Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 8/23/2024 at 7:20 PM, Takisg said:

Ακούγεται πολύ έντονα ότι 2 πλοία της Kerkyra Seaways θα αποχωρήσουν από την Κέρκυρα με προορισμό προς Πειραιά και τον Αργοσαρωνικό από Σεπτέμβρη-Οκτώβρη, με τη δημιουργία της εταιρίας Aegina Ferries!!!

Από 1/11 λέει η εταιρεία ότι θα ξεκινήσει το ΕΛΕΝΗ στη γραμμή Πειραιά -Αίγινα. Μένει να δούμε αν θα υπάρξει και 2ο πλοίο της για την περιοχή και ποιο θα είναι.

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
Posted

Μέχρι 10/11 η Magic Sea Ferries και μέχρι 17/11 η Alpha Lines θα εκτελούν δρομολόγια.
Με την κίνηση που έχει και τη μείωση δρομολογίων που ήδη έχει κάνει η HSW, έχουν πολύ μεγάλες πληρότητες.

 

Posted
1 hour ago, Ferry Himuka said:

Φέτος τόσο αυτό, όσο και τα ομοσταυλά του, ταλαιπωρήθηκαν αρκετά λόγω απουσίας Φοίβου :unsure:

Από ρεκόρ σε ρεκόρ πηγαίνει η γραμμή της Αίγινας. Ακόμα και με το Φοίβο μέσα, θα υπήρχε πρόβλημα (όπως υπήρχε εξάλλου και πέρυσι). Μακάρι να δούμε και έξτρα πλοία στη γραμμή, όπως το Πανόραμα, το Yabusa, κάποια σκάφη της Kerkyra Seaways κλπ όπως φημολογείται. Γιατί αν ήταν να δούμε περισσότερα δρομολόγια από τα υπάρχοντα πλοία, θα τα βλέπαμε! 

  • 3 weeks later...
Posted
On 9/25/2024 at 4:45 PM, giordim said:

Από 1/11 λέει η εταιρεία ότι θα ξεκινήσει το ΕΛΕΝΗ στη γραμμή Πειραιά -Αίγινα. Μένει να δούμε αν θα υπάρξει και 2ο πλοίο της για την περιοχή και ποιο θα είναι.

Υποτίθεται ότι 1/11 θα ξεκινούσε το ΕΛΕΝΗ. Εν τω μεταξύ, δεν έχει περαστεί κανένα δρομολόγιο της Aegina Ferries στο σύστημα.

Posted

Το Magic 1 συνεχίζει τα δρομολόγια του στον Σαρωνικό μέχρι τις 10/12/24 και κάνει δίπλα δρομολόγια μόνο για Ύδρα με εξαίρεση την Παρασκευή 8/11 και Σάββατο 9/11 που θα πιάσει στην Αγία Μαρίνα, λόγω της εορτής του Αγίου Νεκταρίου στην Αίγινα.

Posted

Η αλήθεια είναι πως έχει πάρει έγκριση μέχρι 10/12 αλλά από την εταιρεία λένε πως θα σταματήσει 17/11 (αρχικά είχαν πει 10/11). Σαφώς ευχάριστη η παρουσία της εταιρείας και το Νοέμβριο. Μακάρι να συνεχίσει όσο περισσότερο.

Στον αντίποδα, η HSW από το Δεκέμβριο κάνει ακόμα νωρίτερα την επιστροφή του μεσημεριανού και τελευταίου δρομολογίου από Σπέτσες προς Ύδρα - Πόρο - Πειραιά: 12:30 από Σπέτσες, 13:25 από Ύδρα και 14:15 από Πόρο. Μια επιλογή που δημιουργεί προβλήματα.

Posted

Η Magic Sea Ferries τελικά θα παραμείνει ως και 09/12 και προεκτείνει το δρομολόγιο προς Σπέτσες.
Κάτι που μάλλον θα συνεχίσει να κάνει την επόμενη χρονιά

Posted
57 minutes ago, HS_4 said:

Δηλαδή τι να κάνει η hellenic? Έχει βάλει 3 καινούργια ταχύπλοα στο σαρωνικό ενώ φέτος έπαιξε με όλα τα flying cats εκεί. Επίσης φέτος είχε μετά απο χρόνια και τα 2 γρήγορα ταχύπλοα (3,4) στο σαρωνικό.

