proud_ionian Posted August 31, 2021 Posted August 31, 2021 40 minutes ago, Lord said: Πληθαίνουν οι φήμες που θέλουν το πλοιο να παίρνει την άγονη της Κασοκαρπαθιας. 37 minutes ago, proud_ionian said: solo ή μεσα απο τη μεγαλη οικογενεια της seajets? 28 minutes ago, Lord said: Είτε solo ειτε με σινιάλα Seajet, το πιο πιθανό είναι εμεσα η άμεσα να ειναι εμπλεκομενος ο Η. αλλη μια εταιρια μυστηριο, απο αυτες που μας εχει συνηθισει διαχρονικα η ακτοπλοΐα μας. το πλοιο της αρχισε να ετοιμαζεται οταν ηταν περαν πασης αμφιβολιας οτι το 2019 θα εχουμε κυβερνητικη μεταβολη, πηρε χαρτια και ξεκινησε να ταξιδευει λιγες εβδομαδες μετα την αλλαγη, χορτασε επιδοτησης λογω covid, οπως και αλλοι διαττοντες αστερες, χαρη στον φωτογραφικο τροπο που υπολογιζονταν οι covidoαποζημιωσεις και τωρα το βλεπουμε ετοιμο να μπει σε μια προσοδοφορα επιδοτουμενη γραμμη, την οποια εχει αλλος, αφου πρωτα περασε τη σαιζον περνοντας τον αφρο απο εταιριες που ειναι εδω ολον τον χρονο. περιεργα πραγματα
express adonis Posted July 13, 2022 Posted July 13, 2022 Εσοδα απο που εχει η σι σπιντ???και πληρωνει υπαλληλους και ντοκους??
proud_ionian Posted July 14, 2022 Posted July 14, 2022 Αυτή είναι η απορία ολονων. ποιος είναι το πραγματικό αφεντικό και είναι η εταιρία συνέχεια στο χάδι.
The old Posted July 14, 2022 Posted July 14, 2022 7 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Γνωρίζει κανείς ποιοί έχουν την εταιρεία;; Ο κύριος μέτοχος είναι από την Σαντορίνη, μόνο αυτό μπορώ να πω.
The old Posted July 14, 2022 Posted July 14, 2022 (edited) Ούτε μπροστινοί ούτε πισινοί, ψάξτε μόνοι σας Edited July 14, 2022 by proud_ionian quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 15, 2022 Posted July 15, 2022 11 hours ago, The old said: Ούτε μπροστινοί ούτε πισινοί, ψάξτε μόνοι σας Eκείνο που θυμάμαι ότι κάποτε ήταν να φέρουν πίσω το πρώην ΝΕΦΕΛΗ,καμία σχέση με OLYMPUS δλδ κ ότι πέρσι είχαν στενή συνεργασία με τις μεταφορικές της Σαντορίνης. Ήθελα να ήξερα τι βγάζουν από αυτή την ιστορία.Ανάστησαν ένα βαπόρι παλιό με σπασμένη μηχανή,γιά το οποίο το Αλιάγα φαινόταν μονόδρομος. Ξεκίνησε πέρσι με τα γνωστά προβλήματα κ την "έκανε" νωρίς νωρίς τον Σεπτέμβριο Ξεκινάει φέτος μέσα Ιουλίου σε μιά δύσκολη γραμμή με τα γνωστά παρατράγουδα κ δεν χρειάζεται να είσαι μάντης γιά το τι θα ακολουθήσει.
express adonis Posted July 18, 2022 Posted July 18, 2022 Ρυμουλκο το πηγε και το φερε στην συρο...ρυμουλκα το πηγαινοφερνουν στο λιμανι του πειραια...εξοδα εξοδα εξοδα μονιμα...αν μας διαβαζει κανενας απο την σι σπιντ πουληστε το να ησυχασει η παρτε κανενα αλλο...αληθεια οι προπελες απο ποτε να χουν να κανουν εστω και μια στροφη...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 18, 2022 Posted July 18, 2022 Ρυμουλκό το πήγαν στη Σύρο για δεξαμενισμό και στην επιστροφή και στις επισκευαστικες ζώνες γιατί δεν είχε ναυτολογιο, οπότε δεν ήταν επανδρωμένο με το απαιτούμενο πλήρωμα. Το πλοίο πραγματοποίησε το δοκιμαστικό του πριν έρθει στο λιμάνι του Πειραιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Απομακρύνθηκε το εκδοτήριο των εισιτηρίων της Seaspeed Ferries από τη πύλη Ε4 στο λιμάνι του Πειραιά.
