MILTIADIS Posted July 2, 2019 Posted July 2, 2019 Ανοιξε και το site της εταιρειας.Δρομολογια δεν εχουν περαστει ακομα.Στην ενοτητα με τις προσφορες περα απο τις κλασσικες σε παιδια,φοιτητες,ανεργους κλπ δινουν και το 3+1 δωρεαν σε 4κλινη που εχουν και οι ανταγωνιστες για Κρητη,εκπτωση στους ανω των 60 ετων οπως οι Μινωικες απλα εδω δεν διευκρινιζεται το ποσοστο της εκπτωσης,20% στα εισιτηρια επιστροφης μονο για Ρεθυμνο καθως επισης και 30% εκπτωση σε οπλιτες με προορισμο το Ρεθυμνο.
Nikos_Chania Posted July 7, 2019 Posted July 7, 2019 Στο site δεν υπάρχουν ούτε δρομολόγια ούτε τιμές. Αλλά και στο Ρέθυμνο σήμερα δεν υπήρχε ούτε δείγμα της δρομολόγησης του πλοίου, ούτε και και κάποια κινητικότητα για κιόσκι-εκδοτήρια.
MILTIADIS Posted July 10, 2019 Author Posted July 10, 2019 Την πρακτορευση του πλοιου θα την εχει το πρακτορειο Δανδουλακη το οποιο πρακτορευε και τη Golden Star στη συντομη παρουσια της στο Ρεθυμνο.
Nikos_Chania Posted August 1, 2019 Posted August 1, 2019 Η εταιρεία είχε βγάλει μία ανακοίνωση για την ακύρωση του δρομολογίου της Δευτέρας δίνοντας ως αιτία οτι τα γραφεία των ασφαλιστών στο Λονδίνο ήταν....κλειστά. Για την ιστορία να αφήσω εδώ οτι το Λονδίνο είναι 2 ώρες πίσω από την Αθήνα. Επίσης αναφέρει ότι οι 2 επιβάτες, τα 2 ΙΧ και το 1 δίκυκλο προωθήθηκαν με πολυτελή πλοία στον προορισμό τους. epityxhs_oloklhrwsh_epithewrhsewn.pdf
Mad Pax Posted August 1, 2019 Posted August 1, 2019 Ενα άνθρωπο να συντάξει ένα pdf με σωστή γραμματοσειρά εν έτη 2019 δεν έχουν; Το "πολυτελή" πλοία μου άρεσε...σίγουρα είναι επιχειρηματίες της θάλασσας αυτοί;
MILTIADIS Posted December 29, 2019 Author Posted December 29, 2019 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ Ε/Γ-Ο/Γ OLYMPUS σημ. Κύπρου ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΛΟΓΩ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ Quote ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Πειραιάς, 29 Δεκεμβρίου 2019 ΘΕΜΑ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ Ε/Γ-Ο/Γ OLYMPUS σημ. Κύπρου ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΛΟΓΩ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ Σας γνωρίζουμε ότι λόγω των πολύ δυσμενών καιρικών συνθηκών , δυσμενέστερων του δελτίου πρόγνωσης, το Ε/Γ-Ο/Γ OLYMPUS θα παραμείνει στο λιμένα Ρεθύμνου μη δυνάμενο να εκτελέσει το σημερινό εγκεκριμένο του δρομολόγιο. Με νεώτερο δελτίο τύπου θα επανέλθουμε ως προς τη συνέχιση του δρομολογίου από Ρέθυμνο για Θήρα –Μήλο – Πειραιά. Οι επιβάτες θα ενημερωθούν με μέριμνα της εταιρείας μας. Ευχαριστούμε για την προσοχή σας.
MILTIADIS Posted January 1, 2020 Author Posted January 1, 2020 Να πουμε κ ενα μπραβο στην εταιρεια που σαν δωρο στους επιβατες που ταξιδευαν χθες με το πλοιο κατα το ταξιδι του ποδαρικου στο μεγαλο λιμανι προσεφερε απο ενα δωρεαν εισιτηριο ιδιας θεσης σε καθε επιβατη.
