Nick the Greek Posted September 3, 2021 Posted September 3, 2021 Μάλλον γιατί έχει ένα 7άρι στην περιοχή αυτήν τη στιγμή.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted September 3, 2021 Posted September 3, 2021 (edited) Μην εχει παραπανω..... Edited September 3, 2021 by Nick the Greek Quote
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2021 Posted September 4, 2021 Καινούργιο βαπόρι στην Ακτοπλοΐα μας το Thunder, οπότε ας παρουσιάσω το εσωτερικό του μετά από πρόσφατο ταξίδι μαζί του. Στο Thunder η επιβίβαση των επιβατών και των οχημάτων γίνεται από μοναδικό καταπέλτη του πλοίου και σίγουρα είναι ένα μειονέκτημα, γιατί καθυστέρει τη φόρτωση του πλοίου. Το γκαράζ είναι νέτο στη μέση και δεξιά & αριστερά έχει πατάρια για ΙΧ, που συγκοινωνούν στη πλώρη και κάνουν πιο εύκολη και πιο γρήγορη τη φόρτωση των ΙΧ. Για την επιβίβαση των επιβατών υπάρχουν σκάλες δεξιά και αριστερά αλλά και πλώρα. Στη δεξιά πλευρά πρύμα υπάρχει και ο ανελκυστήρας για τους επιβάτες που δεν μπορούν να ανέβουν τις σκάλες. Ξεκινώντας από πρύμα στο κατάστρωμα των σαλονιών υπάρχει ένας μικρός χώρος στο ανοικτό κατάστρωμα για την ολιγόλεπτη παραμονή των επιβατών στα λιμάνια του δρομολόγιο του, αλλά και τα χειριστήρια του καταπέλτη. Μετά συναντάμε το πρυμνιό σαλόνι που είναι μια αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα σε μπεζ και κόκκινη απόχρωση και το μπαρ του σαλονιού. Προχωρώντας προς τα πλώρα από το ξύλινο δάπεδο του διαδρόμου συναντάμε το μεσαίο σαλόνι που αποτελείται από αεροπορικά καθίσματα σε καφέ σκούρα απόχρωση στις μπάντες του πλοίου και στη μέση με κόκκινα απόχρωση αεροπορικά και ένα μεγάλο χώρο εναπόθεσης των αποσκευών. Προχωρώντας προς τα πλώρα συναντάμε μετά το αίθριο, που υπάρχει το κλιμακοστάσιο για το σαλόνι της VIP θέσης, ο χώρος υποδοχής και το κατάστημα του πλοίου. Τέλος έχουμε το πλωριό σαλόνι που είναι μια μεγάλη αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα σε μπεζ απόχρωση πλώρα και σε κόκκινη απόχρωση πρύμα και στις μπάντες με τραπεζάκια ανάμεσα στα καθίσματα, καθώς και το δεύτερο μπαρ του πλοίου. Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα της γέφυρας έχουμε πρύμα το ανοικτό κατάστρωμα χωρίς κάποιο κάθισμα και μπορούν να βγουν όλοι οι επιβάτες κατά τη διάρκεια της παραμονής στα λιμάνια του δρομολογίου του. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του πλοίου στο κατάστρωμα της γέφυρας συναντάμε σαλόνι της VIP θέσης με μπεζ και καφέ σκούρα απόχρωση αναπαυτικά αεροπορικά καθίσματα με τραπεζάκια ανάμεσα τους. Πλώρα είναι το μπαρ του σαλονιού και η είσοδος από το κλιμακοστάσιο Τέλος ας προσθέσουμε μια φωτογραφία από τα χειριστήρια στις βαρδιόλες του πλοίου. Υ.Γ: Οι γενικές εντυπώσεις του πλοίου είναι ότι είναι πολύ φωτεινό στο εσωτερικό το και έχει αρκετούς ελευθέρους χώρους, παρά το πρωτόκολλο ων 1068 ατόμων που έχει. Συνεπές στο ωράριο του γιατί τα δρομολόγια του είναι σχεδιασμένα με λογικές ταχύτητες, άσχετα εάν το πλοίο αναπτύσσει και παραπάνω ταχύτητα.
