rafina-lines Posted January 19, 2019 Posted January 19, 2019 Α, οκ! Σ'ευχαριστώ πολύ, Skiathos! Δεν ήξερα τι είχε γίνει στα λιμάνια αυτά για το πλοίο, ούτε ότι δούλεψε Σποράδες και με τους 5 καταπέλτες. Νόμιζα πως μόλις το πήρε η HELLENIC τους ενοποίησε. Άρα σχεδόν 10 χρόνια μετά έγινε αυτή η επέμβαση, αφού η κατασκευή του ήταν το 1996.
giorgos_249 Posted January 19, 2019 Posted January 19, 2019 Βασικα εδω φαινεται στο Βόλο το 2004, όπου ήταν σχεδόν ακριβώς όπως έφυγε από τη Ραφήνα. Αργότερα έγιναν οι παρεμβάσεις...... http://www.faktaomfartyg.se/express_haroula_1996_b_4.htm
Hengist_1972 Posted January 19, 2019 Posted January 19, 2019 Γενικά η HF φημίζεται για τις μετασκευές μικρής εμβέλειας σε πλοία που παρέλαβε την 5ετία 2000-2005 (Παναγία 100Π,Σαμίνα,Ναιάς 2)κλπ κλπ.Απορώ πώς και σε αυτό δεν έκανε τίποτα προτού "μαύρίσει"😋
Nick the Greek Posted January 20, 2019 Posted January 20, 2019 Εδώ μπορούμε να το δούμε ακόμη πιο ξεκάθαρα, πρίν την αλλαγή. Προσέξτε πως οι 5 καταπέλτες είναι συνολικά σε 3 διαφορετικά επίπεδα ύψους, απορώ πραγματικά πως το σκέφτηκαν. Και επιβίβαση επιβατών ανάμεσα στα ΙΧ. Κι εδώ να πως στρώνουν οι καταπέλτες στη Σκόπελο, δυστυχώς δεν το έχω και με τους 3 ανοιχτούς αλλά έστω κι έτσι μπορεί να δεί κανείς τη διαφορά στην κλίση, οι πλαινοί είναι σχεδόν κατηφορικοί. Βλέπουμε επίσης πως τα ανοίγματα των επιβατών παρέμειναν εσωτερικά.
wysiwid Posted January 20, 2019 Posted January 20, 2019 (edited) Εδω στη Γλωσσα Σκοπελου, αναλογα με το αν εχει νοτια η βορια τα νερα στα νησια ανεβοκατεβαινουν αρκετα. Οποτε υπαρχουν περιπτωσεις που οι δυο πλαινοι ειναι στο ιδιο υψος με τον προβλητα, αλλα και ανηφορικη η κατηφορικη κλιση... ολα τα καθοριζει ο Βοριας και ο Νοτιας, στον βορια τα νερα ειναι κατω ενω στον Νοτια ειναι ψηλα. Οι Καταπελτες του πλοιου Edited January 20, 2019 by wysiwid
Zacharias Posted January 20, 2019 Posted January 20, 2019 Σημερα το πλοίο παντως χρησιμοποίησε κανονικα τον πλαϊνό καταπελτη για φόρτωση φορτηγών στο δρομολόγιο του.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2019 Posted January 31, 2019 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Εξπρές Σκιάθος στην Τήνο Quote Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Τήνου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “EXPRESS SKIATHOS” Ν.Π. 9937, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Μήλο για Κίμωλο – Σιφνο – Σέριφο – Σύρο – Τήνο – Άνδρο, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του στο λιμένα Τήνου λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνέχιζε το δρομολόγιό του για το λιμένα Άνδρου. Στο ανωτέρω πλοίο ανέμεναν προς αποβίβαση οχτώ (08) επιβάτες και ένα (01) Ι.Χ.Ε. ενώ ανέμεναν προς επιβίβαση σαράντα τρεις (43) επιβάτες και ένα (01) Ε.Ι.Χ. με προορισμό τον λιμένα Γαυρίου, οι οποίοι θα προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρίας. Επιπλέον χθες στο πρωινό δρομολόγιο του Εξπρές Σκιάθος δεν συνέχισε πέρα από τη Σέριφο (για Σίφνο Κίμωλο Μήλο) και οι επιβάτες συνέχισαν το ταξίδι τους με το Διονύσιος Σολωμός. Ενω εάν προσέξετε τις πορείες του πλοίου φαίνεται ότι ταλαιπωρείται πολύ στο ταξίδέμα του!!
