proud_ionian Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Δέν το βάζουν στον Σαρωνικό λέω εγώ,να πηγαίνη και μέχρι τίς Σπέτσες που είναι εδώ και χρόνια άνευ συμβατικού; καλα πανε ΙΧ στις σπετσες, που εχουν αναγκη ενα ferry 270 ΙΧ?
Hastaroth Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 (edited) Το καλοκαίρι ναί,πάνε.Είχα βρεθεί στίς Σπέτσες τον Αύγουστο τού 2001 και γινόταν χαμός από ΙΧ-και τότε μάλιστα πήγαινε συμβατικό από Πειραιά (το ΑΡΤΕΜΙΣ και το ΝΕΦΕΛΗ,εναλλάξ),άπαξ ημερησίως. Αλλωστε δέν θα βγαίνουν στίς Σπέτσες και τα 270 ΙΧ-είναι επίσης τα Μέθανα και ο Πόρος (γιά την Αίγινα δέν το συζητώ,αφού καλύπτεται λίαν επαρκώς). Πλάκα-πλάκα,ένα δρομολόγιο Πειραιάς-Μέθανα-Πόρος-Σπέτσες (με πιθανή επέκταση πρός Πόρτο-Χέλι) δέν θα ήταν άσχημο.Πολύς κόσμος θέλει μέν να παίρνη το αυτοκίνητό του,αλλά βαρυέται να οδηγήση από την Αθήνα μέχρι τα Μέθανα,τον Γαλατά ή την Κόστα (και δέν ξέρω σε τί κατάσταση είναι και οι δρόμοι εκεί).Οπότε πηγαίνοντας μέχρι εκεί με το πλοίο θα μειώνεται και η οδική κυκλοφορία και η πιθανότητα ατυχημάτων. ΥΓ.Επί τή ευκαιρία,ο "Michel" κάνει δρομολόγια πρός Μέθανα;Ηθελα να πάω τίς προάλλες να δώ την έκθεση παραδοσιακών σκαφών (όχι γιά ν'αγοράσω παραδοσιακόν σκάφος πάντως),αλλά ήτο άφαντον το πλοιάριον.. Edited June 18, 2014 by Hastaroth
Panagia Ekatontapiliani Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Αυτο το γκαραζ ειναι υπερβολικα μεγαλο για τα δεδομενα της γραμμης και τα ΙΧ ουσιαστικα ειναι μονο στην Αιγινα. Στις Σπετσες το καλοκαιρι δεν επιτρεπονται ΙΧ παρα μονο ΔΚ. Ετυχε να δω το Αρτεμις που γυρναγε απο το Πορο Μεθανα Αιγινα τη Δευτερα του Αγιου Πνευματος, που ηταν το μοναδικο συμβατικο (με καλη ωρα αναχωρησης κιολας απο το Πορο στις 18:30) και το γκαραζ του δεν ειχε γεμισει, γιατι πηρε καμια 10 ΙΧ απο την Αιγινα και ειχε την δυνατοτητα να παρει 2-3 ακομα χαλαρα. Οποτε να ειχε γυρω στα 50 ΙΧ, οποτε δεν δικαιολογει η γραμμη τοσο μεγαλο γκαραζ κατω απο την Αιγινα
Hastaroth Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 (edited) Η Δευτέρα τού Αγίου Πνεύματος δέν είναι και τόσο αξιόπιστο κριτήριο,αφού 1.δέν είναι καθολική αργία,αφού ο ιδιωτικός τομέας δουλεύει και συνεπώς δέν έχει τριήμερο και 2.είναι ακόμη στην αρχή τού καλοκαιριού,ελάχιστοι είναι αυτοί που έχουν πάρει άδεια κι'ετσι είναι λογικό να μήν υπάρχη κίνηση. Ωστόσο σάν γραμμή θα ήταν βολικό να υπάρχη ένα συμβατικό πλοίο που να πηγαίνη "κατ'ευθείαν" Πόρο-Υδρα-Σπέτσες το καλοκαίρι,διότι έτσι θα ήταν εύκολο γιά περισσότερο κόσμο να κάνη μονοήμερη εκδρομή σ'αυτά τα νησιά.