Greek Ships Posted September 4, 2021 Posted September 4, 2021 Έχοντας ταξιδέψει με το πλοιο σε γενικές γραμμές μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, τα μόνα αρνητικά ηταν ότι στην αποβίβαση χρειάστηκε πολύ ωρα με το αυτοκίνητο καθώς έβγαιναν εναλλάξ του πάνω γκαράζ με του κάτω και ότι κατά την διάρκεια του ταξιδιού δεν επιτρεπόταν να βγεις στο κατάστρωμα ενώ αν δεν κανω λαθος σε αλλά ταχύπλοα επιτρέπεται. Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων θα πραγματοποιήσει το τελευταίο δρομολόγιο για φέτος στις 19/09. Αν εξαιρέσουμε τις μερες με το πρόβλημα στην μηχανή και τις καθυστερήσεις που επέφερε αυτό, εξυπηρέτησε πολύ καλά την γραμμή του και είχε πολύ καλη επιβατική κίνηση.
Greek Ships Posted September 8, 2021 Posted September 8, 2021 Με μειωμένη ταχύτητα λόγω των ανέμων σήμερα.
George...f Posted September 11, 2021 Posted September 11, 2021 Με 36αρια το σημερινό δρομολόγιο. Ας ελπίσουμε ότι βρήκε το ρυθμό του και μπορεί να βγάζει τα δρομολόγια του απροβλημάτιστα με αυτή την ταχύτητα.
Champion Jet_2 Posted September 11, 2021 Posted September 11, 2021 (edited) Το πλοίο την έχει αυτή την ταχύτητα ασχέτως αν πηγαίνει κομμένο με 31-32.Χθες έφτασε στη μπούκα 21:20 25 λεπτα νωρίτερα από το προγραμματισμένο Edited September 11, 2021 by Champion Jet_2
togias_k Posted September 12, 2021 Posted September 12, 2021 Μάλλον το ματιασαμε, πλέει με 25 μίλια μετά την Συρο.
Greek Ships Posted September 12, 2021 Posted September 12, 2021 Με καθυστέρηση 1 ώρας αναχώρησε από την Σύρο.
polmyt Posted September 13, 2021 Posted September 13, 2021 H ζημια εγινε μετα τη Συρο προς Μυκονο οπου η ταχυτητα του πλοιου επεσε μεχρι και τα 10 μιλια.Απο εκει και περα ολο το υπολοιπο δρομολογιο εγινε με ταχυτητες απο 24-27 μιλια ,αρα με μια μηχανη λιγοτερη Το πλοιο εφτασε Πειραια στις 23.15 με συνολικη καθυστερηση περιπου 1.30 ωρα Απο κει και περα να πουμε οτι στη χτεσινη επιστροφη απο τα νησια ,το πλοιο ειχε πληροτητα περιπου 65-70% ενω αναλογη ηταν και η πληροτητα του γκαραζ.Η επιβιβαση των επιβατων γινοταν κατα ομαδες ωστε να μην συνοστιζεται οσο ειναι δυνατον ο κοσμος. Να πουμε οτι ο κλιματισμος ειχε ενα θεματακι ,με αποτελεσμα να υπαρχει ζεστη .Αυτο ισως να ηταν αποτελεσμα και της μια λιγοτερης μηχανης αλλα αυτο ειναι απλα εικασια.Χωρις ιδιαιτερο καιρο το πλοιο κουνησε αρκετα απο Μυκονο για Συρο ,καθως και στο κομματι απο τα Γιουρα μεχρι και τον Κεφαλο,ενω το υπολοιπο ταξιδι ηταν ησυχο.Ασχημη εντυπωση μου εκανε το γεγονος οτι δεν βγαλανε μια ανακοινωση σχετικα με την καθυστερηση.