GiorgosVitz Posted February 25, 2019 Posted February 25, 2019 Συνάντηση με τη Χαρούλα (έτσι τη μάθαμε, έτσι την αγαπήσαμε 😎😎😎) μετά από πολλά χρόνια στο λιμάνι της Νάξου. Την Παρασκευή 22/2 η συνάντηση μας ήταν τυχαία, και την πρόλαβα κατά τον απόπλου. Το Σάββατο 23/2 όμως, δεν υπήρχε περίπτωση να μου τη γλιτώσει (παρά τη βροχή). Φωτορεπορτάζ λοιπόν, του Σαββατοκύριακου από τη Νάξο (παρότι οι φωτογραφίες δε διεκδικούν δάφνες ποιότητος). Υ.Γ.: Ο ντόκος στη Νάξο είναι πιο ψηλός σε σχέση με τα πλαϊνά γκαράζ του πλοίου, ενώ το κεντρικό γκαράζ είναι σχεδόν στην ίδια ευθεία. Έτσι οι καταπέλτες του πλοίου δε στρώνουν καλά, με αποτέλεσμα το φορτηγό που αποβιβάστηκε και τα ΙΧ που επιβιβάστηκαν να δυσκολευτούν αρκετά.
rafina-lines Posted February 25, 2019 Posted February 25, 2019 On 1/19/2019 at 6:48 PM, rafina-lines said: όμως μπορεί να χρησιμοποιήσει κι άλλες ήδη υπάρχουσες προβλήτες συνηθισμένου τύπου οπουδήποτε, αρκεί αυτές να είναι χαμηλές. Το μειονέκτημα είναι ότι δε μπορεί να πέσει σε ψηλές. 6 hours ago, GiorgosVitz said: Υ.Γ.: Ο ντόκος στη Νάξο είναι πιο ψηλός σε σχέση με τα πλαϊνά γκαράζ του πλοίου, ενώ το κεντρικό γκαράζ είναι σχεδόν στην ίδια ευθεία. Έτσι οι καταπέλτες του πλοίου δε στρώνουν καλά, με αποτέλεσμα το φορτηγό που αποβιβάστηκε και τα ΙΧ που επιβιβάστηκαν να δυσκολευτούν αρκετά. Αυτό που έγραφα πριν ένα μήνα... Δε μπορεί να πέσει σε ψηλές προβλήτες, αυτό είναι το μειονέκτημά του μ' αυτούς του καταπέλτες που έχει. Στο κεφάλι έπεσε?? Γιατί δεν το βάζανε στην κάθετη προβλήτα αφού είχε και φορτηγό?? Αυτή νομίζω είναι χαμηλή... Δεν τα θυμάμαι και καλά τα ύψη της Νάξου...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2019 Posted February 28, 2019 Το Εξπρές Σκιάθος ολοκλήρωσε τα ενδοκυκλαδικά του δρομολόγια στο Λαύριο και ήρθε στο Ν. Μ Δραπετσώνας για την ακινησία του.
Aqua_blue Posted March 17, 2019 Posted March 17, 2019 Στο Εξπρες Σκιαθος εχουν αφαιρεσει τις σωστικες λεμβους και τις εχουν ακουμπησει στο μωλο
Thanasis aek Posted March 27, 2019 Posted March 27, 2019 Μήπως ξέρει κανείς να μου απαντήσει αν θα κάνει δεξαμενεισμό φέτος το πλοίο επειδή την Δευτέρα ξεκινάει δρομολόγια
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2019 Posted April 1, 2019 Το Εξπρές Σκιάθος έφυγε σήμερα το πρωί από το Ν. Μ. Δραπετσώνας με προορισμό την Αλόννησο, έτσι ώστε να ξεκινήσει τα δρομολόγια του στις Σποράδες.