blue star myconos Posted April 24, 2023 Posted April 24, 2023 Έχει κλείσει και η ιστοσελίδα της εταιρείας Να ζήσουμε να την θυμόμαστε
wysiwid Posted April 30, 2023 Posted April 30, 2023 On 4/24/2023 at 6:34 PM, blue star myconos said: Έχει κλείσει και η ιστοσελίδα της εταιρείας Να ζήσουμε να την θυμόμαστε Την παρουσιάζουν φήμες αγοραστή της ΑΝΕΣ… τι να πρωτοσχολιάσει καποιος
Metal maniac Posted May 10, 2023 Posted May 10, 2023 (edited) Δεν μου κάνει εντύπωση πολλά χρόνια ο ιδιοκτήτης της sea speed ferries συνεργάζεται με την ΑΝΕΣ Edited May 10, 2023 by Nick the Greek Quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 10, 2023 Posted May 10, 2023 (edited) O oποίος πως λέγεται;; Κάποτε ήταν να φέρει πίσω το πρώην ΝΕΦΕΛΗ Edited May 10, 2023 by polmyt quote
Takisg Posted May 10, 2023 Posted May 10, 2023 Η συγκεκριμένη εταιρία δεν μπόρεσε να συντήρηση το πλοίο της και να πληρώσει τις υποχρεώσεις της και βγήκε το πλοίο στον πληστηριασμο, μπορεί να αγοράσει άλλη εταιρία; Ωστόσο νομίζω ότι εκτός αυτού η ΑΝΕΣ είναι εταιρία λαϊκής βάσης με πολλούς μετόχους μπορεί εύκολα να μεταβιβαστεί η να πωληθούν τα πλοία της; Επειδή δεν το γνωρίζω υπάρχει κάποιος που έχει περισσότερες γνώσεις επ εαυτού !!!
Metal maniac Posted May 10, 2023 Posted May 10, 2023 1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: O oποίος πως λέγεται;; Κάποτε ήταν να φέρει πίσω το πρώην ΝΕΦΕΛΗ Ναι όταν πούλησε το Μυρτιδιωτισσα ακουγόταν όταν θα έπαιρνε το Νεφέλη,τελικά αγόρασε το τότε Έλλη Τ.το όνομα στο είπε ο φίλος Annivas
Petros P Posted May 10, 2023 Posted May 10, 2023 H συνεργασία με πολλές εταιρείες υπάρχει στο θεμα των μπαρ των πλοίων που αν δεν κάνω λάθος είναι η κυρία ενασχόληση του κου Θ.Κ. απο την άλλη όσον αφορά το ΕΛΛΗ Τ αλλά και το μυρτιδιωτισσα πάντα είχε κάποιον συμπαίκτη
Metal maniac Posted May 10, 2023 Posted May 10, 2023 (edited) Θα συμφωνήσω για τον συμπαίχτη, αλλά όσον αφορά την ενασχόληση του με πολλές εταιρείες δεν είχαι να κάνει μόνο για τα μπαρ Edited May 11, 2023 by polmyt quote
blue star myconos Posted June 23, 2023 Posted June 23, 2023 Πάντως έκανε χαλιά επιλογή να μην αγοράσει το San Valentin 3 πιστεύω θα είχε επιτυχία αν πήγαινε Σποράδες όπως ακουγόταν με τις κατάλληλες εργασίες στο ξενοδοχειακό(δεν ξέρω αν ήταν καλό) Αλλά τα λεφτά που έδωσε για το Άγιος Γεώργιος Λόγω του παροπλισμού με τα ίδια λεφτά που έδωσε τώρα η εταιρεία θα υπήρχε (δική μου άποψη)
nomikos Posted June 23, 2023 Posted June 23, 2023 Συμφωνώ.Ήταν λάθος επιλογή πλοίου.Στη Σαντορίνη θα δούλευε πολύ καλά. Μη ξεχνάμε πως η εταιρεία ξεκίνησε στα χρόνια του covid.
blue star myconos Posted June 23, 2023 Posted June 23, 2023 Το 2019 δεν ξεκίνησε; Επίσης από ότι έχω δει το ξενοδοχειακό του συγκεκριμένου πλοίου ήταν λίγο παλιακό Εκ πρώτης όψεως εξωτερικά η αλήθεια είναι ότι μου θύμιζε ψηλό καινούριο Αλλά το εσωτερικό του ήταν άστα να πάνε (για εμένα)
blue star myconos Posted June 24, 2023 Posted June 24, 2023 Πάντως από ότι καταλαβαίνω η εταιρεία έκανε το λάθος και αγόρασε το συγκεκριμένο πλοίο λόγο του garage του τω ξενοδοχειακό του βέβαια υστερούσε μαζί με ότι άλλο δεν του επέτρεψε να ταξιδέψει πέρσι Εντάξει θα μου πεις ότι ήταν και μακριά θα ήταν πολυέξοδο αλλά με τα ίδια λεφτά και λιγότερα θα υπήρχε η εταιρεία χωρίς να χρωστάει Το Νεφέλη Αν και μικρό θα μπορούσε να σταθεί κάπου Αλλά και το ολυμπους αν είχαν γίνει εργασίες στο ξενοδοχειακό και στις εγκαταστάσεις θα πήγαινε καλά αλλά ποιο πολλά έξοδα άρα και ποιο πολύ οικονομία σε θέματα ταχύτητας
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now