Panagia Ekatontapiliani Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Σε σημερινο δρομολογιο του το Νεφελη δεν επιασε ουτε διψηφιο νουμερο επιβατων... Δε χρειαζονται αλλα σχολια... Όταν τα πλοία της γραμμής του Σαρωνικού πιάνουν τριψήφιο αριθμό επιβατών είναι χαρούμενες οι εταιρείες τους (για τα σημερινά δεδομένα της γραμμής) Σήμερα Παρασκευή υπάρχουν 14 συμβατικά και 6 ταχύπλοα δρομολόγια για Αίγινα! Δεν είναι υπερβολή για τέτοια εποχή? Δε θα έπρεπε οι εταιρίες να κόψουν ορισμένα? Μα έχουν μειώσει δρομολόγια!! Ο Άγιος Νεκτάριος Αίγινας κάνει καθημερινες 2 δρομολόγια από 3. Το Φαίδρα κάθε Τρίτη & Πέμπτη κάνει 3 αντι για 4. Η HSW έχει αφαιρέσει το πρωινό δρομολόγιο της Δευτέρας και Τέταρτης από Πειραιά. Έτσι έχουμε περίπου κάθε μια ώρα συμβατικό πλοίο για την Αίγινα και κάθε μια ώρα δελφίνι
proud_ionian Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Δεν διαθέτω μαντικές ικανότητες για να γνωρίζω τους λόγους που οδήγησαν τον Αγαπητό στην πώληση, απλά μπορώ να παραθέσω κάποια γεγονότα:· Από όλη την διαδικασία (αγορά πλοίου, επισκευή, πώληση) δεν βγήκε χαμένος, αντιθέτως του προέκυψε ένα πολύ ικανοποιητικό κέρδος. · Από την αρχή δεν φαίνεται πως είχε σκοπό να αφήσει το πλοίο στο Σαρωνικό, γι αυτό άλλωστε είχε προσθέσει στο πλοίο και μικρό αριθμό καμπίνων. · Η γραμμή του Σαρωνικού δεν είναι τόσο κερδοφόρα, όσο πολλοί από εδώ μέσα πιστεύετε, ώστε να μπορεί να συντηρεί τόσα πλοία. Δυστυχώς για την εξυπηρέτηση των νησιών μας, βγήκε αληθινή η πρόβλεψη που είχα κάνει πριν από 1,5 μήνα στο θέμα “Δρομολόγια Σαρωνικού” Με τέτοιους ναύλους δεν συμφέρει κάποιον να δρομολογήσει πλοία στη γραμμή. Ήδη έφυγαν τα ιπτάμενα του Βασιλόπουλου και ο Κεραυνός, η ακινησία του Αγ. Νεκτάριος θα είναι φέτος μεγαλύτερη από άλλες χρονιές, ενώ από τα δύο νέα πλοία (Φοίβος και Αθηνά) βλέπω να μένει μόνο το ένα.Μακροπρόθεσμα δηλαδή, φαίνεται πως το αποτέλεσμα ενός τέτοιου πολέμου τιμών μπορεί να μην είναι ότι καλύτερο για τη σύνδεση των νησιών μας. με την αποχωρηση του φαιδρα και του αλεξανδρος απο το σαρωνικο, αλλα και με τη γενικοτερη μειωση πλοιων και δρομολογιων, ειναι επικαιρο αυτο που ειχε πει ο orestis πριν 5 χρονια
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2010 Posted December 10, 2010 Σήμερα το δρομολόγιο του Flying Dolphin από Πειραιά στις 08:00 για Ύδρα Σπέτσες Πόρτο Χέλι Ύδρα Σπέτσες Πόρο Πειραιά θα γίνει Πόρο Ύδρα Σπέτσες Ύδρα Πόρο Πειραιά ένεκα της ορκωμοσίας στο ΚΕ Πόρου. Επίσης το δρομολόγιο του Ποσειδών Ελλάς στις 10:15 από Πειραιά για Αίγινα Αγκίστρι, δεν προσεγγισε στο Αγκίστρι, μιας και το Νεφέλη είχε παραμονή στο Πόρο λόγω της ορκωμοσίας στο ΚΕ Πόρου. Έτσι το Αγκίστρι αυτή την εβδομάδα εμείνε χωρίς προσέγγιση συμβατικού πλοίου εκτός από Τρίτη -Πέμπτη και την Παρασκευή
kerkini Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 H HSW αρχικά ανακοίνωσε στα δρομολόγια για τα ταχύπλοα από 01/01-28/02 ότι θα έχει 4 καθημερινά για Ύδρα - Σπέτσες Μου έκανε εντύπωση το γεγονός, αφού είχαν κόψει το δρομολόγιο των 0800 από Πειραιά τα δύο τελευταία χρόνια Μετά προφανώς έκαναν διόρθωση, αλλά άφησαν το εξής: ΠΡΟΣΟΧΗ !!! ΣΑΒΒΑΤΟ 01-01-2011 : Το δρομολόγιο από Πειραιά 08.00 προς Ύδρα 09.10/09.15, Σπέτσες 09.45/09.50, Π.Χέλι 10.00/10.10, Σπέτσες 10.20/10.25, Ύδρα 10.55/11.00, Πόρο 11.30/11.35, Πειραία 12.35 θα παραμείνει ανεκτέλεστο