Nikos_Chania Posted January 1, 2020 Posted January 1, 2020 Να το πουμε κι αυτο. Ευχης εργο το ποδαρικό. Ο κόσμος άκουσε το βαπορι και είναι ενα καλό επικοιωνιακό μαρκετιν για να αυξησει τα μερίδιά του.
togias_k Posted May 17, 2020 Posted May 17, 2020 https://www.facebook.com/groups/273232133659092/permalink/318474102468228/
togias_k Posted June 6, 2020 Posted June 6, 2020 2 hours ago, steward said: Είπαμε.Το βαπόρι πρέπει να φύγει γρήγορα από το Ρέθυμνο.Καλυτερη γραμμή είναι Ηρακλειο-Θεσσαλονικη με ενδιάμεσους σταθμούς Κυκλάδες και Σποράδες. Δεν θα το έλεγα για το Olympus...παίρνει σε κάθε λιμάνι 10 λεπτά η μανούβρα και κόβει από μακριά ταχύτητα.Για το πλοίο όντως η Ιταλία κάνει που όλα τα λιμάνια έχουν άπλα
steward Posted June 7, 2020 Posted June 7, 2020 (edited) Από Δυρράχιο δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να ανταγωνιστεί Grandi Navi Veloci,Adria Ferries,Ventouris Ferries.Απο Ηγουμενίτσα μπορεί να ανταγωνιστεί Grimaldi και Européen Sea Ways?Ίσως μπορεί να χρησιμοποιησει σαν δεύτερη επιλογή τις γραμμές της Ιταλίας. Edited June 7, 2020 by Nick the Greek Quote
kretanraki Posted July 9, 2020 Posted July 9, 2020 Ξέρει κάποιος τιμές εισητηριων;; Θέλω να ρισκάρω να εμπιστεύτω την επιστροφή με Ημερήσιο από το Ρέθυμνο για Πειραιά. Το side κολλάει δεν σου γράφει τα ονόματα των επιβατών και μετά δεν σου δινει Τιμή. Κρίμα πολύ κρίμα
cptmimis Posted July 9, 2020 Posted July 9, 2020 (edited) Στην οικονομική θέση 35.50 Edited July 9, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Nick the Greek Posted August 15, 2020 Posted August 15, 2020 10 hours ago, Villandry said: Η ιδέα για διαφορετικούς προορισμούς στα δρομολόγια του Ολύμπου με βάση τα κενά στο πλάνο της Αττικα είναι πολύ σωστή, μία δρομολόγηση σε Πάρο, Νάξο σε συνδυασμό με Σαντορίνη (αλά Νήσος Σάμος) ή με Ικαρία, Σάμο (εκεί βέβαια με τους καιρούς το φοβάμαι στα λιμάνια, θα χρειάζεται άτομο στα χειριστήρια με πείρα τόσο σε τέτοια λιμάνια όσο και σε τέτοια πλοία). Πιστεύω και στις δύο γραμμές θα είχε θετικό πρόσημο, υπάρχει κίνηση, ιδίως σε φορτηγά απ'ότι γράφεται εδώ, Σαμιωτικα πάνε στον προορισμό τους διαμέσου Χίου. Κάτι τέτοιο έχω κι εγώ στο μυαλό μου. Το πλοίο έχει κλείσει πια ένα χρόνο δρομολογίων(με μεγάλες διακοπές βέβαια) αλλά είναι νομίζω προφανές πως το Ρέθυμνο δεν του παρέχει τη στήριξη που θέλει ώστε να δικαιολογείται η προσέγγιση, ενώ στη Μήλο αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό από το Πρέβελης τις Δευτέρες και τις Παρασκευές. Η προίκα του πλοίου είναι η σταθερή κίνηση των 20-25 νταλικών της Σαντορίνης και θα πρέπει να σκεφτούν κάτι άλλο για να γεμίσει περισσότερο το γκαράζ και τα σαλόνια. Βλέποντας πόσα έκτακτα δρομολόγια για Πάρο και Νάξο(αλλά και Σύρο) έκανε η Μπλού Στάρ φέτος το καλοκαίρι, είναι προφανές πως υπάρχει καλή κίνηση για αυτά τα νησιά που δεν εξυπηρετείται σωστά. Εύκολο δεν είναι, η Μπλού Στάρ θα κηρύξει πόλεμο. Από την άλλη, στην εταιρεία αυτή βλέπουμε τις παθογένειες που έχουμε δεί διαχρονικά σε εταιρείες που μπαίνουν σε φάση παρακμής. Αλλαζονεία, έρωτα με τις πάσης φύσεως επιδοτούμενες γραμμές, εξοντωτική χρησιμοποίηση πλοίων και πληρωμάτων αλλά και περικοπές εκεί που δεν πρέπει να γίνονται. Και πάνω απ' όλα την προσαρμογή των δρομολογίων στις επιδοτήσεις κι όχι στις ανάγκες του πελάτη. Γνωρίζω πως υπάρχουν συμβόλαια με μεταφορικές αλλά αυτά κάποτε σπάνε, είμαι δε σίγουρος πως υπάρχουν πολλοί δυσαρεστημενοι πελάτες που δεν έχουν άλλη επιλογή. Τέλος πάντων, σκόρπιες σκέψεις κάνω, οι πλοιοκτήτες του έχουν παραπάνω στοιχεία από μένα και εκείνοι είναι που πρέπει να βρούν τις απαντήσεις.
