Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
40 minutes ago, Lord said:

Πληθαίνουν οι φήμες που θέλουν το πλοιο να παίρνει την άγονη της Κασοκαρπαθιας.

 

37 minutes ago, proud_ionian said:

solo ή μεσα απο τη μεγαλη οικογενεια:rolleyes: της seajets?

 

28 minutes ago, Lord said:

Είτε solo ειτε με σινιάλα Seajet, το πιο πιθανό είναι εμεσα η άμεσα να ειναι εμπλεκομενος ο Η.

αλλη μια εταιρια μυστηριο, απο αυτες που μας εχει συνηθισει διαχρονικα η ακτοπλοΐα μας.

το πλοιο της αρχισε να ετοιμαζεται οταν ηταν περαν πασης αμφιβολιας οτι το 2019 θα εχουμε κυβερνητικη μεταβολη, πηρε χαρτια και ξεκινησε να ταξιδευει λιγες εβδομαδες μετα την αλλαγη, χορτασε επιδοτησης λογω covid, οπως και αλλοι διαττοντες αστερες, χαρη στον φωτογραφικο τροπο που υπολογιζονταν οι covidoαποζημιωσεις και τωρα το βλεπουμε ετοιμο να μπει σε μια προσοδοφορα επιδοτουμενη γραμμη, την οποια εχει αλλος, αφου πρωτα περασε τη σαιζον περνοντας τον αφρο απο εταιριες που ειναι εδω ολον τον χρονο.

περιεργα πραγματα

  • 10 months later...
Posted

Αυτή είναι η απορία ολονων. ποιος είναι το πραγματικό αφεντικό και είναι η εταιρία συνέχεια στο χάδι.

Posted
7 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Γνωρίζει κανείς ποιοί έχουν την εταιρεία;;

Ο κύριος μέτοχος είναι από την Σαντορίνη, μόνο αυτό μπορώ να πω.

Posted (edited)

Ούτε μπροστινοί ούτε πισινοί, ψάξτε μόνοι σας

Edited by proud_ionian
quote
Posted
11 hours ago, The old said:

Ούτε μπροστινοί ούτε πισινοί, ψάξτε μόνοι σας

Eκείνο που θυμάμαι ότι κάποτε ήταν να φέρουν πίσω το πρώην ΝΕΦΕΛΗ,καμία σχέση με OLYMPUS δλδ κ ότι πέρσι είχαν στενή συνεργασία με τις μεταφορικές της Σαντορίνης.
Ήθελα να ήξερα τι βγάζουν από αυτή την ιστορία.Ανάστησαν ένα βαπόρι παλιό με σπασμένη μηχανή,γιά το οποίο το Αλιάγα φαινόταν μονόδρομος.
Ξεκίνησε πέρσι με τα γνωστά προβλήματα κ την "έκανε" νωρίς νωρίς τον Σεπτέμβριο
Ξεκινάει φέτος μέσα Ιουλίου σε μιά δύσκολη γραμμή με τα γνωστά παρατράγουδα κ δεν χρειάζεται να είσαι μάντης γιά το τι θα ακολουθήσει.

 

Posted

Ρυμουλκο το πηγε και το φερε στην συρο...ρυμουλκα το πηγαινοφερνουν στο λιμανι του πειραια...εξοδα εξοδα εξοδα μονιμα...αν μας διαβαζει κανενας απο την σι σπιντ πουληστε το να ησυχασει η παρτε κανενα αλλο...αληθεια οι προπελες απο ποτε να χουν να κανουν εστω και μια στροφη...

Posted

Ρυμουλκό το πήγαν στη Σύρο για δεξαμενισμό και στην επιστροφή και στις επισκευαστικες ζώνες γιατί δεν είχε ναυτολογιο, οπότε δεν ήταν επανδρωμένο με το απαιτούμενο πλήρωμα. Το πλοίο πραγματοποίησε το δοκιμαστικό του πριν έρθει στο λιμάνι του Πειραιά.

