Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ιωλκός λοιπόν, σίγουρα κανείς δεν περίμενε οτι θα μας απασχολούσε τόσο πολυ τελευταία.. Ωστόσο ας το δούμε στο λιμάνι του Βόλου με ολοκληρωμένα τα σινιάλα  της Seajets αλλα και κατά την διαδικασία αλλαγής σινιάλων πλαγιοδετημένο στο λιμάνι. Bonus μια φωτογραφία με το το πλοίο 50/50.

  • 2 weeks later...
  • Replies 669
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
On 5/5/2024 at 10:13 PM, Thanos Skiathos said:

Μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα δρομολόγια της SeaJets για το φετινό καλοκαίρι, να πούμε πως η εταιρεία στο Site της έχει προσθέσει τα νέα της αποκτήματα (Iolkos, Olympic Champion Jet, Champion Jet 3)

125 μέτρα το Ιωλκός;;;; Και δεν του φαίνεται!🤣

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Posted

Ούτε με το ΦΠΑ δεν είναι τόσα..! Προφανώς έπαιξε η φάση "πατέρα βάλε άλλα 100..ο νιός είναι λεβέντης"!!! 

Posted

Α, κατάλαβα.... Ελπίζω αυτοί που κάνουν τις μετρήσεις, να μην έχουν πει στις συντρόφους τους, οτι μια παλάμη είναι 20ποντοι 

Posted

Άλλαξε ο Μανωλιός, και πήρε όνομα Ιωλκός. Και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα περάσει στις Σποράδες τα γεράματά του. Για πάρτη του οδηγήσαμε ως το Κυμάσι την Μεγάλη Πέμπτη το πρωί, τρώγωντας τρομερή κίνηση από το ύψος των ναυπηγείων της Αυλίδας και μέχρι τα Ψαχνά, αναγκάζοντάς με να κάνω τον Colin McRae στο υπόλοιπο της διαδρομής για να το προλάβουμε. Από μένα διόδια και πάλι διόδια, δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις 2 ώρες από την Αθήνα χωρίς να φτάσεις και να είσαι και εσύ και οι επιβάτες σου άρρωστοι από την ταλαιπωρία.

  • 2 months later...
Posted (edited)

Ταξιδάκι με το πλοίο τις προάλες απο Βόλο για Σκιάθο με το πρωινό των 7:30. Απο κίνηση λίγα πράγματα τόσο σε ΙΧ και φορτηγά όσο και σε επιβάτες βρίσκοντας έτσι άνετα θέση τόσο μέσα όσο και έξω. Tην περισσότερη κίνηση την πήρε το SuperStar στις 8:45. Το πλοίο μέσα ηταν αρκετά καθαρό, γενικότερα όμως σε όλους τους τομείς κινείται όπως επί HSW. Προφανώς στο ταξίδεμα και σε συνολική εμπειρία δεν συγκρίνεται με το ομόσταυλο SuperStar

Edited by Ferry Himuka
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Από χθές σε ακινησία το βαποράκι και πριν λίγη ώρα μεθόρμισε στον εμπορικό (cruise terminal συγκεκριμένα) λιμένα του Βόλου όπου και θα παραμείνει εκεί μέχρι και την επανέναρξη των δρομολογίων του την 1η Νοεμβρίου 

Posted
On 4/9/2024 at 7:05 PM, SuperRunner said:

Τη δυνατότητα που έχουν τα άλλα συμβατικά του Σαρωνικού να παίρνει μεγάλα φορτηγά, αυτό την έχει; 

 

Στο παρακάτω βίντεο από τον Παύλο Μαυρομύτη και το κανάλι του στο YouTube, μπορείς φίλε @SuperRunner να πάρεις μια γεύση πως είναι τα πλαινά γκαράζ για τα φορτηγά. Ταλαιπωρία μεγάλη, παντελώς ακατάλληλο πλοίο για τέτοια.

 

 

Posted

Γνώριζα, ότι τo βαποράκι είναι ακατάλληλο για φορτηγά. Η επιβεβαίωση ήρθε με το βίντεο. Αν ο Σούπερ Μάριο σκέφτεται να το διαμορφώσει, αυτό είναι άλλη ιστορία.

Posted

Μια φορά που χρειάστηκε να βάλω ένα τριαξονικό μέσα από σκιαθο για βόλο ( εξυπηρέτηση) απορούσα με την υπομονή των νταλικερηδων. 

Posted

Και εγώ ο ερασιτέχνης με το τρέιλερ (πλάτος 2.38) τα είδα όλα. Το μόνο καλό ότι τα πλαϊνά γκαράζ είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο με τον ντόκο, ο καταπέλτης δεν είναι κεκλιμένος και δεν έχεις να παιδεύεσαι με τον "ανήφορο".

Υπάρχει και ένα ακόμη καλό για τους επιβάτες που περιμένουν να αποβιβαστούν, δεν είναι ανάμεσα σε νταλίκες μεγάλες όπως συμβαίνει σε κάποια άλλα πλοία.

Κατά τα άλλα, σκέτο παίδεμα.

  • 3 weeks later...
Posted

Το πλοίο σήμερα το πρωί επέστρεψε και πάλι στην θέση του αναμένοντας την έναρξη των δρομολογίων του που είναι στης 1 Νοεμβρίου.

Posted

Στις 20 Νοεμβρίου που θα πάμε σκιαθο για την περιφορά της παναγιας της εικονιστριας θα πάρω φραπεδάκι αχτύπητο!    

 

Posted

λίγο άκαιρο το ερώτημα, αλλά τώρα είδα ένα βίντεο με το ιστορικό του πλοίου. Ισχυριζόταν το βίντεο του συνάδελφου καραβολάτρη ότι το πλοίο σχεδιάστηκε απ'το ΕΜΠ για ταχύπλοο με ταχύτητα 25 κόμβων υπηρεσιακή (30 μέγιστη, όπως είδα αλλού) αλλά λόγω λάθους στην κατασκευή (που το βίντεο λέει ήταν η χρήση χάλυβα αντί αλουμινίου) έπιανε 17-18 κόμβους και άρα ουσιαστικά είναι μια σπάνια περίπτωση καταμαράν με ταχύτητες συμβατικού. Μάλιστα λέει ότι υπήρχαν και ζητήματα ευστάθειας και βυθίσματος τα οποία αντιμετωπίστηκαν "μερικώς" τα επόμενα χρόνια με εγκατάσταση spoilers. Ισχύουν όλα αυτά; Κι αν ναι, είναι δυνατόν να έγινε τέτοια προχειροδουλειά στον σχεδιασμό/κατασκευή; Πληρώθηκαν αποζημιώσεις για το φιάσκο; Δεν μπόρεσα να βρω κάτι σχετικά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...