Περα απο να χαμήλωνε λίγο τις τιμές τι άλλο να κάνει;

Όταν γράφω για τη Hellenic εξαιρώ τη γραμμή της Αίγινας γιατί εκεί ο ανταγωνισμός προφανώς είναι διαφορετικός και στο κομμάτι των ταχυπλόων εννοείται τα Αερο είναι ανώτερα των δελφινιών. 

Σε Ύδρα-Σπέτσες που είναι πιο έντονος ο ανταγωνισμός (και μεγάλη η πίτα):

- Τα αερο, εκτός του ότι φάνηκαν κατώτερα των προσδοκιών σε θέμα ταχύτητας (3-4 kts κάτω από τα δελφίνια), δεν αρκούν το καλοκαίρι σε θέμα χωρητικότητας (παρόλα αυτά βέβαια τα βάζουν να κάνουν τα γαλατάδικα δρομολόγια στην πλειοψηφία τους με όλα τα νησιά μέσα) και γι' αυτό μάλιστα έχουν ανακοινώσει εδώ και μήνες ότι προτίθενται να αγοράσουν μεγαλύτερα για να αντικαταστήσουν τα καταμαράν (αλλά αν και όταν γίνει αυτό και πάλι θα είναι τελείως διαφορετικά τα δεδομένα, ήδη μέσα σε δύο χρόνια ήρθαν 2 -πιο- νεότευκτα πλοία και με καλές ταχύτητες). Και για να μην παρεξηγηθώ, ειδικά στο εσωτερικό τους είναι εξαιρετικά τα αερο και χαίρεσαι να τα ταξιδεύεις, αλλά δεν νομίζω ότι κάποιος για Ύδρα-Σπέτσες θα τα προτιμήσει έναντι των μεγαλύτερων και γρηγορότερων (Magic, Alpha, FC3/4).

- Μικρή διαφορά είχε φέτος το ότι δρομολόγησαν όλα τα FC στο Σαρωνικό. Συνολικά η Hellenic προσέφερε λιγότερες θέσεις σε σχέση με πέρσι (τα συνολικά δρομολόγια ήταν τα ίδια αλλά το FC4 που είναι το μεγαλύτερο έκανε ένα δρομολόγιο τη μέρα αντί για 2 πέρσι). 

- Τι να τα κάνουν τα γρήγορα ταχύπλοα όταν σε όλα τους τα δρομολόγια προσεγγίζουν και Πόρο, αυξάνοντας τη διάρκεια του ταξιδιού κατά μισή ώρα τουλάχιστον; Το δε FC4 το χαντακώσανε φέτος. Στο ένα δρομολόγιο που έκανε φέτος υπάρχει κάποιος που θα το προτιμούσε για Ύδρα (10:00-11:40) ή για Σπέτσες (10:00-12:40) όταν η Άλφα είχε απευθείας για Ύδρα 9:30-10:50 και για Σπέτσες 9:30-11:35; Δηλαδή τελικά το FC4 μόνο γρήγορο δεν ήταν.. 

- Για τα FC5/6 των 23-24 μιλίων τι να πει κανείς πια, 2+ ώρες για Ύδρα και ~3,5 για Σπέτσες, και με τιμές που πουλούσε ο ανταγωνισμός σχεδόν στο μισό χρόνο (απλά σε διαφορετικές ώρες).