Thanasis aek Posted August 4, 2019 Posted August 4, 2019 Μήπως γνωρίζει κάποιος για ποιο λόγο το Εξπρές Σκιάθος έμεινε για 2 ώρες στο λιμάνι της Γλώσσας??? Υ.Γ.Σορρυ αν είμαι εκτός τοπικ
Panagia Ekatontapiliani Posted August 5, 2019 Posted August 5, 2019 Μάλλον η αιτία της καθυστέρησης ήταν η επαφή με αγκυροβολημένο ιστιοφόρο μέσα στο λιμάνι της Γλωσσάς Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για το περιστατικό του Ε/Γ-Ο/Γ Εξπρές Σκιάθος με το Ε/Π-Α/Ψ Timostenes στη Γλώσσα Quote Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Σκοπέλου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ” Ν.Π. 9937 ότι στο εν λόγω πλοίο, κατά τον κατάπλου του στο λιμένα Λουτρακίου Γλώσσας Σκοπέλου, η δεξιά βαρδιόλα του ήρθε σε επαφή με τον επίτονο (πρυμναίο συρματόσχοινο ιστίου) του Ε/Π-Α/Ψ “TIMOSTENES” σημαίας Γαλλίας, με επτά (07) αλλοδαπούς επιβαίνοντες, το οποίο ήταν αγκυροβολημένο εντός του λιμένα. Το “ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ” που εκτελούσε δρομολόγιο Βόλο-Σκιάθο-Γλώσσα με επιστροφή, αποβίβασε με ασφάλεια 199 επιβάτες, 5 φορτηγά, 60 οχήματα και 2 δίκυκλα. Ακολούθησε έκτακτη επιθεώρηση από στελέχη του τοπικού κλιμακίου ΤΚΕΠ/Σκιάθου, κατά την οποία δεν διαπιστώθηκε ουδεμία ζημιά και το ανωτέρω Ε/Γ-Ο/Γ αναχώρησε προς εκτέλεση του δρομολογίου του με 74 επιβάτες, 3 φορτηγά, 11 οχήματα και 4 δίκυκλα, ενώ από το συμβάν δεν αναφέρθηκε τραυματισμός.
Thanasis aek Posted August 18, 2019 Posted August 18, 2019 Επιστροφή στο λιμάνι της Σκιάθου για το Εξπρές Σκιάθος σήμερα λόγω περιστατικό εγκύου.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 29, 2019 Posted August 29, 2019 Το Εξπρές Σκιάθος θα σταματήσει τα δρομολόγια του μετά τις 10 Σεπτεμβρίου και θα πάει για δεξαμενισμο στη Χαλκίδα.
wysiwid Posted August 30, 2019 Posted August 30, 2019 (edited) Ακουγεται φιλε μου καλε, οτι παει για ριζικη ανακαίνιση των σαλονιών. επίσης ενδεχομένως να δουμε και κυλιόμενες κτλ αραγε θα αλλαξει και χρωματα? Edited August 30, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
Panagia Ekatontapiliani Posted August 30, 2019 Posted August 30, 2019 Για ανακαίνιση στο εσωτερικό του δεν έχω ακούσει αλλά για αρκετές εργασίες στη δεξαμενή.
express skiathos Posted September 11, 2019 Posted September 11, 2019 Ξεκίνησε με προορισμό την Χαλκίδα.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 19, 2019 Posted September 19, 2019 Το Εξπρές Σκιάθος ανέβηκε σήμερα στη δεξαμενή του ναυπηγείου της Χαλκίδας.
Aqua_blue Posted October 2, 2019 Posted October 2, 2019 To Εξπρές Σκιάθος αποδεξαμενιστηκε σήμερα το πρωί από την δεξαμενή του ναυπηγειου Χαλκίδας
express skiathos Posted October 3, 2019 Posted October 3, 2019 Έφυγε από την Χαλκίδα με προορισμό τον Βόλο.
Thanasis aek Posted November 1, 2019 Posted November 1, 2019 Ανακοινώθηκαν τα δρομολόγια του πλοίου Απο 01-11-2019 εως 31-10-2020
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now