Δεν ειναι κακο να πεις οτι η ωρα αφιξης στο Πειραια θα ειναι η ταδε ,ετσι ωστε να προγραμματισει ο επιβατης πως θα γυρισει σπιτι του και ειδικα αυτοι που δεν εχουν μεταφορικο μεσο.Δεν εχουν ολοι marinetraffic ωστε να ξερουν ποτε θα φτασει το πλοιο. Στα θετικα ,το πλοιο ηταν καθαρο ,ενω μου φαινεται και αρκετα ανετο απο θεμα διαρυθμισης με σχετικα μεγαλους διαδρομους .Ακομα και γεματο να ηταν δεν θεωρω οτι θα εδινε την αισθηση του στριμωγματος.Επισης το γκαραζ του ειναι αρκετα ανετο και ευκολο. Αυτη τη στιγμη για μενα ειναι η καλυτερη επιλογη για επιστροφη τουλαχιστον απο Μυκονο και Συρο προς Πειραια. Καλη ωρα αφιξης σε συνδιασμο με καλη τιμολογιακη πολιτικη κανει to THUNDER μια αρκετα εκλυστικη επιλογη.65 ερυω αμαξι και απο 39 ο επιβατης ,οταν η Αττικα εχει το αμαξι 86 ευρω (χωρις καρτα seasmiles) και 42.5 το καθισμα νομιζω οτι ειναι μια χαρα
Panagia Ekatontapiliani Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 Ταυτόχρονη άφιξη του Super Express με το Thunder στη Μύκονο και βιράρισμα της άγκυρας του Thunder για την αναχώρηση του.
giorgos_249 Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 Χθες στον Πειραιά γύρω στις 10μμ πρέπει να έπαθε μπλακ άουτ..... Αναβόσβησε 7-8 φορές και έβγαζε καπνό από τις απολήξεις....
polmyt Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 Μπορει να κανανε τιποτα εργασιες στις μηχανες.Ετσι κι αλλιως ηταν δεμενο απο τις 21.30 Να πουμε επισης οτι εδω και 2-3 μερες εχει επιστρεψει στις κανονικες του ταχυτητες
Nick the Greek Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 Δύο τα φετινά ταξίδια με το Θαντέριον(ή Θάντερκατς όπως το λέει και μια φίλη μου), πάμε για σκέψεις-εντυπώσεις-συναισθήματα, που λέγανε και στο δημοτικό σχολείο παλιότερα, όταν σε έβαζαν να γράψεις έκθεση. Πρώτο ταξίδι αρχές Αυγούστου από τη Νάξο για τη Μύκονο. Εδώ η επιλογή ήταν αναγκαστική για διαφόρους λόγους, γενικά δεν είμαι fan των ταχυπλόων αλλά τέλος πάντων εδώ έπρεπε να μπώ στο Thunder. Πρώτη εντύπωση η κίνησή του από και πρός τη Νάξο με καμιά 80αριά ΙΧ σε κάθε κατεύθυνση αν θυμάμαι καλά, εξεπλάγην όταν διεπίστωσα πως μερικές από τις ντάνες αυτοκινήτων που υπήρχαν στο λιμάνι της Καλκούτ... έεεε της Νάξου, δεν ήταν για το Blue Star Delos που έριξε ταυτόχρονα καταπέλτη αλλά για το Παναγιωτάκειο ταχύπλοο. Έχοντας παρακολουθήσει το πλοίο σε κάμποσες προσεγγίσεις του στη Μύκονο, έχω την αίσθηση πως φέτος δούλεψε καλύτερα από τη Νάξο παρά από τη Μύκονο, δεν ξέρω αν κάποιος μπορεί να το επιβεβαιώσει αυτό. Ήμουν πεζός οπότε επιβιβάστηκα τελευταίος των τελευταίων για λόγους αποφυγής συνωστισμού, ευτυχώς δεν είχαμε φαινόμενα στριμώγματος των επιβατών στο