Γενικώς η εταιρεία δείχνει τελείως παρατημένη στο θέμα σχεδιασμού και στρατηγικής σε αυτή τη γραμμή. Είναι πιο πολύ λες και την έχουν ως back-up για όποια επιβατηγά πλοία δεν βρήκαν αλλού ρόλο (που πλέον είναι όλα τους τα FC, τη στιγμή που ο ξύπνιος Ηλιόπουλος με χειρότερα πλοία και ίδιας χωρητικότητας των FC3/4 κάνει χρυσές δουλειές στις Κυκλάδες). Τα δρομολόγια δεν έχουν αλλάξει καθόλου τα τελευταία 6-7 χρόνια (πέρα από κάποιες αλλαγές πλοίων), πχ τόσα χρόνια έχουν 2 καταμαράν (!) να φεύγουν από Σπέτσες και Ύδρα για Πειραιά με διαφορά μισής ώρας κάθε Κυριακή βράδυ και να κάνουν το ίδιο δρομολόγιο ακριβώς τη στιγμή που τις προηγούμενες 4,5 ώρες δεν προσφέρουν κάποιο άλλο δρομολόγιο, και τόσα χρόνια δεν έχει ασχοληθεί κάποιος να κάνει έναν εξορθολογισμό. Και ενώ κάθε χρόνο φέρνουν περισσότερα πλοία στη γραμμή όπως λες κι εσύ, είμαι σίγουρος πως κάθε χρόνο χάνουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της κίνησης από τον ανταγωνισμό που μεγαλώνει.

Με τόσα πλοία θα μπορούσαν να έχουν "προστατέψει" πολύ καλύτερα τη γραμμή. Πχ να βάλουν τον Πόρο ως προέκταση των αερο της Αγίας Μαρίνας, ώστε να πουλάνε πολύ πιο ανταγωνιστικούς χρόνους σε δύο δρομολόγια των άλλων νησιών. Αλλά όπως φαίνεται δεν είναι πάντα θέμα στόλου, είναι και θέμα στρατηγικής και δρομολογίων. Γι' αυτό λέω πως χρειάζονται και έξυπνα δρομολόγια πέρα απ'τα πλοία, αλλά μέχρι να ξυπνήσουν θα το έχουν χάσει το παιχνίδι. Κατ' εμέ τουλάχιστον.

Posted

Το να συνδέεται η Αίγινα με τα υπόλοιπα νησια του Σαρωνικού με ταχύπλοο είναι σίγουρα μια ανάγκη για τους νησιώτες.

Το Aero , είναι εξαιρετικό, υπερπολυτελές και άνετο για όλες τις ηλικίες. Για την Αίγινα είναι η εξαιρετική επιλογή.  Για τα άλλα νησιά είναι ομως , ειδικα τον χειμώνα? Νομίζω ότι τα δελφίνια άντεχαν πιο πολύ στο Νοτιά του Σαρωνικού...

Καλημέρα σας!

Posted

Magic 2: 50 λεπτά από τον Πειραιά στα πανέμορφα Μέθανα

Quote

Ο Δήμος Τροιζηνίας-Μεθάνων υποδέχεται με ενθουσιασμό τα ευχάριστα νέα για την έναρξη των δρομολογίων του ταχύπλοου Magic 2.

Από τον ερχόμενο Μάιο, οι επισκέπτες των Μεθάνων θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδεύουν γρήγορα και άνετα από τον Πειραιά, ενώ παράλληλα θα συνδεθούν ακτοπλοϊκά με τα νησιά Ύδρα και Σπέτσες, καθώς και με το Πορτοχέλι.

Η αίτηση της εταιρείας Magic Sea Ferries στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για την εκτέλεση καθημερινών δρομολογίων Πειραιάς - Μέθανα σε μόλις 50 λεπτά, αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη για την περιοχή. Το νεότευκτο ταχύπλοο, με δυναμικότητα 343 ατόμων, μήκος 42 μέτρων και ταχύτητα 39 κόμβων, αναμένεται να προσφέρει μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία.

Οι προσπάθειες της Δημοτικής Αρχής, με επικεφαλής τον Δήμαρχο κ. Τάσο Μούγιο, απέδωσαν καρπούς. Η συνεργασία με την εταιρεία Magic Sea Ferries και η επιμονή για την ένταξη των Μεθάνων στα δρομολόγια, έφεραν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.

Η περίοδος δρομολογίων έχει προσδιοριστεί από την 1η Μαΐου έως τις 31 Οκτωβρίου, καλύπτοντας ολόκληρη την τουριστική περίοδο.

Αυτή η νέα ακτοπλοϊκή σύνδεση αναμένεται να δώσει σημαντική ώθηση στην τουριστική ανάπτυξη των Μεθάνων. Η ευκολότερη πρόσβαση στη χερσόνησο, σε συνδυασμό με τη φυσική ομορφιά και τις πολλές τουριστικές επιλογές που προσφέρει, αναμένεται να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.

