Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Προστέθηκαν νέα δρομολόγια από Πειραιά προς Πόρο & Μέθανα

Quote

Προστέθηκε δρομολόγιο στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των Δήμων Πόρου και Τροιζήνας-Μεθάνων, Δήμων που πλήττονται περισσότερο μετά το κλείσιμο της Λεωφόρου Επιδαύρου Καλλονής.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του αρμόδιου αντιπεριφερειάρχη πραγματοποιείται δρομολόγιο από Πειραιά προς τα δύο λιμάνια και κάθε Τετάρτη, ενώ έχει προστεθεί ένα ακόμη δρομολόγιο κάθε Παρασκευή και Κυριακή. Πρόσθετα θα υπάρχουν τροποποιήσεις δρομολογίων όποτε θα πραγματοποιούνται ορκωμοσίες στο ΚΕ Πόρος. Με αυτό τον τρόπο, αντιμετωπίζεται προσωρινά η επικοινωνία με τον Πειραιά, μέχρι να δοθεί και πάλι σε κυκλοφορία ο δρόμος.

Για το λόγο αυτό παρακαλούνται οι δήμοι Πόρου και Τροιζηνίας-Μεθάνων, καθώς και οι φορείς τους να ενημερώσουν τους πολίτες για την αύξηση των δρομολογίων, ώστε να τα χρησιμοποιούν διότι, όπως σημειώνεται «αν δεν γίνει χρήση του δρομολογίου της Τετάρτης αυτό εύλογα θα πάψει να πραγματοποιείται».

 

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Καλησπέρα σας !

Ήθελα να ρωτήσω με βάση την εμπειρία σας το εξής:

Τι πιθανότητες έχουμε, αρχές Μαρτίου,  συγκεκριμένα 11 Μαρτίου να έχει απαγορευτικό στον Σαρωνικό;

Σας ρωτάω γιατί θέλουμε να προγραμματίσουμε σχολική εκδρομή από τις Σπέτσες στον Πειραιά και πίσω πάλι Σπέτσες σε μια ημέρα. Την Δευτέρα 11 Μαρτιου .Έχουμε να πάμε στη Βουλή.  Είναι εφικτό αυτό να γίνει δια θαλάσσης;

Σας ευχαριστώ πάρα πολυ!

Posted

Είναι εφικτό να γίνει δια θαλάσσης αλλά υπάρχει και η επιλογή από την Κόστα και να έρθετε με πούλμαν από εκεί στην Αθήνα. Τώρα να προβλέψει κάποιος εάν θα έχει απογορευτικο εκείνη την ημερομηνία δεν το ξέρει κανείς. Η πιο κοντινή πρόβλεψη που μπορεί να έχεις για τον καιρό θα είναι μια εβδομάδα νωρίτερα.

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Η σαρονικ φερις είναι τραγική ειδικά από τοτε που έγιναν μονοπωλιο!

Έχω βγάλει εισητηριο το άλλο Σάββατο 11:45 για σουβαλα , ακυρωνουν το δρομολογιο γιατί τους επιασε να τα αλλαξουνε ολα( μάλλον κάποια βλάβη του Ποσειδώνα παιζει γιατί τον αφαιρεσανε από τα δρομολογια τους ενώ υπήρχε) και με στειλανε να φύγω 14:00 αντι για 11:45( το ανακάλυψα τυχαία στο web check in) ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ , ενώ έχουν και μειλ και τηλεφωνο μου( μάλλον θα μου λεγανε όταν έφτανα Στο λιμάνι να περιμένω 2 ωρες;)

Τους στέλνω εγώ μειλ τους παίρνω τηλέφωνα, να τους ζητήσω να φύγω κάποια παρόμοια ώρα με τις 11:45 που είχα κλείσει εισητηριο, καθώς δεν μπορώ να φύγω 2 ΕΠΕΙΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ στην αιγινα , και δεν μου απαντάνε!!!

Τι με συμβουλευεται να κανω;

Πρέπει να κινηθώ γρήγορα, γιατί είχα και αμαξι στην κρατηση και σχεδόν όλα είναι κοκκινα, άρα θα μου πουν ότι δεν έχει διαθεσιμοτητα να με βάλουν σε άλλο δρομολογιο είμαι σίγουρος!

Είναι συμπεριφορά αυτή της σαρονικ;

Κάνει καλό το μονοπωλιο;

  • 1 month later...
Posted (edited)

Τώρα που το FC5 δεν θα ανεβεί Σποραδες ,υπάρχει περίπτωση να μπει ως επιπλέον στη γραμμή ή να σκαντζαρει ένα εκ των  FC3/4 ; 

Edited by cyclades_shipping
Posted (edited)

Προς το παρόν τα FC 3,4,6 φαίνονται στις γραμμές του Σαρωνικού. Το πέντε δεν το βλέπω κάπου οπότε βλέπουμε 

Edited by polmyt
quote
  • 5 weeks later...
Posted

Έχουν ξεκινήσει οι προσεγγίσεις των Aero στην Αγία Μαρίνα, καθημερινά 10:40 από Πειραιά

  • 4 weeks later...
Posted

Άνοιξαν τα πλάνα του Magic 1 από 13/6 καθημερινά δυο δρομολόγια για Αγία Μαρίνα - Ύδρα ,στις 08:25 και 16:10 για Ύδρα κοστίζει 37€ το ατομικό (κατω από τον ανταγωνισμό) ενώ για Αγία Μαρίνα κοστίζει 19€ ,διάρκεια ταξιδιού : μιάμιση ώρα και μισή ώρα αντίστοιχα.