γκαράζ για να φύγουμε νωρίτερα, όσες φορές έχω δεί το πλοίο στη Μύκονο δεν παρατήρησα ποτέ κάτι τέτοιο. Το πλοίο ήταν ευχάριστη έκπληξη παρά το γεγονός ότι έπλεε με μειωμένη ταχύτητα εκείνες τις ημέρες λόγω της μεγάλης σε χρονική διάρκεια βλάβης που το ταλαιπώρησε. Βασικό του χαρακτηριστικό εσωτερικά η φωτεινότητα και η αίσθηση της άπλας που δίνει στον επιβάτη(εκτός από το τυφλό, μικρό, μεσαίο σαλονάκι). Δεν αισθάνθηκα ποτέ μαντρωμένος, δεν αισθάνθηκα κλειστοφοβικά, πολύ συμπαθητικά καθίσματα, γενικά ενέπνεαν οι εσωτερικοί του χώροι ένα συναίσθημα πως είσαι μέσα σε ένα καινούριο, σύγχρονο και πολύ προσεγμένο πλοίο. Στην οικονομική θέση έγινε το ταξίδι μου, μοναδική άσχημη ανάμνηση το γεγονός πως είμασταν τότε μέσα στον ορυμαγδό των πυρκαγιών που νόμιζες πως θα φτάσουν τελικά στην Πλατεία Συντάγματος, και όπου και αν γύριζες το μάτι σου στις τηλεοράσεις του πλοίου, έβλεπες φωτιές και θρήνο. Εσωτερικές φωτογραφίες έχουμε ήδη άφθονες οπότε δεν μπαίνω στον κόπο να προσθέσω. Το ταξίδι πρός τη Μύκονο έγινε με ένα 5αράκι οπότε δεν έχω σχόλια για το ταξίδεμά του. Δεύτερο ταξίδι με το πλοίο στις αρχές Σεπτέμβρη από τη Μύκονο για τον Πειραιά, αυτήν τη φορά με το Zastava. Εδώ η επιλογή του Thunder ήταν συνειδητή, με το Blue Star Paros και το Blue Star Myconos να είναι οι εναλλακτικές επιλογές. Το μεν Paros φτάνει νωρίτερα στον Πειραιά μεν, χάνεις όμως την ημέρα στη Μύκονο από την άλλη. Το δε Myconos φτάνει μετά τα μεσάνυχτα και μέχρι να βγείς από τα φανάρια της Πλατείας Καραισκάκη, έχει βγεί 2 φορές στην πίστα ο Θέμης ο Αδαμαντίδης και είναι η ώρα του πατσά στη Λαχαναγορά. Δεν ήταν όμως αυτά που έγειραν την πλάστιγγα στην πλευρά του Thunder. Δεν ήταν καν οι τιμές που ανέφερε παραπάνω ο @polmyt και που από μόνες τους είναι σοβαρότατο κίνητρο. Συζητάμε εκτενώς εδώ στο Shipfriends για τα μονοπώλια και τις αρνητικές τους συνέπειες στην ακτοπλοία, στον επιβάτη και στα νησιά, σαν συχνός ταξιδιώτης λοιπόν της γραμμής δεν βρήκα τον παραμικρό λόγο να ενισχύσω ένα μονοπώλιο που χρόνο με το χρόνο γίνεται και επαχθέστερο. Ειδικά από τη στιγμή που στη συγκεκριμένη γραμμή υπάρχουν ποιοτικότατες εναλλακτικές επιλογές στα πρόσωπα της Fast Ferries και της Golden Star Ferries, όποτε έχω την επιλογή και τη δυνατότητα, προτιμώ να δώσω τα ναύλα μου σε αυτούς. Στην επιβίβαση με το ΙΧ από τη Μύκονο δεν μου ζητήθηκε η γνωστή δήλωση, ούτε και ήλεγξε το ΛΣ το πιστοποιητικό εμβολιασμού, δεν μου έκανε καλή εντύπωση αυτό, ομολογώ. Το γκαράζ πολύ εύκολο, το πλοίο στον Πειραιά με γεμάτο το κάτω γκαράζ άδειασε μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά