν καπως τα πραγματα....
margaritis24 Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Καλα ουτε το δρομο εβγαλε που ελεγε ο γουτος τοτε!!!κ το γκαραζ του δεν κ το πιο ευκολο
proud_ionian Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 διαβαζετε shipfriends οταν κατασκευαστηκε αντιμετωπισε καποια προβληματα ευσταθειας, τα οποια αντιμετωπιστηκαν με την προσθηκη "τορπιλομορφων" sponsons, χαμηλα στις δυο γαστρες του. αν δεν απατωμαι εχει καποια θεματακια με τους νεους κανονισμους ευσταθειας και εχει παρει παραταση για να εναρμονιστει (αν τελικα συμφερει κατι τετοιο).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now