Nick the Greek Posted August 17, 2019 Posted August 17, 2019 (edited) On 3/1/2018 at 11:35 PM, Nick the Greek said: Καινούρια παραγγελιά για τη Finnlines 3 x 7,400 γραμμικά μέτρα, που μάλλον φαίνεται να είναι κομμάτι αυτής της παραγγελίας. Όπως με ενημέρωσε ο καθοδηγητής μου που ήρθε σε επαφή με την κλαδική στο Jinling, έχει αρχίσει η κατασκευή της παραπάνω παραγγελίας, είναι πια στη διάθεσή μας και τα ΙΜΟs των πλοίων. Το πρώτο υπολογίζεται για Απρίλιο του 2020. Τα πρώτα στοιχεία λένε μήκος 238 μέτρα, πλάτος 34 και 7,800 γραμμικά μέτρα αντί 7,400 όπως ανέφερα παραπάνω. Edited April 28, 2022 by proud_ionian
Ssiap21 Posted August 19, 2019 Posted August 19, 2019 Είμαστε σίγουροι για τον αριθμό IMO; Εμένα οι πληροφορίες μου μου λένε ότι ο αριθμός είναι 9856830 και ημερομηνία παράδοσης Σεπτέμβριο 2021.
Nick the Greek Posted August 19, 2019 Author Posted August 19, 2019 Τι φλασιά και ψάξιμο με έβαλες να κάνω βραδυάτικα . Συνολικά η παραγγελία είναι 12 x roro των 238m μήκους και 7,800 lane metres. Με τα όσα ξέρουμε μέχρι τώρα η διανομή τους είναι 9 x Grimaldi + 3 x Finnlines. Εγώ βλέποντας την ανακοίνωση της Finnlines λίγο μετά την παραγγελία, υπέθεσα πως τα 3 πρώτα κομμάτια πάνε στη Finnlines, γι αυτό και τα βάφτισα έτσι. Πλήν όμως ψάχνοντας τα ΙΜΟ που μας έδωσες, βλέπω πως τα 3 αυτά πλοία φαίνονται να έχουν ήδη Φινλανδέζικη σημαία(εννοώ όχι στην πρύμη αλλά στα databases), άρα έχεις δίκιο στους αριθμούς ΙΜΟ που δίνεις. Η μοναδική παραφωνία είναι πως εμφανίζονται να έχουν 5,800 lane metres κι όχι 7,800 αλλά αυτό θα μπορούσε να είναι και λάθος στην πληκτρολόγηση. Απ' ότι βλέπω θα έχουν 5 decks φορτίου για 600 νταλικες! Άρα τα 3 πρώτα πλοία της παραγγελίας πολύ πιθανόν να πάνε στην Grimaldi Lines. Διορθώνω λοιπόν το ΙΜΟ σε 9856830.
Nick the Greek Posted June 11, 2020 Author Posted June 11, 2020 Ξεκίνησε η κατασκευή του πρώτου roro της Finnlines στην Κίνα με την παράδοση να ορίζεται χρονικά στο 2021, με τα υπόλοιπα δύο να πηγαίνουν για το 2022. Επιβεβαιώνονται τα 5,800 γραμμικά μέτρα ενώ μαθαίνουμε επίσης πως στο πιο πάνω deck θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν και 300 κοντέινερ.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2020 Posted December 18, 2020 (edited) Το πρώτο Ro-Ro της Finnlines θα πάρει το όνομα Finneco I και πραγματοποιήθηκε η τελετή τοποθέτησης της τρόπιδας. Edited December 18, 2020 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted April 26, 2021 Posted April 26, 2021 (edited) Σήμερα πραγματοποιήθηκε η καθέλκυση του Finneco I στο ναυπηγείο Jinling στο Nanjing Edited April 26, 2021 by Panagia Ekatontapiliani
gtogias Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Παραδόθηκε το πρώτο, φωτογραφία και με τα τρία μαζί.
Nick the Greek Posted July 6, 2022 Author Posted July 6, 2022 Ήφτασε εις τας Ευρώπας το Finneco I και την πρώτη του προσέγγιση την πραγματοποίησε στο Bilbao, όπου και είχαμε μια τελετή και τις γνωστές δηλώσεις corporate mambo-jambo. Φυσικά το ότι το πλοίο έπιασε Bilbao δεν είναι τυχαίο μια και η Finnlines προτίθεται να το χρησιμοποιήσει στη γραμμή Helsinki - Kotka - Paldiski - Travemunde - Zeebrugge - Antwerp - Bilbao, με προσέγγιση στο Ισπανικό λιμάνι μία φορά την εβδομάδα. Τώρα το πλοίο πλέει πρός Zeebrugge αλλά δεν ξέρω αν θα ξεκινήσει εκεί τα εμπορικά του δρομολόγια ή θα πάει και στη Φινλανδία για παρουσίαση.
Nick the Greek Posted February 26, 2023 Author Posted February 26, 2023 Εδώ και πλέον της μίας εβδομάδας το πλοίο είναι ανενεργό στην Kotka, δεν ξέρω το λόγο. Κάτι άλλο που μπορούμε να πούμε για την μέχρι τώρα εκμετάλλευση του πλοίου αλλά και των αδελφών του είναι πως φαίνεται ότι τα 15.5 μίλια είναι η προτιμώμενη ταχύτητα κίνησής τους από τη Finnlines. Ανάμεσα σε 15-16 κόμβους παίζουν συνήθως, σπάνια τα βλέπεις με κάτι παραπάνω.
Diagoras Posted December 12, 2023 Posted December 12, 2023 Παρατηρώ ότι μετά το Bilbao συνεχίζει για Vigo, το άντρο του φονιά Ιάγο Άσπας😁
Nick the Greek Posted March 25, 2024 Author Posted March 25, 2024 Εδώ και μία εβδομάδα βλέπω το Finneco I να βρίσκεται σε ένα λιμάνι που λέγεται Koverhar και βρίσκεται πολύ κοντά στο Hanko της Φινλανδίας. Στην αρχή υπέθεσα πως πρόκειται για κάποια μίνι ακινησία μια και πλησιάζει το Πάσχα, δεν είναι όμως αυτό τελικά. Τη λύση έρχεται να δώσει το Baltic Transport Journal, που αναφέρει πως το Koverhar θα γίνει ενεργειακός κόμβος αιολικής ενέργειας. Μη με ρωτήσετε τι σημαίνει αυτό στην πράξη, πάντως είμαι σίγουρος πως η παρουσία του πλοίου εκεί έχει να κάνει με αυτό.
Nick the Greek Posted February 19 Author Posted February 19 Το ροτέσιο του Finneco I στα τελευταία του ταξίδια, ξεκινά με την Φινλανδία όπου το πλοίο πιάνει Vuosaari και Kotka(ενίοτε και Hanko). Ακολουθούν κατά σειρά προσεγγίσεως τα Αμβέρσα(Βέλγιο) – Sheerness(ΗΒ) – Zeebrugge(Βέλγιο) – Bilbao(Ισπανία) – Zeebrugge(Βέλγιο) – Αμβέρσα(Βέλγιο) και μετά πάλι Φινλανδία κάνοντας τον γύρο από το Σκαγεράκη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now