Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Υπάρχει πουθενά που επιβεβαιώνεται η είδηση επίσημα; Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε αν θα πάει τόσο στην Ανκόνα όσο και στη Βενετία ή απλώς στη Βενετία.

Posted

Ειναι καλο πλοιο το συγκεκριμενο; 
Να φανταστώ χειρότερο απο superfast ix

Posted (edited)

Αδέλφια δεν είναι, διαφέρουν αρκετά, ξαδέλφια τα λες όμως με βάση δυνατοτήτων και διαστάσεων.

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)

Διαφορετική σχεδίαση στους χώρους επιβατών, τελείως διαφορετικός καθρέφτης και το Βενέτσια έχει ένα έξτρα γκαράζ το οποίο είναι χτισμένο πίσω από τους επιβατικούς χώρους σε σημείο που το Κλαούντια δεν είναι καθόλου. 

Μια απλά σύγκριση μεταξύ φωτογραφιών των δύο είναι παραπάνω από εμφανής οι διαφορές τους

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Έχει απόλυτο δίκιο ο @iord, το AF Claudia μαζί με τα τρία της Balearia (Kerry, Napoles, Sicilia) είναι μια γενιά-προπομπός των υπόλοιπων. Ανάλογα πλοία έχουμε ξαναδεί στη Βενετία από πλευράς ΑΝΕΚ (πχ Αστερίων). Σίγουρα κατάλληλο από πλευράς γκαράζ και ακατάλληλο από πλευράς χώρων (ειδικά για καλοκαιρινή δρομολόγηση), με ταχύτητα 18,5-21 μίλια. Δε νομίζω ότι υποβαθμίζει ραγδαία το ήδη χιλιοξεφτισμένο brand στην Αδριατική. Το ωραίο είναι ότι στην Adria περισσεύει πλέον λόγω του Ίκαρος Παλάς και στην Attica έρχεται για να διαδεχτεί το Αριάδνη. Σημεία των καιρών...

Posted

Ξαναγυριζουμε 30 χρονια πισω πριν τα πρωτα superfast!

Σκεψου να εισαι στο γραφειο κ να ερχεται η μια πατατα μετα την αλλη κ πως δουλευες μεχρι πριν 3 χρονια κ πως τωρα!

Posted

Πάνε καλά εκεί στην Attica;

Γτ δεν το κλείνουν από τώρα το μαγαζί να τελειώνουμε;

Υποβάθμιση και όπως αναφέρεται επαναφορά στα χρόνια της δεκαετίας του 80....

Posted

Πολύ πιο αξιόλογα πλοία ακούστηκαν εδώ μέσα από εμάς τους ερασιτέχνες παρά από την πραγματικότητα των επαγγελματιών της Άττικα. Αυτό είναι που λένε πως μερικές φορές η πραγματικότητα ξεπερνά την φαντασία..! Αυτή την Κλαούντια ούτε οι Αλβανοί δεν την ήθελαν και πήγαν στον Ίκαρο..φαντάσου κατάντια... 

Posted
7 hours ago, Diagoras said:

Έχει απόλυτο δίκιο ο @iord, το AF Claudia μαζί με τα τρία της Balearia (Kerry, Napoles, Sicilia) είναι μια γενιά-προπομπός των υπόλοιπων. Ανάλογα πλοία έχουμε ξαναδεί στη Βενετία από πλευράς ΑΝΕΚ (πχ Αστερίων). Σίγουρα κατάλληλο από πλευράς γκαράζ και ακατάλληλο από πλευράς χώρων (ειδικά για καλοκαιρινή δρομολόγηση), με ταχύτητα 18,5-21 μίλια. Δε νομίζω ότι υποβαθμίζει ραγδαία το ήδη χιλιοξεφτισμένο brand στην Αδριατική. Το ωραίο είναι ότι στην Adria περισσεύει πλέον λόγω του Ίκαρος Παλάς και στην Attica έρχεται για να διαδεχτεί το Αριάδνη. Σημεία των καιρών...

 

Όχι πως έχει και καμιά τρομερή σημασία αλλά για την κατηγοριοποίηση των Visentini δέστε και εδώ.

Posted
4 hours ago, kefalonia94 said:

Πάνε καλά εκεί στην Attica;

Γτ δεν το κλείνουν από τώρα το μαγαζί να τελειώνουμε;

Υποβάθμιση και όπως αναφέρεται επαναφορά στα χρόνια της δεκαετίας του 80....

 

1 hour ago, Strofalos said:

Πολύ πιο αξιόλογα πλοία ακούστηκαν εδώ μέσα από εμάς τους ερασιτέχνες παρά από την πραγματικότητα των επαγγελματιών της Άττικα. Αυτό είναι που λένε πως μερικές φορές η πραγματικότητα ξεπερνά την φαντασία..! Αυτή την Κλαούντια ούτε οι Αλβανοί δεν την ήθελαν και πήγαν στον Ίκαρο..φαντάσου κατάντια... 

 

5 hours ago, nomikos said:

Ακόμα και η ΑΝΕΚ! έφερνε καλύτερα και νεότερα Visentini...

Πολύ κακή επιλογή!