Θυμάμαι ότι όταν πήγαινα στον Πόρο τίς καλοκαιρινές Κυριακές,έπρεπε να ξυπνάω απ'τα χαράματα γιά να πάρω το πρώτο πλοίο στίς 7.40 (που ήταν αυτό που έφτανε μέχρι τον Πόρο) και έφτανα γύρω στίς 10.30-οπότε όλες οι καλές θέσεις στίς πλάζ ήταν πιασμένες απ'τους "ντόπιους" ΥΓ.Στίς Σπέτσες τα ΙΧ δέν επιτρέπονται μέσα στην "Χώρα" και στην περιοχή κοντά στο παλιό λιμάνι (στον δρόμο που συνδέει τίς δυό αυτές περιοχές κυκλοφορούν μόνο δίκυκλα και άμαξες),αλλά επιτρέπονται στο υπόλοιπο νησί.Οπότε μόλις φτάνει το πλοίο στο λιμάνι,τα ΙΧ βγαίνουν και φεύγουν δεξιά απ'την "Ντάπια".Είχα δεί αρκετά από δαύτα,κάποια μάλιστα παρκαρισμένα μπροστά απ'το ξενοδοχείο που είναι έξω απ'την πόλη,πρός το γήπεδο.Παλιά μάλιστα πρέπει να υπήρχε κι'ένα λεωφορειάκι που πήγαινε στα γύρω χωριά,άν θυμάμαι καλά. Edited June 18, 2014 by Hastaroth
polmyt Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Ενα συμβατικο μεγεθους ΑΡΤΕΜΙΣ να υπαρχει σαν εναλλακτικη λυση ,δεν δαιφωνω,αν και οποιος εχει παει Σπετσες προσφατα βλεπει τη διαφορα στην κινηση σε σχεση με το παρελθον.Αλλα ενα συμβατικο μεγεθους ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ απλα δεν βγαινει.Ασε που δεν ειμαι σιγουρος οτι τα βυθισματα του ειναι ενταξει για τα λιμανια Το ΜΙΧΑΗΛ που ρωτησες εχει σταματησει τα δρομολογια
Hastaroth Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Καλά,το Τάνι το ανέφερα πιό πολύ σάν υπόθεση "εργασίας",δέν ήξερα ότι έχει τόσο μεγάλο γκαράζ.Το να υπάρχη όμως ένα συμβατικό πλοίο που να φτάνη μέχρι τίς Σπέτσες-τουλάχιστον γιά τους καλοκαιρινούς μήνες και χωρίς να πιάνη στην Αίγινα-είναι μιά καλή λύση.Υπ'όψιν ότι το ΑΡΤΕΜΙΣ παλιά έπιανε και Σπέτσες (ώς ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2),είχα πάει μάλιστα δυό φορές εκεί μ'αυτό. Το ΜΙΧΑΗΛ γιατί σταμάτησε τα δρομολόγια;Μήπως είδαν οι πλοιοκτήτες του ότι το εγχείρημα δέν θα "φτούραγε";
papashark Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Η γραμμή του Αργο-Σαρωνικού έχει πολλά θέματα :1) Μεγάλη εποχικότητα2) Ανταγωνισμό διά ξηράς (η μόνη !!!)3) Μεγάλη πτώση (πχ ο Πόρος έχει απώλεια 50% της συνολικής κίνησης τα τελευταία χρόνια)4) Οι ώρες που θέλει ένα συμβατικό για να πάει στις Σπέτσες είναι ατελείωτες, ακόμα και αν δεν χάνει χρόνο σταματώντας στην Αίγινα. Πας πολύ πιο γρήγορα με το αυτοκίνητο.5) Το δε εισιτήριο του αυτοκινήτου είναι απαγορευτικό. (Με οικονομικό αυτοκίνητο, 2 άτομα πάνε στον Πόρο ποιο φθηνά με το ΙΧ τους από Επίδαυρο, παρά με το συμβατικό χωρίς το ΙΧ....)