Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Όσες φορες  εχω δει τις αναχωρησεις του από Σαντορίνη ακομα και τις μέρες που πριν από αυτο έχει περασει και το Express Jet ,βλέπω πολύ καλά νούμερα για Ιό - Πάρο - Μύκονο..

Edited by cyclades_shipping
  • Replies 542
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
17 hours ago, Strofalos said:

Α ρε Παναγιωτάκη, ένα δεύτερο να είχες να έκανε το ανάποδο δρομολόγιο και θα έκλεινες πολλά σπίτια. 

Υπάρχει το Adnan Menderes, το τελευταίο που ξέμεινε στην Κωνσταντινούπολη και περιμένει κάλεσμα...πάντως θα συμφωνήσω με το φίλο @cyclades_shipping, η γραμμή του Ηρακλείου θα πρέπει να ναι προτεραιότητα. 

Posted

Μια συνεργασια με το hell highspeed να ειχαν και θα ηταν κερδισμενοι ολοι..

Εξαλλου τα πανε καλα οι δυο εταιρείες

Posted

Ανταποκριτής που ταξίδευε σήμερα από Πειραιά με το πλοιο ,μου είπε πως η αναχώρηση του σήμερα από Πειραιά είχε περίπου 330 επιβάτες (αν σκεφτούμε ότι είναι αρχές Ιουνίου νομίζω μιλάμε για καλή πληροτητα)

Posted

εχει βγει εδω και λιγη ωρα και πλεει ανοιχτα του Ηρακλείου με χαμηλές ταχύτητες

 

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Ταξίδεψα πρόσφατα με το καλύτερο ταχύπλοο από άποψη υπηρεσιών και οι εντυπώσεις μου είναι άριστες.

Από Σαντορίνη για Ηράκλειο.Παρατηρησα ακριβή τήρηση των ωραριων,το ταχύπλοο ήρθε στην ώρα του ενώ είχε κόψει μέσα στη καλδέρα 3 μίλια πριν,έμεινε κάνα 20λεπτο δεμένο,φόρτωσε χωρίς μπουλούκια και φωνές.Διπλα το Power ήρθε με υψηλή ταχύτητα ως το λιμάνι,ήταν καθυστερημενο και ήρθε μετά το Thunder.Έδεσε και φόρτωσε σε 10 λεπτά με το διπλό κόσμο του Thunder και αναχώρησε πρώτο,όντας όπως ανέφερα καθυστερημενο.

Εσωτερικά το ταχύπλοο λάμπει.Απο άκρη σε άκρη πεντακάθαρο ενώ σε όλο το ταξίδι το πλήρωμα το γυάλιζε.Κυριολεκτικά 2 ώρες καθαρίζανε,άλλος έβγαζε τα καρτελάκια από τις τσέπες των καθισματων και άλλος καθάριζε και ξεσκονίζει τα καθίσματα.Υπάρχει οργάνωση και αυτό φαίνεται.Οργανωση όχι μόνο στη καθαριότητα αλλά και σε όλους τους τομείς.Δεν είναι τυχαίο που πριν καμιά 10αρια μέρες βγήκε από το Ηράκλειο ενώ δεν είχε δρομολόγιο για να κάνει δοκιμές και ασκήσεις.

Έξω στο καταστρωμα βγαίνουν οι επιβάτες μόνο στα λιμάνια.

Το πλήρωμα έχει μείνει το ίδιο με πέρσυ σε μεγάλο βαθμό.

Επιπλέον τα ναύλα του είναι για Ηράκλειο 20 ευρώ κάτω από τη Sea Jets στον επιβάτη.

Παρατήρησα δυστυχώς πως το ταχύπλοο δε δουλεύει ικανοποιητικά είχε περίπου 200 επιβάτες(μπορεί να λέω και πολλους).

Έχει φάει από τη Sea Jets πολύ μεγάλο πόλεμο και στα πάνω και στα κάτω του βάζει ταχύπλοα πάνω στα δρομολόγια του.Στα πρακτορεία όλοι προτείνουν Sea Jets αυτό σα να μην υπάρχει!!!!

Μακάρι να παραμείνει και του χρόνου,να μην εξαγοραστεί γιατί είναι πολύ καλύτερο από τον ανταγωνισμό.Είναι το ταχύπλοο που πραγματικά μου θυμίζει υπηρεσίες και εποχές των Highspeed.Και είναι το ταχύπλοο για τον νησιώτη,δουλεύει με νησιώτες και έχει χτίσει πολύ καλό όνομα σε αυτούς.Ξερω πολύ κόσμο που για το Thunder έχει να πει τα καλύτερα. 

Edited by nomikos
  • 1 month later...
Posted

Από ότι φαινεται θα ολοκληρώσει τα δρομολόγια του 10 μέρες νωρίτερα στις 30/9 συγκεκριμένα αντί για τις 10/10 που ήταν αρχικά προγραμματισμένο.

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Γνωστή η αγάπη του Captain του για το νησί και την Ευαγγελίστρια.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Πολύ ανόητο που είναι τόσο ακριβό για Πειραιά-Ηράκλειο και αντιστρόφως ενώ κάνει 10 λεπτά πιο γρήγορα από τα συμβατικά. Θα μπορούσε να έχει τιμές ανταγωνιστικές και να προσφέρει μια επιπλέον σύνδεση σε μια πρωτότυπη ώρα 09:00 από Πειραιά και 07:00 από Ηράκλειο. Από την άλλη θα έκλειναν όλοι για Ηράκλειο/Πειραια και θα κατέβαιναν στα νησιά. 

  • 2 weeks later...
Posted

Οι μπιντές και οι γλάροι συζήτάνε πολύ έντονα την αλλαγή ιδιοκτησίας του ταχύπλοου. περισσότερα σε λίγες μέρες!!!

Posted
31 minutes ago, hsw giorgos said:

Οι μπιντές και οι γλάροι συζήτάνε πολύ έντονα την αλλαγή ιδιοκτησίας του ταχύπλοου. περισσότερα σε λίγες μέρες!!!

Οτι πρέπει θα ήταν για την άττικα αλλά πολύ δύσκολο θα επενδύσουν σε ταχύπλοο..

Posted

Το πλοίο έχει τα φόντα να γίνει Highspeed και θα μπορούσε να ξεκινάει από Σαντορίνη για πίσω ή να δημιουργήσει μια νέα γραμμή με 2 μεγάλα νησιά και μικρές Κυκλαδες αντίστοιχα. Χωρος υπάρχει, ειδικά αν έχεις το δίκτυο και το brand name της Αττικά.

Posted
9 hours ago, hsw giorgos said:

Οι μπιντές και οι γλάροι συζήτάνε πολύ έντονα την αλλαγή ιδιοκτησίας του ταχύπλοου. περισσότερα σε λίγες μέρες!!!

Φαίνεται θα είδες στελέχη της ενδιαφερομένης εταιρείας να επιβαίνουν πάνω στο πλοίο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...