Ο Δήμος Τροιζηνίας-Μεθάνων εκφράζει τις ευχαριστίες του στην εταιρεία Magic Sea Ferries για την ανταπόκριση στις εκκλήσεις και την εμπιστοσύνη που έδειξε στην περιοχή.

Με την έναρξη των νέων δρομολογίων, τα Μέθανα ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία τους, υποδεχόμενοι με ανοιχτές αγκαλιές τους επισκέπτες από όλο τον κόσμο.

Σε δήλωση του ο Δήμαρχος Τάσος Μούγιος αναφέρει: "Με συνέπεια και επιμονή καταφέραμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις, για να ενταχθεί, στα υπό εκτέλεση δρομολόγια, το νεότευκτο ταχύπλοο της Magic Sea Ferries και ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία γι’ αυτό.
Η προσπάθεια δεν ολοκληρώθηκε και οφείλουμε να αναδείξουμε προς το αρμόδιο Υπουργείο τη σπουδαιότητα της καθημερινής σύνδεσης του Δήμου μας και συγκεκριμένα της Χερσονήσου Μεθάνων με τον Πειραιά.
Γίνεται σαφές και ξεκάθαρο πως από την αναφερόμενη σύνδεση, θα αποκομίσουμε μόνο οφέλη και αναμφίβολα αποτελεί ένα βήμα προς την ανάπτυξη του Δήμου μας και τη δημιουργία των απαραίτητων προϋποθέσεων για την τουριστική, και όχι μόνο, αναβάθμιση."

 

Posted (edited)
14 hours ago, HS_4 said:

Περα απο να χαμήλωνε λίγο τις τιμές τι άλλο να κάνει;

Γιατί, λίγο το χεις αυτό; Η τιμή εισιτηρίου είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες, αν όχι ο σημαντικότερος, τον οποίο αναλογίζεται ο επιβάτης πριν κλείσει το ταξίδι του. Ειδικά στην Ελλάδα, έχει μεγάλη σημασία. Περιθώρια μείωσης υπάρχουν. Δεν γίνεται το Flying Cat 5 των 24 κόμβων, να έχει την ίδια τιμή με τα Speed Cat 1 και Magic 1 των 30 (38 ευρώ δλδ, παίρνοντας ως παράδειγμα την Ύδρα). 

12 hours ago, hsw said:

και γι' αυτό μάλιστα έχουν ανακοινώσει εδώ και μήνες ότι προτίθενται να αγοράσουν μεγαλύτερα για να αντικαταστήσουν τα καταμαράν

Όταν (και αν) ναυπηγηθούν/αγοραστούν αυτά τα νέα ταχύπλοα, δεν είμαι σίγουρος πως θα πάρουν την θέση των νεότευκτων -ακόμα- Aero. Άλλα μικρά χρήζουν αντικατάστασης και κατά τη γνώμη μου δεν είναι τα Aero.

Edited by BS CHIOS
Posted
3 hours ago, BS CHIOS said:

Γιατί, λίγο το χεις αυτό; Η τιμή εισιτηρίου είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες, αν όχι ο σημαντικότερος, τον οποίο αναλογίζεται ο επιβάτης πριν κλείσει το ταξίδι του. Ειδικά στην Ελλάδα, έχει μεγάλη σημασία. Περιθώρια μείωσης υπάρχουν. Δεν γίνεται το Flying Cat 5 των 24 κόμβων, να έχει την ίδια τιμή με τα Speed Cat 1 και Magic 1 των 30 (38 ευρώ δλδ, παίρνοντας ως παράδειγμα την Ύδρα).

Ακριβώς. Και ειδικά στο Σαρωνικό που υπάρχει το αυτοκίνητο ως εναλλακτικός τρόπος μεταφοράς, πολλοί πλέον το προτιμούν οπότε ενώ υπάρχει ακόμα περισσότερη κίνηση δυνητικά, πολλοί δεν πλησιάζουν καν τα πλοία λόγω τιμών (και δρομολογίων). 