Το μόνο που έχει μεγάλη κίνηση και ο Πόρος, και οι Σπέτσες, είναι τα μηχανάκια.Αυτό που χρειάζεται η γραμμή είναι μικρό (άρα και ελαφρύ) φέρρυ με υψηλή ταχύτητα (17-19 κόμβους), και μικρή χωρητικότητα για τα μηχανάκια, ή κανένα ΙΧ αν θελήσει (πχ 10-12 ΙΧ).Μην ξεχνάμε ότι τον Χειμώνα ο Πόρος έχει και δεν έχει 2,500 κατοίκους και είναι 5' από την Πελοπόννησο με το τοπικό φέρρυ, ενώ ανάλογο πληθυσμό έχουν και οι Σπέτσες που ναι μεν είναι πιο μακριά από την Πελοπόννησο (1.5νμ), αλλά η απόσταση είναι σχεδόν η ίδια οδικός (160-170 ο Πόρος, 170-180 η Κόστα).Η εποχή των μεγάλων φέρρυ στην γραμμή έχει περάσει.Όποιος φέρει μικρό και λίγο πιο γρήγορο, μπορεί να δουλέψει.Ειδικά με την κοινοπραξία και τις αλλαγές στην νομοθεσία, είναι εφικτό και σήμερα
Petros P Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Συμφωνω σε ολα φιλε papashark και πιστευω πως ολοι πανω κατω... απλα μια απορια..Ποιος θα παει 17-19 οταν οσο εχω δει κανεις δεν παει πανω απο 15-16.... Για να τα πανε εκει..σημαινει πως δε τους συμφερει πιο πολυ... Κανενα ωραιο μικρο και οικονομικο δε πιστευω να υπαρχει...Ολα στα 17-19 θα "αγλεοριαζουν"
papashark Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 Δεν είναι τυχαίο ότι δεν υπάρχει κάτι.Δυστυχώς δεν υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια στις περισσότερες γραμμές, ούτε μακροπρόθεσμος σχεδιασμός, ενώ κάποιες φορές δεν υπάρχει σχεδιασμός καν.Στον Αργοσαρωνικό ήρθαν τα πλοία που περίσσεψαν από άλλες γραμμές, τα περισσότερα τεράστια ακόμα και για τις θερινές ανάγκες, παράδειγμα το υπέροχο Νεφέλη, που άλλο τέτοιο πλοίο ο τόπος μας δεν είχε ξαναδεί ! Παλιά όμως υπήρχε το δελφινάκι (http://www.shipfriends.gr/forum/topic/3432-%CF%80%CF%8C%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%BE%CF%80%CF%81%CE%AD%CF%82-%CE%B9%CE%BC%CE%BF-7413787/) που ήταν ιδανικό για την γραμμή, και σαν αυτό υπάρχουν ένα σωρό αλουμινένια (ελαφριά) που έχουν αρκετή ταχύτητα (λίγο κάτω από 20 κόμβους), χωρίς πολλά πετρέλαια. Όμως όταν ο εφοπλιστής έπαιρνε καράβι για να καλύψει την θερινή περίοδο (χωρίς να του μένουν πολύ επιβάτες απ' έξω και του φορτωθεί κανένας ανταγωνιστής), τον χειμώνα ζωριζόντουσαν, και τώρα που έπεσε και η θερινή κίνηση, μόνη λύση η επιστροφή στα μικρά !