Ποτε δεν θα καταλεβω αυτη την υπερβολή. Ηλικρινα αν διαβαζε καποιος τα σχολια χωρις ξερει το πλοιο που ναναφερομαστε θα νομιζε οτι η Αττικα ανεβασε το πρεβελη στην αδριατικη.

Πρωτον το πλοιο θα αντικαταστησει το Λευκα ορη, απο το οποιο δεν ειναι και καμια τρελη υποβαθμιση. 

Δευτερων ναι δεν ειναι σουπερφαστ ΙΧ που θελαμε ολοι να κατεβει αλλα δεν παυει ναι ειναι ενα πλοιο πολυ οικονομικοτερο και σε διαχειρηση και σε ναυλα, και ειναι κομμένο και ραμμένο για την γραμμή που θα το βάλει. Απο αποψη καταθαρα επιχειρηματικη ειναι ιδανικη επιλογη για την αττικα. 

Τριτον, το σχολιο για επιστροφη στην δεκαετια του 80 δεν το καταλαβαινω, θεωρω οτι ειναι εντελώς αστοχο. Μεσα στην δεκαετία του 80 περα απο το οτι μιλαμε για εντελως αλλες συνθηκες, τοτε που η εμφαση ηταν στον επιβατη, αγοραστικε και ανεβηκε στην αδριατική η αφροκρεμα του ελληνικου στολου. Λατω / λισσος / Ιονιαν γκαλαξι / Ελ γκρεκο / Φαιδρα / Κινγκ Μινος και σιγουρα και αλλα τα οποια ξεχναω.

In conclusion, ναι το πλοιο δεν ειναι κανενα τρομερο κρουιζ φερρι, αλλα ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ. Ναυπηγησης 2001 ειναι ηλικιακα στην μεση και προς τα πανω σε σχεση με τα πλοια που ταξιδευουν αδριατικη, δεν υστερει σε τιποτα απο τα περισσοτερα απο τα αλλα βιζετινι που ταξιδευουν ισα ισα απο καποια φαινεται να ειναι και πιο ανετο. Οποιος θελει να κανει αυτοψια υπαρχουν πολλες φωτο απο το εσωτερικο του στο σαιτ της αντρια

Και εγω μπορει να προτιμουσα το ΙΧ, αλλα η εταιρια θελει απλα ενα πλοιο για να καλυψει τις μεγαλες σε γκαραζ και λιγες σε επιβατες αναγκες της γραμμης, στην οποια ειναι ΜΟΝΗ ΤΗΣ  και με ΕΝΑ πλοιο. Ε για αυτο ειναι ισως η καλυτερη επιλογη που θα μπορουσε να κανει απο τις διαθεσημες. 

 

Posted (edited)
13 minutes ago, iord said:

δεν υστερει σε τιποτα απο τα περισσοτερα απο τα αλλα βιζετινι που ταξιδευουν ισα ισα απο καποια φαινεται να ειναι και πιο ανετο. Οποιος θελει να κανει αυτοψια υπαρχουν πολλες φωτο απο το εσωτερικο του στο σαιτ της adria

Εχεις δικιο. Το Φλωρεντσια εχει 10 μπεζ πολυθρονες ενω οι αντιστοιχες 10 του Κλαουντια ειναι μπλε που οσο να ναι χτυπανε καλυτερα στο ματι. :D

https://www.minoan.it/en/fleet/florencia

https://www.adriaferries.com/en/ferries/af-claudia.html

Βεβαια οπως ειπωθηκε και παραπανω το καλυτερο ηταν το Visentini της ΑΝΕΚ🤔

Edited by MILTIADIS
Posted

Το Norman Atlantic εννοείς;

Ας μην αγιοποιήσουμε την πρώτη φουρνιά visentini, επειδή το φέρνει η Attica. Πόσο μάλλον που πρόκειται για έναν απόκληρο του Μεξικού και της Αλβανίας, που έρχεται καλοκαίρι σε μια γραμμή με εποχική κίνηση.

Δεν είναι δα και το A Galeottta.

ΥΓ: Καμία σχέση με 80s. Τα καλύτερα πλοία της Μεσογείου είχε η Αδριατική τότε.

Posted (edited)
16 minutes ago, MILTIADIS said:

Εχεις δικιο. Το Φλωρεντσια εχει 10 μπεζ πολυθρονες ενω οι αντιστοιχες 10 του Κλαουντια ειναι μπλε που οσο να ναι χτυπανε καλυτερα στο ματι. :D

https://www.minoan.it/en/fleet/florencia

https://www.adriaferries.com/en/ferries/af-claudia.html

Βεβαια οπως ειπωθηκε και παραπανω το καλυτερο ηταν το Visentini της ΑΝΕΚ🤔

Και από κάποιους άλλους ειπώθηκε βέβαια ότι είναι αδελφό με το Φλωρεντσια.........🙃 

Προφανώς πλοία από το ίδιο ναυπηγείο έχουν ομοιότητες ειδικά στην διακόσμηση των εσωτερικών χώρων, Φοσεν μινοαν / Φοσεν ΑΝΕΚ κλασικο παράδειγμα, δεν πάει να πει ότι η χώροδιάταξη είναι ίδια ειδικά όταν δεν πρόκειται για καρμπον πλοία. 

