proud_ionian Posted June 24, 2023 Posted June 24, 2023 On 6/23/2023 at 9:50 PM, blue star myconos said: Πάντως έκανε χαλιά επιλογή να μην αγοράσει το San Valentin 3 πιστεύω θα είχε επιτυχία αν πήγαινε Σποράδες Καινούργιο είναι αυτό; Διαβάζαμε σεντόνια, για τους σαντορινιούς μετόχους που πήραν το πλοίο Έλλη, γι ανα εξυπηρετήσουν τη Μήλο και τη Σανορίνη, οι Σποράδες πως προέκυψαν;
Ferry Himuka Posted June 24, 2023 Posted June 24, 2023 Μια εταιρεία γύρω στο 2017-2018 ηθελε να πάρει το Νεφέλη από την Βενεζουέλα και να το βάλει Σποράδες... Επειδή είχε όνομα Sea Speed Lines πιστεύεται ότι έχει σχέση με αυτήν( η ότι είναι η ίδια) κάτι για το οποίο ούτε εγώ είμαι σίγουρος... Πάντως ήταν μέτοχος ένας από την Aqua Ferries
blue star myconos Posted June 26, 2023 Posted June 26, 2023 On 6/25/2023 at 1:38 AM, proud_ionian said: Καινούργιο είναι αυτό; Διαβάζαμε σεντόνια, για τους σαντορινιούς μετόχους που πήραν το πλοίο Έλλη, γι ανα εξυπηρετήσουν τη Μήλο και τη Σανορίνη, οι Σποράδες πως προέκυψαν; Το Σύνδεσα Με Αυτό Λόγο Του ίδιου Ονόματος Και Λόγο ότι η αγορά ναυάγησε Πιθανών να ήταν αυτή κατά 99%
nomikos Posted June 26, 2023 Posted June 26, 2023 (edited) Επί της ευκαιρίας ο ένας Σαντορινιός μέτοχος που λέγαμε και είχε αρκετές νταλίκες δικές του και είχε 5-6 σούπερ μάρκετ τα παράτησε φέτος και τα έδωσε σε άλλη αλυσίδα σούπερ μαρκετ πολύ γνωστή. Edited June 27, 2023 by proud_ionian quote
Metal maniac Posted July 1, 2023 Posted July 1, 2023 On 6/25/2023 at 1:46 AM, Ferry Himuka said: Μια εταιρεία γύρω στο 2017-2018 ηθελε να πάρει το Νεφέλη από την Βενεζουέλα και να το βάλει Σποράδες... Επειδή είχε όνομα Sea Speed Lines πιστεύεται ότι έχει σχέση με αυτήν( η ότι είναι η ίδια) κάτι για το οποίο ούτε εγώ είμαι σίγουρος... Πάντως ήταν μέτοχος ένας από την Aqua Ferries Η ίδια ήταν, στην αρχή θέλανε το Νεφέλη (για Σποράδες) αλλά μετά άλλαξαν τα πλάνα τους και αποφάσισαν να πάρουν το τότε Έλλη Τ λόγω του ότι έχει μεγάλο γκαράζ και παιρνει πολλές νταλίκες και να το δρομολογήσουν σε μια γραμμή με μεγάλη κινητικότητα σε νταλίκες(όπως και έγινε)έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες για τον μέτοχο τις Aqua Ferries.(Aqua Ferries και Sea Speed Ferries είχαν κοινά πράγματα)
blue star myconos Posted August 21, 2023 Posted August 21, 2023 (edited) Η Χειρότερη Επιλογή Δεν προτίμησαν Το Νεφέλη Και Πήραν το 8 χρόνια παροπλισμένο Με σπασμένο Μπλοκ Καθώς και ότι ζημιά είχε από τον παροπλισμό Θα υπήρχε τώρα αν είχαν το Νεφέλη Αλλά όπως λένε και στο χωριό μου οι βλακείες πληρώνονται Edited August 21, 2023 by Nick the Greek Quote
nomikos Posted August 21, 2023 Posted August 21, 2023 Για ετούτη την εταιρεία το ιδανικό βαπόρι άκουγε στο όνομα Βιτσεντζος Κορνάρος.Και σίγουρα τα λάθη πληρώνονται.
