polmyt Posted November 25, 2005 Posted November 25, 2005 (edited) EXPRESS SKIATHOS Main Particulars / ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: Express Skiathos Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): SUPERCAT HAROULA(1996-2000),EXPRESS HAROULA(2000-2005) IMO Number: 9064803 LOA / Μέγιστο Μήκος: 77.80 m Breadth / Πλάτος: 22.00 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 1996 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1996 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Vernicos Perama,GREECE Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Mirrlees 8973KW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: Operator/Διαχειριστής: Hellenic Seaways Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Goutos Lines Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Volos-Skiathos-Skopelos-Alonissos Other information / Άλλες πληροφορίες: ________________________________________________________________ (1996, ex-Super Cat Haroula, Express Haroula) Edited April 11, 2024 by Nick the Greek tag
express skiathos Posted November 25, 2005 Posted November 25, 2005 (edited) Μέχρι της 8 Ιανουαρίου απ' ότι έμαθα θα εκτελεί δρομολόγια από Βόλο και μετά πάει για την ετήσιά του με αντικαταστάτη ττο ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ. Πιθανή επιστροφή δεν γνωρίζω, πάντως το Πάσχα θα είναι στην γραμμή ξανά. Edited April 11, 2024 by Nick the Greek
wysiwid Posted December 16, 2005 Posted December 16, 2005 φημολογείτε οτι ο κ. Γούτος βρίσκεται στα δικαστήρια και πιθανοτατα θα πάρει πίσω το πλοίο απο την hellenic seaways άμεσα... ειναι αλήθεια αυτό η ανακρίβεια.
Earl Granville Posted December 17, 2005 Posted December 17, 2005 ΄Το τόπικ εξπρες σκιάθος που άνοιξε ο χρήστης wysiwid συγχωνεύτηκε με αυτό που προυπήρχε.Παρακαλούνται τα μέλη πρωτού ανοίξουν νέο τόπικ και ιδιαίτερα στα πλοία όπου τα ήδη θέματα καλύπτουν την συντριπτική πληοψηφία των πλοίων να βεβαιώνονται ότι δεν υπάρχει ήδη ανάλογο τόπικ είτε οπτικά σε όλες τις σελίδες είτε πιο εύκολα με την επιλογή της αναζήτησης.
Earl Granville Posted December 17, 2005 Posted December 17, 2005 Φίλε wysiwid δεν το πολυπιστεύω και να σου εξηγήσω γιατί. Μετά το ναυάγιο του ΣΑΜΙΝΑ πολλοί εφοπλιστές οι οποίοι είχαν δώσει τα καράβια τους στο νέο σχήμα ακουγονταν πάμπολες φήμες ότι έχουν καταφύγει στα δικαστηρία και διεκδικούν τα βαπόρια τους πίσω.Αυτούς που ξέρω ήταν ο Μουλόπουλος ο οποίος ήθελε να πάρει πίσω το ΕΞΠΡΕΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ και ο Μίμης ο Αγούδημος το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗ. Δεν ξέρω αν κατέφυγαν τελικά στα δικαστήρια άλλά και να κατέφυγαν σίγουρα θα έχασαν μιας και δεν πήραν ποτέ τίποτα πίσω. Ακόμα κι ο Μίμης ο Αγούδημος ο οποίος μετά από χρόνια ξαναπήρε το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α το πλήρωσε για να το πάρει. Οπότε πιστεύω ότι κι αυτή η φήμη θα είναι αναλογης υπόστασης με τις προηγούμενες.
express skiathos Posted December 17, 2005 Posted December 17, 2005 Σωστός ο Ηλίας! Μετά από μια πενταετία το θυμήθηκε ο Γούτος; Αν όλα είχαν γίνει νόμιμα τω καιρώ εκείνω και τα πλοία ανήκαν στην τότε MFD τώρα τι ζητάει; Δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση η hsw να αφήσει το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ. Αν ήταν κανένα άλλο μεγαλύτερης ηλικίας μπορεί...