  • 2 weeks later...
Posted

Γνωρίζει κάποιος μέχρι πόσα μποφόρ μπορούν να ταξιδέψουν τα Aero και πότε μπαίνει κόφτης από το λιμενικό; 

Posted

Πάντως τα αερο ενώ ειναι υπεροχα εχουν μικρό πρωτόκολλο για καλοκαίρι και ειναι μεγαλο θέμα αυτό.

Posted

Με το υψος κυματος παει οχι με τα bf,συνηθως ο νοτιας εχει πιο ψηλα κυματα κ χοντρα κ δυσκολευει αρκετα το ταξιδι

Posted

Τα ταχύπλοα και ιδιαίτερα τα μικρά δεν υπάρχει στάνταρ σε πόσα μποφόρ πάνε και σε πόσα κόβονται . Έχουν εγχειρίδιο λειτουργίας διαδρομής και άδεια λειτουργίας ταχύπλοου σκάφους . Σε αυτά εμπεριέχονται τα ανεμολογικα στοιχεία των θαλάσσιων διαδρομών του δρομολογίου τους και βάση των λειτουργικών περιορισμών του πλοίου (ύψος κύματος ) επιτρέπεται η απαγορεύεται ο απόπλους .

Με λίγα λόγια πχ ένα μικρό ταχύπλοο σκάφος  μπορεί με νοτιά να κόβεται πχ στα 6 και με βοριά στα 7 αν το σημαντικό ύψος κύματος στη θαλάσσιας περιοχή που ταξιδεύει είναι μεγαλύτερο με νοτιά αντί με Βοριά . 

Στο σύνδεσμο που παραθέτω υπαρχει πίνακας ανεμολογικων  στοιχείων θαλάσσιων διαδρομών στο οποίο αναφέρεται το ύψος κύματος που επάγεται ανάλογα με την διεύθυνση και την ένταση του ανέμου καθε διαδρομής 

https://www.ynanp.gr/media/documents/2024/04/29/ANEMOLOGIKA_WEB_290424.xlsx

Posted
10 hours ago, pie said:

Το FC4 φέτος θα κάνει μόνο ένα δρομολόγιο; Ή θα κάνει τράμπα με το Fc3 ανάλογα με το κόσμο που θα έχει; 

Απ' ό,τι φαίνεται στο σύστημα κρατήσεων μέχρι στιγμής για όλο το καλοκαίρι το FC4 θα κάνει μόνο το πρωινό των 10:00 εκτός Κυριακής όπου θα κάνει τα συνηθισμένα (12:00 & 17:30) και Παρασκευής που θα κάνει διπλό (10:00 & 16:30). Τα παραδοσιακά δρομολόγια του FC4 (8:00 που έγινε φέτος 8:30 & 17:30) τα έχει αναλάβει το FC3. 

Με μια πρώτη ματιά στους κερδισμένους είναι η Ερμιόνη και το Πόρτο Χέλι καθώς θα εξυπηρετούνται πολύ γρηγορότερα με το FC4 των 36-37 μιλίων στο δρομολόγιο των 10:00 απ' ό,τι γινότανε μέχρι φέτος με το 5 & το 6. Επίσης μεγάλη η αύξηση χωρητικότητας στην πρωινή ζώνη με FC3 και FC4, αν λάβουμε υπόψιν και τα Speed Cat 1 και Magic 1 συν την αναβάθμιση με τα Aero μιλάμε για εκρηκτική ανάπτυξη στο Σαρωνικό! Και φυσικά περισσότερα δρομολόγια και περισσότερες θέσεις Παρασκευή & Κυριακή με τα δύο μεγάλα cats.

ΥΓ: με πρόλαβε ο @Panagia Ekatontapiliani

Posted (edited)

Μακαρι να δουλέψουν ολα γιατί + 3 δρομολόγια δεν τα λες και λίγα..

 

Ουσίαστικα η HSW αύξησε την χωρητικότητα της για Ύδρα κατά 217 θέσεις σε σχέση με πέρυσι ,λογικο για την αύξηση που έχει η γραμμή του Σαρωνικου χρόνο με τον χρόνο.