blue star myconos Posted August 21, 2023 Posted August 21, 2023 (edited) Κρίμα Το Καραβάκι Edited August 21, 2023 by Nick the Greek Quote
JTEDimandix Posted August 22, 2023 Posted August 22, 2023 Unpopular opinion: Η εταιρεία δεν ήταν 100% αναξιόπιστη, παρά την φήμη της. Το πρώτο δρομολόγιο που έκανε με το Olympus/Άγιος Γεώργιος ήταν Πειραιά-Ρέθυμνο μέσω κυκλάδων. Σε ένα σενάριο που πάλι έπαιρνε το Olympus, αλλά εάν μαζί με το σπασμένο block της μηχανής που-κατά πάσα πιθανότητα-επισκεύασε ξύλωνε το εσωτερικό κι έκανε καινούργιο α-λα Βενιζέλος και πήγαινε απ' ευθείας Ρέθυμνο χωρίς στάσεις όπως έκανε το 2012 επί Cretan μια χαρά θα στεκόταν. Αν θυμάστε η Cretan είχε σκαλώσει στην πρώτη βλάβη. Η SeaSpeed κατ' εμέ θα το είχε έτοιμο σε μία βδομάδα. Καλά, οι στούκοι ήταν ένα θέμα, αλλά και τα λιμάνια δεν βοηθούσαν. Αυτό το πλοίο δεν μπορεί εύκολα να κάνει standby, λόγω του ότι είναι μονοτίμονο, μπαταριστό και χωρίς φρένα με αποτέλεσμα να καθυστερεί παραπάνω από όσο θα έπρεπε. Στούκο στο Ρέθυμνο είχε και το Αρκάδι το 2000 (τον καιρό που έγινε η συγχώνευση Ρεθυμνιακής-ΑΝΕΚ) αλλά η αξιοπιστία του δεν επλήγη. (Το 2002 το αποχαιρέτησαν λες και ήταν ο Messi που μόλις αποσύρθηκε.) Μάλιστα, θα μπορούσε κάλλιστα να ειδωθεί και σαν πρόγονος του Αρκάδι. (Αν δεν κάνω λάθος και τα δύο ημερόπλοια ήταν στην Ιαπωνία). Και ο Covid έπαιξε ένα σημαντικό ρόλο, αλλά αν δεν ήταν ο Covid θα υπήρχε ακόμη. (Άραγε όταν έφυγε από το Ρέθυμνο, αφού ήταν επιδοτούμενη άγονη, πως δεν κυρήχθηκε έκπτωτη και πως δεν έγινε διαγωνισμός αντικατάστασης όπως έγινε στα Κύθηρα όταν έφυγε ο Κορνάρος; Και γιατί το ΣΑΣ ενέκρινε την απόφασή τους να φύγουν, ενώ ο Νομός έχει σοβαρό πρόβλημα;). Γελάστε αν θέλετε, αλλά στο Ρέθυμνο έτυχε καλής στίρηξης, έστω κι αν πολλοί φοβόντουσαν. Όταν ήρθε πρώτη μέρα περίμενε κόσμος στην Μαρίνα και ένας σκασμός νταλίκες για το πρώτο εμπορικό δρομολόγιο. Καταχείμωνο!! Αν πήγαινε απ' ευθείας θα το χρησιμοποιούσαν συστηματικά. Και μην ακούω ασυναρτησίες του τύπου "Στο Ηράκλειο έχει παλάτια", επίσης στο Ηράκλειο έχει το Κρήτη 2. Εγώ λέω τι είδα με τα μάτια μου, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
proud_ionian Posted August 22, 2023 Posted August 22, 2023 Ρέθυμνο Olympus Κορνάρος και τώρα Νεφέλη. Αυτά και άλλα πολλά στην τρίτη Σαιζόν του Σασμού. Η Seaspeed δεν απέτυχε γιατί ήταν αναξιόπιστη και δεν έριξαν ούτε ένα ευρώ στο πλοίο τους, αλλά γιατί δεν πήρε το Νεφέλη να το βάλει Ρέθυμνο, διπλωμένο με τον Κορνάρο. #otinane
lostromos Posted August 22, 2023 Posted August 22, 2023 5 hours ago, JTEDimandix said: (Άραγε όταν έφυγε από το Ρέθυμνο, αφού ήταν επιδοτούμενη άγονη, πως δεν κυρήχθηκε έκπτωτη και πως δεν έγινε διαγωνισμός αντικατάστασης όπως έγινε στα Κύθηρα όταν έφυγε ο Κορνάρος; Και γιατί το ΣΑΣ ενέκρινε την απόφασή τους να φύγουν, ενώ ο Νομός έχει σοβαρό πρόβλημα;). Πότε επιδοτήθηκε το Ρέθυμνο;
Panagia Ekatontapiliani Posted August 23, 2023 Posted August 23, 2023 Στη περίοδο του Κορωνοιου όπως σχεδόν όλα τα πλοία.
Aqua_blue Posted August 23, 2023 Posted August 23, 2023 (edited) Περσινά ξίνα σταφύλια Όπως έχει ξαναναφερθεί και αυτό !το μόνο σιγουρο είναι όχι για Ρέθυμνο,αλλά για Αγ.Κωνσταντινο - Σποράδες σε αντικατασταση του Μυρτιδιώτισσα το όποιο είχε ναυλωθει στο Λυκούδη. Edited August 23, 2023 by Aqua_blue
Nikos_Chania Posted February 11 Posted February 11 Στο προσκήνιο ξανά η εταιρεία, μετά το φιάσκο της άγονης της Κασοκαρπαθίας το 2022. Τότε, η εταιρεία κηρύχθηκε έκπτωτη από το Υπουργείο, όπως ορίζουν οι σχετικοί όροι της σύμβασης, με τις εγγυητικές να καταπίπτουν υπερ του δημοσίου. Σήμερα όμως, το ΥΕΝ έρχεται και ακυρώνει την τότε απόφαση και με νέα απόφαση αποφασίζει να την κυρήξει έκπτωτη με την διαφορά οτι οι εγγυητικές θα καταπέσουν υπερ δημοσίου στο 20% της αξίας τους! Δηλαδή 2,5 χρόνια τώρα δεν είχαν εισπραχθεί τα χρήματα από το Δημόσιο; Είχαν μπει στα ταμεία και τώρα το δημόσιο θα επιστρέψει το 80% στην SeaSpeedFerries; Τι μεσολάβησε και ο τωρινός ΥΕΝ κάνει σκόντο στην εν λόγω εταιρεία;
NOMIKOS LINES Posted February 11 Posted February 11 Φίλε Νίκο τι να πει κανείς για τις ημέρες αυτού του υπουργού….
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now