Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Δεν νομίζω ότι θέλουν να ενεργοποιήσουν τα Flying Dolphin XII (είναι στην Ασία με το όνομα Phucket Flying Dolphin II) και Flying Dolphin XIII (δεν υπήρχε ποτέ 13), απλώς ο συντάκτης της επιστολής έφαγε το V!!! Όποτε έννουν το Flying Dolphin 17 & Flying Dolphin 18, που πρέπει να περάσουν τις επιθεωρήσεις μετά τις αλλαγές στη νομοθεσία για το όριο ηλικίας.

Posted

@express skiathos Τυπογραφικό λάθος είναι μάλλον. XVII και XVIII είναι

Αυτό που δεν λέει η HSW είναι πως τα Υ/Γ είχαν περάσει το όριο ηλικίας και (χαριστικά; ) έπαιρναν παράταση. Επίσης δεν λέει γιατί πούλησαν το FC1 που κάλυπτε επικουρικά έστω τη γραμμή

Posted

εχουμε ολοι καταλαβει τι γινεται, αν ηθελαν ειχαν και τα Flying Cat 3 και 4, να αξιοποιησουν οποτε ουτε το Flying cat να παρουν απο Σποραδες ουτε τον Σαρωνικο να αφησουν χωρις καταμαραν...

Posted

Μα στο Σαρωνικό ήθελαν να αφήσουν το χειμώνα μόνο με τα δελφίνια!!! Αλλά από τη στιγμή που δεν έχουν τα δυο δελφίνια (17 & 18) αναγκαστικά έπρεπε να έχουν ένα Flying Cat στο Σαρωνικό. Κράτησαν το Flying Cat 6 μέχρι το τέλος του 2016 και τώρα έχουν το Flying Cat 5. Τα Flying Cat 3 & Flying Cat 4 είναι υπερβολή ακόμα και για το καλοκαίρι στη γραμμή.

Posted

ναι εταιρειεις ειναι και κοιταζουν το συμφερουν τους , τα flying cat 3 και 4 μονο με γκαζια λειτουργουν? δεν μπορουν και με μικροτερη ταχυτητα? η τεχνικα  μονο με 40+ ?

Posted

Δεν είναι μόνο τα καύσιμα. Είναι και η σύνθεση του πληρώματος
Προφανώς ήθελαν μόνο δελφίνια και πίστευαν ότι πάλι θα τα κατάφερναν χωρίς πολλά πολλά. Για αυτό ίσως και δεν έκαναν τίποτα στα δελφίνια. Οκ βγήκε αργά το ΠΔ για τις αλλαγές, αλλά δεν μπορεί, μια ενημέρωση θα μπορούσαν να την έχουν

Το FC3 δεν είναι υπερβολή για τη γραμμή. Καλός σχεδιασμός δρομολογίων απαιτείται για να εξυπηρετεί σωστά.

Το FC1 όμως μπορούσε να βοηθήσει επικουρικά μέχρι να λυθούν τα προβλήματα με τα δελφίνια.

Να μην ξεχνάμε ακόμα ότι ο στόλος των δελφινιών ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ποτέ!

Posted

Μα τι διαφορά έχει το FC1 με τα 5 και 6; Γιατί δεν νομίζω να υπήρχε περίπτωση να δούλευαν ταυτόχρονα στο Σαρωνικό 2 καταμαράν το χειμώνα!

Posted (edited)

Για το Σαρωνικό όμως δεν κάνει καμία διαφορά.. Ακόμα κι αν δεν είχαν πουλήσει το FC1 πάλι τα ίδια δρομολόγια θα ίσχυαν για το Σαρωνικό με την έλλειψη των δελφινιών, ίσως απλά με διαφορετικό καταμαράν (που δε νομίζω γιατί δε θεωρώ ότι το 5 έφυγε από τις Σποράδες επειδή χρειαζόταν στο Σαρωνικό..).