Earl Granville Posted December 17, 2005 Posted December 17, 2005 Στις σποράδες είναι μία γραμμή που του ταιριάζει το βαπόρι όπως λέει και ο ομώνυμος χρήστης είναι σχεδόν καινούριο οπότε δεν νομίζω να τείθεται θέμα πώλησης ή παραχώρησης στον Γούτο. Επειδή δεν κατάφερε κανείς να πάρει τα βαπόρια του πίσω (δεν ξέρω αν και τελικά προσπάθησαν) θα είχαν γίνει σωστές δουλειές.
wysiwid Posted December 17, 2005 Posted December 17, 2005 αυτο που ξεχασα να αναφερω και που ακουγεται επισης ειναι οτι πολυ απλα ο κ. γουτος ουσιαστικα λεγεται οτι ειχε μισθώσει το πλοιο στην hellenic seaways δεν το ειχε παραχωρησει ή πωλήσει ... βεβαια αυτα ειναι φημες.. αλλα πιστεψε με γινεται μεγαλος ντόρος εδώ
express skiathos Posted December 17, 2005 Posted December 17, 2005 Εγώ που ασχολούμαι με τα της γραμμής δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο. Και στον Πειραιά που είμαι συνέχεια υπάρχει άγνοια επί του θέματος. Το εδώ που αναφέρεις μήπως μπορεί να γίνει λίγο πιο συγκεκριμένο;
Earl Granville Posted December 17, 2005 Posted December 17, 2005 Άμα υπήρχε πιθανότητα ναύλωσης και να παρέμενε στην ιδιοκτησία του Γούτου θα δεχόταν ο ίδιος να αλλάξει το όνομα κι από ΕΞΠΡΕΣ ΧΑΡΟΥΛΑ να γίνει ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ? Η μετονομασία έγινε με σαφή σκοπό να μην θυμίζει το βαπόρι την παλιά του ιδιοκτησία. Κι αυτός είναι ένας από τους πολλούς λόγους που μπορώ να σκεφτώ γιατ'ότι το βαπόρι δεν ανήκει μετα το 1999 στον Γούτο.
Nick the Greek Posted December 18, 2005 Posted December 18, 2005 Και ολα τα registries δειχνουν την Hellenic Seaways σαν head owners. Τελευταια αλλαγη ιδιοκτησιας φαινεται να ειναι η πωληση του πλοιου στην Hellenic Seaways Maritime S.A. απο την Valtetsi(!!) Shipping Co, συμφεροντων Γουτου.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 Ο πρώτος πήγε σε δικαστήριο την HSW για να πάρει πίσω το πλοίο ήταν ο Μουλοπουλος με το Εξπρές Ποσειδών και η απόφαση της δικής ήταν αρνητική, με τελεσίδικη απόφαση ύστερα από τις εφέσεις!! Άμα είχε βγει υπέρ του Μουλοπουλου θα είχαν ακολουθήσει και άλλοι πρώην εφοπλιστές, με πρώτο και καλύτερα τον Κώστα Αγαπητό!! Αλλά μετά την απόφαση αυτή καμία πρώην εταιρεία δε πρόκειται να πάρει κανένα βαπόρι της πίσω!! Άρα ούτε και ο Γούτος θα πάρει το Εξπρές Σκιάθος!!
express skiathos Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 Έκανα ένα ταξιδάκι με το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ για Βόλο. Το πλοίο είναι σε καλή κατάσταση εσωτερικά. Βέβαια θέλει ένα σουλούπωμα αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι δουλεύει σα σκυλί απο το Πάσχα ακόμα και τώρα είναι αρχοντοβάπορο. Σήμερα ήταν το τελευταίο δρομολόγιό του. Αύριο κατηφορίζει προς Πειραιά city.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 9, 2006 Posted January 9, 2006 Με ποιο θα αντικατασταθεί, τελικά μάθαμε?? Γιατί προς το παρών δεν φαίνεται κανένα πλοίο να το αντικαθιστά!!