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 Σήμερα το δρομολόγιο από Πειραιά 17.00 προς Αίγινα, από Αίγινα 18.20 προς Πειραιά θα γίνει από Πειραιά 18.35 προς Αίγινα , από Αίγινα 19.50 προς Πειραιά. Ο λόγος είναι ότι το Ποσειδών Ελλάς θα κάνει δρομολόγιο καύσιμων και έτσι το δρομολόγιο θα το κάνει το Νεφέλη.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 25, 2010 Posted December 25, 2010 Χθες το Ποσειδών Ελλάς δε διανυκτέρευσε στο Πόρο, όπως κάνει κάθε Παρασκευή, το ίδιο θα συμβεί και τη παραμονή της πρωτοχρονιάς. Ο λόγος είναι ότι λόγω των εορτών η εταιρεία του αποφάσισε να έρθει ο Ποσειδών Ελλάς στο Πειραιά κατευθείαν από το Πόρο το βραδυ της Παρασκευης
Panagia Ekatontapiliani Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 Χθες το Νεφέλη έκανε ένα έκτακτο δρομολόγια για την Αίγινα στις 19:30. Ο λόγος ήταν ότι είχαν μείνει γύρω στα 50 ΙΧ και 4 ΦΓ στο Πειραιά που δεν είχαν χωρέσει στα προηγούμενα δρομολόγια. Οι επιβάτες έβαλαν τις φωνές στους υπευθύνους του πρακτορείου γιατί δεν είχαν περισσότερα δρομολόγια, τώρα που είχαν μείνει μονοπώλιο. Αλλά για μένα το θέμα ήταν ότι οι υπεύθυνοι της εταιρείας έκαναν λάθος επιλογή στα πλοία με τα δρομολόγια της παραμονής των Φώτων. Διότι τις 13:30 που έφυγε το Νεφέλη για Αίγινα Μέθανα Πόρο είχαν μόνο δυο δρομολόγια με το Ποσειδών Ελλάς στις 15:40 και στις 18:20 για Αίγινα, που το μικρό του γκαράζ φάνηκε πολύ λίγο για να απορροφήσει την αυξημένη κίνηση λογω της σημερινής αργίας των Φώτων. Εάν είχαν κάνει εναλλαγή των πλοίων δε θα συνέβαινε αυτό. Να προσθέσω ότι αυτήν την εβδομάδα έχουν αλλάξει τέσσερις φόρες τα δρομολόγια των πλοίων!!!
sg3 Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 (edited) και σημερα μονο ο ποσειδων και το νεφελη δουλευε.ο απολλων καθοταν στον πειραια τετοια μερα. τελικα βλεπουμε οτι η κατασταση στο σαρωνικο δεν παει και τοσο καλα Edited January 6, 2011 by sg3
Panagia Ekatontapiliani Posted January 11, 2011 Posted January 11, 2011 Πολύωρες αναμονές, ταλαιπωρία και ένταση στο λιμάνι της Αίγινας. Πηγή: Aeginaportal Σε αναμονές που έφτασαν σε περισσότερο από τρεις ώρες, υποχρεώθηκαν πολλοί κάτοχοι αυτοκινήτων προχθές τη Κυριακή στο κεντρικό λιμάνι της Αίγινας. Το δεύτερο σε επιβατική κίνηση λιμάνι της χώρας μας, αυτό της Αίγινας, εξυπηρετείται εδώ και αρκετό καιρό από δύο μόνο οχηματαγωγά πλοία. Το προφανές αποτέλεσμα είναι ότι οι δυνατότητες που έχουν αυτά τα δύο πλοία να εξυπηρετήσουν τα οχήματα των επιβατών, σε σχέση με την αυξημένη ζήτηση της ημέρας, να μην επαρκούν. Έτσι προχθές στο κεντρικό λιμάνι της Αίγινας δεν ήταν λίγοι οι οδηγοί φορτηγών και ιδιωτικής χρήσεων αυτοκινήτων, που δεν κατάφεραν να ταξιδέψουν υπομένοντας ουσιαστικά μία βασανιστική αναμονή. Το γεγονός επιβεβαίωσε η Λιμενική Αρχή Αίγινας, που κάνει προσπάθειες ώστε με δρομολόγιο προχθες το βράδυ οι επιβάτες που έχουν μείνει στο λιμάνι του νησιού να προωθηθούν στο λιμάνι του Πειραιά. Συχνές όμως είναι και οι αλλαγές των δρομολογίων, κάτι που κάνει επιτακτική την καθημερινή επικοινωνία με τα κατά τόπους πρακτορεία για την ακριβείς ώρα αναχώρησης. Το επιβατικό κοινό είναι αγανακτισμένο, γιατί παρά το γεγονός ότι καλείται πλέον να καταβάλει δέκα ευρώ για μια απλή διαδρομή δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί. Ο λόγος είναι ότι έμειναν μόλις δυο Ε/Γ-Ο/Γ στη γραμμή του Σαρωνικού, που είναι κάτι που πρώτη φορά συμβαίνει στη γραμμή!!!