Έχουν προγραμματιστεί και κάποια πρωινα δρομολόγια για τα Flyingcat 5 & 6 για τα επόμενα δυο  ΣΚ 08:30 & 11:30 το επόμενο  πέρα από αυτα της Παρασκευής (16:30 & 19:30) ενώ το μεθεπόμενο (16:30 & 19:30) Παρασκευή ,Σάββατο (08:30 & 11:30) ενώ Κυριακή (16:30 & 19:30)

 

Αρχικά τα έκτακτα των Flyingcat 5 & 6 αφορούν και Αγκίστρι (Μύλοι) Δεύτερον σύγκρινα τις Παρασκευές 23/6/23 και 21/6/24 

23/6/23 ATTICA

08:30 : Flyingcat 4 : 438 επιβάτες 

10:00 : Flyingcat 5 : 339 επιβάτες 

13:00 : Aero : 150 επιβάτες 

16:30 : Aero : 150 επιβάτες 

17:30 : Flyingcat 4 : 438 επιβάτες 

19:30 : Flyingcat 5 : 339 επιβάτες 

ΣΥΝΟΛΟ : 1854 επιβάτες (6 δρομολόγια)

21/6/24 ATTICA 

08:30 : Flyingcat 3 : 342 επιβάτες 

10:00 : Flyingcat 4 : 438 επιβάτες

13:00 : Aero : 150 επιβατες

16:30 : Flyingcat 4 : 438 επιβάτες 

17:30 : Flyingcat 3 : 342 επιβατες

19:30 : Flyingcat 5 : 339 επιβάτες

ΣΥΝΟΛΟ : 2049 επιβάτες 

195 παραπάνω θέσεις δηλαδή.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Μα δεν είναι +3 δρομολόγια. +2 είναι και μόνο για Ύδρα (και Αίγινα), αυτά του Magic 1. Και η συνολική αύξηση χωρητικότητας ισχύει και πάλι μόνο για την Ύδρα, λόγω των δύο νέων δρομολογίων του Magic. Για Πόρο-Σπέτσες είναι ίδιο το capacity στην πρωινή ζώνη και μειωμένο συνολικά, αφού τα δύο δρομολόγια του 4 γίνονται ένα και το 3 έχει παρόμοια χωρητικότητα με τα 5-6.

 

Το +217 από πού προκύπτει; 

Τα έξτρα δρομολόγια είναι για την Αίγινα.

Όπως και τις προηγούμενες χρονιές απ'ότι καταλαβαίνω αντικαθιστούν τα αερο με fc όταν τα πρώτα είναι γεμάτα. 

Posted

Βλαβη φοιβου και τώρα βλάβη απολλωνα! Ειναι σοβαρή εταιρεια αυτη; χθες είχαμε το μοναδικό φαινόμενο με άλλο πλοιο να ταξιδευουν τα οχήματα με άλλο οι οδηγοί, λόγω της βλάβης του φοιβου! 

Το ότι είναι μονοπωλιο η σαρονικ, καθώς το νησος αιγινα φαίνεται αδύναμο να τους ανταγωνιστεί, θεωρω ότι έχει κάνει την εταιρεία, να μην την πολυνοιαζει κιολας σε τι κατάσταση εχει τα πλοια της, σου λέει ότι και αν κάνουμε με εμας θα ερθει ο κόσμος!

Posted

Οι βλάβες είναι και θέμα συγκυριών....δεν σημαίνει ότι μία εταιρεία δεν είναι σοβαρή επειδή δυο πλοία της παρουσίασαν προβλήματα.....έχει συμβεί και στις "καλύτερες οικογένειες".....το ότι ναύλωσε σε μία δύσκολη περίοδο αμφίπλωρο για να καλύψει εν μέρει την κίνηση, δείχνει αν μη τι άλλο καλά αντανακλαστικά....μη μηδενίζουμε τα πάντα....

Posted

Το πρόβλημα ειναι ότι δεν έτυχε αλλά επαναλαμβανεται συνέχεια, ο Φοίβος μόνο εχει πάθει βλάβη 4 φορές τον τελευταίο 1 χρονο, ο ποσειδωνας το ίδιο, ο απολλωνας 3 βλάβες μέσα στο 2024 μόνο! Σε όλες έτυχε η μήπως η εταιρεία παραμελεί τα πλοια της , λόγω έλλειψης ανταγωνισμου;

Posted

Η τελευταία βλάβη που έχει δηλωθεί στον Φοίβο ήταν το 2019 και μέσα στο χρόνο την προηγουμενη εβδομάδα ήταν η πρώτη.  Το Ποσειδών Ελλάς είχε μια βλάβη μέσα στο 2024, μιας και από το Σεπτέμβριο του 2023 ήταν δεμένο και εκτός δρομολογίων.

Posted

Το ότι δεν δηλώνονται οι βλάβες δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν, χαρακτηριστικά περυσι ήταν εκτός δρομολογιων 27 ιουνίου με 6 Ιουλίου , μεσολαβούσε σαββατοκυριακο, είχε φέρει τεράστια αναστάτωση βαζοντας πληρωματα αχαιου ποσειδωνα και απολλωνα να δουλευουν 18 ώρα για να το καλυψουν, και δεν το έμαθε και ποτε κανεις γιατί η εταιρεία τα μπαλωσε αγκαρευοντας αλλά πλοια! 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...