Edited by hsw
Posted

Ήταν το Flying Cat 6 στη γραμμή του Σαρωνικού και τώρα είναι δεμένο για την ακινησία του. Ενώ εάν δεν υπήρχε το θέμα με τα δελφίνια, το Flying Cat 6 θα ανέβαινε στις Σποράδες για να αντικαταστουσε το Flying Cat 5 για δύο μήνες (Νοέμβριο & Δεκέμβριο). Εάν υπήρχε το Flying Cat 1, θα ήταν αυτό στη γραμμή το χειμώνα. Αλλά από τη στιγμή που δεν υπάρχει στο στόλο της HSW δεν είναι θέμα συζήτησης!! Εάν δεν κατέβαζαν το Flying Cat 5, το Flying Dolphin 29 θα έκανε διπλό δρομολόγιο για Υδρα Σπέτσες και θα άφηναν τη γραμμή της Αίγινας!!

  • 2 weeks later...
Posted

Η Hellenic Seaways συνεχίζει μέχρι τις 20/02/17 με δυο δρομολόγια στη γραμμή Πόρο Ύδρα Ερμιόνη Σπέτσες Πόρτο Χέλι (πρωί το Flying Cat 5 και το απόγευμα το Flying Dolphin 29). Από τις 21/02/17 αυξάνει τα δρομολόγια σε τρία καθημερινός με την επιστροφή του Flying Dolphin 18. Το καλοκαίρι θα υπάρχει και δεύτερο Flying Cat στο Σαρωνικό πέρα από το Flying Cat 6.

Posted

To Πάσχα δεν θα έχει δεύτερο καταμαράν;
Το δεύτερο κατ θα είναι το FC3 ή κάποιο νέο στη γραμμή;

Posted

Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Είχε ακουστεί παλιότερα (δεν θυμάμαι αν γράφτηκε και εδώ αυτή τη στιγμή) για πιθανή αγορά νέου καταμαράν από την HSW, ώστε να απεμπλακεί το FC3 από το Σαρωνικό

Posted

Δε νομίζω να γίνει κάτι τέτοιο..ταχύπλοο υπήρχε(FC1) αλλά προτιμήθηκε να πουληθεί!

Posted

Αυτο το Αίγινα της Στελλα Μάρε Ν.Ε. που είναι υπο ναυπήγηση, να υποθέσουμε οτι ειναι "παντόφλα"?

Posted

Παντόφλα πρέπει να είναι. Εάν κρίνω από το όνομα της εταιρείας είναι η συνηθισμένη δήλωση από αυτή την εταιρεία κάθε χρόνο υπό ναυπηγηση πλοίο για τη γραμμή Ληξουρι Αργοστολι, αλλά φέτος άλλαξε γραμμή!!!

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Την Κυριακή 26/03, το Απόλλων Ελλάς θα πραγματοποιησει έκτακτο δρομολόγιο από Πειραιά προς Αίγινα 17.00 με επιστροφή από Αίγινα προς Πειραιά 19.00. Επίσης έγινε αλλαγή πλοίου από τη κοινοπραξία Σαρωνικού στην αναχώρηση 19.30 από Αίγινα την Κυριακή, η οποία θα εκτελεστεί απο το Φοίβος, λόγω αυξημένης κίνησης, αντί για το Απόλλων Ελλάς.

Posted

Η λύση ...στην εξίσωση  B) x = αποχώρηση Ιονίς + πλοίο που ψάχνει η εταιρεία του Οσιος Δαυίδ ποια είναι άραγε? Έχει ακουστεί κάτι?

Posted

Η λύση στην αποχώρηση του Ιονις είναι η φετινή δρομολόγηση του Απόλλων Ελλάς από τη κοινοπραξία του Σαρωνικού. Τώρα για το πλοίο που υποτίθεται ότι ψάχνει οι Γραμμές Ευβοϊκού νομίζω ότι θα είναι το ίδιο το Όσιος Δαυίδ αλλά με ναύλωση από την εταιρεία του κ. Κουλούρη!!!;):ph34r:

Posted (edited)

Το Ιονίς είχε 2 ζημιογόνες χρονιές στο Σαρωνικο. Φέτος που τα καύσιμα είναι αυξημένα κατά 50% και η ΚΠΣ δρομολογεί την καλοκαιρινή περίοδο ένα πλοίο περισσότερο σε σχέση με τα δύο προηγούμενα χρόνια, δεν νομίζω πως θα βρεθεί κάποιος που θα σκεφτεί σοβαρά τη δρομολόγηση του Ιονίς.

Edited by Orestis

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...