sg3 Posted January 13, 2011 Posted January 13, 2011 (edited) ποτε θα κανει ετησια το ποσειδών ελλάς? (σιγουρα μετα το νεφελη) , αλλα αλλου θελω να καταληξω... οταν παει για ετησια το αγκιστρι πως θα εξυπηρετηθει χωρις συμβατικο? Edited January 13, 2011 by proud_ionian move
Panagia Ekatontapiliani Posted January 14, 2011 Posted January 14, 2011 Το Ποσειδών Ελλάς θα δέσει μετά το 3ημερο της Καθαρής Δευτέρας, έτσι το Αγκίστρι θα μείνει χωρίς συμβατικό από Πειραιά για όσο διαρκέσει η ετήσια του. Πιστεύω ότι θα υπάρξει μια ενδιάμεση λύση με καμία παντόφλα από τη Φανερωμένη ή από το Πόρο, που θα λειτουργεί με ανταπόκριση στην Αίγινα, όπως έγινε πριν δυο χρόνια που είχε δρομολογηθεί το Αμφιτρίτη.
enas chiotis Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Μπορεί καποιος να μου θυμίσει ποια ήταν η τελευταία επένδυση με πλοίο της hsw στη γραμμή, γιατί ανατρέχω πίσω και δεν μπορώ να βρω κάτι.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Από την ίδρυση της HSW (τότε Hellas Flying Dolphin) όταν εξαγόρασε όλα τα πλοία στη γραμμή του Σαρωνικού, δεν έχει προσθέσει κανένα νέο πλοίο είτε συμβατικό αλλά ούτε ταχύπλοο. Έτσι σχεδόν κάθε χρόνο μειώνει τον αριθμό των πλοίων της.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Ταξιδεύοντας από Αίγινα για Πειραιά εν έτει 2011! Στο άρθρο αναφέρει ότι είναι το Ποσειδών Ελλάς αλλά από τις εσωτερικές φωτογραφίες καταλαβαίνω ότι είναι το Απόλλων Ελλάς.
Hastaroth Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 (edited) Στο άρθρο πάντως γράφει ότι "είναι το ΑΠΟΛΛΩΝ" (σκέτο...). Πάντως η αλήθεια είναι πως τα συμβατικά τής γραμμής έχουν μειωθεί πάρα πολύ.Γιά την ακρίβεια,έχουν μείνει μόνο πέντε (ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ-ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ-ΝΕΦΕΛΗ τής HSW,ο ΦΟΙΒΟΣ τής NOVA και ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ).Και πλέον πρόκειται γιά οριακό αριθμό,αφού μόλις αρχίσουν οι ακινησίες αρχίζει και το -ώς μή ώφειλε- στριμωξίδι (που λογικά τέτοια εποχή δέν θα έπρεπε να υπάρχη καθ'ότι χειμώνας).... Edited January 16, 2011 by Hastaroth
Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Χθες μάλλον λόγω του μικρό προβλήματος του Ποσειδών Ελλάς το δρομολόγιο του Ποσειδών Ελλάς στις 19:20 για Αίγινα Μέθανα Πόρο έμεινε ανεκτέλεστο Υ.Γ: Προφανώς διόρθωσαν εκ των υστέρων το όνομα του πλοίου
sg3 Posted January 21, 2011 Posted January 21, 2011 πλεον το εισητηριο για αιγινα εχει παει στα 10Ε και απο τη hellenic και απο τη nova. για να δουμε την αλλη βδομαδα το αγ.νεκταριος αν εχει καποια αλλαγη (?)
kerkini Posted February 15, 2011 Posted February 15, 2011 Περικοπής δρομολογίων συνέχεια.. H HSW θα μείνει με 3 δρομολόγια ταχυπλόων καθημερινά (αντί για 4 που συνήθιζε) και μετά την 01/03. (Άσχετο, αλλά το μόνο μέρος όπου οι κάτοικοι του αγοράζουν περισσότερα αυτοκίνητα είναι η Ύδρα....)