ενώ πρακτικότατη και η πλωριά είσοδος στα σαλόνια. Αυτήν τη φορά ταξίδεψα στη διακεκριμένη, όντας πολύ ευχαριστημένος αφ' ενός από το υπόλοιπο πλοίο στο πρώτο ταξίδι και περίεργος να δώ και την διακεκριμένη θέση του πλοίου. Αφ΄ετέρου για λόγους αποφυγής όσο αυτό είναι δυνατόν του συνωστισμού. Η διακεκριμένη δεν απογοήτευσε. Λιτά πολυτελής, ευχάριστη στο μάτι χρωματικά, με αναπαυτικά καθίσματα που διέθεταν θύρες USB και χώρους για αποσκευές ανάμεσά τους, στο ύφος και στύλ που βλέπει κανείς και στα συμβατικά πλοία της εταιρείας. Τολμώ δε να πώ ότι αρχίζει κανείς να διακρίνει το ξεχωριστό στύλ της εταιρείας στους εσωτερικούς χώρους, που χωρίς να είναι λουσάτο σου δίνει την εντύπωση πως μπαίνεις μέσα σε προσεγμένα και καλαίσθητα πλοία. Και εδώ ένα ήσυχο ταξίδι από άποψης καιρού, μάλιστα το πλοίο από τη Σύρο πρός τον Πειραιά 35άρισε και κατέληξε να φτάσει στον Πειραιά 15 λεπτά πρίν από την προγραμματισμένη ώρα αφίξεώς του(2140). Στο μπάρ δεν τους έκανα σεφτέ σε κανένα από τα δύο ταξίδια οπότε δεν έχω κάποιο σχετικό σχόλιο να κάνω. Σε επίπεδο αρνητικής κριτικής και βελτιώσεων για την επόμενη χρονιά θα έλεγα εν πρώτοις πως το πλοίο χρειάζεται λίγο παραπάνω διαφήμιση. Επί παραδείγματι στη Μύκονο που το πλοίο φτάνει σε περίεργες ώρες, υπάρχει κόσμος που δεν ξέρει ότι υπάρχει καν σαν επιλογή και το έμαθε απλά και μόνο λόγω των θετικών μου σχολίων. Το όνομα του πλοίου από μόνο του φτάνει για μια δυναμική καμπάνια που θα το βοηθήσει σε κίνηση. Θα επιμείνω για το δρομολόγιο της Παρασκευής, το πλοίο μπορεί να δημιουργήσει δική του κίνηση. Μπορεί η επιστροφή να είναι λιγότερο εμπορική αλλά πόσο χειρότερα να είναι από την τωρινή του κίνηση σε επιστροφή Παρασκευής? Και μια μικρή μου παραξενιά για το τέλος, αυτές οι ανακοινώσεις που ξεκινούν με το "το πλοίο έχει συμμορφωθεί πλήρως με τους κανονισμούς ασφαλείας" με διαολίζουν. Δηλαδή υπήρχε περίπτωση να μην έχει συμμορφωθεί? Κι αν δεν είχε συμμορφωθεί θα έβγαζαν ανακοίνωση "το πλοίο δεν έχει συμμορφωθεί με τους κανονισμούς ασφαλείας, κάντε το Σταυρό σας?". Πολύ κλισέ φράση αυτό, βγάλτε το. Συνολικά πολύ θετική η γενικότερή μου εντύπωση για το πλοίο, αξιολογότατη μονάδα και με ωράρια(τουλάχιστον για το 2021) που προσέφεραν κάτι το διαφορετικό στη γραμμή και μια καλή εναλλακτική επιλογή που και εγώ αλλά και πολλοί φίλοι και συγγενείς τιμήσαμε δεόντως. Ελπίζω ακόμη καλύτερα του χρόνου.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 20, 2021 Posted September 20, 2021 Το Thunder ολοκλήρωσε χθες το βράδυ τα δρομολόγια του και σήμερα μεθόρμισε μπροστά από το ΥΕΝ, όπου εκεί θα ξεχειμωνιάσει.