3 hours ago, BS CHIOS said:

Όταν (και αν) ναυπηγηθούν/αγοραστούν αυτά τα νέα ταχύπλοα, δεν είμαι σίγουρος πως θα πάρουν την θέση των νεότευκτων -ακόμα- Aero. Άλλα μικρά χρήζουν αντικατάστασης και κατά τη γνώμη μου δεν είναι τα Aero.

Σίγουρα. Όταν γράφω καταμαράν εννοώ τα FC, αλοίμονο αν τα αερο έχρηζαν αντικατάστασης μετά από 3-5 χρόνια. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι τα αερο εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τα Flyingcat οπότε δεν "μετράνε" τόσο πολύ για τα δρομολόγια Ύδρας-Σπετσών κλπ, μέχρι ένα (μαξ 2) δρομολόγιο την ημέρα κάνουν. Ακόμα και το βαθύ χειμώνα με την πεσμένη κίνηση δεν αρκούν στη θέση των FC.

Posted (edited)

Άνοιξε τα πλάνα της έως 31/3 η Attica, συγκεκριμένα μέχρι 28/2 παραμένουν ως έχουν : Flyingcat 5 στις 09:00 από Πειραιά για Πόρο - Ύδρα - Σπέτσες και επιστροφή και στις 17:00 ένα Aero για Πόρο  - Ύδρα - Ερμιονη - Σπέτσες - Πορτοχελι (διανυκτέρευση).

Το ενδιαφέρον όμως είναι πως από 1/3 ξεκινάει το Flyingcat 3 με δίπλα δρομολόγια, ουσιαστικά θα κάνει το πρωινό δρομολόγιο του Flyingcat 5 για Πόρο - Ύδρα - Σπέτσες αλλα στις 10:00 και οχι στις 09:00 ενώ θα κάνει και το απογευματινό του Aero αλλά στις 18:15 για Πόρο - Ύδρα - Ερμιονη - Σπέτσες - Πορτοχελι (διανυκτέρευση) και το Aero θα κάνει μεσημεριανό δρομολόγιο στις 13:00 για Πόρο - Ύδρα - Σπέτσες και επιστροφή.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Η Magic Sea Ferries σταματά στις 9 Δεκεμβρίου τα δρομολόγια προς Ύδρα και Σπέτσες, όπως έχει γραφτεί.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου, θα επιστρέψει στα δρομολόγια μέσα στο Φεβρουάριο.

 

On 11/4/2024 at 3:39 PM, kerkini said:

Στον αντίποδα, η HSW από το Δεκέμβριο κάνει ακόμα νωρίτερα την επιστροφή του μεσημεριανού και τελευταίου δρομολογίου από Σπέτσες προς Ύδρα - Πόρο - Πειραιά: 12:30 από Σπέτσες, 13:25 από Ύδρα και 14:15 από Πόρο. Μια επιλογή που δημιουργεί προβλήματα.

H HSW ανέκρουσε πρύμναν σχετικά με το μεσημεριανό δρομολόγιο επιστροφής και κρατάει το σύνηθες τα τελευταία χρόνια

Εκτός Κυριακής: 13:45 από Σπέτσες, 14:40 από Ύδρα, 15:30 από Πόρο
Κυριακές: 15:25 από Σπέτσες, 16:20 από Ύδρα, 17:10 από Πόρο

Posted

Και πολύ καλά έκανε η hsw. Ένα αξιοσημείωτο ποσοστό των επιβατών του χειμώνα είναι εκπαιδευτικοι , μαθητές και γονεις μαθητών που ταξιδεύουν από τα νησιά προς Πειραιά ιδιαίτερα τις Παρασκευές .  Το επταωρο σχολαει 14.10 και το εξαωρο 13.20 . Είναι δύσκολο να έχεις να προλάβεις πλοίο που φεύγει νωρίτερα από 13.45 !

Posted

Θα μπορούσε να μην έχει καν δημιουργήσει αναστάτωση. Έφαγε hate αλλά πιστεύω πως ο ανταγωνισμός που έρχεται από την Magic Sea Ferries πρέπει να έκανε "δουλειά".

Posted

Βγήκαν τα δρομολόγια της HSW για την επόμενη σεζόν. Αναμένουμε και αυτά των ανταγωνιστών.

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...