togias_k Posted August 15, 2020 Posted August 15, 2020 Το Ρέθυμνο όντως δεν βγήκε. Από την άλλη το πειραμα με τα μεγάλα και περιορισμενα σε ελκτικες δυνατότητες πλοια στην Παροναξια δεν έχει πετυχει μεχρι τωρα. Τα πιο πρόσφατα είναι Πρεβελης και Νησος Σαμος. Όταν έχεις δίπλα το γρήγορο Δήλος που κανει 3-5 λεπτά σε κάθε λιμάνι και έχει μέση υπηρεσιακή 24,5 kn είναι δυσκολα τα πραγματα. Συγκεκριμένα ο Όλυμπος θέλει σε καθε λιμάνι 10-15 λεπτά και έχει μέση υπηρεσιακή 18,5 kn. Θα παίρνει ότι περισσευει. Για φέτος όντως θα είχε καποια αποτελεσματα αλλα οχι τρομερα. Προσωπικά δεν μπορώ να βρω μια γραμμή που να του ταιριάζει πολυ κυρίως λόγω δυνατοτήτων και ανταγωνισμού. Διαθέτει πολυ καλό γκαράζ αλλά υστερεί στη μανουβρα και σε εσωτερικούς χώρους. Επίσης, είδα τις κριτικες στην εταιρία στο Google, είναι αρκετά χαμηλές και αφορά πιο πολυ το προβλημα στον κλιματισμό και τους παλιούς εσωτερικούς χώρους. Ίσως η πιο ταιριαστή γραμμή θα ήταν αυτή του Ρεθύμνου αλλα εχει τη Σαντορίνη. Μια μέση λυση θα ηταν να εκοβε τη Μήλο μιας και δεν εχει τη φοβερή κινηση αλλα και πάλι θα κανει 12 ώρες το λιγότερο. Πάλι δεν θα είναι ικανοποιητικός ο χρόνος για το Ρέθυμνο.
Mike18 Posted August 15, 2020 Posted August 15, 2020 Απλα η εταιρία πρέπει να γινει πιο σοβαρή και να εκλύει τους πολίτες του Ρεθύμνου και οχι να πηγενουν στα χανια η στο Ηράκλειο επειδη τους βγαινει πιο οικονομικό... Οι περισσότερες μεταφορικές που στηρίζαν το πλοίο εφυηαν γιατι αρχικα τους κανανς καλύτερες προσφορές και δεν ειχαν στανταρ τιμες στα φορτηγά κύριος την μια εβδομαδα ετσι την αλλη αλλιώς..
Lord Posted August 15, 2020 Posted August 15, 2020 Ωραια γραμμη για το πλοίο θα ηταν Σίφνο-Σαντορινη, και θα είναι το πιο γρήγορο συμβατικό για την Σιφνο που συνεχώς ανεβαίνει σε κίνηση, και δεν θα χάνει πολύ χρόνο για Σαντορίνη.Ισα ίσα θα κερδίσει χρόνο χωρίς το μπες βγες στην Μήλο.Η Σαντορίνη κρατάει το πλοίο με καλό σταθερό αριθμό φορτηγών συνεχώς αυξανόμενο και με πολλά Ι.Χ αυτό το μήνα, η Μήλος και το Ρέθυμνο δεν τραβανε.
Villandry Posted August 15, 2020 Posted August 15, 2020 Δε νομίζω πως το Σάμος απέτυχε στην Παροναξία, τουναντίον μάλιστα, οι αριθμοί του ήταν πολύ καλοί. Το αν τα καταφέρνει ένα πλοίο ή όχι δε σχετίζεται με το αν ζοριζεται το πλήρωμα του (με τον όρο ζοριζεται εννοώ ότι κουράζεται κι όχι ότι δεν καταφέρνει να δέσει), αλλά από την κίνησή του, ένα καθημερινό βραδινό δρομολόγιο το καλοκαίρι και τέσσερα απογευματινά τον υπόλοιπο χρόνο, υπό νορμάλ συνθήκες (κι όχι κορωνοιου) με πλοίο τέτοιας κλάσης θεωρώ πως θα είναι κερδοφόρο. Με κοινό τις μεταφορικές αλλά κι επιβάτες (νησιώτες ή τουρίστες). Δεν είναι απαγορευτικό το μέγεθος του Ολύμπου, ακόμη κι αν οι ελικτικες του δυνατότητες δε βοηθούν. Αρκεί να υπάρχει πλάνο και τίμιο πρόγραμμα, όχι εξαπάτηση του / της επιβάτη / δος. Δε μπορείς να πεις θα είναι στην Πάρο σε 4 και 45 και πας με σκάρτα 18, γιατί στη Σαντορίνη θα φτάσεις με τεράστια καθυστέρηση. Ειδικά στα βραδινά δρομολόγια ένα πλοίο σαν το Όλυμπος στο κατέβασμα προς τα νησιά δε θα υπάρχει καμία πίεση χρόνου, ποιός θέλει να φτάσει τεσσερισιμισι το πρωί στην Πάρο;
togias_k Posted August 15, 2020 Posted August 15, 2020 Ο Όλυμπος απέχει πολυ απο το Σάμος. Κυρίως σε εσωτερικούς χώρους αλλα και σε ταχύτητα. Απέχει πολυ απο τον ανταγωνισμό αλλά αν ανακαινισουν λίγο τους εσωτερικούς (λογω ηλικίας δεν υπάρχει λόγος για τέτοια επένδυση) θα ήταν πιο ανεκτά τα πραγματα. Μια διαδρομή που σκέφτηκα οτι θα του πηγαινε ειναι απο Πειραιά-Σαντορινη-(Κως) -Ροδος. Σαν του BS2 που την έκανε αν θυμάμαι καλά.