  • 7 months later...
  • 1 month later...
Posted
On 4/24/2023 at 6:34 PM, blue star myconos said:

Έχει κλείσει και η ιστοσελίδα της εταιρείας Να ζήσουμε να την θυμόμαστε 

Την παρουσιάζουν φήμες αγοραστή της ΑΝΕΣ… τι να πρωτοσχολιάσει καποιος 

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Δεν μου κάνει εντύπωση πολλά χρόνια ο ιδιοκτήτης της sea speed ferries συνεργάζεται με την ΑΝΕΣ

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Η συγκεκριμένη εταιρία δεν μπόρεσε να συντήρηση το πλοίο της και να πληρώσει τις υποχρεώσεις της και βγήκε το πλοίο στον πληστηριασμο, μπορεί να αγοράσει άλλη εταιρία; Ωστόσο νομίζω ότι εκτός αυτού η ΑΝΕΣ είναι εταιρία λαϊκής βάσης με πολλούς μετόχους μπορεί εύκολα να μεταβιβαστεί η να πωληθούν τα πλοία της; Επειδή δεν το γνωρίζω υπάρχει κάποιος που έχει περισσότερες γνώσεις επ εαυτού !!!

Posted
1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

O oποίος πως λέγεται;; Κάποτε  ήταν να φέρει πίσω το πρώην ΝΕΦΕΛΗ

Ναι όταν πούλησε το Μυρτιδιωτισσα ακουγόταν όταν θα έπαιρνε το Νεφέλη,τελικά αγόρασε το τότε Έλλη Τ.το όνομα στο είπε ο φίλος Annivas

Posted

H συνεργασία με πολλές εταιρείες υπάρχει στο θεμα των μπαρ των πλοίων που αν δεν κάνω λάθος είναι η κυρία ενασχόληση του κου Θ.Κ. 
απο την άλλη όσον αφορά το ΕΛΛΗ Τ αλλά και το μυρτιδιωτισσα πάντα είχε κάποιον συμπαίκτη 

Posted (edited)

Θα συμφωνήσω για τον συμπαίχτη, αλλά όσον αφορά την ενασχόληση του με πολλές εταιρείες δεν είχαι να κάνει μόνο για τα μπαρ

Edited by polmyt
quote
  • 1 month later...
Posted

Πάντως έκανε χαλιά επιλογή να μην αγοράσει το San Valentin 3 πιστεύω θα είχε επιτυχία αν πήγαινε Σποράδες όπως ακουγόταν με τις κατάλληλες εργασίες στο ξενοδοχειακό(δεν ξέρω αν ήταν καλό) Αλλά τα λεφτά που έδωσε για το Άγιος Γεώργιος Λόγω του παροπλισμού με τα ίδια λεφτά που έδωσε τώρα η εταιρεία θα υπήρχε (δική μου άποψη)

Posted

Συμφωνώ.Ήταν λάθος επιλογή πλοίου.Στη Σαντορίνη θα δούλευε πολύ καλά.

Μη ξεχνάμε πως η εταιρεία ξεκίνησε στα χρόνια του covid.

Posted

Το 2019 δεν ξεκίνησε; Επίσης από ότι έχω δει το ξενοδοχειακό του συγκεκριμένου πλοίου ήταν λίγο παλιακό 

Εκ πρώτης όψεως εξωτερικά η αλήθεια είναι ότι μου θύμιζε ψηλό καινούριο

Αλλά το εσωτερικό του ήταν άστα να πάνε (για εμένα)

Posted

Πάντως από ότι καταλαβαίνω η εταιρεία έκανε το λάθος και αγόρασε το συγκεκριμένο πλοίο λόγο του garage του τω ξενοδοχειακό του βέβαια υστερούσε μαζί με ότι άλλο δεν του επέτρεψε να ταξιδέψει πέρσι

Εντάξει θα μου πεις ότι ήταν και μακριά θα ήταν πολυέξοδο αλλά με τα ίδια λεφτά και λιγότερα θα υπήρχε η εταιρεία χωρίς να χρωστάει 

Το Νεφέλη Αν και μικρό θα μπορούσε να σταθεί κάπου

Αλλά και το ολυμπους αν είχαν γίνει εργασίες στο ξενοδοχειακό και στις εγκαταστάσεις θα πήγαινε καλά αλλά ποιο πολλά έξοδα άρα και ποιο πολύ οικονομία σε θέματα ταχύτητας 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...