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Προτάσεις στην Hellenic Seaways για ενίσχυση των δρομολογίων από τον Σπ. Σπυρίδωνα Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Σπυρίδων επεσήμανε μεταξύ άλλων την ανάγκη δρομολόγησης συμβατικών πλοίων για την Αίγινα μετά τις 6:25 μ.μ, ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες, την ανάγκη επανάληψης από την 1η Μαρτίου των τριών καθημερινών δρομολογίων συμβατικών πλοίων για την Αίγινα, τα Μέθανα και τον Πόρο, καθώς και τη χρησιμότητα της καθιέρωσης απογευματινού δρομολογίου από τον Πειραιά προς τα νησιά αυτά, κάθε Σάββατο.
proud_ionian Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 λιγο off-topic, αλλα ο σπσπ, περα απο περιφερειακος συμβουλος αντιπολιτευσης, εχει καποια αλλη ιδιοτητα;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 3, 2011 Posted March 3, 2011 Το σημερινό δρομολόγιο του Απόλλων Ελλάς από Πειραιά στις 15:30 για Αίγινα και επιστροφή στις 17:00 από Αίγινα για Πειραιά θα μείνει ανεκτέλεστο, επειδή το Απόλλων Ελλάς θα κάνει δρομολόγιο καύσιμων σήμερα. Ενώ το δρομολόγιο του Απόλλων Ελλάς στις 18:25 από Πειραιά για Αίγινα και επιστροφή στις 19:45 από Αίγινα για Πειραιά, θα γίνει από το Ποσειδών Ελλάς στις 19:00 από Πειραιά και στις 20:20 από Αίγινα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2011 Posted March 6, 2011 Το Ποσειδών Ελλάς προχθές δεν έκανε το δρομολόγιο στις 18:30 από Πειραιά για Αίγινα και επιστροφή στις 19:50 από Αίγινα, για να κάνει ένα δρομολόγιο καυσίμων. Επίσης τη Καθαρά Δευτέρα ακυρώθηκε το πρώτο δρομολόγιο του Ποσειδών Ελλάς στις 09:30 από Πειραιά για Αίγινα και επιστροφή στις 11:00 από Αίγινα, καθώς και το πέμπτο δρομολόγιο του Νεφέλη από το Πειραιά στις 21:20 και επιστροφή από την Αίγινα στις 22:50
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 Χθες το Νεφέλη δεν έκανε το δρομολόγιο στις 13:30 για Αίγινα Μέθανα Πόρο αλλά στις 13:00 για Αίγινα επειδή το Απόλλων Ελλάς έκανε ένα δρομολόγιο για καύσιμα. Έτσι τα δρομολόγια στις 15:30 για Αίγινα και στις 18:25 για Αίγινα Μέθανα Πόρο έγιναν από το Νεφέλη.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 Προς το παρών το Αγκίστρι έχει μένει χωρίς σύνδεση με συμβατικό πλοίο είτε από το Πειραιά είτε από την Αίγινα. Έτσι δε μπορεί κάποιος επιβάτης να πάει στο νησί με το όχημα του. Η μοναδική σύνδεση είναι τα τέσσερα δρομολόγια των δελφινιών από το Πειραιά και τα δρομολόγια του Αγκίστρι Εξπρές Ι από την Αίγινα. Ενώ είχαν γίνει προσπάθειες να μπει αμφίδρομη παντόφλα από τη Σαλαμίνα με αφετηρία από το Πειραιά (για λογαριασμό της HSW), υπήρχαν αντιδράσεις ομως από τις άλλες εταιρείες (NOVA-ANES). Απορώ γιατί δεν εφαρμόζουν τη λύση που είχε δοθεί πριν δυο χρόνια!! Με μια μικρή παντόφλα από την Αίγινα να δουλεύει σε ανταπόκριση κάποιων δρομολογίων της Αίγινας. Τέτοιες παντόφλες υπάρχουν αρκετές όπως στη γραμμή της Φανερωμένης ή του Πορου, για να δοθεί μια λύση, που θα συμφωνούν και όλες οι εταιρείες αλλά δεν θα μένει στην απομόνωση το Αγκίστρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Εάν τελικά επαληθευτούν οι πληροφορίες μου τελικά δε θα υπάρξει ούτε η λύση μιας μικρής παντόφλας ανάμεσα στην Αίγινα Αγκίστρι. Από τη στιγμή που δεν είναι διατεθειμένη η HSW να βάλει μια παντόφλα όπως έκανε πριν 2 χρόνια, εκτός εάν τη χρηματοδοτήσουν ο Δήμος Αίγινας & Αγκιστριού. Έτσι αυτή τη στιγμή η μεταφορά υλικών και αγαθών γίνεται με καΐκια ανάμεσα στην Αίγινα και Αγκίστρι!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now