pilot Posted August 15, 2020 Posted August 15, 2020 (edited) Χμμ...οι 76 καμπίνες που έχει (αν θυμάμαι καλά) είναι μάλλον λίγες για το δρομολόγιο Σαντορίνη- Κω- Ρόδο. Εδώ οι 175 των bs1/2 εξαφανίζονται στο αψε- σβήσε σε δρομολόγια του Αυγούστου. Επιπλέον νομίζω πως δεν έχει και αεροπορικά καθίσματα. Προσωπικά θα το έβρισκα ιδανικό για βραδινό Παροναξια- Σαντορίνη, ώστε να αξιοποιεί το καλό γκαράζ του για φορτηγά που θα τους βόλευε ένα βραδινό δρομολόγιο προς τα νησιά, αξιοποιώντας και τις καμπίνες του (Και να μην "ξεπατωνονται" άλλα με πλοία με διπλά η έκτακτα δρομολόγια), η εναλλακτικά Ηγουμενίτσα- Μπριντιζι (με προέκταση ίσως και σέ νησιά του Ιονίου) Edited August 15, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
togias_k Posted August 15, 2020 Posted August 15, 2020 Προφανώς όπου και να παει δεν θα είναι σαν πρωτη επιλογή καθώς απέχει από τον ανταγωνισμό σχεδόν σε όλους τους τομείς. 30 minutes ago, pilot said: Χμμ...οι 76 καμπίνες που έχει (αν θυμάμαι καλά) είναι μάλλον λίγες για το δρομολόγιο Σαντορίνη- Κω- Ρόδο. Εδώ οι 175 των bs1/2 εξαφανίζονται στο αψε- σβήσε σε δρομολόγια του Αυγούστου. Μακάρι να γέμιζε και λίγο το σαλόνι του μπας και δουν άσπρη μέρα περα από τα 20-25 φορτηγά για Σαντορίνη. Προκειμένου να γεμίζει μια χαρα θα καθόταν η γραμμή πιστευω
Nikos_Chania Posted August 16, 2020 Posted August 16, 2020 Η εταιρεία πρέπει να σκεφτεί σοβαρά να αλλάξει τον προγραμματισμό της και το πεδίο δραστηριοποίησής της. Έχουμε αναφέρει άλλωστε ξανά πως το Ρέθυμνο είναι μία προσθήκη "συναισθηματικού" χαρακτήρα, και όχι μία προσθήκη γιατί η εταιρεία στοχεύει στο σπάσιμο του ακτοπλοικού αποκλεισμού του. Με νέα τιμολογιακή πολιτική, νέα δρομολόγια και προσθήκες απευθείας δρομολογίων για Ρέθυμνο, τότε θα μπορέσει να πετύχει και στο Ρέθυμνο. Εκτός και αν δεν το θέλει πραγματικά, έχει την άνεση να πετάει τα λεφτά του Σαντορίνη-Ρέθυμνο και του αρκούν τα 25 φορτηγά της Σαντορίνης. 2 δρομολόγια απευθείας για Ρέθυμνο την εβδομάδα και τιμές που δεν ξεπερνούν των ανταγωνιστών σε Χανιά-Ηράκλειο, τότε ίσως εξυπηρετήσει και πιάσει. Διότι όπως είπε και μία επιβάτις όταν κατέβηκε από το Κύδων Παλάς "γιατί να πάω μέσω κ@λ*πετινίτσας 15 ώρες με διπλά λεφτά;".
Lord Posted August 16, 2020 Posted August 16, 2020 Οτι και να κάνει για το Ρέθυμνο παλι πάνω κάτω τους ίδιους θα κουβαλάει.Το να πάρει για Ρέθυμνο ακόμα 50-100 επιβάτες, 10 φορτηγά και 20 Ι.Χ με τιμές χώμα δεν αλλάζει κάτι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now