Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 669
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
Posted

Στο πλοιο δουλευουνε εξωτερικα ειναι κατα τοπους περασμενο με μινιο κ απο δεξια υπαρχει κ πλατφορμα για τις δουλειες στην μπαντα

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Πρόσκρουση του Εξπρες Σκιαθος με το Mega Jet στον Πειραιά

 

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες χθες, το Α' Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά ότι κατά την διαδικασία πρυμνοδέτησης του Ε/Γ-Ο/Γ “ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ” Ν.Π. 9937 προσέκρουσε στο παρακείμενο Ε/Γ-ΤΑΧ “ΜΕΓΑ ΤΖΕΤ” Ν.Π. 11720 στην περιοχή του Αγίου Σπυρίδωνα του λιμένα Πειραιά.

Άμεσα στο σημείο μετέβη μέλος του Τμήματος Επιθεώρησης Πλοίων του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά όπου κατόπιν επιθεώρησης διαπίστωσε την ύπαρξη μικρής έκτασης ζημιών και στα δύο (02) πλοία.

Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός ούτε θαλάσσια ρύπανση.

Προανάκριση διενεργείται από το Α' Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

Πηγη: ΥΕΝ

  • 1 month later...
Posted

....θεματάκι που έχει σχέση με πρόσφατες "βλάβες".....απο τις αμαρτίες του παρελθόντος....

  • 4 months later...
Posted

Εδώ και δύο βράδια το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ επιστρέφει στον Βόλο από το βραδινό του δρομολόγιο στις 03:30 με 4:00 τα ξημερώματα. Η αρχή έγινε την Κυριακή το πρωί όπου ενώ το ταξίδι ξεκίνησε κανονικά πριν φτάσει στην Σκιάθο η ταχύτητά του δε ξεπερνούσε τους 11,5-12 κόμβους και έτσι συνέχισε για Σκόπελο-Αλόννησο. Η επιστροφή του προς Βόλο έγινε με τη γνωστή για φέτος ταχύτητα των 15-15,5 κόμβων, αλλά αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μαζέψει όλη αυτή την καθυστέρηση και να φτάσει στον Βόλο στις 4 το πρωί. Χτες βράδυ πάλι όταν έφυγε απο Σκόπελο για Σκιάθο ξαναπαρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα και έτσι μάζεψε 2 ώρες καθυστέρηση. Σήμερα επανήλθε πάλι στα κανονικά του ωράρια.

  • 2 months later...
Posted (edited)

Ένα βαπόρι που ξεκινά να έχει βύθισμα 4,5 μέτρα και έχει 5,7 είναι θέμα από μόνο του....Πονεμένη ιστορία.

Edited by valencay
Posted

ε ενταξει, αυτα τα σχεδιαστικα προβληματα δεν νομιζουν οτι εχουν τοσο πολυ να κανουν με το φετεινο ρεσιταλ των μηχανων του.

Posted

Ένα βαπόρι που ξεκινά να έχει βύθισμα 4,5 μέτρα και έχει 5,7 είναι θέμα από μόνο του....Πονεμένη ιστορία.

Πώς γκίνεν τούτο;Από σφουγγάρι είναι το πλοίο και βυθίζεται προοδευτικώς;

Posted

Οχι.....απλα στα σχεδια το βυθισμα ηταν υπολογισμενο στα 4,5 μετρα και το βαπορι κατεληξε αδειο να τους βγει 5,7.  Αυτο δημιουργησε πολλα προβληματα,στο ταξιδεμα,στην ταχυτητα, κλπ....Και για αυτο του τοποθετηθηκαν "τορπιλες" στα υφαλα το 1998,στον δεξαμενισμο στην Χαλκιδα, που συνεβαλαν ωστε να ανυψωθει κατα 80 ποντους και να βελτιωθουν καπως τα πραγματα....

Posted

διαβαζετε shipfriends :D

οταν κατασκευαστηκε αντιμετωπισε καποια προβληματα ευσταθειας, τα οποια αντιμετωπιστηκαν με την προσθηκη "τορπιλομορφων" sponsons, χαμηλα στις δυο γαστρες του. αν δεν απατωμαι εχει καποια θεματακια με τους νεους κανονισμους ευσταθειας και εχει παρει παραταση για να εναρμονιστει (αν τελικα συμφερει κατι τετοιο).

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...