Hastaroth Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι βαποράκια σάν τον "Αλέκο" (που πάει στην Σουβάλα και στην Αγ.Μαρίνα και παίρνει και μηχανάκια),το "Δέσποινα" (που τώρα λέγεται "Παναγία Σπηλιανή",δραστηριοποιείται στα Δωδεκάνησα και παίρνει και καμμιά 15ριά ΙΧ),το "Αντζελα" κλπ. θα δούλευαν καλά στον Σαρωνικό,χειμώνα-καλοκαίρι.Απλώς θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερα από ένα το καλοκαίρι γιά να καλύπτουν την γραμμή χωρίς χασούρες,ενώ τον χειμώνα θα δούλευαν εκ περιτροπής. Το Νεφέλη όντως ήταν μεγάλο πλοίο αλλά τα υπόλοιπα (ΑΡΤΕΜΙΣ,ΕΥΤΥΧΙΑ,ΑΠΟΛΛΩΝ,ΠΟΣΕΙΔΩΝ κλπ) ήταν καλά γιά την θερινή κίνηση.Γιά την χειμερινή κίνηση πιστεύω θα αρκούσε ένα πλοίο από αυτά,εκ περιτροπής. Η βελτίωση τής οδικής σύνδεσης μπορεί να πήρε κάποιο μερίδιο από τα πλοία,αλλά μήν ξεχνάτε ότι δέν έχει όλος ο κόσμος αυτοκίνητο και απ'αυτούς που έχουν,αρκετοί προτιμούν να το βάλουν στο γκαράζ ενός πλοίου και να ανέβουν μετά στο κατάστρωμα ν'απολαύσουν το ταξίδι......
kerkini Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 Η επιβίωση συμβατικού στην μετά Πόρον διαδρομή έχει γίνει κατά τη γνώμη μου δύσκολη για πολλούς λόγους: α. η βελτίωση της πρόσβασης στον Πόρο με την παράδοση του τμήματος Καλλονής - Επιδαύρου, β. η ταυτόχρονη μεγάλη αύξηση των τιμών στα ναύλα την ίδια περίοδο χρονικά γ. η μείωση του μεταφορικού έργου τα τελευταία χρόνια και κυρίως δ. η έλλειψη επιχειρηματικού σχεδιασμού της προκοπής στην HSW που κυριαρχεί στην περιοχή (εμπρός και πίσω από τις κάμερες), σε συνδυασμό με την πολεμική της συμπεριφορά στις όποιες προσπάθειες έγιναν κυρίως από το Λεφάκη με το Φοίβο Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τελευταία δρομολόγια που έγιναν με συμβατικό προς Ύδρα - Σπέτσες ήταν σε τελείως λάθος ώρες. Και η άποψή μου ήταν ότι έγιναν για να δικαιολογήσουν την οριστική διακοπή "αναίμακτα" λόγω έλλειψης μεταφορικού έργου. Υπήρχε φημολογία ότι θα δρομολογούνταν πλοίο φέτος το καλοκαίρι, από συμφωνίες που είχε κάνει πιθανός υποψήφιος για τις αυτοδιοικητικές εκλογές αλλά το project πήγε στράφι (αν υπήρξε όντως) μετά την απόσυρση της υποψηφιότητας.