Nick the Greek Posted October 19, 2021 Posted October 19, 2021 Κάπου στην Κωνσταντινούπολη, στη συνοικία Besiktas, βρίσκεται στον οντά του ένας Τούρκος αντίστοιχος Shipfriend(Gemi-arkadas στη γλώσσα τους) και βλέποντας το Thunder να ρεμετζάρει στη Μύκονο το περασμένο καλοκαίρι, σκέφτεται: Βάι-βάι-βάι, μας πήραν οι Γιουνάν τον Τουργκούτ Οζάλ, ταχύπλοο-τεφαρίκι πράμα και τον έκαναν Thunder . Τον καταλαβαίνω, τουλάχιστον όμως το βαπόρι έπεσε σε καλά χέρια και διατηρείται κουφετάκι.
polmyt Posted April 21, 2022 Posted April 21, 2022 Να το δουμε δεμενο μπροστα στο ΥΕΝ ,οπου και περασε ολο το χειμωνα
Champion Jet_2 Posted April 21, 2022 Posted April 21, 2022 Στην ίδια αλλά θα αναχωρεί 11 αντί για 12 από τον Πειραιά
George...f Posted April 26, 2022 Posted April 26, 2022 Κατά τη γνώμη μου η πρύμνη του πλοιου θα έπρεπε να αλλάξει χρωματισμό. Καταλαβαινω ότι το γκρι είναι το ιδανικό για τα καυσαέρια από τις απολήξεις των μηχανών του, αλλά δεν δένει καθολου με το σύνολο και χτυπάει άσχημα στο μάτι. Θα μπορούσε να γίνει κοκκινο, όπως ήταν και τα highspeed 2/3 που είχαν και εκείνα τις απολήξεις των μηχανών χαμηλά. Επίσης θεωρώ ότι μια μαύρη ρίγα στα παράθυρα της γέφυρας στα πρότυπα Highspeed 4, θα το έκανε να δείχνει πιο σύγχρονο και αεροδυναμικό. Όπως και να έχει με το καλό να ξεκινήσει τα δρομολόγια του, είναι μια όμορφη εναλλακτική για τη γραμμή κυρίως λόγω ωραρίων αλλά και εταιρίας.
Troul Posted May 3, 2022 Posted May 3, 2022 On 4/27/2022 at 2:54 AM, George...f said: Κατά τη γνώμη μου η πρύμνη του πλοιου θα έπρεπε να αλλάξει χρωματισμό. Γενηθήτω το θέλημα σου @George...f. Στα κόκκινα όλη η πρύμνη του πλοίου πλέον, σε συνέχεια του κόκκινου στις μπάντες. Με μικρή επιφύλαξη επειδή ήταν νύχτα και το δα από μακριά, αλλά δεν νομίζω να μαι τόσο λάθος.
Nick the Greek Posted May 10, 2022 Posted May 10, 2022 Δεν έκανες λάθος, ιδού το Thunder με την κόκκινη πρύμη.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2022 Posted May 11, 2022 Τη προηγούμενη εβδομάδα το Thunder είχε ανοίξει τη πλώρη του και είχαν κάνει εκδίπλωση το αριστερού MES
lalopoulo Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 Ορίστε μια φωτογραφία που είχα τραβήξει πριν λίγους μήνες
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now