Orestis Posted January 9, 2006 Posted January 9, 2006 Ξεκινάει σήμερα το ΣΑΟΣ II (στις 13.00 από Βόλο)
express skiathos Posted January 9, 2006 Posted January 9, 2006 Δεν είναι σίγουρο ότι θα μείνει το ΣΑΟΣ στη γραμμή.
express skiathos Posted January 9, 2006 Posted January 9, 2006 Ξεκουράζεται από σήμερα το καμάρι μου στον Βόλο. Αν και είχα ακούσει ότι θα έφευγαν σήμερα για Πειραιά δεν είδα κάτι στο λιμάνι. (Πέρασα βέβαια πολύ βιαστικά) Συνήθως δένει στα λεμονάδικα. Μπορεί να μην έχει φύγει ακόμα ή να αναχώρησε αργά. (Εξάλλου απαιτείται πολύς χρόνος από Βόλο μέχρι Πειραιά)
Panagia Ekatontapiliani Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 Πάντως σήμερα το πρωί ακόμα δεν είχε έρθει! Η θέση στα λεμονάδικα τη βλέπω χλωμή, γιατί λογικά θα πάει το Νεφέλη σήμερα!!
capnikos Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 To σκιαθος ή εξπρες μοσχαρουλα ηταν εχτες εξω απο την κιτρινη κατα τις 5 και κατι το απογευμα, στον πειραια δεν το πηρε το ματι μου και ουτε στο περαμα δεν το ειδα, μαλλον το νεο μωλο πρεπει να ομορφαινει
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 Δεν διαβαζεις απ'οτι φαινετε Pan.Ekatontapiliani Για δες εδω
wysiwid Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 και αλλες φημες αναφερουν πωληση του πλοιου σε ιταλους... τι γινετε ρε παιδια??
express skiathos Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 Αυτό θα είναι ιεροσυλία. Δεν θα το επιτρέψω. Αμα πουληθεί ένα σκαρί του 1996, τότε τα υπόλοιπα που είναι παλαιότερα τι πρέπει να γίνουν;; Να εξαυλωθούν;;; Δε νομίζω ότι είναι προβληματικό το καράβι για την εταιρεία. Αντιθέτως πρέπει να αποφέρει κέρδη μιας και στη γραμμή που είναι δεν έχει ανταγωνιστή.
express skiathos Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 Το πλοίο δεν διατείθεται προς πώληση πάντως. Προηγούνται άλλα στην HELLENIC για σκότωμα.
express skiathos Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 Ενώ το πλοίο ξεκουράζεται εν Πειραιεί, εγώ θα κάνω μια ανασκόπηση στην φετινή παρουσία του πλοίου στις Σποράδες. Κατ' αρχήν ήταν ο πρώτος χειμώνας που το πλοίο δεν εκτέλεσε κανένα δρομολόγιο προς τον Άγιο Κωνσταντίνο. Πέρυσι και παλαιότερα βέβαια συνήθιζε να εκτελεί ένα δρομολόγιο την βδομάδα προς Άγιο. Από τη μέρα που γύρισε από την ετήσιά του την άνοιξη του 2005 μέχρι και τις 8 Ιανουαρίου 2006 το πλοίο δεν έχασε κανένα δρομολόγιο λόγω βλάβης. Μόνο 2 παρέμειναν ανεκτέλεστα κατά τη διάρκεια του φετινού χειμώνα, στις 23-11 και στις 28-12, λόγω καιρού. Στα υπόλοιπα ήταν συνεπέστατο (εν αντιθέσει με κάποια άλλα). Το καλοκαίρι μπορεί να καθυστερούσε να έρθει στην ώρα του, αλλά ας αναλογιστούμε ότι ήταν το μόνο που συνέδεε τα νησιά με τον Βόλο. Από τις αρχές Ιουλίου το πλοίο είχε 2 αναχωρήσεις από Βόλο με εξαίρεση την Τετάρτη (1) στις 08:00 και στις 16:00 (μετά τις 13-08 η απογευματινή αναχώρηση μεταφέρθηκε στις 16:45). Πάνω απ' όλα αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ προς τον πλοίαρχο, τους αξιωματικούς και το υπόλοιπο πλήρωμα του πλοίου για τον αγώνα που κάνουν ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των Βορείων Σποράδων. Όλα τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές απόψεις και οποιοσδήποτε θέλει μπορεί να διαφωνήσει. Απλά, πιστεύω πως αυτοί που προσπαθούν, αξίζει να τους λέμε κι ένα ευχαριστώ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now