Cruise Europa Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 (edited) ... Κανενα ωραιο μικρο και οικονομικο δε πιστευω να υπαρχει...Ολα στα 17-19 θα "αγλεοριαζουν" Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τελευταία δρομολόγια που έγιναν με συμβατικό προς Ύδρα - Σπέτσες ήταν σε τελείως λάθος ώρες. Εγώ πιστεύω ότι πλοία τύπου Dodekanisos express-pride θα δούλευαν στο Σαρωνικό, με σωστές ώρες δρομολογίων. Εξάλλου και όμορφα είναι και οικονομικά είναι κι εκμεταλλεύσιμα χειμώνα-καλοκαίρι. Edited June 19, 2014 by Cruise Europa
Blue Star Delos Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 Παρεμπιπτόντως, φέτος έχει μπει ένα επιπλέον δρομολόγιο στα ταχύπλοα της hsw στην υψηλή περίοδο ανάμεσα σε αυτά των 8:00 και 10:00. Ίσως εν όψει της δρομολόγησης του Speed Cat 1;;
Hastaroth Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 Εύγε στην HSW γιά το επιπλέον δρομολόγιο,αλλά δέν έχει όλος ο κόσμος τα λεφτά γιά να μετακινήται με ταχύπλοα.Οταν λοιπόν γιά να πάς μιά μονοήμερη στον Πόρο θές τουλάχιστον ένα 50ρικο-και απ'αυτό τα 30 είναι μόνο γιά τα εισιτήρια,πόσες τέτοιες μονοήμερες μπορείς να κάνης μέσα σ'ένα καλοκαίρι;
papashark Posted June 21, 2014 Posted June 21, 2014 Εγώ πιστεύω ότι πλοία τύπου Dodekanisos express-pride θα δούλευαν στο Σαρωνικό, με σωστές ώρες δρομολογίων. Εξάλλου και όμορφα είναι και οικονομικά είναι κι εκμεταλλεύσιμα χειμώνα-καλοκαίρι. Πράγματι. Τα συγκεκριμένα είναι πιστεύω από τα καλύτερα για τα νερά μας. Πάντα τα ζήλευα.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2014 Posted July 4, 2014 Λογω της βλαβης του Flying Cat 1 τα δρομολογια των υπολοιπων ταχυπλοων της HSW για το Σαρωνικο εχουν ανακατευτει αρκετα για να μπορεσουν να εξυπηρετηθουν οι επιβατες!! Μολις βγηκε η αρνητικη αποφαση για τη δρομολογηση του Speed Cat 1, ετυχε η βλαβη του Flying Cat 1. Ενω απο σημερα καθε Παρασκευη ο Αγιος Νεκταριος Αιγινας θα εκτελει και τεταρτο δρομολογιο προς Αιγινα στις 20:15. Ενω η κοινοπραξια θα εκτελει ακομα ενα δρομολογιο στις 19:15 προς Αιγινα, που τις δυο προηγουμενες εβδομαδες δεν γινοταν γιατι εκαναν συγχωνευση των δρομολογιων στις 19:15 & 19:40 σε ενα.
pathfinder Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Στο βραδινο της AFD σημερα δωρεαν χαμαμ -αλα Θεοφιλος. Βλάβη του κλιματισμού ή εξτρα παροχή? Θα δειξει υποθέτω.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 8, 2014 Posted August 8, 2014 Πάντως μού κάνει κι'εμένα εντύπωση ότι σταματάει τόσο νωρίς.Η γραμμή σίγουρα έχει κίνηση και μετά τίς 18/8,αφού θα επιστρέφη ο κόσμος απ'τίς διακοπές του.Πώς θα βγή το δρομολογιακό πρόγραμμα με ένα πλοίο λιγώτερο στην κοινοπραξία; Το προγραμμα της κοινοπραξιας εβγαινε και χωρις το Αρτεμις στη γραμμη, οπως ηταν και περυσι!! Περυσι υπηρχαν τεσσερα Ε/Γ-Ο/Γ πλοια στη γραμμη ενω φετος ηταν πεντε. Εξαλλου το προγραμμα της αρχικα να ειναι με 3 πλοια μετα τις 18/8!! Ουσιαστικες διαφορες ειναι οτι θα κοπει η διανυκτερευση στο Πορο την Κυριακη και δεν θα γινεται ενα δρομολογιο που εκανε την Παρασκευη το Αρτεμις στις 19:40!! Τα υπολοιπα πλοια ειχαν καποια μεγαλα κενα αναμεσα στα δρομολογια τους, οποτε θα καλυψουν το κενο του
papashark Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Προφητικό μάλλον το παραπάνω ποστ.Το Άρτεμις πωλήθηκε σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, ή απλά αποσύρεται για αυτά που λέει παραπάνω ο φίλος ?To κακό είναι ότι οι φήμες λένε και για πώληση και άλλου πλοίου από την HSW.http://www.neaepohi.gr/index.php/saronikos-news/aigina/antio-apo-to-artemis-.-poulithike-kai-bgainei-apo-ti-grammi.html
proud_ionian Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 μη μασας. και για τα δυο αναμασουν φημες που εχουν γραφτει εδω.