4 minutes ago, proud_ionian said:

Δεν είναι δα και το A Galeottta.

Σίγουρα όχι, απλά δεν νομίζω ότι είναι και η καταστροφή του κόσμου. Στο τέλος της χρόνια γίνεται το ταμείο αλλά για την γραμμή που θα μπει θεωρώ ότι είναι μια αξιοπρεπής κίνηση, δεδομένων και των συνθηκών.

Edited by iord
Posted

Βενετία καλοκαίρι θα μπορούσες να γεμίζεις το Βενιζέλος και πάλι θα έμενε κόσμος έξω.

Για δείτε μερικοί τι παίζει σε ξένα φόρουμ και πόσοι αναγκαστικά πάνω μέσω Γιουγκοσλαβίας λόγω μη εύρεσης θέσης!

Posted
On 2/20/2024 at 5:12 PM, Nick the Greek said:

Το Shipping Italy αναφέρεται σήμερα επίσης στο AF Claudia, το οποίο απ’ ότι φαίνεται η Adria Ferries δεν καίγεται να το κρατήσει. Και είναι σε συζητήσεις με την DFDS για να ναυλωθεί το πλοίο προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στη γραμμή Dunkerque Rosslare.

Να θυμίσουμε ότι πριν από λίγους μήνες είχε ναυλώθει από την DFDS για τη γραμμή Dunkerque Rosslare, οπότε μην λέμε υποτιμητικά σχόλια επειδή παλιότερα είχε δουλέψει στο Μεξικό και στη γραμμή Αλβανία Ιταλία.

Posted
2 hours ago, Ariadne said:

Βενετία καλοκαίρι θα μπορούσες να γεμίζεις το Βενιζέλος και πάλι θα έμενε κόσμος έξω.

Για δείτε μερικοί τι παίζει σε ξένα φόρουμ και πόσοι αναγκαστικά πάνω μέσω Γιουγκοσλαβίας λόγω μη εύρεσης θέσης!

Παθών.

Άλλαξα από Ανκόνα σε Βενετία για 24 Αυγούστου, μήπως αποφύγω πολύωρες καθυστερήσεις, αλλά αλλάζω πάλι σε Ανκόνα γιατί δεν υπάρχει καμπίνα. Δεν γνωρίζουν πιο καράβι θα είναι τότε Βενετία.

Δεν τους ενδιαφέρει απ' ότι φαίνεται οι επιβάτες καθώς κλείνουν Deck και χρειάζονται προσωπικό για να καθαρίζουν και συμμορφωνουν τα σαλόνια - διαδρόμους.

Win Win κατάσταση.

Καλοκαίρι από Βαλκάνια είναι μεγάλο ρίσκο με πολύωρες αναμονές στα πολλά σύνορα που διασχίζει κάποιος.

Posted
9 hours ago, iord said:

In conclusion, ναι το πλοιο δεν ειναι κανενα τρομερο κρουιζ φερρι, αλλα ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ

Για τα αποτελέσματα του Ταμείου της Άττικα, μια χαρά είναι. Γκαράζ χαβούζα, 40 άτομα πλήρωμα, χωρίς πολλά φρου-φρου εσωτερικά και με υλικά απλά και ευκολοσυντήρητα. Όλα με γνώμονα το χρήμα δηλαδή, μια χαρά επιλογή είναι όπως λες. Επειδή όμως εδώ μέσα δεν είμαστε το οικονομικό φόρουμ του Νταβός και κοιτάμε και άλλα πράγματα πέρα από τα χρήματα, η Κλαούντια, για την Άττικα που ξέραμε και για τα πλοία που είχε η γραμμή παλαιώθεν και έρχεται να αντικαταστήσει, είναι τραγική επιλογή. Απλά, λιτά και απέριττα. 

By the way και off topic, βλέπω το Baja Star να ανηφορίζει Βενετία με αυτά τα χάλια της Άττικα.

Posted

Θα ήθελα πολύ να μάθω τι σχεδιάζει να κάνει η Attica με το πλοίο. Αυτή τη στιγμή έχω κράτηση για Βενετία-Ηγουμενίτσα στις 9 Ιουνίου (πρώην Αριάδνη) και έχω κλείσει και καμπίνα για 8 Ιουνίου (πρώην Λευκά Όρη). Αλλά η επιλογή λήγει και θέλω να ταξιδέψω τουλάχιστον με τα Λευκά Όρη. Και αυτό λέει πολλά για τη γνώμη μου για την Claudia. Απαράδεκτο για καλοκαιρινό ταξίδι 30 ωρών. Απλώς πρέπει να καταλάβω αν η Attica θα το βάλει στη θέση των Λευκών Ορέων, μεταφέροντας τα Λευκά Όρη στα δρομολόγια της Αριάδνης ή αν θα το βάλει απευθείας στη θέση της Αριάδνης. Αλλά φοβάμαι ότι θα μάθουμε μόνο στο τελευταίο δευτερόλεπτο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...