Hastaroth Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Τελικώς βλέπω να μένη στον Σαρωνικό μόνος του ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ να κάνη παιχνίδι και τότε θα μιλάμε γιά μονοπώλια.......
kerkini Posted October 3, 2014 Posted October 3, 2014 Μπαίνοντας στον Οκτώβριο η γραμμή Πειραιάς - Πόρος - Ύδρα κ.λ.π. υποεξυπηρετείται από την HSW. 4 δρομολόγια τις καθημερινές που συχνά αφήνουν κόσμο απέξω και μεγάλη απόσταση στα τελευταία της ημέρας: 08:00 - 10:00 - 14:00 και 19:10 !! Τα Σάββατα η τελευταία επιστροφή από τα νησιά είναι πιο νωρίς και από την ώρα που ήταν το χειμώνα.
Blue Star Delos Posted October 14, 2014 Posted October 14, 2014 Αναρτήθηκαν τα δρομολογια των ταχύπλοων της hsw στη γραμμή απο 1/11. Ειναι ίδια με περσινά. Βεβαια ειναι μέχρι 31/12. Να δούμε τι θα γίνει με το θέμα της 30ετιας των υδροπτερυγων αφού το 17 και το 18 τη συμπληρώνουν στο τέλος του χρόνου. http://www.hellenicseaways.gr/files/dromologia/2015/0111_3112sartax_gr.pdf
Panagia Ekatontapiliani Posted October 31, 2014 Posted October 31, 2014 Απο αυριο ξεκινανε τα χειμερινα δρομολογια στη γραμμη οποτε θα υπαρξει μεγαλη μειωση στα δρομολογια!! Πλεον θα εχει 4 δρομολογια με συμβατικα τις καθημερινες!! Δυο δρομολογια η κοινοπραξια 07:30 & 13:30 και δυο δρομολογια η ΑΝΕΣ στις 10:00 & 17:00. Τη Παρασκευη και Σαββατο θα ειναι 5 δρομολογια (3 η κοινοπραξια και 2 η ΑΝΕΣ) και τη Κυριακη θα ειναι 6 δρομολογια (3 η κοινοπραξια και 3 η ΑΝΕΣ)
papashark Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 suprise suprise !!!http://www.porosnews.gr/elections/%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%B1%CF%81%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B1%CF%80%CF%8C/ Σύμφωνα με ενημέρωση από το Δ.Λ.Τ. Πόρου, με Απόφαση ΥΝΑ α.π. 3314.1/179/14/31-10-2014 γνωστοποιήθηκε η δρομολόγηση νέου πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ «ΙΟΝΙΣ» Ν.Π. 8775 ΑΠΌ 1-11-2014 έως 31-10-2015. Τα δρομολόγια στην ουσία θα αρχίσουν από 14-2-2015 ως εξής: Α΄ΠΕΡΙΟΔΟΣ 14-2 έως 5-4, 16-4 έως 29-5 ΚΑΙ 31-8 έως 20-9-2015 και 21-9 έως 31-10-2015 ένα (1) δρομολόγιο κάθε Παρασκευή. Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ Από 30-5 έως 30-8 2015 ένα δρομολόγιο κάθε μέρα εκτός Κυριακής και Την Μ. Εβδομάδα από Μ Τρίτη έως Μ. Παρασκευή και από Δευτέρα έως Τετάρτη του Πάσχα ένα δρομολόγιο κάθε μέρα. Όλα τα δρομολόγια έχουν αναχώρηση από Πειραιά 07:30 και άφιξη Πόρο 09:45.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now